Annyival nem lehet jobb egy tspc, hogy megérje váltani nem? Bakker, remélem még az idén meg tudom venni a fana bázist. Jó lenne kari meg szilveszter között már azt tekergetni, úgyis szabin leszek. Utoljára szerkesztette: macleody, 2017.11.26. 16:37:00
Megéri a felárat? Én is gondolkoztam azon, vagyis még directdriveról indultam, de annyira keveset használom mostanában, hogy maradok az akciósnál inkább, a G29 után ez is előrelépés lesz szerintem, és használhatom a fanatec kormányokat könnyen.
Én úgy gondoltam, hogy a G27 után a legjobbat szeretném, amit még meg tudok fizetni. A DD szerintem 1000€ fölött lesz. Most rendeltem egy V3 inverse pedált akcióban, meg egy BMW GT2 kormányt. Remélem karácsonyra összejön a pénz a bázisra. Ha közben el tudom passzolni a váltóhibás kocsimat is, akkor meg főleg :) Bár az nehéz dió lesz. Először nem akartam belefeccölni ennyi pénzt. V2.5 bázis, P1 elite kormány meg elite pedál volt tervben 700€-ért. De azt a frankó pedált nem tudtam otthagyni ennyiért :) Ha nem lett volna ez az akció, akkor már tekergetném, de így még várnom kell vele. De addig is a pedált legalább tudom majd használni.
Izgulás van. Már csak kettőt kell aludni. Elvileg :)
Értem. Én feladtam a nagy álmokat..:D Viszont ha minden jól megy most hétvégén nekiállok egy h-váltót összerakni. Feltéve ha megjönnek az alkatrészek hozzá postán. Koncepció megvan, fából lesz majd a nagy része. Sajnos a G25 usb-sre alakított változata nem megy már rendesen, arduinoban meg nincsen kedvem átprogramozni, hogy jó legyen, szívtam vele eleget. Viszont jó lesz majd kéziféknek.
Ha kész lesz dobjál majd képeket :) Látod én meg már lusta vagyok ilyenekkel foglalkozni. Egy cockpitet is összedobnék simán, géplakatos az eredeti szakmám, de elmenni anyámékhoz, ott vacakolni a garázsban, hegeszteni, festeni. Öreg vagyok én már ehhez. :)
Lac coo: azért egy pedál cserétől csak nem megyek majd faltól falig :)
Ne hallgass rá (laccoora ) csak irigykedik... (pedig neki is ilyen van ) én mikor az első fanatec v1 pedálomat vettem, az első körtől kezdve csak vigyorogva tudtam menni, és folyamatosan javultam. Ez a v3 maga lesz a gyönyör majd meglátod. Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.11.28. 07:36:25
Perszemá. Minden játékhoz vegyek külön kormányt? :) Laca a V3-hoz kell a Fanaleds cucc, hogy pörögjön a vibra moci? Ja, egyébként frankó a cucc, mindjárt be is lövöm, hogy kényelmes is legyen, mert most nagyon nem az. Nem is értem egyébként, ezt valami yetinek találták ki? Legfőképp a kuplung zavar, nem értem miért lőtték be ennyivel feljebb azt a pedált. Utoljára szerkesztette: macleody, 2017.11.30. 20:12:25
A fanaled már benne van a fanatec driverben, nem kell külön. Viszont az a vibramotor sajnos csak fanatec kormánnyal megy, ott tudod beállítani mit csináljon. Mondjuk elképzelhető, hogy a régi fanaled progival is be tudod állítani Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.11.30. 21:31:29
Emlekeim szerint a Dirt Rallyval ment fanaled nellul is a rezgomotor. Amigy nekem V2 van..... Dea tobbi progihoz kellett a fanaled.
Cars 2-vel nem megy nálam, nem tudom esetleg a menüben kell-e állítani valamit. Ma kipróbálom Assettoban. Belőttem a pedálokat, de nagyon kell egy cockpit. A jó kis sport ülésem most egy lefektetett konyhai székre van téve, úgy ülök rajta. Meg majd a kormánynak is kell. Csak a kerék olyan nehéz mint az egész G27, nem akarom felborítani az asztalt :) Nincs itt valakinek PH-ról rendelt cockpitje, az a 38ezres?
Fanatec még tényleg mindig ott tart, hogy folyamatosan kalibráni kell a kormányt hogy középállás jó legyen? Sok éve volt egy Porsche 911 kormányom tőlük, és ugyan ez volt.
Múltkoriban nekem is volt ilyen problémám, hogy elmászkált a középállás. Az usb kábelt át kellett dugnom egy másik csatlakozóba, akkor megjavult. Egyébként a CSL Eliten ha középreállítod a kormányt, egyszerre kell megnyomni a három kis vonalat jelző gombot és az A gombot, akkor onnantól azt veszi középállásnak.
Nem tudom mi lehet a probléma, mert nálam megy. Vagyis a gázpedálon megy a motor, mikor kipörög a kerék, de a fékpedálon egy ideje sajnos olyan gyenge a motor, hogy nem érezni semmit, éppen emiatt vagyok levelezésben a Fanatec supporttal.
Egyébként működött eddig mindennel, Assettoval, Automobilistával, Rfactor2-vel stb.
En sose ereztem a feken, azert taposom tobb tiz kiloval, az a kis vibramotor nehogy mar megrezegtesse a 10-20-30 kiloval letaposott pedalt. Egyedul dirt ralliban erzem mikor levegoben blokkol lehelletnyi nyomasra.
Én aránylag finomra állítottam be a féket, így nagyon jól lehetett érezni. A Dirt rallynál nálam is csak akkor ment a motor, mikor a levegőben volt az autó, a gázról meg nem vettem le a lábam
Kurva durva. Bent melóban próbáltam figyelni az eseményeket, de egy csomó ideig be se jött ez a bidelős izé. Aztán mikor végre bejött, azt írta még nem indult el. Mikor megint ránéztem, akkor meg már vége is volt.
Ez ilyen házi bajnokság szerintem... esélytelen az élő aukció ideje alatt elérni az oldalt. Egyébként ha jól látom 25 euróért kelt el... :D Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.12.05. 20:16:05
Nekem 20-at mutat és hulljon le a keze-lába aki elvitt :D De egyébként, ja, folyamatosan néztem az oldalt, mikor elindult lehalt, mikor vége volt bejött a weblap.
Tudom, én írtam neked PH-n macy néven. Nem biztos, hogy lefújták, tegnap is csak pár perces volt az aukció, csak mivel sokkal többen elérték az oldalt, az ár is feljebb szökött.
Nekem esélyem sincs, úgyhogy éjfél után mindig megnézem mi a tök lesz a következő cucc, aztán elkönyvelem magamban, hogy ez se lesz meg az se lesz az enyém :) Mindegy, megveszem nemsoká a bázist és a két ünnep között tolom a versenyt mint az állat :)
én is a DD-re gyűjtögetek :) Az kell nekem mindenképp :) Sajnos nagy a csend... semmi infó, a szeptemberi expo óta Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.12.08. 11:00:13
Szerintem tavasszal kiadják, még kijönnek a gyerek betegségek, jövő ilyenkor már el lehet gondolkozni rajta! :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.12.08. 11:57:32
Már csak a forrasztás van hátra ahhoz, hogy használni tudjam. Jobbra balra mozgásnál nem elég erős a rugó, arra még ki kell találnom valamit. Vagy csak rakok a másik oldalára is. A G29, G29 váltónál nekem ez jobb váltási érzetet ad. Itt le kellett fognom a lábammal, mert különben felborulna.
A kinézet pöppet igénytelen, de csak összeraktam amim van, nem gondolkoztam hogyan legyen szép, első körben csak működjön, ha az megvan, jöhet a szépítgetés, meg normális változat tervezése. Nincs már hozzáférésem lézervágóhoz meg hajlításhoz akciósan, szóval marad a fa. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2017.12.08. 16:28:20
Csúnyácska ez a mostani kormány az aukción.
Bardocz: szerintem a tipliket vágd le 45 fokban, hogy könyebben be lehessen tolni a váltókart.
Forrasztás után elmásztak a mikrokapcsolók, és azzal szívtam, hogy minden a helyén legyen. Most működik, de át kell majd építenem merevebbre. A tiplik majd vasrúdból lesznek a véglegesben. Tök jó, helyi barkácsboltban lehet kapni ilyen dolgokat (profilok, rudak) kis mennyiségben is, Bp-en csak ilyen 6 meg 3 méteres darabokat találtam :D A váltórudat hosszabbra kellett vennem, hogy jobb érzés legyen a váltás, viszont emiatt ugye kisebb erő is elég a váltáshoz. Még mindig jobb, mint a G25 váltója. Nem rossz amúgy, csak egy kisebb dobozba kell majd belepakolnom az egészet, mert ez így túl nagy. Keresgéltem kábelt hozzá, és találtam egy 6 eres riasztóhoz valót, ugyan annyiba került, mintha valami egy eres kábelt vettem volna ugyan ilyen hosszal, és tökéletes a mérete krimpeléshez. Ráadásul csak 1 másik vezeték kell ezen kívül, mert a földelést össze lehet kötni a gombokon. Ha sikerülne szereznem egy 3D nyomtatót, akkor elkezdhetném azzal csinálni az egészet. Gyorsabb lenne, meg kevesebb lenne a kosz utána.