Barny szállíotta a nap hírét :) : A norrköpingi (Svédország) székhelyû Meqon fejlesztõcsapat dagadó mellel kürtölte világgá, hogy a 3DRealms hivatalosan licenszelte a Meqon Game Dynamics SDK-t, mely a Duke Nukem Forever fizikai engine-jéért lesz felelõs. George Broussard szerint több fizikai SDK-t próbáltak már ki, de a Meqon mellett döntöttek a letisztult interface és a gyorsasága miatt. Broussard ugyancsak kijelentette, hogy: "Ezzel a fejlett fícsörkészlettel biztosak vagyunk benne, hogy a Meqon nextgen fizikai engine-je segít minket abban, hogy létrehozzuk az akciójátékok következõ generációját". Itt lehet letölteni néhány techdemot.
Szerintem inkább csak felejtsük el a témát, mert ezek a hébe-hóba elõkerülõ gagyi hírek elég reklámszagúak, hogy ne felejtsük el a DN-t. Minden egyes pletyka pénz nekik. Ahogy Britney szüzessége is. Lehetett rajta csámcsogni, õ meg csomó zsét kapott érte. :-)
Hát igen.:-) Azért 2010-re nagyon várom már! :-))))
Does DNF use pixil shaders, and if so, hard core or mildly?
Meaning will ti be like Halo PC where if you dont ahve shaders it looks like cardboard with NO gprahical flair or will it be more like you dont get the ultra-pretty refracted water reflections.
This is relivent for us pre GeForce3 users.
Elmehetnek a picsába elkezdtek csepegtetni ilyen mindenféle híreket azt bezzeg nem modnják hogy mikor adják ki vagy hol tartanak.
csak elõnyt akartak adni a DOOM3nak meg a Half Life 2nek
Mit akartok, az elsõ screenshotok még csak 1997-esek. Még csak ~8 éve fejlesztik. Engem inkább egy kérdés foglalkoztat: Hogy a pékbe tudtak ilyen irgalmatlan mennyiségû lóvét felhalmozni a Duke Nukem sikerébõl, hogy máig megélnek belõle és ebbõl finanszírozzák a Forever projektet?
Úgy hogy ez a világon a legjobb játék még most is. Mármint a Duke Nukem 3D.
tudom, hogy csalódni fogok, de legalább lefoglal amíg megjön a JTL az SWG-hez. Már a LOTR hentjátékokat is egy nagy rakás szégyennek tartottam (pofátlanul megcsúfolja a könyvek nagyszerûségét), szóval ennél se számítok sokkal többre (sõt a beszámolók alapján még kevesebbre). De legalább tudom, hogy mihhez ne nyúljak többé. :D
3dRealms le is állítatta szerzõi jogokra hivatkozva.
Nem is akarom mondani, hogy hova menjenek. Szemét banda.
Nem tudom miért várja valaki is ezt az izét. Semmit, mondom SEMMIT nem tudni róla, hogy milyen lesz.Akkor mi az a dolog ami miatt valaki azt mondhatja, hogy jaj bárcsak jönne már?:)
Nem tudom, én speciel szívesen látnám az öreg Duke-t egy felpolírozott környezetben. :)
Mondjuk engem már évek óta hidegen hagy.Az a bohóckodás amit lemûvelnek arra a szánalmas szó is gyenge kifejezés.
Nem akarok okoskodni, de most a Duke Nukem 3D-rõl van szó a Source motorra való átültetésére, és nem a folytatásról. :)
Egyébként csinálnak egy remake-et. Néhány kedves-lelkes ember. JonoF bratyó újítja a build engine-t mások meg textúrákat és 3D-s karaktereket csinálnak hozzá. Nézzétek meg a fórumokat a 3d realms oldalán! Ez már jó ideje készül és ezt nem fogják betiltani szerzõi jogok miatt. Ez pontosan olyan lesz mint a régi csak szebb. Ebben a sourceos cuccban még az 1. pálya sem olyan mint igazából, ha megnézitek a képeket.
pláne, hogy Duke nem is Duke nukem 3D-vel született:D Hanem egy Commander Keen 4 idejébõl származó akciófigura:) Egyébként szerintem a Magyar szinkronos Duke Nukemet semmi nem übereli... (azt hiszem a ford Fairlane-bõl vettek át hozzá részeket de zsír volt nagyon)
A duke nukem persze, hogy nem a 3dvel született! Nekem megvolt az 1-2 is, ami a Commander Keen mellett igen népszerû volt. mellesleg a K.Keent az id csinálta.
Megvan a Duke Nukem 1.3d verzió magyar hanggal, de mikor elindítom a duk3d.exe-t, elõjön az ablak és egybõl el is tûnik.
Ezzel a játékkal hogyan lehet XP-n játszani?
http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/ itt a windows portot le tod szedni nemtom hogy menni fog e magyar hanggal de a sima biztos fog, csak be kell másolni a grp-t a kitömörített fájlok közé beállítod a setupban a dolgokat és játszol win alól.
légyszi adj egy pontos linket, mert semelyik nem akar betölteni
dosbox emulátornál mennyire kell állítani a CPU Cyclest,hogy a Duke Nukem +D jól fusson? 10000nél már csak kicsit szaggat,de hát annyi is sok
Szedj le egy Duke portot és windowsból megy a régi duke ráasásul új 32bites OpenGL grafiával 3D-s modellekkel, 32bites textúrákkal internetes játéklehetõséggel. Olyan mint egy új játék, írányítást meg mindet úgy állítasz be mint új játékokba egér+bill vagy amit akarsz. http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/ innen tod leszedni a portot és http://bart.sm.luth.se/~parkar-1/duke/Duke3d_high.zip innen a legújabb textúrákat modelleket. A Duke könyvtárába ki kell csomagolni. Tehát kell a port, a textúra és model pack meg a grp fájl. Ez még beta csomag még nics mind kész ezért mindekit szeretettel várunk a 3DRealms fórumain, és csinálhat textúrákat modelleket. http://forums.3drealms.com/ubbthreads/postlist.php?Cat=0&Board=dukesource&page=0&view=&sb=5&o=93
nemtod a mouse fel/le nézéshez mit kell beállitani? sehogyan sem megy ... :(