Nem lepne meg... először arra gondoltam, hogy az USB port szart be, de más eszköz egyelőre működik rajta, plusz egy ilyen pofon után beszarna az USB vezérlő is szerintem, főleg másodjára. Aztán arra gondoltam, hogy mivel az új cockpit nincs földelve, gumikerekeken áll, nem-e a statikus kisülés nyírja ki, de az azon kívül, hogy engem megcsíp, a bázis elektronikájáig nem juthat el.
Szóval passz... lehet, hogy a firmware, viszont akkor azóta már rajtam kívül lennie kéne még új áldozatnak... szerintem egyszerűen ennyire fos a táp benne. Van pár ilyen videó ahol azt csinálja amiket nálam is... de ettől még gyanús és parázom, hogy lehet mégis nálam van valami probléma.
Nekem a ruhaszarito hasalt el ugy hogy az asszony bekapcsolta, az leverte a biztit erre a modemem dobott egy hatast de ugy hogy annyi volt a hiba jelenseg hogy az upload 10-rol 1 lett de minden mas faca. Na ezt 3x mire rajottem a szolgaltatis csavo meg 3 orat basztatta a harmadik cserenel hogy ez mi:)
Itt most ugye azért vagyok szarban, mert nem tudom tutira eldönteni, hogy most akkor a T300 egy ekkora rakat fos, vagy esetleg nálam van valami bibi...
Menjetek át átlagjúzerbe, Laccoo bizonygassa, hogy az összes T300 jó, mert az övé jó, Solt pedig hogy egy hulladék az összes, mert az övé elromlott. Holnap estére legyen itt 50 komment.
Nem bizonygatok én semmit, de azért nem olyan híre van a t300-nak, hogy félórákat bír :)))
Nekem viszont a fanateccel úgy tűnik megint nincs szerencsém, középállás nem jó, elmegy játék közben, másik usb-n is próbáltam, nem segít. Aztán meg a bekapcsolás se mindig tökéletes. Eleve nem értem miért mindig xbox módban indul. De néha még itt se sikerül neki bekalibrálni rendesen. Kellett most tekergetnem két percet, mire sikerült belőni.
Na, én kezdem akkor. Igaz nekem sose volt T300-am, de szar és kész :D Megint izgulás van, pénteken rendelem a CS WB 2.5-öt. Ha beszarik egy óra alatt, megy kifelé a zárt ablakon :)
De egyébként döbbenet, hogy mennyire trehány munka... a Logitech szimplán fillértbasz, de a TM még igénytelen is e mellé. Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.12.14. 08:50:07
Hát nekem volt TX 458-asom. Behalt, de totál újat kaptam helyette. Nem tudom mi volt a gondja, nem nagyon érdekelt. Az biztos, hogy tök jó kormány vol, ami viszont nem tetszett, az a hűtése. Hangos volt. Persze volt, amikor nem ment a venti, de az nem sokáig tartott.
Olvastam, hogy a T300-asnak sem tökéletes a hűtése, de gondoltam veszek majd egy darabot, aztán ha "hangos", akkor szétkapom, aztán tuningolok a "légkondiján". Aztán csak meggondoltam magam.
Miért? Mert van a szíjas TMX kormányuk. Ami igaz, hogy elég alap, de "csak" 56, és bizony erre 2 év garit adnak. Ahogy olvasom, ezzel a koránnyal komolyabb gondok sincsenek...
Kicsit kellemetlen a gyártóra nézve, hogy bár pénzem lenne rá éppen, de nem merek belevágni egy T300-as kormány megvásárlásába... Tudom, vannak ennél is komolyabb Thrustmaster kormányok, de azok meg túl vannak árazva...
T300'nem melegszik, szenkefe nelkuli motorja van, egy pici venti siman lehuti... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.12.15. 11:03:03
T300-ra is 2 év gari van, már van hivatalos TM szerviz is Magyarországon (ezt onnan tudom hogy nekem rendes magyar garanciajegyet adtak hozzá). Nálam néhány óra játék után is "hideg" levegőt fúj ki a venti, a motor körüli műanyag sem melegszik fel (pl. a G29-nél érezhetően melegebb volt a motor környékén, bár ott nincs venti). A TMX/T150 pedig nem kizárólag szíjas, van ott fogaskerék is, DFGT szinten van, össze sem lehet hasonlítani a T300-al. Valóban "sok" hibáról lehet olvasni, de azért annyira nem vészes, hiszen sokat is adnak el belőle, népszerűbb már mint pl. a G29. Utoljára szerkesztette: Fehercsoki, 2017.12.15. 12:22:41
Asszem ez volt az utolsó Fanatec termékem, amiért pénzt adtam. Kapcsolnám be a kormányt, kitekeri magát jobbra, majd balra, ott marad, és piros lámpa villog a wheelbase-en. Eddig kettőből két fanatec termék nem működik rendesen nálam :D Talán a kormányaik jók. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2017.12.15. 14:52:40
Lol, amikor csináltam volna a videót a supportnak, működött, de a fanatec programja nem indult el. Megint ki be kapcsoltam, most jó és új firmware-t akar telepíteni. Ez így normális? Kijön egy új firmware, és tízszer kell ki be kapcsolni, hogy egyáltalán felismerje a gép? A régi kormányomon legalább az egyik motor szállt el, nem szoftveres gondja volt :D
OSW-t tessék venni , nagyjából már abban az árban tartasz ! Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2017.12.15. 16:19:55
Áh, szerintem minden összerakva se. Momo 25k, Fanatec 45k, G25 25k, G29 76k, Fanatec 300 euro, kb 10 év alatt. Ez nincs 1000 euro, az meg nem jönne ki ennyiből :)
Azt hittem az új Wheelbase 2,5 + rim van az már "nagyjából" az a kategória , de így persze érthető, arról nem is beszélve , hogy a te pénztárcád terhére voltam gavallér !
Nem lehet, hogy valami Win10 buzisag miatt nem jo ...? Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.12.15. 17:40:59
Gondoltam rá én is. Legutóbbi update teljesen elkúrta, újra kellett raknom a drivert. Viszont most rosszabb mint volt. Menet közben feljön a tuning menu, pedig határozottan nem nyomtam meg semmit, és méggyakrabban kell kalibrálni. Szerintem a G25-öt meg G29-et tízszer összesen nem kellett kalibrálnom :D
Naszóval. Megjött a 2.5-ös bázis. Hátöööööö... miért nem középen áll a kormány? Mikor tekerem kikapcsolva van egy kis finom akadása középtájban, olyan mintha ott kéne lennie a középnek, de olyan 5°-kal el van tekeredve jobbra.
Hát ez érdekes, nekem a v1 ilyen, van középen egy kis akadás. Mondjuk játék közben ffb-vel szinte semmit nem érezni illetve semmi gondot nem okoz. Haveromnak 2.0 van, ott viszont ennek már nyoma sincs, az egész sokkal simább és finomabb, kifinomultabb mint a v1. Gondoltam a v2.5 tán még jobb. ...Én továbbra is a DéDét várom :) Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.12.20. 15:56:17
Hát élménybeszámoló max kari után, addig nincs időm játszani. Ma is 13 órát melóztam. Amúgy meg nem vagyok egy írkálós típus :)
Ez meg mi a búbánatos...? Ennyire nem kellett senkinek a cucc? A kormányról még annyit, hogy egyelőre nagyon szokatlan, Cars-ban kb. ugyanúgy megyek, de Assettot újra kell tanulnom, teljesen más. Olyan valóságosnak hat. Fura hogy jóval nagyobb a kormány átmérője mint a G27, a pillangó váltó is messzebb van. Assettoban pl. nagyon nem találom a féktávokat. Igaz még csak a Nissan GT3-mal mentem vagy 2 kört, de fékezésnél elindul a segge, meg kéne találnom a helyes fékerőelosztást, meg lehet a futóművön is állítani kéne kicsit. Meg igazából a kormány tuning menüjét is meg kéne vizsgálnom, mi micsoda pontosan.
1 perc alatt lezárták... eddig mindenki taktikázott, eleinte senki nem licitált, mert ugye arról volt szó, hogy 10-90%, ergo a kezdő licitek tuti nem nyernek. Erre kontráztak most rá...
Hali Srácok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van nekem egy Logitech DFGT-m. Két hete használtam hiba nélkül, azóta állt. Ma próbáltam beüzemelni, de bedugáskor nem tesztel a kormány. Profilerben néztem, az összes gomb jó, csak a tekerésre nem reagál. Bekapcsoláskor villan kettőt a GT jel középen, és kialszik. Próbáltam a driver reinstallt, eredmény nélkül. Valakinek valami tippje van? Köszi előre is.
Na most nem tudom mi van, szerintem beszart a kormány. A kalibráló progiban egyfolytában be van húzva a kézifék. Nincs is kézifékem.
Na, úgy tűnik beszart a kormányon az analóg joy, ez fogadott carsban mikor beléptem.
Ezt inkább a pedál csinálja. Újraindítás? Esetleg megfordult a féktengely? Firmware a legfrisebb? Driver reinstall. Leszedni fekrakni. Nekem még szokott olyat kb fél évente, hogy meg kell tisztogatni törölni a hal szenzort. Nemtom miért. Néha csinál érdekességet, de 99,9%-ban jól működik.
A váltó kavarhat még be ha van. Azt is kalibrálni kell minden firmware install után is Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.12.22. 07:15:52
De ne a jatekban nezd, valami driverben, hogy mi hogy mukodik....
Amugy bekapcsolt segitsegekkel mi a fenenek ilyen daga cuccot venni ?! :))))
Másik USB porzban megy rendesen. Mondjuk azért Laca, mert vagy 4 kört mentem összvissz, meg amúgyis gyári beállításokkal megyek. De egy ilyen vérszimessel mint te úgysem vehetem fel a versenyt :p
Citromodban sem tudod kikapcsolni ezeket. Voltam vezetéstechnikai tréningen..céges teambuilding ... Rántópadon az ESP gyalorlatilag ha nem csinalsz semmit akkor is megfogja a kocsit és sávon belül maradsz. Na mondom ez így nem móka kikapcsoltam. De amint kihúzta a rántópad a talajt úgy visszajött az esp mint a huzat. Szóval az is csak kisebb látványdriftet enged. Ha vészhelyzet van jön vissza. Igaz nagyobb sportkocsiknál lehet. Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.12.22. 12:40:47
Grat hozzá! Egy kicsit segítenék ha megengeded, de lehet ezek számodra nem lesznek jó beállítások, mindenesetre én így érzem a legjobbnak! Kormány menü: Sen 900, FF 100, Sho 0, ABS 0, Dri -02,-1,off (ízlés kérdése, szerintem -1, illetve az off a legjobb), For 100, Spr Off, Dpr Off. Ezeknél egyedül a dri, azaz súlyozást érdemes állítani, a többi maradjon! Ac-ban menüben a gain 100, többi 0! Autónként elég belőni a pályán. PC2-ben szerintem irreálisan erősek sokszor az effektek, számomra a következő beállítás bizonyult a legélethűbbnek: Kormány menü beállítás u.a. pc2 ffb menüben: Custom ( Jack spade féle standard lo comp DD fájlal) Gain: 100, Volume: 30--60 között (ezt az egyed érdemes külön gombra állítani, mert autónként eltérő erősség a jó), Tone: 100, FX: 0. A két utolsó érték lehet fura, de a szokásos, és javasolt ,valamint pl. Tm. kormányoknál jól működő 50 körüli érték ennél irreális részletességet okoz. Utoljára szerkesztette: Tomo15, 2017.12.23. 16:12:04
Adott egy logitech g27, aminek az usb kábelét a drága kiskutyánk lerágta...
Járt már valaki úgy hogy kábelt kellett rajta cserélni? Mennyire speckó a kábel, hol tudnák ezt nekem vajon megcsinálni?
Köszönöm előre is!
Sziasztok! Új vagyok ebben a topicban, és a segítségeteket szeretném kérni. Kormány vásárlás előtt vagyok, és a két kiszemeltem a G29, és a T300 lenne. Utána természetesen cockpit is lenne, de előszőr a kormányt szeretném beszerezni. Ki melyiket ajánlaná? Kinek mik a tapasztalatai ezekről? Ps4pro-hoz használnám, illetve pc-hez. Köszönöm előre is a válaszokat!
A T300 jobb. Sokkal. Bővíthető, fejleszthető. A G29 csak akkor éri meg ha nagyon olcsón, mittudomén újonnan 45-50 körül be tudod szerezni. De ha hosszabb távra tervezel, akkor T300. Lehet lesznek vele gondok, nem tudom, de én eddig nagyon pozitívan csalódtam a cégben gariztatás terén.
Nekem CSL Elite van és még nem sikerült semmilyen hasonló zajt kicsikarnom belőle.. pedig az elején volt úgy is, hogy majd' kitekerte a kezem (mindenhol 100% Force Feedback). Azt hiszem, már a 293-as driver is elérhető volt, amikor vettem.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. G25 kormányom van, s észrevettem hogy a kormánytengely picit fel le mozgatható, kattogás hallható. Rendellenes működés nincs egyelőre. Mellékeltem videót is erről. Van valakinek ötlete? Kell foglalkoznom vele? Köszönöm!
enyim kézi :) tavaly fabrikáltam, mikor lecseréltem a pedálsorom V3-ra
Fanatec milyen gyorsan reagál a support levelekre? Most adtam fel, eddig csak a középállást veszítette el folyamatosan a kormány, már be se tudom kapcsolni, csak villog a piros led, és be se áll középre.
Én egy mezei kérdést tettem fel nekik, arra másnap jött válasz...
Egyébként nagyon gyanúsak nekem ezek a hibák... túl egyformák mindhárom gyártónál.
Hogy érted, hogy midnhárom gyártónál? Thrustmaters kormányom még nem volt. Logitechnek szimplán tönkrement az elektronikája nálam, nem is tudom hány év után. A G29 jól működik nekem, vagyis legutóbb még jó volt. Ez viszont, egy hulladék, már nagyon bánom, hogy megvettem.
Hasonló tünetekkel mennek tönkre mindhárom gyártó cuccai. Nálam két T300 fosta így össze magát, PH-n meg volt akinek a Logitech cucca produkált hasonlókat.
Neked melyik Fana cuccod is van? Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.02.22. 21:18:59
CSL Elite wheelbase, ami a fekete pénteken volt leárazva. Most a gépem újraindítgatása, meg a driver háromszori újratelepítése után csodálatos módon bekapcsolt. Volt egy firmware update, azt megcsináltam, amíg működik. Majd holnap kideürl elindul e megint...
Már eleve ez a frimware dolog. Egy két elektromotorról beszélünk, ami kap valami jelet, és forog. Meg pár gomb. Nem igaz, hogy nem tudják elsőre megcsinálni rendesen és frissítgetni kell.
Érdekes, hogy a CSL Elite-hez a 2.93-as driver van, a CSWB 2.5-höz meg maradt a régi 2.92-es.
Írt a support, hogy szedjem szét, mert lehet az optikai érzékelő van lelazulva. Szétszedtem, a helyén volt, sőt, a csavar ami tartotta a legjobban megszorított volt. Azért szétszedtem, összeraktam, és most működik. Ugyan oda raktam vissza, nem is nagyon lehet állítgatni, mert van egy műanyag fül, ami pozícióban tartja, de mégis jó lett. 1 óra játék alatt egyszer sem veszítette el a középállást. Ami igazán érdekes, hogy kipróbáltam iR-ben a Corvette-Bathurst kombót, és egy másodpercet vertem az eddigi rekordomra a második körre, úgy, hogy nem is tudom mikor mehettem vele utoljára.