Egyik IG-ben sem értek semmit pl. a vadászok, mert néhány megfelelõne felszerelt csatahajó békésen úszkálgatott 1500 ellenséges vadász mellett is és lassan, de biztosan felszámolták õket ! Szal. ennyit errõl...
Na akkor erre csak annyit, hogy a Heagbe fogtam a Csatahajóimat, szépen elindultam, hogy majd szétcsapok mindenkit. Igen ám, csak az ellenfél( haverom, ugyanis multiban nyomtuk) jött a cirkálóiva amik kisebbek, gyorsabbak, több van belõlük... és szarrá szedett.
Pontosan ! Idétlen csili-vili, aztán meg bámulhatod az IG1 szintû taktikai térképet ! Ennél, még az IG1 csatái is élvezetesebbek voltak ! Nagy csalódás nekem a Hege...
Még egy kis adalék: a Haegemonia számomra legfájóbb része az, hogy szinte használhatattlan a "valós" 3D-s nézet. Szinte csak a taktikai képernyõrõl lehet egy normális harcot levezényelni, miközben mind a Homeworld-ben, mind az IG3 demo-ban simán el lehetett lenni nélküle. Hogy ez miért baj? Csak azért, mert hiába volt nagyszerû grafikája a Haegemoniának, ha 1x a látványos csatákat szinte csak a stilizált taktikai képernyõn láttam...
Tévedsz, én a tûzerõ és páncélzat alapelvre támaszkodom, azaz technikiai erõfölény, nagy hajók, brutális pusztítófegyverzet, überpáncélzat és pajzs = biztos siker ! Inkább kevesebb, de brutálisabb osztályú hajó ! Azonban a H.-ban ez sem mûxik, mert az ellenség többnyire fejlettebb erõsebb mint mi ! A túlerõ maradna csak így, de az meg az egységlimit miatt ugrik, szal. jó nagy szar az egész !
Más egy taktikai ûrcsata, ahol vigyázni kell a a nagy hajóidra, mint az IG3, vagy a Homeworld, meg megint más egy globális ûrstartégia ! Nekem mind2 bejön, de a Haegemonia egyiknek sem lenne túl jó. Tudjátok, aki mindent akar végül semmit markol !
hey! de jó lenne pedig pont nem így lesz! IG iii demojában pont az volt a lényeg hogy taktikta taktika taktika... ellenben hege-nagyot üthetett volna... és üthetettttetett vollna a kieggel...
Na akkor remélem,hogy az IG3-ban az emberiséget a kínaiak képviselik és kiélheted létszámbeli fölény mániád.100%,hogy a galaxisban nálad gyorsabban nem fog senki"terjeszkedni"!
és ha a hegemoniában esetleg megoldják úgy hogy egy flottában szépen van 8 darab hajó mutatva de a szám utal rá hogy igazából hány darab akkor ütõs gém lenne/lesz/lett volna...
nah iG II hez készült egy skirmish :)) azzal lehet mókázni
Jól van no. Nem akarok kötekedni. tényleg tetszettek és baromi jól néztek ki. mondjuk még most is jól néznek ki.
Ezekrõl marha régen olvastam egy Pc guruban. Fõleg a reunion tetszett nagyon. de már elszállt felettük úgymond az diõ. grafikailag turbózni kellene õket:)
Szart ! A valóságban sincs ilyen limit, hogy bár a birodalmad tudna építeni és fenntartani 10000 hadihajót, de mivel a t. készítõk szerint 10 is elég ezért tökre megvagy lõve egy terjeszkedõ határú birodalomban ! Hol jön itt be a megszerezhetõ gazdasági fölény ?!! A valóságban szerintetek így mûxik ez ?!! A háború 90% gazdasági háború, közel azonos tech. szinten a nagyobb hal gyõz !
Érdekes, hogy pl. a MoO sorozatban ez nem gond, ugyebár ! DE az IG2-ben sem !!!
ÉN nem taktikai játéknak vártam a Haegemoniát (annak ugyanis pocsék), hanem sratégiának ! Részemrõl béke poraira, a készítõk sikeresen megölték az IG lényegét, a galaktikus birodalom építést !
A Hegemonia nálam befürdött azon nemes egyszerûséggel elkövettt hibájából, HOGY EGYSÉGLIMIT VAN !!! Ez kérem egy az egyben megöli bármely jobb érzésû sratéga Hege irányában táplált vágyait !
Oh a "döntõ"kisebbség...
Az IG3 (GAlaxy Andromeda másnéven) nagyon jó game lesz, a demot rengetegszer végigvittem... ellenben a Haegemonia 2 óráig volt fent a gépen...
Miért? szvsz mindkettõ teljesen más kategóri, mégha egyformának néznek is ki.
haegemoni az ûrstraégia a IG 3 az meg ûr-rpg mondhatni.
Maga mûfajában...?
Szvsz mindkettõ nagy alkotás a maga mûfajában. Csak sajna a Haegemonia túl gyors játék singlebe, multiba meg vagy 15-20 perc mire valami elkezdõdik.
Kétlem...A Haegemonia már bízonyított IG3?Mikor?Majd.... Az IG1,IG2 elismerem nagy alkotás.
Hegemonia a legjobb!IG3 már régen halálra van ítélve!
valami hír mikor jön ki????
Ja most látom csak...
Az 1-et? :) Suztem már sehol, nekem anno a kedvencem volt... :) Régi szép idõk, amikor voltak még játszható gamék :)
Na veszem a batorsagot es josolok: az Imperium Galactica 3. resze meg a Duke Nukem Forever ELOTT megjelenik. Sot lehet a 4. resze is, de errol majd 1 ev mulva :) A jatek SOKKAL jobb es szebb lesz mint a Street Legal. A kulfoldi mediakban is legalabb 50%al magasabb pontszamot fog kapni. Uff en beszeltem :)
Na akkor ezt csekkolni , a tetszhalott néha vesz levegõt , bár DNF szaga van már a dolognak .
GAMESTAR ONLINE
Késik az IGIII!!! [2002-10-22 @ 07:44 - ZeroCool] Talán nem meglepõ, de ezúttal hivatalosan is megerõsítették a hírt, mely szerint eltolták a hazai fejlesztésû Imperium Galactica III megjelenését. A korábban tervezett "2002 második félévérõl" jelenleg 2003 elsõ félévére tolódott... Legalábbis a német verzió megjelenése ez az idõpont. Az angol, francia, és további lokalizációk még mindig ezévre vannak kiírva, de biztosra vehetjük, hogy ezeket csak tévedésbõl nem írták át eddig (hiszen a CDV mindig is arra törekedett, hogy a németnyelvû játékuk jelenjen meg elsõként!). A játékról bõvebben ITT olvashatsz .
2002.10.04. 22:37:39 ::: Küldte: Wajk ::: Kapcsolódó cég: Philos Entertainment Link: http://www.philoslabs.com/hu/jatekok_ig3.html
A Philos Entertainment mûhelyébõl kiszivárgott 4 új szép kép az Imperium Galactica III: Genesis 3D stratégiai játékból. Gondolom azt mondanom sem kell, hogy ez a játék magyar fejlesztés. :)
No, most akkor mi van? Lesz IG3 vagy sem?
íme
Külsõ video állásból nézheted bárhonnan, bárhogyan a csatát. Az irányítás szempontjából abszolúte lényegtelen amit 3D-ben látsz, ha nem lenne akkor is le lehet vezényelni a csatát az oldalsó ikonok és adatok alapján.
De várj. Én nem a sztori elemeket kritizáltam, vagy a játékstílust hanem magát a játékmenetet, ill. annak is a harc részét, a harcrendszert!!! Sztori szempontjából nem tudtam értékelni a game-et, mert csak demo-ról van szó...
Talán azért nem élvezted mert ez nem annyira taktikai játék, hanem RPG beütésû. Igaz én még nem játszottam a demóval. De a történetet Nyulászi Zsolt írta, aki egy nagyon jó író. Nem véletlenül kérték fel õt. Szal rpg-s lesz. A Haegemonianak meg Gáspár András írja a könyvét:)))
Meg kell mondjam, hogy az IG2-nek naaaaagy rajongója és egy legális példány büszke tulajdonosa vagyok, regisztrációval, mindennel kakival együttvéve.... DE AZ IG3-at nagyon elqrták szvsz. Persze ezt csak a demo alapján mondom, de nekem akkor is baljós árnyakat képzett szemem elé mikor kipróbáltam. Lehet, hogy velem van a baj, de én olyan szinten elvesztem abban az ürcsatában, olyan szinten azt sem tudtam, hogy miafasztörténik, hogy na. Pedig egy IG2 végigjátszása azért alapszintü IQ-t (talán egy kicsivel többet is) és térlátást azért igényel. De esküszöm, hogy az érdeklõdés leghalványabb szikráját sem kelltette fel bennem az a program. Pedig álomszép. De komolyan. És szalad vagy 1000 FPS-sel az 1200-es athlonon. De nekem akkor sem átlátható ill. élvezhetõ ez a fajta ürcsata... Taktikázásnak ill. stratégiának semmiféle verzióját nem sikerült felfedeznem... Nagyon várom a Haegemonia-t, hisz azt az IG2 legénysége késziti és talán sokszinübb lesz mit az IG3.
Leírtam, ha visszalapozol, a demo végigvitelét pontról-pontra + taktikát !
Amúgy az H rolling demója ütõs, de az új video mégkircsibb !!!
nem all szandekomban szanaszejjel szedni a frissen osszeeszkabalt konstrukciot :((( ha nem muxik szoftverfrissitesekkel akkor ott egye meg a fene...kerdes : mi most a legujabb GF2MXhez valo driver?
Esetleg próbálj újabb directx-et install-ni, újabb video driver-t rakni és ne feledd,hogy alapban 1024*768-ban indul a gamma, úgyhogy ha ott túl magas frekire kapcsol a D3D, akkor lehet, hogy a moncsidon nem fogsz képet detektálni (attól a program még megy persze, csak nem látod), sõt lehet, hogy ha letiltod a hangkártyád, vagy ki is veszed, akkor elindul. Szóval a szokásos procedúra.
Ezt a hülyeséget. De ez így van. Valahol én is ilyesmit olvastam.
A játékról annyit, hogy nem értem, mi köze ennek az IG1-2-höz ?! Semmi mivel az IG1-2-t a Digital Reality készítette, majd a nevet megvették tõlük (pontosabban a kiadó adta el.) És a Philos Laboratories készített egy tök más játékot IG3 néven. A Digital Reality viszont más néven készíti most az új IG3-at. Ez a Haegemonia.
Még egy kis gondom van, mégpedig, hogy kissé röhejes, hogy egy hordozón csak 3 vadász, 2*3 bombázó és 3 raider van ! fõként, hogy egyetelen rombolón is 3 heavy laser csücsül, így kb. annyi idõ alatt végeznek a squad-okkal, amennyi idõ alatt vissza tudnád õket hívni !
Már megint egy játék, amiben semmire sem jók a vadászok, pedig az a fighter cover jól hangzik az elején, csak hát ugye 3 vadász az bazi nagy védelmet jelent aztán (max. a messzirõl kilõtt rakéták ellen jó, azt slussz, mivel ha hajóra külöd és annak még mûködnek az energiafegyverei, akkor végük).
Vagy legyen több kis gép egy carrier-en, vagy bírják jobban a gyûrõdést (vagy mindkettõ), így ez gagyi !
Kis segítség azoknak akik nem boldogulnak a demóval:
- elõször várjuk meg míg beugrik a 4 cirkáló + egy hadihajó a rendszerbe - válasszuk ki a legközelebbi 2 cirkálót és az egyiket rohanjuk le - a rombolókkal lõjjük a devices-eket, a cirkálóval és a hadihajóval nyírbáljuk a pajzsát (draining shields), a carrier-ünket NE használjuk, csak closing in - ha levállt a pajzs, pause, majd a cirkálót és a hadihajót állítsuk megsemmisítésre - ha kipukkant a nyomorult, jön a következõ, ugyanezzel a taktikával - ha végeztünk az elsõ hullámmal, rohanjuk le ugyanígy a két másik crikálót, majd a hadihajójukat - ha gyorsak voltunk elõbb végzünk a cirkálókkal, mint ahogy a hadihajó range-be ér (sec. mission), ha nem, az sem baj
- ezután küldjük a rombolókat felderítésre az aszteroidamezõbe és ha az összes platform-ot felderítették (4 platform + a bázis), akkor a rakétásoknak kezdjük el disable-be tenni a devices-eit, ebben segíthet már a cirkáló is - ha a platformok le vannak bénítva mind, akkor a cirkálóval és a hadihajóval csökkentsük a bázis pajzsait, a rombolókal lõjük a devices-eket - ha levállik a pajzs, akkor jelöljük ki a core reaktor-t, küldjük ki manuálisan az összes bomber-t, raider-t és figher-t a carrier-bõl a bázis core reaktorára, ill. az összes erre képes hajónk lõjje azt ezzel párhuamosan, ha újra feljön a pajzs, akkor vissza az elõzõ pontra - mikor a core reaktor komlyan megsérül, közlik, hogy 60sec idõnk van elhúzni, így adjuk ki a run away parancsot minden hajónknak a bázistól - ha szükséges, manuálisan kapcsoljuk le a carrier pajzsait, hogy az apróbb gépek vissza tudjanak térni - ha a bázis kipukkant, vegyük az irányt az exit nav pont felé - ha odaértünk a flottánk elugrik, CONGRATULATIONS !
Ugye, hogy nem is volt nehéz ! ;-)))
Na volt szerencsém az IG3 demójához !
A grafikára nem lehet panasz, mert csücskös, a sebesség meggyõzõ még egy gyagyi gf2mx-en is, a hangok azonban (talán a voice acting-ot kivéve) inkább idegesítõek mint atmoszférikusak, bár a térhatás javít ezen valamit, a zene kielégítõ.
A játékról annyit, hogy nem értem, mi köze ennek az IG1-2-höz ?! Én nagy fan vagyok/voltam, de ez egy nagyon szép Homeworld koppintás, egyáltalán nem rossz, de nem IG. Lehet, hogy mivel ez csak egy ûrcsata demója, majd a teljes gammában a management-tel együtt már jobban fog hasonlítani a régi nagyokra, de ez így nem az ! Ez így egy taktikai ûrcsata szimulátor.
Az ûrcsata nagyon hosszadalmassá válhat, mondhatni unalmassá. A fegyverek keveset sebeznek, a végtelenségig el lehet harcolgatni, ha nem tudunk túlerõvel támadni egy cépontot. Némi próbálkozás után sikerült ugyan sértetlen hajókkal, vadász és bombázó veszteség nélkül megcsinálni a küldetést, de sajna az a helyzet, hogy ha egy bizonyos fegyvernemünk kiesik (pl. tactical bombers), máris vesztettünk, de azért a gép hagyja, hadd szenvedjünk (a dolog reális, csak játékban ne nyúzzon már tovább feleslegesen) ! Bazi unalmas tud így lenni, rádásul az ellenség nem túl intelligens, mivel magától nem húzódik az aszteroidabázisai védelmébe, még menekülni sem szokott oda, max. a csata hevében sodródhatunk arra. A helyezkedés sem túl egyértelmû, a hajók ebben teljesen önállóak (csak taktikailag adhatjuk meg a távolságokat, illl. manõvereket), így ez néha kissé frusztráló tud lenni. Jó ötlet azonban, hogy a különbözõ fegyvernemeket, hajókat, felszerelést, taktikákat ténylegesen alkalmazni is kell és jól, különben abszolút túlerõvel is lazán veszthetünk. Gond azonban, hogy tüzérségi tûz esetén hajóink boldogan tovább tüzelnek az ellenségre, ha az már közvetlen harci range-be ért, így a saját hajóinkban is kárt okozva ! Az is fárasztó, hogy befejezvén egy adott task-ot, a hajóink békés semmittevésbe süllyednek (persze magukat energia fegyverekkel azért megvédik), így ha meghalljuk, hogy az ellenfél hajójának pajzsa kipukkant, nekünk kell kiadni a megsemmisítésére vonatkozó parancsokat (ez valszeg. a torpedó takarékosságot szolgálja, de ugyan hadd adjam meg, hogy lõjenek automatikusan, ha végre esélyük adódik rá). A legdühítõbb a menük lassú beúszása, ez egy parázs harcban baromi kiábrándító és idegesítõ lehet. Kéne egy switch, amivel az ilyen buta effekteket ki lehet kapcsolni (lásd. IG2). Az irányítás szerintem még kissé nehézkes és nem egyértelmû, de meg lehet szokni. Jó volna, ha a hajók listájában jobbra ki is írná milyen messze vannak azok a miénktõl, mert így a hajókra klikkelve lehet csak ezt megtudni, ami elég béna és nehézkes. A taktikai parancsoknál meg mondják meg a kapitányok idõben, ha valamit nem tudnak végrehajtani (pl. elõfordul, hogy nem tüzelnek artillery-vel platform-okra, elfogy a vadász, valamelyik fegyver kipusztul, de nem szólnak ám rögtön, mikor parancsot adsz, hogy nem fog menni, ill. a bombázókért pl. szólnak, csak nem azonnal). Meg kéne valami cool taktikai nézet (a readme-bõl kiderül, hogy Matrox Parhelian van az egyik moncsin, de én ebben nem találtam meg a módját).
A negatívumok mellett azonban a játék szórakoztató és jó kihívás, mert egyáltalán nem könnyû, csak kár hogy taktikai és nem stratégia. Azért ajánlom mindenkinek ezt a demót mert tanulságos, a magyar fiúk kitettek magukért !
A teljes gammát meg majd meglátjuk. Remélem lesz egy full demó verzió, ahol a teljes management-tel csodálhatjuk meg a kicsikét, mert ez még így kevés (nekem legalábbis), ahhoz hogy megkaphassa az IG kitüntetõ nevet !
Ez nem fos! És egyébként szemtõl szemben sokkal jobb a játék mint sunyitva hátbadöfni az ellent.
Hogy tudtok ezzel a fossal játszani? :D Szerintem botrányos egy demó... ha lesz hozzá gazdasági stratéga (rlz!) körítés majd talán vlhogy elviselem a harcot is. IG2õben se harcoltam soha, megvettem az összes környezõ bolygót! :D Peace!!
Lelõttem párat de a végén mindig marad kb4 és azok megölnek