Gyõrtõl Sopronig, majd Szombathelyig legenerált terep törlésével jelentõsen csökkentettem a pálya méretét, ezt a terepet külön patch-ben teszem majd elérhetõvém ha igény van rá. A pálya elkészítésére fordított becsült idõ: kb. 550 nap, 2500 - 3000 óra.
szerintem egy patchet majd elfogadunk, de ami még lényegesebb, hogy körülbelül másfél év munkája van benne... ez az amit nem lehet említés nélkül hagyni... ezért is egy óriási köszönetet szerintem mindenki nevében mondhatok, még egyszer :)
Nem akarok bunkó lenni de nem épp a legjobb megosztó portálra lett feltéve :S. Ettõl függetlenül köszönjük szépen! És most akkor újra felrakom a játékot! :) Majd valószínû kérni fogok segítséget tõletek :D.
Mivel infót kaptam, hogy napokon belül napvilágra kerül az 1-es vonal, így gondoltam sok sok idõ után újból nekiesek az msts felrakásának. Az alap játékot felraktam, valamint a toolsupdate, az xtarcks és a newroadsot is felraktam. Valami még hiányzik, hogy normálisan mûködjön a TS-em? Köszi a segítséget!
van még 43 giga ott ahova telepítettem a reinstall meg újratelepítést jelentene?
Mennyi a memóriád? (mármint a gépben :D ) Feladatkezelõben megnézhetnéd, hogy olyankor a proci hogy viselkedik. Vagy reinstall... nemtom :(
sziasztok. valaki tud segíteni? mikor rámegyek egy alföld6 actra majdnem teljesen betölt de azt írja ki (region load error - parent progress does not exist ) majd kidob mi lehet a baj? mivel tudnám megoldani?
Köszönöm szépen, remélem sikerül letöltenem.
Tiszántúl 3 pályát pénteken lehet ismét leszedni innen www.train-act.vacau.com
Sziasztok!
A Z-Line és a Tiszántúl pályát le lehet még valahonnan tölteni? Az Aranycsapat 470-esét milyen könyvtárba kell tenni, és hol van hozzá Cabinview és Sound.. Elõre is köszönöm, ha tud valaki segíteni.
Itt Tommacska!
Nálam azonnal letiltja a NOD32!
Sajnos nem jó hibásan tölti le csak a fájl fele jön le.
Tudom de onnan lehet letölteni ki próbáltam simán lejött, az elsõre kell kattintani ami át irányít ide:http://mediaforyou.net/search.html?wm=152&sub=1&search=msts%20pkp%20sound és itt a 4-re kell kattintani és 2mp alatt lejön.
Szia! Próbáld meg itt:http://4megaupload.com/msts-pkp-sound.html
Sziasztok!
Készült egy nagyon jó kis activity a Balaton pályára,1380-1-es. Nem tudna valaki linket a PKP PR vagonok hangjaihoz, mert ami a readme-ben van link, az nem mûködik.
Az elvira megbízhatóbb, mivel azt folyamatosan frissítik a legkisebb dolgoknál is.
Az Elvira és a MÁV H-Start Zrt. honlapján közzétett 2012-es menetrend között van némi eltérés... Melyiket célszerûbb használni?
nem válasz, csak kiegészítés! #6097 spyy55-höz Elég régen én is arra a megállapításra jutottam, hogy "nincs az a combos gép, amelyiken akadás nélkül futna a TS", Ez nem a TS hibája, csupán ez így mûködik!! A közlekedés folyamán a beolvasandó pályaobjektumok, hangok mennyiségétõl, elsõsorban a fájlok összméretétõl függ a megtorpanás nagysága és ez annál rövidebb, minél gyorsabban tudja a gép a beolvasást elvégezni.....
Vonatok összeállítása http://www.vonatosszeallitas.hu/kezdolap.html Belföldi Vonat összeállítás http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/belf_ic5.html Belföldi IC Összeállítás http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/nemz_vonatok.htm Nemzetközi gyors összeállítás Szerelvények összeállítása kattints ide! Fiktív és valós vonat összeállítások.
Sos-sok nagyon száp vonatot tartalmaznak az összeállítások, de sajnos letölthetõ CONSIST-ot nem találtam hozzájuk - e nélkül viszont NEKEM kellene összeválogatnom a szerelvényeket??? , ez így túl macerás. Jó lenne ezekkel a vonatokkal közlekedni...! vannak valahol fellelhetõ consistok ezekhez?
Köszönöm szépen!
Szia! Itt találsz segítséget:http://mstsoldal.atw.hu/leirasok/v2.4_es%20leiras.pdf
Sziasztok! Segítsetek nekem lécci, új vagyok az MSTS-ben, nem tudom a Taurust sem, meg a Traxx-okat sem berakni a játékba. Hogyan kell, vagy hol találok rá valami érthetõ doksit?
Töltsd le EZT, mert az új Alföld valamelyik act-jának kell ez (pedig nincs readme hozzá!), aztán telepítsd! Ha ezután sem megy, akkor írd le részletesebben, hogy mi(ke)t hiányol. Nézd meg azt is, hogy az összes ActHU csomag telepítve van-e, mert azért sikít...
segítsetek !! Felraktam az alföld 6-ot.. elindítok egy pályát és kilép azzal az üzenettel hogy train/ trainset/achtu_személy ACHTU-( .. nem tudom mi .. ) nem olvasható vagy ilyesmi... EZ MI ? Mit tegyek hogy jó legyen ??
spyy55
Hát ez igen, ez tényleg egy felsõ kategóriás gép. Mondjuk az árai is felsõ kategóriásak. Köszi a tanácsod, megnézem ott is...
Letötlöd innen az Alföld 6 -ot: Innen le lehet szedni, elõször a Download linkre kell menni, utána a part2, part3 stb. fájlokat kell leszedni ugyan azok a vonalak is benne vannak amik eddig de már Nyíregyházáig el lehet ebben jutni.
Nos, a tápot ne kíméld, vannak síralmas storyk Az én confogm ez, de nem kíméltem a pénztárcámat sem :) Nem szeretnék mostanában gépet venni!!! Igazából procira és RAM-ra érdemes áldozni TS-nek, mivel az agya folyamatos betöltéseken alapszik. Prociban mindenképp IC-i-set vennék (az enyém 4.4-en van), azt lehet húzni, de ekkor jön közbe alaplap + táp is! Ha adhatok egy tanácsot, nézd meg iPon-on a cuccokat, jóval olcsóbbak (szerintem), és mire meglesz a zsetonod, már olcsóbban megveheted. Igazából döntsd el mire szeretnéd használni a géped és aszerint korrigálj, hidd el érdemes. Ezt csak tanácsolni tudom, sokat segítettek nekem is ott... ;) (bár megjegyezném, ez a TS nem fog szuperisztikus gépen sem normálisan futni...)
Jocó22 Akkor ezzel a mondatoddal bebizonyítottad, hogy újítanom kell a gépemet. Nincs mese. Már ezt Martin is pedzegette már. Ami csereérett az a proci meg a ram. De ez azonnal követeli az alaplap cserét is. Ezt néztem ki az eBolt-on! Alaplap: Asrock 890GM Pro3 R2.0 alaplap 2 év gar. 26.784.- Proci: AMD FX-4170 sAM3+ dobozos processzor 3év gar. 36.328.- Ram: Kingston 3x4GB 1333MHz DDR3 memória KIT (KVR1333D3N9K3/12G) 20.284.- Kérdés, hogy ehhez kell e új táp? Vélemény? Kezdjek el gyûjteni? 4 havi spórolás és elméletileg nyár végére meglenne!
Milyen konfigod van? Én szinte csak (utas)ablak nézetben játszom, imádom a feelingjét :) jelzõk elõtt váltok néha kabinra, hogy ellenõrizzem õket. Ha a mozdonyban kéne végigjátszani, tuti bekattannék a menetírótól és a monoton hangoktól, majd fejjel kitörve az elsõ szélvédõt leugranék a vonat elé. Az AI-kat én sem használom nagy poligonnal, a LOD-ot nem szoktam figyelni. Viszont a saját szerelvényemet nem kímélem. A tesztelés 6104-re nemsokára meglesz, utána tudok konkrétumot mondani. Bár, tudod, van néha egy megoldás... nálam eddig bevált... idõigényes és FU'K, de... REINSTALL!!! (és sok-sok defrag) Sajna ez a TS programilag elég butácska, de ha visszamehetnék az idõbe (emiatt) 2002-re mennék és mondanám...bõven!%
-Tegnap éjjel megtettem a kísérletet amit ajánlottatok 6102-es vonalán. Mivel nemtudtatok pontos kocsi összeállítást mondani, ezért egy általam összeállított szerelvénnyel próbálkoztam. 431-147, A H-Start_19-3x_20-3x_39-30_Pack -A(003-5)+A(004-3)+AB(004-3)+B(018-4)+B(029-7)+B(047-9)+B(049-5a)+B(053-7)+B(008-1a)H-Start_Balaton_Pack BD(003-4)- Mindegyik vagon 12-14 ezer poligonos, gyönyörû kialakítású. A max sebességem 105 és 115 km/h között volt. Budapest Zugló késés 5 perc, Köbánya-Kispest késés 5 perc, Ferihegy késés 4 perc, Cegléd pontban, Szolnok utolsó bejárati jelzõ (a kifagyás pillanata) késés 5 perc. Menetszabályzó: indulásnál 30%, 40-60km/h között 40%, e fölött 50%. 50% fölé nem állítottam! Úgy néz ki, hogy nálam igenis tartani kell a 119 es tempót! Viszont érdekes valami gebasz csak van! Az F5 többszöri megnyomása után találunk egy olyan sort, ahol a feladatban eddig összesen megtett távolságot írja ki, méterben. Szolnok ugye a 100-as és 101-es közötti szelvényben fekszik. A kifagyás miatt nem tudtam feljegyezni pontosan, de a TS szerint ez a távolság jóval kevesebb. Vajon miért? -Magas poligonú vagonok: A TS kifagyás tuti letesztelése céljából a legutolsó BD vagon lehúzott ablakába beállítottam egy (belsõ) külsõ nézetet, mindha egy utas kihajolna az ablakon, aki folyamatosan elõre néz. Ebben a kameranézetben Nyugati és Ferihegy között az FPS érték kriminán aluli, Szolnokig szinte végig elfogadható. Az érintett nagyobb állomásokon pocsék! A szolnoki irányítótorony körül pedig rendre ki is fagyott, az a bizonyos memóriaterületen nem végezhetõ el a mûvelet miatt. A gép kabinjából igen változó 20-60 közötti az FPS érték. Majd az összes kocsit, ugyan vagonismétléssel de ugyanebben a sorrendben lecseréltem a MAV_Passenger_Pack_VMW féle alacsony poligonú és igen szépen LOD-olt kocsikra. Az utolsó BD vagonra, itt is szerkesztettem kitekintõ nézetet. (Az én meglátásom szerint ezek is szépen kidolgozottak, bár nem animáltak az ajtók, és nincs éjszakai textúra sem). A változás sziporkázott! Az FPS érték 40-60 és Szolnokon sem fagyott ki! A késéseim kb. ugyan ilyenek voltak. Tehát hosszú vonatoknál (8-12) vagon felejtõs a magas poligonszám. AI-nál pedig egyszerûen Tilos.
HI mindenkinek.
Na ez vajon mit takarhat? ?PL? A vágányzat mellett van egy földút. Itt, ott, esetleg amott néha úgy vibrál hogy csak na. Lehet, hogy ezen is lehetne javítani?
A beállításoknál a "terrain error threshold"-ot mire kell állítani (100-0), hogy a legszebb hatás legyen? Egyáltalán ez mit állít? (lefordítva: "terep hiba küszöb"???)
Ez jó hír amit írtál! Rendben. Én régen játszotam már más actjával teljesen le foglal a 100-as vonal teljes valós forgalma ami ablakos vonat.
Ja és most úgynéz ki, hogy Rõfi Ákos csinálta meg az Alföld honlapját, mert nekem nincs most idõm besegíteni neki benne, de olyan prilis 5-6 fele remélhetõleg eltudom kezdeni én a honlapot és ha készvan akkor átkerül oda a pálya.:)
Mivel én a 100-as vonal mellet lakom én saját képbõl videoimból csinálom meg a 100-as voanl forgalmát! Sokat újítotam már az actjaimban majd nem valós feszmenteséget meg lehet oldani a ts-ben gép cserét teljesen más hogy oldom meg loose conokat mellõzöm és még sorolhatnám!
Ja oké, nem csak mondtam. Hát elvileg reggelés nemlesz. Amúgy te mivel csinálod máshogy mint Norbi?
Bocs de én is actokkal foglalkozok így más actjával nem nagyon van idõm játszani! Amiket gyártok actokat ki is szoktam adni! Nálam is taláhato a train-act.t15.org honlapomon csak még korlátozás van! Én nem úgy csinálom ahogy csizi teljesen máshogy! Alföld pálya honalapja milyen lesz ha már te csinálod ugye reg nem lesz hozzá?
heló jocó azt szeretném kérdezni hogy van e már új honlapod?
Nem tudok mivel minden nap változik! Nem gyártok most sebes actokat így azokhoz nincs jelenleg anyagom csak IC-ket gyártok jelenleg!
Hát akkor most mi a pontos kocsiösszeállítás! Tudsz dobni egy linket ami tuti?
Viszont lenne még egy dolog, amire eddig még nem tudtam rájönni, hogy az minek van ott: Nemzetközi tehervonat (pár) (Záhony) - Nyíregyháza - Szob. Az egyes számú irányvonat (én vagyok a kettes) 5 perccel elõttem halad, sõt néhol egyéb forgalmi okok miatt (kereszt) feltart. Monor állomás kijárati jelzõje a fõvágányon folytonos SÁRGA jelzést mutat. kb. 50 méterrel a SÁRGA jelzést mutató fõjelzõ után egyszer csak kidob tilos jelzés meghaladása miatt. A problémát egy szabad szemmel nem látható de mégis jelenlévõ vörös jelzés adja. Mint az editorban látható minden állomás kijárata után van ilyen, de ez mégis megfog. A kérdésem ezek a nem látható jelzõk mi célt szolgálnak?
Hát akkor te ezt biztosan jobban tudod. El is fogadom válaszod!
Azon az oldalon csak tervezett van vallóságban teljesen máshogy közlekednek a szerelvények! 100-as vonalon lakom így látom mikor milyen szerelvény van egyes gépek mögött! Lentebb írtam is mibõl és hogyan csinálom az actokat csak olvass visszább! Az oldalon írva van ,hogy ez a valósgában eltérhet! Azon az oldalon csak az elõvárosi rész ami pontos többi már nem egészen úgy van! Én azt az oldalt nem használom feladat készítésre.
Egy mondatban megfogalmazva ez így van!
Viszont joco22 ez nem így van nézz csak ide: Kocsiösszeállítások 2012 hétfõtõl csütörtökig és pénteken http://www.vonatosszeallitas.hu/100vonal.html
Van erre megoldás, csak akkor a kapcsolások miatt kifagyhat a TS. Én inkább nyomtattam magamnak egy LIMIT táblázatot és aszerint megyek.
Csak egyeztetésképp: minél kisebb a LOD szám, annál jobban lesz kidolgozva messzebb is az AI?
Hoppá! Te akkor informáltabb vagy nálam. Köszönöm a Választ! Nekem egy kicsit illúzióromboló lenne, hogy 120-as pályán csak 102-vel megyek még ha az a 120 több is.
6102-es sebes szerelvénye gépe jön vissza 6201-ben is! 1-vágányon nincs forgalom Záhonyban 2-ik vágányra érkeznek és indulnak az IC-ék gép körül jár 3-ik vágányra érkeznek a személyek 4-ikre a sebesek 5-ik pedig a nemzetközi személy! Záhonyban csak körül járás van szerelvény csere nincs!
Azt hiszem az eredeti Default.wag- ot használom. Nincs kizárva, hogy inkább a vezetési stílusomon kellene változtatni. 50% fölé még sohasem toltam a menetszabályzót.
-Úgy néz ki, hogy alacsony poligonú vagonoknál már nem fagy ki... Ez a megoldás... Lehet... Viszont így kétséges a teljesen valós kocsi összeállítás! Nem lehet esetleg az, hogy túl nagy a TRAINSET (17,5 GB) és ezt nem bírja az alap program? Vagy egyszerûen a pálya ((hát hogy is mondjam csak)) egy kicsit túlobjektumozott Pest környékén? Gondoljunk csak vissza az alap pályákra... Abszolút loose consist-ok nélkül... Na, például: 6102-es megérkezik Záhonyba a 4 vágányra... A 6201-est hátsó géppel betolják a 3. vágányra, mivel nekem meg kell haladnom a váltókörzetet, ezért az AI Path-ját én már keresztezem. Tehát nem lehet megúszni Path keresztezés nélkül! Aztán meg kérdéses, hogy beenged e hívójelzéssel foglat vágányra.
Igen, de annak túl közel volt méterben az elsõ LOD-ja. Ezen lehet változtatni a Shape Viewer nevû programban.
Aham.. akkor ezért volt egy szerelvényem kerék nélkül a mellettem lévõ vágány végén...
Ami a sebességeket illeti: Ami a limit, azt szorozd meg 0,85-el és megkapod az Alföldön elvártat! Ennyi.
Gondolj bele... Egy 5 méterrel elõtted álló vagon tökéletes kidolgozottságú, tökéletesen éles textúrájú. De egy 50-150-250-350-500-1000-2000 méter távolságban lévõ vagonnak mi a fenének ilyen kidolgozottság, úgy sem látod. Ez nagyon nagy könnyítés a processzorodnak megy a videó kártyádnak. Minél jobban távolodsz a vagontól annál jobban elveszi a kocsi felépítésébõl az extra dolgokat: Pl.: Kívülrõl a személykocsi ajtaja mellett van egy sárga kapaszkodó, ezt látod még 50 méterrõl is. De 500-ról már úgy sem akkor meg minek! Ez könnyítés a számítógépnek. Ennyi.
Menj el Ceglédig, aztán Szolnokig, aztán stb-ig... és majd meglátod! (Az elején így van, az igaz)
Igen... Részben egyetértek veled, nálam mindösszesen egyetlenegy loose consist van (!lenne!) Záhonyban. Ennek ellenére, még a valósra gyártott AI-ket sem bírja... Én is azt választom inkább, hogy x másodpercet várakozzon az adott helyen. Nincs mese igazad van rövidíteni kell az AI-k mennyiségén és persze Path-ján! Számomra arról szó sem lehet, hogy egy vonalat több részben kell (kelljen) végigvinni! Hiába... egyes vagonoknál 35000 poligon, LOD 0, minek, szép meg minden, de inkább lenne kevesebb és LOD-olt! A sebességek viszont nekem egy kicsit kínaiak. Nem, hogy korábban, hanem késõbb érek az adott állomásra! (feltételezve, hogy a rokonság és persze még 1000 ember is utazik az én kezem alatt) Kb. 140 el kellene hogy haladjak a valós menetrendhez viszonyítva!
Üdv! A sebesség kijelzése és a szerelvényed sebessége nincs összhangban az Alföldön. Pl a 100-as pályán 120 km/h az alap, de TS-ben 102 km/h a helyes (120-nál én is többször kisiklottam kanyarokban). Vagyis minden sebességet nem a limithez kell mérned, hanem 85%-os limittel közlekedj. Mikor ezt nem tudtam, Ceglédre 8-10 perccel korábban érkeztem meg és a többi állomásra is bõven elõbb, ráadásul szûkebb" váltóknál kisiklott a szerelvényem. Vagyis: 120=102, 100=85, 80=68, stb... A TS gépigénye nem nagy, ráadásul nekem is elég erõs (fél éves) gépem van, amin az FSX szépen fut (ha ez mond valamit). Szerintem itt a TS engine-jévéel van gond. Joco22 szerint a TS nem szereti a Loosie consistokat, jobb, ha várakozva állnak az adott helyükön rövid path-al. Azt is érdemes figyelembe venni, hogy az AI-k útvonalai ne érjenek (sokat, túlzottan) össze. Pl. ha csak elsuhan melletted egy szerelvény akkor annak a kezdõpontja ne érjen bele a következõ elsuhanó AI végpontjába, ami melletted megy majd el, miközben te is haladsz. Remélem érthetõ. A poligon számokkal szerintem is jobb (sajnos) ha óvatosan bánsz. Kár, hogy ezt kell tenni, de kisebb eséllyel lesz kilépegetés. A 6104-es sebest készítem én is, de 3 részre bontottam, hogy ne legyen milliónyi AI + útvonal. Tudom, hogy ez elveszi kicsit a játékkedvet, mert pl. nem onnan indul a szerelvény a 2. rész elején, ahol te az 1. rész végén megálltál. Ez egy biztosabb lépés (talán). Joco22 tanácsára most megpróbálom Loosie consistok nélkül az egészet egy act-ban elkészíteni (érdekességekkel fûszerezve), hátha...
A tegnapi este én is úgy döntöttem, hogy megpróbálkozok egy valós activity-vel. A feladatban a közelgõ Alföld 6.1-re készíteném el a 6102, majd szerelvénycsere (6 perc) várakozás után 6201-es vonatpárt, Mai tehát hétköznapi menetrend szerint, valós kocsi összeállítással, vágányszámmal, forgalommal, menetrenddel. (Nyugati - Záhony - Nyugati, 10:20-21:35) Hát miért is ne magas poligonú (12-15 ezer), de LOD-olt vagonokkal. (ajtók nyílnak + kabin és éjszakai textúra stb.) Alföld 6.03-ban az elsõ részének nekiláttam Nyíregyházáig. A forgalmat a http://vonatinfo.mav-start.hu/ -ról puskáznám le! Láthatjuk, hogy a 6102-es Budapest - Záhony viszonylatban minimum 30, ha nem több szerelvénnyel találkozik. Nyugati és Cegléd között minimum 10-el! Ezt helybõl nem bírja a TS! A másik! Látható még az is, hogy menetrend szerint Nyugati-ból Kö-Ki-ig 13 perc a menetidõ (10:23-10:36). Ez lehetetlen! 10:40-nél korábban nem lehet megérkezni! -Mondjuk teljesen véletlenül ezt be is bizonyította a kedves mozdonyvezetõnk! Kíváncsi vagyok, hogy Záhonyig mennyit szed még össze. Na mondom a próba kedvéért elindulok! Kõbánya-Kispestig 6 AI-vel kétszeri mentés után harmadszorra is kifagyott! Train.exe alkalmazáshiba, a memória területen (100km- hosszú hibakód) a következõ mûvelet (ismét 100Km hosszú hibakód) nem hajtható végre! "writen", és vagy "read" vagy valami ilyesmi! Hát én nem tudom, ne mondjátok, hogy lehet 100%-ban a valóságnak megfelelõ feladatot készíteni. Ezt sem a TS, sem a gép nem bírja! Megjegyezném még, hogy ilyen jellegû, vagy ehhez hasonló hiba nem szokott lenni. -Azért szívesen kipróbálnám élõbe. Elsõre a V43-as szélvédõjének jobb alsó csücskébe pillantanék! FPS érték... HA... ezer!
Na mindegy megpróbálkozok alacsony poligonú szerelvényösszeállítással! HI mindenkinek! Tommacska befejezte a mai szolgálatot!
És magától nem lépeget ki néha-néha a TS? Én a 6104 sz. sebest csinálom Bp. Nyugatitól - Nyíregyházáig és már többször is kilépett szó nélkül. Azt vettem még észre, hogy ha egy adott állomásra érkezem és ott mindig mentek egyet, akkor nem lép ki (eddig). Ez segíthet?