egyébként a mirigyesek is kibaszottnagy zenészek. régebben Queen-t(!!) játszottak, azt hiszem aki itt szokott olvasgatni és ért a zenéhez, az tudja, hogy aki Queen-t egy az egybe tud játszani az nem akármilyen zenész. de mostanság nem lenne menõ hogyha Queent játszanának, ezért inkább a humor felé fordulnak, így jön is a lóvé :D
hát lehet tetszetõset, persze ezt senki sem kérdõjelezni meg. de igényes, rendesen hangszerelt alkotást már nem és aki ezekre pályázik az nem fogja szeretni(kevesen vannak-vagyunk akik nem szeretik :( )
egyébként ha jól tudom Mike Oldfield az 60-70es évek és nem PC-s zene....
Nekem a számítógéppel kreált szarok nem zenék csak zajok. Biztos én vagyok hülye hangmérnökként. Maradi de piszkosul.
Ja amúgy meg: "Michael Gordon Oldfield 1953. május 15.-én született Readingben. 1973-ban Tubular Bells címû albumának nagy visszhangja volt az úgy nevezett szimfonikus rockzene berkein belül" [UNO.HU]
figyi ha 1953-ban született akkor gondolod 7 évesen már alkotott? P Mike Oldfield mai napig ír zenéket
és a nagy sikerei abszolút nem a 60-70 években voitak a Tubular Bells csak az elsõ nagy sikere volt. A második rész 1992-ben Ennek jelent meg a harmadik része 2003-ban.
Mivel a Queen mellett õ a másik nagy kedvencem ebben eléggé otthon vagyok 3 koncertje is megvan amit élõben (elektronikával) ad elõ.
És a 2005-ös Light & Shade albuma kapcsán ezt nyilatkozta szó szerint
"Nem vagyok átlagos zenész. Technikus vagyok, aki az ötleteit lefordítja a zene nyelvére - vallja Mike Oldfield, aki három év után jelentkezett új CD-vel. És rögtön egy dupla albumot adott ki, Light & Shade címmel. " És valóban, a Light címet viselõ korong könnyed, derûs, szinte meditációra alkalmas zene, de legalábbis jó kis chill-out, ami hétvégi heverészéshez, pihentetõ semmittevéshez, baráti beszélgetésekhez ideális háttérzene. A Shade ezzel szemben inkább felzaklat, a dalokban ott a háború, a tehetetlenség minden nyûge, a szerelem sötét oldala - a "keret" pedig inkább az elektronikus tánczene felé hajlik. Bár a kategóriákkal óvatosan kell bánnunk, mert Mike Oldfield nem szereti semmilyen stílusba sorolni zenéjét. - Ez egyszerûen az én zeném, nem szeretném kategorizálni. Csak leülök otthon, egyedül, és leírom azt a zenét, ami jön belõlem. Ez a két album például nem dalok sorozata, sokkal inkább egy kerek egész kompozíció, mintha egyetlen dal lenne - mondja.
én elektronikus zenérõl beszélek amiben számítógép is részt vesz
nem a komponálásban hanem a megvalósításban és ezek között is vannak remekmûvek ezt a véleményemet fenttartom.
Akkor rosszul fejezted ki magad, mert azt írtad, hogy számítógép zene. A számítógép zene nem egyenlõ az elektronikus zenével. Totálisan más a kettõl. Nem midegy, hogy valaki tud billentyûzni, vagy hogy semmilyen hangszeren sem tud játszani és a computer egy programjával állítja elõ a zajt.
mint számítógépesmérnök számomra számitógép amiben mikroprocesszor van P
Tök mindegy mi van benne. Ha valaki billntyûzik egy mikroprocesszoros szintin az elektronikus zene, viszont ha valaki programon dob össze egy zenét egy mikroprocesszoros PC-n az gépzene
A másik topic-na írtakra válaszolok a Gimme The Prize kapcsán:
Ismerem :-) 1986-ban hallottam elõszõr a Kind of Magic c. számot a SUGÁR reklámban 9-10 évesen.Azóta megvan minden QUEEN album CD-n kazettán és ami eddig DVD-n megjelent. + bakeliton a Live At Wembley ami bontatlan és sosem volt lemezjátszóban :-) jobban vigyázok rá mint bármire ami a tulajdonomban van.
Egyébként érdekességképpen a Kind of Magic-et 1986-tól datálják de valójában az 1985-ös Vasmadarak c. filmben már hallható volt a szám.A másik, hogy a HITMAN címû számuk az 1990-es INNUENDO albumon volt rajta, de szintén szerepelt már ez a dal is a VASMADARAK-ban.Igaz talán 10 másodpercre de benne volt a 85-ös filmben.
A Too Much Love Will Kill You-t Brian 1982-ben írta, pedig ugye elõször az emlékkoncerten volt hallahtó és csak 95-ben jelent meg
A Mad The Swine egy 1989-es kislemezen jelent csak meg, ám valójában a zám 1979-es
A Heaven For Everyone valójában egy The Cross nevû együttes dala. Az együttes tagja Roger Taylor (valójában õ alapította a bandát '87-ben) aki a szám szerzõje. '89-ben énekelte fel Freddie, és 1995-ben adták ki.
A You Don't Fool Me egy 1982-es szám, a diszkók a 80-as években sokszor játszották, mégis csak 1995-ben jelent meg lemezen
A Liar eredeti címe Lover volt és Tim Staffel és Brian May írta még a Smile-os korszakban 1969-ben. Ezt lett átdolgozva, hogy megjelenjen az 1973-as Queen LP-n
A Keep Passing The Open Window, amely az 1984-es The Works albumon jelent meg, eredetileg az Iron Eagle film számára lett írta Freddie által, de végül nem került bele a filmbe
Hát akkor nincs is több mondanivalóm :-D ...kérem kapcsolja ki!
Ez a VASMADARAK /IRON EAGLE/ c. film eléggé QUEEN centrikus volt.Pedig abban az idõben másféle nótákkal tolták tele az ilyen repcsis témájú filmeket.Biztosan tetszett a producernek a QUEEN zenei világa.Mindenesetre a filmnek nem vált kárára.
Az tuti...Én sokáig csak a zenét hallottam..illetve a Flash Gordon albumot, még a jó öreg ZX spectrumos-C64-es idõkben.Teljesen máshogyan képzeltem el a filmet.Ultrafos.A zene viszont nagyon bejön.
oh ezt se tudtam :D na szóval az most hogy megnézem a borítót, több konciról van kép :) sztem nagyon király, fõleg a death on two legs meg a brighton rock
nem tisszeseges olyanra fogadni ami biztos ki killene penderitetni azt az arrogans alakot
rgyszer kitettem 18+ kepeket a humoros kepek topicban errek jott egy figyelmeztetes, mondok ok akkor bocsi. de o nem, mert ekkor kezdett ugralni hogy milyen perverz allat vagyok (a tobbit inkabb kihagyom, nem kulturalt emberek szotara valo), irtam mi baja, bocsanatot kertem, erre hogy legyek csendbe mert kapok egypar honap kenyszerpihenot, hat hagytam...
tiszta elmebeteg a gyerek, istennek kepzeli magat de ahalyet hogy teremtene rombol. megvan meg a komunikacio, majd alkuldom tomcatnak a droidzonaba
Olvass bele a Forma 1 topikba (tegnap 12 és 14 óra között) és rájössz hogy semmit. És találd ki hogy ki adta ... és azt is nézd meg hogy aki adta az mit mûvelt ott ... És még ha jogos is lenne, akkor is 3 pont????????????????????????????????????????????????????
3 hónap alatt én is rájöttem, hogy az SG-n diktatúra van. Ez nem is lenne baj, ha nem lenne ennyi Bunker-féle kiskirály!
Na de így is már annyit offoltunk. Idén lenne Freddie 60 éves. A Rocktörténelem legnagyobb hatású elõadómûvésze lett, õ az egyetlen aki túlélte az AIDS-et, mert halhatatlan lett. Ki mit gondol! Milyen lenne ma a Queen, ha még mindig élne? Lenne egyáltalán Queen?
Ezen sokat gondolkodtam már én is, de nem sajnos nem tudom hogy mi lenne (lett volna) a jó. Nekem az tetszene, ha még egy ideg nyomták volna tovább (csak itt szóba jönnek, a már vitatott dolog, hogy milyen stílusú, és minõségû zenével folytatták volna), és aztán meg csak a régi nagy zenéket játszották volna koncerteken. Pl elölrõl elkezdeni a teljes turnésorozatot a kezdetektõl ...
Olyan hírek keringtek anno, hogy állítólag '87 fele Freddie eldöntötte, hogy az Operába vágyik és otthagyja a Queent, és csak azért "tért vissza", mert a betegsége kiderült. Persze erre egy tucat bizonyíték van, hogy nem igaz. Szerintem továbbra is színvonalas és szuper zenét csináltak volna. Nézd csak meg az Innuendot! Nekem alapvetõen a 70-es évek Queenje a kedvencem, mégis a kedvenc számaim tõlük az Innuendon a 'The Show Must Go On' és a 'These Are The Days Of Our Lives'. AZ Innuendo egyértelmûen visszanyúlik a klasszikus rockvilágba. Ha az 'I Can't Live With You'-t 70-évek beli hangszerekkel eljátszották volna a 70-es években, teljesen beleillett volna az akkori érába.