Nah ,mi újság? Sikerült megint egy jól csengõ névhez egy igénytelen, unalmas, irracionális gépigénnyel, kifejezetten ronda játékot alkotni? Vagy jó lesz a story -ja? Leszarom a sztorit. Ha csak az számítana, elõvennék egy jó könyvet. Mi van a körítéssel? Ennyi erõvel egy 10-15 éve kijött szöveges kaland játékkal is jobban járok, mint itt ahol a Harrier -eket hûtõszekrénnyel tévesztem össze. Gépigény? Hát vazzeg, úgy át akarnak verni a palánkon, mint a szart! Ezért nem fogom meg venni a jelenlegi leggyorsabb kártyát. Jót tett a játéknak az elkonzolosodás mi...:(((
PS: gondoltam lehúzom egy kicsit, nehogy annyira várjátok és csalódjatok benne, így legalább már eleve szarként lehet kezelni és jöhet a kellemes meglepetés....vagy nem.
én akkor szerintem le se szedem... :/ 1Ghz celeron emg ilyenek akkor nemérdemes bele se kezdeni.
"Ha csak az számítana, elõvennék egy jó könyvet. Mi van a körítéssel? Ennyi erõvel egy 10-15 éve kijött szöveges kaland játékkal is jobban járok"
tanulj meg olvasni, nem csak abból áll, hogy kiemelsz szavakat, hanem a komplett mondatot is értelmezni kell
Nálam olyan homályosszerû lett. És nem lett lényegesen gyorsabb (sõt 640x480-ban még lassabb is).
1024x768x32bit 4FSAA, 8xANISO, minden maxon mellett nem olyan csúnya (amíg nem botlunk szögletes tárgyakba) a grafika, viszont - nálam legalábbis - játszhatatlan.
Még soha semmilyen játék nem akasztotta így ki a mostani konfigomat, pedig hát sok szép játék van már: Nolf2, Tron, U2, Chrome (az utóbbinál ráadásul hatalmas terek vannak) stb.
Az kurva harrier meg a veszõparipámmá léptettem elõ, de ha gondolod átnyergelhetek az igénytelen karakterekre is...lásuk csak....hmmm. #231..a képen 2 macska található megközelítõleg 100 poligonból kirakva...mindig is imádtam a szögletes macskákat...de például ez a kerék is kifejezetten kerek formáju..pff...öccse viszafele fejlõdünk...:(
Mond csak te kis sulihuligán. Te úgy tanultál (tanulsz), hogy a lecke 1-2 mondatából már komplett véleményt alkotsz? Vagy neked csak az fontos, hogy a föld gömbölyû, de hogy miért az már nem érdekel mi?
Pedellusos maximusos ha kérhetném :). Nem csak zacart, hogy kikapsz a komplett hozzászólásból (ami egységes és egész) egy mondatod és azon lovagolsz. A sulihuligánt meg nem sértésnek szántam.
Bár ahogy jelezték, semmilyen Tool-t nem adnak ki hozzá, szegények azért sokat és jól dolgoztak, hiszen mindent a nulláról kellett kezdeniük (még talán minuszba is mentek egyes quake2 szintû modellekkel)...
Itt írják le, ha átírsz dolgokat az *.ini file-okban akkor nyersz pár fps-t. És tényleg, gyorsabb a demo, amit most le is törlök mert meggyõzött a játék értékeirõl. Grafika nincs, ha van akkor röhelyes. A szereplõk szintén gagyik, story még nem igazán derült ki. Szal ennyi, arra jó volt, hogy elõveszem majd az elsõ részt, most töltöttem le a full-t. Az legalább kellemes élmény volt. És szebb.
Na pihentetem egy kicsit. Vagy a kinézet élvezhetetlen, vagy a sebesség - nálam legalábbis.
Kicsit maszatoltam vele. Talán az összkép nem lesz olyan rossz, a fény-árnyék hatások jók, sokat dobnak a hangulaton. De az egész iszonyat lassú.
Engem speciel a bazinagy gömbölyû feliratok is bosszantanak.
aHH, most olvastam bele a topikba... Hát ez igen, nagy nehézségek, szervezést, pénzt nem kímélve csak sikerült elbaszniuk. Le is állítottam a letöltést. Alant láttam néhány képet és meggyõzõ. Fasza kis konzol game lett. Akkor vissza a jó öreg 1-hez, vagy systemshock2.Ennek úgy is nem sokára itt a remasterelt változata.
Ha sikerül az ION fóruma alapján optimalizálnod, tájékoztass majd minket is!!!
Nekem most jött le, nagy hévvel cuppantam rá, de ugylátszik nem volt értelme!
Kipróbáltam az Alt+Tab-ozást, meg a felbontás állítgatást.
Tényleg mintha gyorsulna, de ha túllõssz a célon (túl sok állítgatás) akkor az egész gagyi grafikus rendszer összezuhan!
READ THIS FIRST
Before making any of the changes in this thread you should make a backup copy of whatever file you are editing. If you do not do this and you make a mistake you will have to reinstall DX2. Some of the suggestions in this thread may also affect the game-balance, these have been color coded. Similar to using cheats, this may adversely affect your enjoyment of the game. Use at your own descretion.
When someone refers to ‘User.ini’ they are talking about the file located in your “My Documents/Deus Ex – Invisible War” folder. There are other ‘user.ini’ files that are located in other places, but these are not useful for editing at this time.
When someone refers to any other ini file such as ‘default.ini’ or ‘DX2Menu.ini’ they are referring to files located in the “System” folder of your install directory. (Most likely “C:\Program Files\Deus Ex – Invisible War\System\”)
When you are looking to change a setting all you need to use is notepad, but it is recommended that you search for the setting you are changing because these files are hundreds of lines long. Any characters after a semicolon ( are not read and thus you can use this to comment changes or to leave old settings in the file when you make changes.
DEMO ONLY CHANGES
Stop your control settings from reverting to defaults:
CODE -Right click on user.ini -Select properties -Turn off read-only
RETAIL CHANGES (Also work with demo)
Reduce your character’s movement speed if it seems too ‘touchy’ for you:
CODE -Open user.ini -Reduce the values on the 4 movement settings, 0.8 has been recommended. -For example, change: W=MoveForwardBackward 1.000000 To: W=MoveForwardBackward 0.80
Change your hud size:
CODE -Open default.ini -Change FOV__d= as desired, this is recommended for PC: FOV__d=68
Change the frequency of AI barks:
CODE -Open Default.ini -Change this as desired, value is in seconds: RadialBarkDelayTime = 5.0
Change the game's cache size:
CODE -Need the ini file for this -Change this setting to something higher: CacheSizeMegs=1
16 and 32 have been mentioned as working better, test for yourself.
Change the font size:
CODE -Open default.ini -Change the below settings. These are recommended:
-If you want to play with the settings the first number is font size and the second is line height. Try not to make too many different sized versions of the font, as each different size is a new copy of it in memory. 0.5 works well for small fonts, 0.6 for normal size and 0.86 is default for most of them.
Reduce mouse 'lag', Improve aiming precision:
CODE -open default.ini -Change the MouseLagThreshold setting. This is recommended for PC: MouseLagThreshold=0
Remove the startup movies: (may solve some problems with crashing to desktop)
Change the lighting: (may improve visuals depending on taste)
CODE -open default.ini Change Overbright to either true or false (was set to true as default in demo). Recommended as: Overbright=False
Change the brightness when looking through a turret camera:
CODE -open default.ini -go to this section: [BotDominationOverlay]
-Find the line "Gamma=". Raising the value makes it brighter. 2.5-3.0 is recommended, for example: Gamma=2.5
Change the damage dealt by all weapons:
CODE -Open default.ini -Below are the settings to change. If you just want to test them out it is recommended that you only edit one difficulty setting. For example, if you have no intentions of playing 'easy', then you should edit that one.
[Difficulty] ;AI Damage multiplier - damage AIs take from player Difficulty_AI_Damage_Easy__d=1.25 Difficulty_AI_Damage_Normal__d=1.0 Difficulty_AI_Damage_Hard__d=0.75 Difficulty_AI_Damage_Real__d=1.5 ;; Player Damage multiplier - damage player takes from AIs Difficulty_Player_Damage_Easy__d=1.0 Difficulty_Player_Damage_Normal__d=1.0 Difficulty_Player_Damage_Hard__d=1.25 Difficulty_Player_Damage_Real__d=1.75 ;; 1.0 = base accuracy, 0.0 = wild, 2.0 = as accurate as it gets (not 100% perfect) Difficulty_Accuracy_Easy__d=0.75 Difficulty_Accuracy_Normal__d=1.0 Difficulty_Accuracy_Hard__d=1.25 Difficulty_Accuracy_Real__d=1.0 ;; Ammo multiplier for difficulty levels Difficulty_Ammo_Mult_Easy__d=1.0 Difficulty_Ammo_Mult_Normal__d=1.0 Difficulty_Ammo_Mult_Hard__d=0.95 Difficulty_Ammo_Mult_Real__d=0.75
Activate the Debug Menu and access cheats:
CODE -Open DX2UI.ini -Go to [DebugMenu] heading -Change "Active=" to: Active=ACTIVE
-More on how to use this will be added later.
The above condenses the first 200 posts in the old thread. I'm not recording the hacking of save-files here. That was to test things in the demo and is not needed for the full game. If you are still interested in doing that you can find relavent information starting here: http://66.193.119.177/index.php?showtopic=99880&st=60
--------------------
James Walkoski Lead Programmer, JEI
Na itten van, lehet próbálkozni.
Már látom, hogy a kedvencem a "Change Fontsize" lesz.
Ugyanez. 2400+, 9500pro, 512ddr. Megpróbálok egy új catalystet, de nem hinném, hogy az a baja.
Amúgy tényleg röhej az egész. Multisampling-et 2x-re állítottam, a sebesség jó volt, de iszonyú pixelhibák voltak benne. Aztán átállítottam 1x-re, akkor meg leesett az fps úgy 5-re. No comment...
Az animációt is annyira istenítették, hát nemtom, láttam már szebbet is.
Support the software companies. If you play this game BUY it!
*** Release Information ***
Game Notes: ~~~~~~~~~~~ Approximately 20 years after the events depicted in Deus Ex, The World is only beginning to recover from a Catastrophic worldwide depression. In the Chaotic period of recovery, several religious and political factions see an opportunity to re-shape a worldwide government to their agendas, understanding that the right moves now could determine the shape of human society for decades- even centruries- to come. In this techno-nightmare, take part in the dark struggle to raise the world from its own ashes.
Features: ~~~~~~~~~ * Dynamic and innovative 1st person-action/adventure brings a level of reality unprecedented in a videogame.
* Biotech modifications allow players to see through walls, leap 40 feet into the air, regenerate critical body damage or render yourself radar invisible.
* Globe-hop to real world locations such as Seattle, Antarctica, and Cairo.
* Cunning stealth gameplay, with darkness and sound affecting enemy awareness.
* Variable gameplay offers multiple solutions to problems and support for varying stylistic approaches.
* Non-lethal, non-violent resolution to conflict, allowing players to make ethical statements through their actions.
* The player's progress through the game is supported by an unprecedented freedom of action by a dynamic, non-linear story with responsive plot branches.
Install Notes: ~~~~~~~~~~~~~~ 1) Unrar with WinRAR. 2) Burn the .bin and .cue with Nero Burning Rom. 3) Install the game. 4) Copy over crack from DEViANCE-dir on CD2 into your installdir\System\ 5) And then play :)
DEViANCE Application Information ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
You think you can contribute to the scene too? You have one or more talents in:
- suppliers who work for any software shops/stores like: Electronic Boutique, Babbages, GAME, HMV, Dixons, Virgin or any software place at all!
- suppliers for new unreleased store/shop games that have access to a fast upload 300k+ internet connection.
- network or security administrators on fast 10mb plus internet links, who have full control and responsibility over their fast links.
- supplying new unreleased games (maybe you work at a game/util magazine, courier delivery firm, newspaper, game press/marketing company, distributor, publisher, duplicator, tv/radio show, shop, warehouse, design firm, language translation company, packing company store etc). No need for a fast internet connection for this =]
- you are a coder who can code your own tools to automatically remove commercial iso protections like the latest versions of any of the following: SafeDisc or Securom or Tages or VOB or Laserlok or StarForce.
- are you able to write your own source code to unpack & repack custom game related file formats.
If you can meet one or more of our above requests and want to be a part of the fun today, e-mail us. Use the contact information given below.
Always remember: ~~~~~~~~~~~~~~~~ We do this just for FUN. We are against any profit or commercialisation of piracy. We do not spread any release, others do that. In fact, we BUY all our own games with our own hard earned and worked for efforts. Which is from our own real life non-scene jobs. As we love game originals. Nothing beats a quality original.
Na átállítottam egy-két dolgot. A Betûk méretének csökkentése lett tényleg a kedvencem. Gyorsabb lett, de ahogy kimentem a szabadba, és be a NightClub-ba, a nagyobb tereknél már nem elég.
Ja a másik nagy kedvencem a céglogók eltüntetése volt...
Naccerû...már csak a Doom3, Stalker és a HL2 -t kell elbaszni...hééé? Ha jól tudom a D3 az kijön konzolra is mi? van egy tippem milyen vérszar lesz a játék...4-5h játékidõ...hmmm...hoppá ez nem a D3 topic...nyüsz...
úgy tûnik, megint egy várva-várt játék buktájának leszünk tanui?
mondjuk én nem vagyok vájtszemû, úgyhogy ha jó lesz a sztori, és lesz dx fíling - jöhet. az elsõ sem a szépségérõl volt híres...
Proc3000+ ATI9800 kártya meg van? Anélkül nehezen fogsz játszani..tudod ez a játék már annyira ronda, igénytelen, hogy már 3 poligon miatt is képes szaggatni.
szerintem is várjunk az európai megjelenésig a véleményekkel.. nekem is megakedvenc a DX univerzum, és nem adom fel, nem vetem bele összes véleményem ebbe a félkész North-American version-be.. a legnagyobb baj a gépigény, ha kisebb lenne sokkal, már a grafikára is azt mondanánk, hogy nagyon jó (a karaktereket kivéve, de ha kisebb igényt tudtak volna elérni, akkor javitottak volna azokon is). Én reménykedem mint nagy DX fan. Remélem január-februárig valami eszméletlen csoda fog történni.. mert ezen már lassan csak az segíthet..
En most probaltam gef 3 ti 200 on, es a graf ezen gyonyoru( mint a demoban is), semmi hiba, csak akadozik, de minnya segitek rajt:)
A bloom igen, és az Antialiasing is (multisampling néven), ez utóbbit és az Aniso-t a vidkártya driverében (is)lehet állítani.
Az új beállításokkal (user.ini buzerálás) már jól néz ki, és be is gyorsul, ha állítgatod ide-oda, de néhol még mindíg irreálisan lassú. A feliratok is kisebbek lettek, csak a szögletes tárgyak bosszantóak (a lassulások mellett).
Te jó ég!!! Most töltöm, de visszaolvastam a fórumban. Hát eléggé emnet a kedvem az egésztõl. Szerintetek fejezzem be a letöltést, vagy érdemes kiprobálnom?
Mindenképp. Kicsit elszöszöltem vele pár órát. Annak ellenére, hogy a fõhõs (a fickót választa) - nekem - kissé ellenszenves (fõleg azzal a fiúbandás hajjal). A fontok méretét lejjebb véve, sikerült kissé vissza PC-síteni. Összeségében nem lesz ez olyan rossz, de egy-két (fõleg grafikai) patch elkél neki.
De visszaemlékezve, az elsõ rész a megjelenéskor ugyanilyen szopatós volt (iszonyatosan szaggatott), azok számára akik nem s3-as kártyával bírtak.
Úristen! Lejött az elsõ CD. Hát az ürge tényleg elég hülyén néz ki a zselés hajával. Aztán belegondoltam, hogy a fenébe is, hisz ezt a játékot a Deus Ex és a Thief készítõi csinálták. Csak nem lesz gáz.
Most ez mi? Mégegyszer írjam le én is a válaszokat, vagy mi?
Nos én is megnéztem! a konfigom viszonyítási alapként a kétkedõknek: 2000+XP, 512ddr, 9600pro! 1024-ben nem volt nagyobb akadás, igaz még nem mentem ki, csak az elsõ pályán futkorásztam! Grafikailag sztem rendben van, a konzolbeütés az gáz benne! Majd ha lesz idõm beállítgatom az io forumáról szedett adatok alapján aztán meglássuk mi lesz! amugy elsõ blikkre nem rossz! bizzunk!
A bloom-ot ne pipáld be, és a multisamplinget told fel 4x-esre!!! Így is gyors?
Bár én még nem játszottam vele, de gyanítom, hogy sokan a gépigény miatt idegbõl lepontozták, így az értékelés nem biztos, hogy reális. Sajnos én is pont a gépigény miatt, fel sem telepítettem..
Igen basszus, és most jutott eszembe, az elõd milyen jól mutatott (a maga idejében) olyan kártyákon, amelyek támogatták az s3tc-t: a fa tárgyaknak szálka erezetük volt, falminták, föld minták, és azóta se láttam olyan jó mocskosvíz effektet (nem csapvíz, hanem az óceán)!!!
Egyre rosszabbak a pre-benyomásaim... Na most már csak azért is letöltöm! Megnézzük mit tud ezen a konfigon: AMD XP 1700+ (Palomino) - 1466 MHz (no tuning) 2x 256 MB (266MHz) DDR - Samsung ATI [BBA] Radeon 9500 Pro 128 MB (275/275 - no tuning) 17" moncsi - 1024*768/32 DirectX 9.0c (javított verzsön)
A HALO 1 ezen ment erõsebb szaggatások nélkül! Pedig az aztán az optimalizálatlan játékok királya...