De nyugalmi allapotban kb nulla aramot vesz fel a motor, felesleges kikapcsolgatni, kalibralgattni...
Fanatec soha nem lesz olcso, erre hajtottak, hiogy premium legyen jo dragan, keveset kell gyartani tobb haszonert, ez nekik teljesen jo igy . Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.11.17. 21:04:38
minden fanatecen van /volt...
az új fanatec kormány meg sajnos csak egy új rim, pedig azt hittem kihoznak megint valami olcsóbb kormányt a clubsporttól:(
Akinek TX-e van és éppen nem játszik, az is hall halkan kis sustorgást a kormányból a ventilátorron kívül? Amkor kicsit fordítok a kormányom akkor meg elmegy ez a hang? Ez valami kuplungnak a hangja?
Hát nekem az Asetto nagyon nem jó be :( pedig elég nagy szimulátor meg autó fan vagyok, de az is lehet csak belefáradtam, hogy megvettem még a korai beta változatban és nagyon lassan javult a játék. Tegnap adtam neki megint egy esélyt az új cuccal, de nem győzött most sem meg.....ennek ellenére még biztos jó szim és jó benne a ffb
annyira éreztem, hogy a pcars lesz a "beállítandó" :DDD oda nekem sincs tanácsom ...
assetto meg ~bármi más alatt alapból jó, innentől szórakozzon per autó 20-30 perceket az, aki nem szimezni, hanem gányolni szeret. default beállításokkal használom, sz*r, tény. hétvégi élmény alapján a forza6 jobb, basszus :(( ami azért "nagy" szó.
egyébként grat, innen most sok-sok pénzig nincs tovább!
---
amugy én is vettem egy 599xx-et, csak nem bírtam ki ... :)) így most azt érzem, hogy 'minőségben' sikerült utolérnem a korábbi csr-em, bár assettoban továbbra is tartja magát az érzés: a fanára jobban kihegyezte kunos ... Utoljára szerkesztette: arty, 2015.11.16. 22:53:49
Meg is lett vétel. TX+599XX+T3PA :) Tényleg nagyon ott van, de ahogy látom nagyon sok függ a játékokban való megfelelő beállításától is. El lehet lenni vele rendesen mire beállítja az ember :)
Köszönöm a tanácsokat! Ha van javaslat ProjectCars-ra való beállításra akkor azt megköszönöm!
Nagyon köszi a részletes választ és véleményt. Akkor szerintem belevágok én is. :) van olyan hogy egy évig nem veszek elő szimulátort, de van, hogy 2-3 hónapi csak azt nyomom és kifjezetten szimulátor jellegő játékokat. Project Cars, GTR1, GTR2, Assetta Corsa. és a kormányra mindig egy hosszabtávú befektetésként tekintettem, nem úgy mint egy videókártyára mondjuk :)
a szíjhajtás önmagában egy más élmény, ahogy nem érzed, hogy egy mechanikát forgatsz... és persze: erő, részletek(!), momo után a 900 fokos forgatás lehetősége... ez mind mind hozzájárul, hogy nagyobb élményt kapj
és bár nem említetted, de a pedál, nos a momo abban is kimondottan gyengus, a t500asé egy álom lesz/lenne azután
HA szereted az autósjátékokat, azon belül pedig nem veted meg a szimeket sem, és/vagy sokat játszol ilyen játékokkal, s anyagilag pedig belefér: cserélj azonnal :))
(most thrustmaster tx-em van, a t500rs pedáljával. előtte rengeteg kormányom volt már, természetesen momo is, anno a pedáljai miatt adtam el, egyébként imádtam... naéspersze a szerelembeesés egy g25-el :D )
Sziasztok! Egy logitech momo kormanyom van. Eleg regi konstrukcia tudom, de ezek az uj kormanyok pl T500Rs, stb elmenyben erezhetoen tobbet nyujtanak. Persze tudom, halkabb a motor, meg jobb anyagok vannak benne, stb De ezen kivul magaban az elmenyben lehet erezni kulonbseget? Pl: visszacsatolas minosege, pontossag, stb...
Koszi elore is!
csak a cserélgethetős perecek miatt, egyébként teljesen meg vagyok elégedve ezzel is. gyakorlatilag a bázis ugyanaz mint a v1, csak a gyorscsatlakozó a különbség.
szerintem ez a legállatabb TH, 30cm, stb... drága :( Utoljára szerkesztette: arty, 2015.10.16. 18:38:51
Szerintem tök ugyan az. Nincs nagy kezem, de kényelmesen elérek mindent. Hát igen neked a gte rim tovább tuningolható. Nyilván saját magadnak csinálva olcsóbb :)
Annyiért én sem vettem volna meg, szerencsére sikerült jobb áron, de még így is röhejesen drága volt. Nagyon minőségi érzés, de 35-öt érne max :) Bárhogy néztem ha veszek valami épkézláb sportkormányt az sem igen olcsóbb + nincs elektronika sem rajta + még adapter is kell...
Jó is, csak kicsit túl van árazva... Igaz mióta megvan azóta más rimet nem is tettem fel :) Nagyon kellemes a tapintása, valamint brutál mennyit hozzá ad a feelinghez, hogy rendesen "ki van párnázva" az alcantara alatt.
Rájöttem, hogy van ismerős, aki lehet tudna segíteni. Viszont elkezdtem fantáziálni, szemem előtt már 3D modellek, meg műszaki rajzok vannak egy teljes G25 pedál átalakító kitről :D Full fém lenne az egész, ki lenne cserélve benne minden, gyakorlatilag csak az elektronika kéne belőle. Nem tudom mennyibe kerül a lézervágás, de tutira drága lesz ha egyszer lesz időm ezzel foglalkozni :D
Kormányt szeretnék venni kb 30-35 ezerért, használtan. Nézegettem a DFGT, egy hibája van, h nincs pillangóváltója. Mit ajánlotok vagy van valami lehetőség felszerelni rá?
Vàlaszokat előre is köszi.
Ismerős deszkásoktól tudnék kérni olyan alátéteket, amiknek pont jó a mérete a deszkás pogácsákhoz, egyedül az alsó rész kérdéses hogyan nézne ki. Feltéve hogy felülre kapni megfelelő méretű ilyen csuklós menetes valamit. Így jobban átgondolva nem olyan egyszerű mégsem.
Jah, ertem, tenyleg. Hat meg lehet csinalni, probalj keresni valami esztergalyos kisiparost , anelkul nem megy .
Sajnos nem teljesen. Annak a belsejében van a rugó, ami csak a piros henger által van megvezetve. Valahogy át kéne alakítanom úgy, hogy ne lötyögjön egyik pedál se, mert most eléggé járnak oldalra is. Igazából az egész műanyagot el kéne hagyni, és fémlapra csavarozni az egészet, esetleg dönthetőre csinálni. Csak itthon még egy satu sincsen, pedig csak a fém alkatrészeket felhasználva nagyon jó pedált lehetne csinálni belőle.
Azon gondolkoztam, hogy a G25 pedálon a piros műanyag hengereket ki lehetne cserélni valami ilyesmire. Persze mindkét végén csuklóval. Szerintetek? Egy menetes száron lenne a rúd, felül valami csuklóval illeszkedne, alul meg ehhez hasonlóan lenne egy lyuk, amin átmenne, és felfekvőfelület a rugóknak, esetleg valami anyával meg alátéttel, és akkor az előfeszítés állítható lenne. Egyedül a csuklót nem tudom hol tudnék találni.
sziasztok! egy kérdésem lenne: ki melyiket választaná? Mert jelenleg kb hasonló árban lehet "itthon" hozzájutni a két termékhez. Thrustmaster T3PA PRO, vagy CSR Elite Pedals EU? Előre is köszke a válaszokat, pláne az indoklást. :)
Áh, minden legyen kőegyszerű, csúszkák meg kijelölhető gombok :)
Megoldanám, de nincs rá keret, sok mindenre kell költenem... :S Egyébként én az ilyen össze rakosgatós dolgokat nem szeressem! :) Fizetek érte, kiveszem a dobozból, oszt működjön! :)
Ha esetleg ez azt jelentené, hogy az asszony nem engedi, akkor rakj össze egy szervo motorost, és add elő, hogy ha te rakod össze olcsóbb, nem is tudod eddig miért nem így csináltad
Elgondolkoztam rajta, mert a G25-m már nem mai darab, de talán a loadcell-l még normális áron el tudnám adni, a Fanatec szett meg túl drága, arra most nem lesz pénzem. :(
A hall sensor elvileg tartósabb, semmi mechanikai cucc nincs benne, ugye Loginál istenátka vacak az a kis fogazott kerék ami a lézer előtt van ...ennyi a fejlődés. A 27 is helikális fogazású volt, elvileg halkabb a futás, de ugye nem az volt a hangos, hanem a fog kocogtatás :))
azon kívűl szerintem semmi különbség nincs . Emagnál most 100 000 ft amúgy ...