nézd meg a levegõben lógó ultraocsmány fogkrémes tubust és rögtön kimegy a fejedbõl az a szerencsétlen harrier (hogy a többi fürdõs berendezési tárgyról ne beszéljünk 8).
akárhogy is, ha leszámítom, hogy olyan beállításokkal amelyekkel nálam elfut bõven rondább mint a dx, nekem egyelõre tetszik. mondjuk nálam a külcsín nem sokat számít, de megértem azt, aki bespendíroz egy ultra gépbe, és le kell vennie mindent+iniket módosítgatni hogy egyáltalán elfusson valamennyire...
SENKInek sem lép ki a windowsba a játék? Mert engem mindig visszadob!NINCS VALAKINEK valami ötlete hogy mit kell csinálni hogy ne lépjen ki? Esetleg valami patch!!
A jóédes k*rva annyár annyak a f*sznak aki kitalálta a h*lye b*zi konzolátiratot. Hogy rohadna le a nemi szerve.
Talán nekem, de kétlem
Na csak sikerült. :-)
Ez nem igaz. Én nyomuiltam a laborban és ha a terrorista lábát vagy testét lõttem, akkor minimum 4 lövés volt, de a fejébe kettõ is elég volt (ez is hatalmas baklövés, hogy a faszba engedheti meg magának bárki is, hogy egy golyóval a fejében még ügynököket lövöldözzön?).
Most kipróbáltam max grafikán és hajszálpontosan ugyanúgy megy mint minimumon (felbontás továbbra is 640 maradt, most kipróbálom 1024-ben). Ebbõl azt vonom le, hogy igazából nem az optimalizációval van baj, hanem azzal, hogy a b*zi suxboksz átirat miatt nem voltak képesek rendes egérmozgást belerakni. Kimondottan siramas és elkeserítõ, hogy képesek ekkora hibával kijönni a piacra.
Igen, igazából nem szaggat, csak az egér van "lemaradva" vagy valami ilyesmi...
Na kicsit beleártottam magam a játékba. Hát csak annyit mondok, hogy sehol a DE feeling, de egy végigjátszást mindenképp megér.
kutyából nem lesz szalonna...vagy mi
A default.ini tele van xbox beállításokkal...szerintem ez a játék egy-az-egyben át lett rakva xboxról...kb így futna ma egy xboxos játék pc-n egy emulátorral.
A 2004 márciusi európai megjelenésik kidobnak majd egy (vagy több) patch-et.
Srácok. Esküszöm, én az összes hozzáészólást elolvastam - 636-ot (igen, tessék gratulálni! ) és az a véleményem: - ez a Játék még nincs kész!
A 2004-es megjelenésre kiadják az IGAZI PC-s változatot - ez tuti... [Vagy csak aálmodik a nyomorom?]
nincs hát. az ilyen jellegû játékokba (fps+++) pl szokás tenni egy training opciót, esetleg az elsõ küldetés ilyen. nem mintha hiányzott volna, de ez eddig kötelezõnek tûnt. nem tudom, mik jönnek mostanában (nem amolyan majd1xmegjelenik dolgokra gondolok mint hl2), de úgy tûnik a fiúk be akartak elõzni. és az a szánalmas, hogyha egy ütõs game, egy klasszikus, egy dx-színvonalú kultjáték van a kezedben, akkor dobod piacra amikor akarod, akár a karácsonyi dömpingben. de ha tudod hogy gagyit csináltál, meg kell elõznöd a konkurrenciát. itt úgy tûnik ez a helyzet...
és atól félek, igen, álmodik a nyomorod. úgy látszik a sztárolt játékaikból lesznek a bukták, az alulpromocionált majdcsakleszvmibelõle projectekbõl (anachronox, dx) a kultjátékok.
össze-vissza fogják paccsolgatni hogy elkerüljék a lincselést, de mind Kandurex írta, kutyából...
viszont lehet engem is szidni, de - bár iszonyat ocsmány az én konfigomon - nekem átjön a dx hangulat 8))).
;dx2 AmbientColor_R__d=32 AmbientColor_G__d=32 AmbientColor_B__d=32 ;AmbientColor_R__d=0 ;AmbientColor_G__d=255 ;AmbientColor_B__d=0 ;this FOV is for the HUD only. On the XBox, we need to keep all HUD elements within 10% of
the edges. ;FOV__d=68 ;68 is good for the PC version FOV__d=61 -> ez a lényeg...namármost...ha a 68 az a pc-s verzióhoz jó, akkor miért az van érvénytelenné téve (;)??
Na vérge megoldodott a problémám nem lép ki mostmár!Szerintem ellehet játszani vele bár én nem tudom milyen volt az 1!1024x768 32bit-en nyomom nekem nem akadt be még egyszer sem! Ja a laborban mit kell csinálni?
Milyen vassal nyomod? Erõsen kiváncsivá tettél... Ha olvastad (volna) a többiek bizony bika géppel is szenvednek. A tied talán egy Silicon Graphics Munkaállomás?
Most vagyok ott, hogy elmehetnék a városból, csak szeretném rendberakni az ügyesbajos dolgaimat. Viszont a WTO fõnök megbízott, hogy szerezzem meg a VOX club bevételi papírjait, de ahhoz kellene Multitool, az meg már elfogyott. Nem tud vki egy árust?
megnyomod "b", kiválasztok melyik részedre "tab" behelyezed "enter" amúgy elmondja a hologram...
Elég gáz, hogy egy fegyverre csak két extra mehet (nincs az, hogy a végletekik extrázom a pisztolyom mint a DX1-ben). :-(((
Az egész játék gáz. Nem tetszik egyáltalán. Én olyan játékot vártam (vagy jobbat) mint az 1, de ez még annak az árnyékát sem közelíti meg. Le is fogom törölni. Amúgy nálam is jól megy, csak az elején volt (számomra rejtélyes okokból) furcsa a cucc. 1024x768x32bit noFSAA, noALIAS, 3200+ AMD, 512Ram, ati9800
Egyvalamit viszont mindenkinek el kell ismernie, akár tetszik akár nem:
A hihetetlen hiányosságok, idegesítõen leegyszerûsített játékmenet, néha béna grafika ellenére a fény-árnyék hatások példaértékûek (persze max grafikán fõleg).
Egyetértek
najó...annyira azért mégsem...jópofa a fény-árnyék hatás, de azért nem példaértékû :)
Valaki tudna küldeni egy crackot mert az enyémmel nem indul! :(( Plíííííz! Köszi !! :))
Egyetlen crack van hozzá, ha azzal nem indul akkor semmivel (biztos, hogy rendesen felraktad a törést?(.
Igen felûlírta! Csak egy file volt nekem! Ion...exe ! Csak fekete a kép meg egy átkozott homokóra !!! :(((
árust nem, de ahol én tartok, ahova nem juthatsz be mt nélkül ott találsz pótlást. ja, és mindig keress kerülõ utat, hátha megúszod a mt használatot. ja és persze gyakori mentés: néha késõn derül ki hogy volt jobb út.
és még 1 hiányosság: mi az hogy nincs quicksave/load? a normál mentegetéshez/töltögetéshez kell vagy 10 másodperc az életembõl...
Aki azt írja, hogy nála nem szaggat a játék, annak biztos, hogy be van pipálva a BLOOM effekt! DE!!! szedd csak ki a pipát, és majd meglátjuk, hogy szaggat-e? Mert BLOOM nélkül a legszebb (legélesebb) a grafika!!!
Gyorsítási tipp: kapcsolgasd a multisamplinget 1x-6x ide oda, és csodák csodája: kevésbé fog szaggatni!!!
Amúgy meg: ne felejtsük el, hogy annak idején amikor kijött a Deus Ex, ugyanígy dobták piacra. Bizony iszonyatosan szaggatott DirectX és OpenGl esetén, és akkor még nem volt FSAA, meg ANISOTROPIC FILTERING, amit lejjebb véve még elfutott volna!!! Csak a gyorsan kiadott sokáig !!!béta!!! patch enyhített a problémán.
Viszont a Savage (s3) kártyatulajok jól jártak: az elsõ rész motorja (unreal) támogatta - a már említett D3d és OpenGl mellett - az S3 saját MeTal névre hallgató api-ját, amivel az akkor még úttörõ s3tc textúratömörítõ eljárásnak köszönhetõen a legszebb volt a játék, megfelelõ sebesség mellett. s3tc-vel közelrõl is: a fáknak erezete volt, a falnak, kõnek, fémnek, földnek mintázata.
Ebbõl a mizériából mondjuk azok, akik késõbb játszottak a játékkal kimaradtak, mert az utánakövetkezõ videokártyák már átvették az s3 s3tc textúratömörítõ technológiáját, így már D3d alatt is mûködtek az elõbb említett effektek, és a késõbbi patch telepítésével már gyors volt a játék.
nincs bloom, mégis 640x480ban játszom az alább írt konfiggal. nekem mondjuk nem fáj, ha a játék jó... dx1et meg voodoo3000rel nyomtam és azzal kóser volt (amúgy 2000es mint maga a játék).
na megint elbaxtam fórumozással meg hasonlókkal 4 órát az életembõl ahelyett hogy dxiwoztam volna... jóccakát gyerekek, búcsúzik a félszemes mára 8)
Az, hogy kóser volt, egy dolog. De nem tudhatod, mennyivel kóserebb lett volna Savage kártyával! (Mert neked nem ilyen volt) Nekem abban az idõben egy Savage4-esem volt (majd lecseréltem Savage2000-re), így MeTal-lal futtattam, de mivel olvastam a D3d és az OpenGl mizériáról (a MeTal-ról persze nem írtak, mert Nvidia akkor már vitte a prímet, illetve a Savage kártyák nem voltak túl népszerûek a különbözõ konstrukciós hibák és a driver problémák miatt - mint régen az ATI esetében...) megnéztem D3d és openGl módokban is (ekkor még nem volt béta patch sem). Hidd el a különbség óriási volt, mind a sebesség, mind pedig a látvány tekintetében (a MeTal elõnyére)!
"Ladies and gentlemen, this is what happens when you try to create a sequel for a great PC game, that featured tons of innovative new features, as an xbox title with a PC version as an afterthought. It would be impossible for me to cram every possible thing i hate about this game into this small review, so I'm going to simply conclude with this:
My hatred of consoles is well known, but this is beyond that: This is just an inherently bad game that should never have seen the light of day. No patch will fix this game, its just THAT bad."
(Idézet az IsoNews-on lévõ review-ból - kiemelném az UTOLSÓ mondatot, mert sajna igaz lesz...!)
Most Kotortam 8órán át egyfolytában ,légyszi valaki fordítsa le mert ma már elegem van az Amcsi szövegbõl:D
"Hölgyeim és uraim, ez történik akkor, amikor megpróbálnak egy PC Játékot folytatni, ami tonnányi új tulajdonságot tartalmaz, és azt xbox-ra adják ki, PC verzióval utólag. Lehetetlen volt mindent, amit gyûlölök benne beletenni ebbe a rövid ismertetõbe, tehát egyszerûen összefoglalom:
A konzolok iránt gyûlöletem közismert, de ezen túlmenõen: ez egy született rossz játék, aminek nem lett volna szabad napvilágot látnia. Semmilyen javítás nem segít rajta, ez CSAK rossz marad."
Aha. Köszönöm!!!! Huhhh neked ez nagyon gyorsan megy.
Azért fura ,hogy Nforceon a Terminator 3:War of the Machines 4.4-en áll. Ez pedig6.4-en. Egyik játék se egy Hl, de ez szerintem a T3-alatt van jóval. Nem sokkal szebb ,viszomt olyan lassú mint a karóbahúzás:D
Semmiség. Két újjal gépelek, tehát még lassú is vagyok...
Ezt sasoljátok meg: angol topic - ha még nem láttátok. A fószer a Doom 3 spekuláris fényvisszaverõdéseirõl ír, melyek a DX2:IW-ben már megjelentek... lásd a képeken!
Ha kijön egy patch, ami rendberakja a sebesség-képi problémákat, és az ember leküzdi a DE 1 utáni, 2 résszel kapcsolatos ellenérzéseit (konzolosodás, szögletes felületek, játékmenet hibák, stb.), akkor rájön, hogy a sok szarság ellenére, ez még mindíg egy egyedi játék ma a piacon!!!
Ide egy nyílt forráskód kéne vagy valami tervezõprogi és már állnék is neki a különbözõ töltények készítéséhez. Ez ott van elszarva ,hogy te mint Játékos nem tudsz alakítani a Gamen.:( Pedig ,de jó lenne ha én tudnék implantokat írni:(
Az "Ez lett!" képen is látszik a BLOOM effekt!
A poén az lenne, ha az "Ez volt betervezve" kép a valójában megjelent Xbox-os változatból lenne! De ha a tervezett PC-sbõl való, és így adták volna ki, akkor új mértékegység született volna a sebesség mérésére: FPM (frame per minutum)!!!
Amúgy mi a véleményetek errõl a ma agyon favorizált, már a Max Payne 2-nél is jelen lévõ RONGYBABA FIZIKÁ-nak nevezett szösszenetrõl. Sõt ha jobban belegondolok már a Postal 2-nél is ott voltak a "kócbabák".
Kicsit röhelyes szerintem, ahogy össze-vissza hajladoznak, röpködnek, mintha minden élõlénynek-tárgynak ugyanakkora lenne a súlya (szinte 0kg).
Ez a fizika dolog kaki... sosem szerettem. Már az Unreal 2-tõl gyûlölöm. A Max Payne 2-ben sem mutat jól - túl van játszva, s valóban, ahogy írod, mintha 0 kg súlyuk lenne, és tízmétereket kellene repülniük egy 9mm-es lövedéktõl...