épp ideje volt már! hiába a jó termék,ha a kutya sem tud róla, vagy csak annyit,amennyit a konkurencia hazudik.
A ZDNet oldalain jelent meg egy rendkívül érdekes, noha lakonikus írás Bill Machrone virtuális tollából. A cikkben a szerzõ az Intel által az AMD ellen folytatott FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) marketingstratégiát elemzi, különös tekintettel az utóbbi HyperTransport technológiájára. Hogy mi is a FUD receptje? Íme: Félelem. Bizonytalanság. Kétkedés. E preemptív marketingstratégiát az IBM találta fel, a Microsoft fejlesztette tökélyre, és minden technológiai fölénnyel rendelkezõ cég alkalmazza. Minden új, komplex és kevéssé érthetõ technológia bevezetésekor igen könnyû FBK-t (félelmet, bizonytalanságot és kétkedést) kelteni partnereinkben, s így tenni õket gyanakvóvá versenytársaink állításaival, termékeivel kapcsolatban. Gyakran még arra sincsen szükség, hogy új terméket vezessünk be: elég csupán finoman utalni arra, hogy nekünk valami jobb van a tarsolyunkban, vagy éppen valamiféle olyan kutatási eredményt publikálni, amely a versenytárs technológiáját diszkreditálja.