Ez pedig a cikkhez van mellékelve. Azon helyek és újságírók nevei, akiket ezentúl a bejegyzõ nem fog komolyan venni [amúgy, megfontolandó]. A táblázat jobb szélén a pontozási típus van.
Istenem, ezzel is csak a saját hozzánemértésüket mutatják.
Egy teljest mentést továbbra sem bánnék, a neten NINCS jó verzió. Normál fokozathoz kelll.
Thx :) A 17 vagy 18-as chapterig el is jutottam de most kb egy héttel késõbb újra kezdtem és már a hive pályán vagyok. Most sokkal jobban szórakoztam mint mikor elõször játszottam. Valszeg mert már tudom hogy mire kell számítani milyen pályák jönnek. Nem pedig a csalódottságot érzem miközben játszok.
Chapter 1: Duke Lives Chapter 2: It's late Chapter 3: The Duke Cave Chapter 4: Mothership Chapter 5: Lady Killer Chapter 6: Halo Reference Chapter 7: The Duke Dome Chapter 8: The Hive Chapter 9: Queen Boss Chapter 10 - Duke Nukem's Titty City Chapter 11 - Crash Course Chapter 12 - The Duke Burger Chapter 13 - The Mighty Foot Chapter 14 - Ghost Town Chapter 15 - Highway Battle Chapter 16 - Duke Dam Chapter 17 - The Shrunk Machine Chapter 18 - The Forkstop Chapter 19 - Generator Room Chapter 20 - Underground Chapter 21 - The Clarifier Chapter 22 - Blowin' The Dam Chapter 23 - Final Battle
Gyerek fokozaton biztos :) de a forró lap kapásból megölt, a gáztûzhely szintén. Akkor kellett volna kiadni mikor a Gearbox átvette, nem kellett volna várni vele 2 évet a konzolos portolás miatt fõleg így, hogy az tényleg pocsék lett.
Így a vége felé nekem is kezd hasonló érzésem lenni. Vannak benne nagyon jó ötletek, de nagyon látszik rajta hogy mostmár csak azért adták ki hogy ki legyen adva - még egy év fejlesztés nem ártott volna neki, akkor viszont még "csúnyább" lesz a grafika (ami el kell ismerni most se a legszebb), megint motort kell váltani és kezdõdik minden elõlrõl...
A legszembetûnõbb ezzel kapcsolatosan a már olyan sokszor említett regen élet. Egyszerûen semmi értelme a nem instakill csapdáknak (áramnyalábok, gáztûzhely vagy forró lap duke burgerben, a mindenütt ott lévõ rózsaszín pattanások amík felrobbannak) mert minden gond nélkül át lehet rohanni rajtuk. Megsebzõdtél? Kit érdekel, vársz fél percet és semmi bajod...
Igazából, nekem a grafikával semmi bajom nem volt. Nem egy eget rengetõen szép játék, de igencsak hangulatos lett néhány helyszín. Az érzéseimet leginkább az fejezi ki, hogy voltak jó részek a játékban, talán a leg emlékezetesebb a Duke Burger pálya. Ha ezen pálya színvonalát hozta volna végig a játék, az lett volna az igazi. Sajna sok unalmas helyszín és lövölde van benne (hozzáteszem egy csomó érdekes és hangulatos dolog meg kimaradt... pl a csacsis lovaglás). Lehetett volna sokkal jobb is.
De most komolyan nem megy, és több órás próbálkozás után már nagyon eleged van. Ha járna minden tizedik Oktobrain után egy plusz Ego, már végig érné a képernyõt.......
Még szerencse, hogy nem te döntötted el ,hogy kiadják -e :D
Végre volt idõm befejezni. So so... Rég nem játszottam olyan játékkal, aminek ennyire vártam a végét... :D eröltetett vontatott volt javarészt, néha pillanatnyira feelinges is, de így befejezvén, azt hiszem jobb lett volna ha nem adják ki. Ennyi a véleményem.
Mert így látványosabb, egyébként nem értem mi olyan nehéz abban a részben, simán nyomkodod a gombot és kész, egyetlen ilyen nyomkodós rész nem okozott problémát.
Én úgy szoktam, hogy úgy rakom a spacere a kezemet, hogy felette van a mutató, fákk jús és a gyûrûs ujjam, és akkor csak a mutatóval meg a gyûrûssel kalimpálom felváltva a spacet :D Kurva hangos, de mûködik :D
Vicces ez a téma. Én az egyik fegyverslotban a legelejétõl a fõbossig végig az aranyszínû coltomat tartottam. Az egyik leghasználhatóbb fegyver a játékban, ha az ember tud fejeseket osztani sorban. Gondolom konzolon, kontrollerrel az elsõ adandó alkalommal el szokták dobni... :P
Na kijött a GT.com os review. Bírom, hogy megemlítették, hogy platform ugrálás nem való FPSbe... hát baszki, talán le kéne rakni azt a kibaszott gamepadot... de még az is balfasz vele, aki csinálta a felvételeket oda... pedig neki illene jól kezelnie... Meg amúgy nem értem, miért csak xbox alapján ítélkeznek? Vagyis értem... Pl PCn sokkal jobban fut.
hát ha te olyan mazochista vagy akkor hajrá,de a bf3 szarrá alázza ezt e megalázott codot.cod 2 meg 4-el sokat játszottam kedvenceim is de meguntam már.
A treyarchos inkább call of ratyi, de az IW-s codok igazán jók (számomra mindenképpen, jöhet bf3 vagy bármi, akkos sem fogja odaverni a cod2 és cod4 et nállam).
Lol:D Nekem eddig csak a fémes ajtókinyílás hangeffekt tûnt fel, h másban is van, de azt gondoltam, biztos csak hasonló. De ez gigalol. Miért nem tudják a visítást felvenni újra? Ismer még valaki ilyen jellegzetes hangokat?
Kb. 3 órát játszottam addig vele. De valahogy nem vonz. A grafika legyen olyan amilyen, nem is érdekel igazán. Ok, hogy old schoolra akarták, de ez már túlzás, vannak benne jó ötletek, de ez kevés. Otromba az egész. A fegyverekkel ahogy lõsz is eleve szar már. Az egész mechanikája. Az animációk borzasztóak, rosszabbak mint egy RPG-ben. Aztán a pályák felépítése is olyan semilyen. Elnagyolt az egész. A beszólásokon és a DUKE-os dolgok miatt lehet jobb egy budget játéknál. 10-bõl 5-6 pontot érzem reálisnak. Még azért játszok majd vele pár órácskát, ha nagyon unatkozom, de nem hiszem hogy hirtelen olyan hú de jó játékká válna. Szerintem nem csalnak a kritikák, és tényleg gyengusz lett. Lehetett volna ez old-school és mellette minõségi is.
ÉDESKISF*SZOM!!! MIÉRT RAKTÁK BELE EBBE IS A WILHELM SCREAMET? MIÉRT? MIÉRT?
Mi a f*szért kell egy 60éves hangeffektet belerakni filmbe, videójátékba? MIÉRT?
Igen hát a City-s gagyiknál nyilván jobb, meg valószínû a többi említettnél. Ezért pc-n az 5-6 pont körüli reális. De Xbox-on nem lehet szó nélkül hagyni a borzalmas grafikát, töltési idõt, és a 20 körülis FPS számot ami körül ingadozik. Úgyhogy ott a 3 szintén jogos lehet.
A FEAR 1-el nem tudom miért van mindenki odáig ennyi volt a játék: üres irodaépület 10 perc sétálás néha lekapcsolták a villanyt vagy megjelent egy nem túl rémisztõ kislány, utána lelõttél 4-5 katonát és kezdõdött minden elõröl. A történet persze érdekes volt de a játékmenet hááát. Erre gondolom rájöttek a készítõk is, mert a kiegészítõk egytõl egyig jó játékok lettek élvezetesek, pörgõsek és a történet is tovább bonyolódott.
Hát a FEAR 3 nem tudom mennyi lesz, de hogy az 1-2 körberöhögi ezt, az biztos...
Azért vicces, hogy a hamarosan megjelenõ FEAR 3, meg majd tuti 7-8-9-es értékeléseket fog kapni a magazinoktól. Pedig az is csak egy szaros lövölde lesz. Vagy az év végén megjelenõ COD-MW3.
Vagy menjünk vissza a múltba. Soldier of fortune 3 5-6 pontokat kapott. Pff ezek szerint az a játék jobb, mint a Duke Nukem Forever. Na hagyjuk már.
Vagy az El Matador, ami szintén 5 pont körül mozgott. Ezek szerint az is sokkalta jobb és hangulatosabb játék. Aha, persze...
Szokásos, nagy név nagy elvárások, aztán mindenki fikázza.
Nekem rengeteg minden bejön a játéban. Pl. az összezsugorodott részek (Casinoban, Duke Burgerben még jobb) Kis apró játékok, amivel az ego-dat tudod növelni, Nekem spec. a sivatagban való autókázás is nagyon bejött, a fõboss harcok is engem nagyon büntetnek.
Egyedüli negatív tényleg a grafika, meg a kicsit elavult technikai megoldások.
Nem vált sajnos be. De nembaj, legközelebbi fagyásig tolom így, aztán DNF. :)
Szerintem meg jó pár tesztnél pont az vitte 1-2 ponttal feljebb "mert hát mégiscsak Duke, ne adjunk már rá 3 pontot". Pedig ez valóban egy 30-50%-os játék, platformtól függõen. 70-et már csak a Duke rajongók adnak rá.
A skála 10-es, ez a játék kb 3-4-et ér rajta. Az más kérdés, hogy ha nem DNF-nek hívnák, akkor 7-et kapna, de ez nem azt jelenti, hogy 7-et ér, hanem hogy AZ ÖSSZES TÖBBI szar játék, ami 7-et szokott kapni, azok érnének objektíve 3-4-eket.
Én már 2006 óta leszarom, de annak nagyon örülök, amikor egy valóban szar játékot tényleg mindenhol lehúznak. Egyetlen jó dolog a DNF-ben, hogy kedvet kaptam a duke3d-hez.
. A harmadik, amikor a fogaskerekes puzzlenél azt mondja, hogy duke 1, gears 0. (És mielõtt valaki jönne okoskodni, igen, tudom, mit jelent a gears, viszont annyira adja magát, egyértelmû, hogy mire utal... szójáték)