Hogyne-hogyne...értem, és köszönöm a reakciót! Most kicsit zavarba hoztál, mert a hozzászólásod alapján ugy veszem észre, gyakorlatilag ugyanugy kellene mûködnie mint az elõzõ verziókban, azzal a különbséggel hogy egyszerre több sávot is aktívvá tudok tenni! Ha idõm és energiám engedi ma este ha hazaérek megpróbálok ránézni, hogy én beszéltem eddig hülyeséget, és fáradt voltam már nagyon, mikor végeztem a telepítéssel, majd indítottam egy proba pojectet,vagy......meglátjuk... Más: Nemrég kértem segítséget HD-MP4 ügyben..azóta ezek vágásához az 5.5 Ediust használom....Legnagyobb örömömre a CS5 Premiere is elkezdte "kajálni" ezt a formátumot DE(az elsõ teszt pont ez volt): Az a problémám, hogy ha "duplázok" egy filmrészletet mondjuk Video1, és video2 sávra és a video2 sávon lévõ méretét kicsínyítem (pip) Akkor piszkosul elkezd szaggatni a lejátszásnál, gyakorlatilag nézhetetlenül akad....Ugyanezt nem csinálja abban az esetben ha két különbözõ részlettel dolgozom, akár ugyanabból a file-ból is..... Ezt pld az EDIUS nem csinálja,,annál rezzenésteleül folyik a lejátszás (ez utóbbit csak azért jegyeztem meg mert igy szinte biztos hogy nem hardver hiba (mondjuk lassu HDD).... De akkor mi lehet? Normális DVAvi-val nem probáltam még ugyanezt a szituációt...(van egy sanda gyanum hogy DVAvi-val ugyanez nem történik meg...elég "gyökér" formátum ez az MP4)
Nem "gyökér" az az mp4, hanem full hd..., azt meg nem lehet dv aviként használni... :) még mindig jobb mintha avchd-t kellenne vágnod. premi valahogy nem használja ki a gép max tudását szemben az ediussal, mint ahogy írtad is, pip nem szaggat ott. ezért jobb az a progi, van ami rossz, de meg lehet szokni. Ha megoldanák ezt a problémát, hogy ne kelljen 2x nagyobb gépet használni ha premivel akarom uazt. a videót vágni, akkor tényleg ismét csúcs lenne, de így nem az sajna.
Értem amit mondasz, és akár még egyet is értek(értenék) vele, de jelen esetben nem a "HD" a probléma szvsz. mert ha megnézed, látod hogy nem a képpontok számával, és annak kiszámításával van a baj "x" sávon... Az megy már a preminek is... Nincs gond a pip-el ha különbözõ részletekkel pakolom tele a képet, a gond akkor jelentkezik mikor pontosan ugyanazt a részletet duplázom....majd kicsinyítem le az egyik sávon....Ez a furcsa számomra....
Sziasztok! Ismét itt :) Szóval pontosítanám az eddig leirtakat: A "szaggatásos" hiba akkor jelentkezik ha ugyanazt a HD(1080p)/MP4 file-t használom egymás fölött két videosávban, némileg idõben eltolva valamerre,,,,ha pontosan egymás fölött van a két sáv(magyarul ugyanazt látom mindkét videosávon) akkor lejátsza akadásmentesen....Lehet hogy mégis drob kollegának van igaza a nagy erõforrásigényben, mert ez valami olyasmi lehet amit nem oldottak meg az Adobe-nál, hogy az elõnézetet csak egy filban készíti el, és azt nem tudja egyszerre kijátszani normálisan...vagy...õõõõõ...hát én nem is tudom,,ez már csak "okostojás" találgatás Az általam említett másik probléma, hogy nem tudom arra a sávra rakni amelyikre akarom a dolgokat: Az "némileg" megoldódott,,,ha elinditok egy sd projektet, semmi gond nem volt oda raktam ahova akartam a dolgokat...viszont egyszer történt hogy azt hiszem egy HD projektet indítottam el(azért a sok "azt hiszem " mert éjjel 2 órakor molyoltam, és már baromi álmosan félálomban) a file-nak megfelelõen (1080p/29,97/2ch) és akkor volt olyan hogy lehuztama timeline-ra a video részletet, és csinált magátol egy ötödik!! audiosávot,(alap project volt 3 audiosávval, nem adtam hozzá én semmit) és arra volt csak hajlandó illeszteni a video hanganyagát...azután onnan sehova sem tudtam mozgatni.... Na ez miért lehet? (hiszem hogy ez utobbi történetnél bennem van a hiba, nem a "készülékben" ) de mi az? Mostanában elég nagy a csönd a topicban...szóljatok rám ha már sok a hülyeségem :)
Hej de rosz hogy nem tudom szerkeszteni.... Viszont szaggatásos dolognál kiváncsi lennék egy erõsebb Nvidia zsugára, vajon segitene e vagy sem.....Mert rögtön a project létrehozásánál már ki lehet jelölni a hardvert, ami segit a lejátszásban...amely opcio az ATI VGA-m miatt ugye szürke :(
Ilyen egyszerû, mezei VGA-knál szerintem hiába vársz csodát a videókártyádtól.(akár ATI, akár Nvidia) Nem hinném, hogy meggyorsítaná, segítené a szerkesztés menetét, egyedül a kép megjelenítésében játszik szerepet. A nagy erõforrás a processzor oldaláról szükséges. A külön videószerkesztésre gyártott videókártyák meg már más tészta. Amikor meg létrehozott automatikusan egy új audió sávot, az azért volt, mert a videó, amit behúztál valószínû 5.1-es audiósávokat tartalmaz. Azt pedig nem tudod a default sztereó sávokra bepásszintani. Nekem a HD Sony natív M2TS fájljait teszi automatikusan 5.1-es hangsávra.
Gondoltam ilyesmire(5.1) de a hanganyag az sztereo az biztos.... Gopro Hd hero "kamera" anyagáról van szó....Annak pedig esélye sincs x.1-re szegénynek... Gyorsitásról ennyi tesztet találtam összesen a neten: Igaz ez már nem a "mezei VGA" kategoria :) a 120-140Huf közötti árával!
GTX 480 + Adobe cs5: Cineform Files - Software Total Time- 3min 30sec No Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Export Time No Filters - 4min 17sec Filter CPU Playback Quality - Red/Few Stutters Filter List - Gaussian Blur(47), Sharpen(43), Fast Color Corrector, Tint(100), Noise(16) Export Time Filters - 7min 17sec
Cineform Files - MPE Total Time- 3min 30sec No Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Export Time No Filters - 4min 22sec Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Filter List - Gaussian Blur(47), Sharpen(43), Fast Color Corrector, Tint(100), Noise(16) Export Time Filters - 4min 49sec
5D Mark II Files - Software Total Time- 3min 30sec No Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Export Time No Filters - 3min 42sec Filter CPU Playback Quality - Red/Few Stutters Filter List - Gaussian Blur(47), Sharpen(43), Fast Color Corrector, Tint(100), Noise(16) Export Time Filters - 6min 40sec
5D Mark II Files - MPE Total Time- 3min 30sec No Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Export Time No Filters - 3min 40sec Filter CPU Playback Quality - Yellow/Smooth Filter List - Gaussian Blur(47), Sharpen(43), Fast Color Corrector, Tint(100), Noise(16) Export Time Filters - 4min 17sec
Cineform Conclusions No Filters - No Difference Filters 34% less time using MPE (437sec vs 289sec)
5D Mark II Conclusions No Filters - No Difference Filters 36% less time using MPE (400sec vs 257sec)
Mindezt csak info képpen, ha valkait érdekelne még a téma....DE teljesen igazad van...20-30%-os sebesség növekedés és a 130ezres VGA valahogy nincs arányban :)
Egyébként annyit azért a történethez hozzátennék hogy körülöttem legalábbis nem életszerû az hogy ugyanazt a "hosszú" file-t keljen használnom PIP-ben! Max némi vágóképet csippentek ki, azt meg egy pillanat alatt rendereli ugyis...Egyébként pedig tökéletesen szaladnak az 1080p-s projektek a vason+CS5-ön....tehát nagy probléma nincs,,,csak idegesít ha tudom hogy valami "nyekeg" a gépen, és nem tudom az okát miért.... De lassan kigyógyitom magam ebbõl a hülyeségbõl :)
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem! újraraktam a gépemet (windows7-re) és a Premiere cs4 nem hajlando beimportálni az mpg fájlt. felraktam kodekeket is (K-Lite-codec-pack) de sehogy sem akarja.
Segítséget elõre is köszönöm!
Köszi a tippet, végül találtam embert...és ez lett a munkájából, mármint nem amin dolgozik, hanem amin nem azokból dobtam össze én:
Hali! Nem tudjátok miért van az, hogy fényképezõvel felvett videót beimportálom premier pro-ba, de nem tudom vágni, mert csak a hangot adja a klippeknél, a kép alig mozdul meg egy másodpercet. Érdekes, mert nyáron ezzel a géppel vettük fel a kerós vidit is és annál mûködtek a klippek. Elõre is köszi!
Valószínû, hogy olyan kodekkel van tömörítve, ami nincs fent a gépeden, vagy túl sok kodek van telepítve, és összeakadnak.
A legjobb ha semmilyen codec pack nincs felrakva. El kéne ezeket már felejteni, nem 2000-ben vagyunk. A Premiere is mint a többi értelmes program felrak mindent, ami mûködéséhez kell. Csak szabvány formátumokat kell használni. Amúgy meg videót videókamerával kell rögzíteni, fényképezni meg fényképezõvel, arra találták ki. Nekem is van fényképezõm, 1-1x vettem fel vele videót de örülök ha lejátszani le tudom, nem hogy vágni.
sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni: nemrég kezdtem csak vagdosni, eddig a premiere egy régebbi verzióját (sima 6.5-ös), de most vettem egy HDD kamerát, amihez a letöltöttem a legújabb CS4 próbaverzióját. De hiába próbálom, nem veszi be a kamera által felvett formátumot, ami .mov és nem értem miért, amikor direkt erre tervezték? nagyon ideges vagyok, mert hiába a vadiúj kamera, nem tudom vágni az anyagot. Azt írja ki,hogy érvénytelen formátum. valami tipp? köszi szépen Eszter
QuickTime legyen feltelepítve a gépedre. Ha fenntvan, akkor elvileg be is tudod importálni a videóanyagokat. Remélem csak ez a gond. De ha nem, kitaláljuk a megoldást akkor is. :)
fent van, és még így se megy... azt írja ki, hogy a file audio-részét nem ismeri fel...
Nem egészen. Ez csak egy olyan videó, amit én hegesztettem össze a videóba be nem kerülõ anyagokból...az igazi csak késõbb jön és természetesen nem én csinálom. ;) Most ez még nem az.
Kicsi OFF: De lehet már fogadni VB meccsekre is (ingyen, nyereményért) hátha érdekel valakit. ON.
Cs4-be ha AVI kiterjesztésû fájt importálok be annak nem mozog a képe (hang az megy). Ez mitõl van? Mpeg, mts megy.
Tömörítés; az MTS fájlt mibe érdemes tömöríteni ami jó minõségû és széleskörben használható? (méret nem számít, bár jó lenne ha minél kissebb lenne) - vagy nem érdemes? Most persze nem arra gondolok amikor X program csak bizonyos formátumokat ismer és arra kell, nincs mese.
Illetve ha MTS fájlból készítek videót, akkor exportálásnál melyik az a formátum ami a legjobban visszaadja a minõséget (720p), persze még elfogadható méret melett?
Sajnos a dolgok ezen részérõl teljes homályban vagyok, szerkesztés-felvétel megy, csak ez a végsõ pont számomra nagy mumus.
köszi
Az AVI kiterjesztésû fájlod milyen tömörítésû? Van hozzá a szükséges codec? (pl xvid) Codec pack van a gépeden? Ha igen, azt célszerû legyalulni (sajnos van, hogy csak a format C: segít) és csak a szükséges codec-eket feltenni külön.
HD videókat én H.264-be szoktam enkódolni MP4 konténerben, 720p-be 2-3, 1080p-be 3-5 mega közötti változó bitrávával (5 mbps esetén 1 másodperc ~600K tehát 1 óra full HD videó nálam max 2 giga)
Kipróbáltam az Adobe Premiere CS5-t és finoman szólva se vagyok elragadtatva:
Egy 10 perces, HDV-ben rögzített filmet ha wmv-be szerettem volna exportálni, akkor a CS3-ban ez kb. 20 perc volt, a CS5-ben 4 órát számolt a gép! Az i5-s proci mind a négy magja 100%-on tepert, gyakorlatilag semmi mást nem lehetett közben csinálni a gépen.
Tapasztalt valaki hasonlót?
Meg se fordul akkor a fejemben, hogy letöltsem.
És a szomorú az egészbe, hogy 64-bites operációs rendszerbe mükõdik az egész azaz mem. rendelkezésre áll mint a fenne nincs korlát, gondolom azért van proci támogatás is és ilyen siralmas a sebesség.
Na ennyit errõl.
Hát ez sem lesz egy kedvelt CS csomagom majd a 6-os megold mindent. :D :D
WMV-vel nincs tapasztalatom, nálam az a bojkottált fájlformátumok listáján szerepel a MOV és a realmedia mellett :)
Viszont H.264-be kb kétszer olyan gyorsan kódol a CS5, mint a CS4 (64 bites win7, core i7-860 procc), ráadásul masszív, sok compból álló AEP-t is sokkal gyorsabban renderel az új media encoder, mint az After Effects CS4 (CS4-es media encoderben nem is volt olyan fícsör, hogy AE projektet is queue-be lehet tenni, ez nekem szintén hasznos)
Lehet még trükközni is vele, ha a prioritást beállítod magasra kódolásnál, csak akkor nem lehet kb semmit csinálni a háttérbe. Nekem így még gyorsabb lett.
Hát én nem tudom hogy az újabbakat milyen elgondolások szerint gyártják, legfeljebb a hivatásosok nagy über gépére mert nekem elég gyengén muzsikált a cs4. A cs5-re nem is merek gondolni. Lehet csak tömörítetlen dolgokkal kéne csak próbálkozni mondjuk, mert szaggatott a preview. Ami viszont végkép idiótaság hogy exportálásnál várni kell amíg betölt egy külön program, mert abban csinálja... Én mindenesetre maradok a cs3-nál, az nekem bejött.
Sziasztok.
Nekem az lenne a problémám, hogy nem tudok valamiért capture-ölni. Eddig soha semmi baj nem volt, most is dolgozom egy multhéten behuzott anyaggal. Se a CS3, se a CS4 nem ismer fel 2 különálló gyártótól származó kamerát (Canon, Sony), cseréltem 3 firewire kábelt, megpróbáltam egy másik gépen, sõt még PCI firewire kártyát is cseréltem.
A következõ üzenetet írja ki: Can't Activated Recorder. Try Resetting Camera.
Kérem segítsen valaki.
Köszi_ djsbarni
Nálam a Canon HD csak akkor enged DV-t capture-ölni, ha a menüjében lockolom a firewire output-ot DV/HDV/auto közül DV-re. Ez egy lehetõség. Capture beállításokat nézd meg, hogy megegyezik-e a projekt beállításaival. De általában ami meg szokta oldani a problémát: keress a Windows/system32 mappába egy mmswitch.dll és talán ax kiterjesztésû fájlt, és nevezd át a kiterjesztését valami másra, hogy a program ne találja meg. (XP-nél mûködik, Vistánál, Win7-nél nem tudom)
Ez nem HD szóval ilyen beállítás nincs benne, illetve reinstallt is csináltam már és semmi, most egy 3. Panasonic t. kamerát sem ismer fel... Viszont egy új fejlemény, hogy a CS4 OnLocation viszont lekezeli a kamerákat, szóval Premierrel kell, hogy valami legyen csak azt nem értem, hogy 2 különálló gépen mi lehet...
hello! olyan gondom van, hogy mostanában fagyogat a CS4, és nem tudom, hogy miért. sony ex 720/1080as mp4eket vágtam eddig is, és nem tapasztaltam hasonlókat, mint most. 80-90%-a le van foglalva a memóriának, a proci meg max 10%on megy. 150 db 720p mp4et behuzok premierbe, és szinte meghal. böngészni a behuzott fájlok között elég lassú folyamat. a source ablakban szaggat a lejátszás. a folyamatoknál a windowsban (w7) az 'importer process server' 1G memóriát eszik azután is, miután indexelte az összes videót. (valószínûleg ezért szaggat) CPU: core2 2,8 GHz RAM: 2Gb DDR2 (800MHz) mint már írtam, eddig nem tapasztaltam hasonlókat, csak kb mióta ilyen rohadt meleg van. a memóriának nincs hûtése, lehet ez a gond? ha van tippe valakinek, azt megköszönöm!
premier cs5-ben egy hdv anyagot szeretnék dvd-re kimenteni, milyen beállításokkal mentsem le, hogy ne nyomódjon szét a képe a tv-ken, hanem szépen alul + felül legyen a fekete csík és normálisan nézzen ki?
Sziasztok! Segítséget kérnék. Problémám van a capture-öléssel CS3-mal. Win 7 alatt fut, korábban XP-vel és a Premiere Pro2-vel semmi gondom nem volt. Most teljesen kiszámíthatatlan a capture, és nem tudom, hogy mitõl. Van úgy, hogy probléma nélkül be tudok írni egy hosszabb anyagot, de van, hogy néhány másodpercenként megáll a capture, lefagy a Premiere és addig semmit nem lehet vele csinálni, amíg ki nem húzom a firewire kábelt. Ezután minden helyreáll, de a beírás megszakadt, kezdhetem a procedúrát elölrõl. Több féle kamerával, beállítással és kábellel is próbálkoztam, de az eredmény nem változott. Talán a Win 7 és a CS3 nem szeretik egymást. Találkozott valaki ilyen problémával? A segítséget elõre is köszi!
Nálam egyszer volt már ilyesmi probléma. Egy PCI-os FireFire kártya volt a gépemben 3 porttal, és csak és kizárólag az egyik portnál produkált hasonló jelenségeket. Tehát nálam az megoldotta a problémát, hogy egy másik csatlakozóba dugtam a kábelt. Valószínû, hogy rossz volt a kártya.
Hát emberek, hogy a CS5 Media Encodere milyen fos. Egy 768*576-os videót át akarok méretezni. Be van jelölve, hogy tartsa meg az oldalarányt, beírom, hogy a szélesség legyen 400 pixel, erre kidobja a magasságára, hogy 538.Én vagyok ennyire béna?!
538/400 = 1,345 Nem sokkal tér el a sztenderd 4:3-as képaránytól (1,3333333)
400*1,33333333 = 533,33333333 ami elég érdekes lenne pixelben kifejezve, valószínûleg ezért kerekít egy picit. Bár nem értem, miért nem 534-re, vagy esetleg 536-ra ami osztható 8-cal így tutira "codec friendly". Nincs valami crop beállítva véletlenül az enkóderben?
Ez így rendben is lenne, ha úgy lenne, ahogy írtad. Valószínû, hogy automatikusan csak a számokat nézted, és azt nem vetted figyelembe, hogy melyik tartozik a magassághoz és melyik a szélességhez. Amibõl indulok: 768/576=1.333 Ez eddig oké, de.... Amit csinálni akar belõle:400/538=0.743 Tehát valamiért felcseréli a magasságot a szélességgel. Arról már nem is beszélek, hogy eltûnt a 4:3-nál jól ismert 1.067-es és a 16:9-nél az 1,42-es pixel aspect ratio. Lett belõle 1.094 és 1.4587. Tehát CS3-nál még teljesen mást jelentett a 4:3, mint CS4-nél.Miért kellett megváltoztatni a standard szabványt?
A premiere cs2-es gépem meghalt év elején, a mostani edius4 is haldoklik. Kiöregedtek, mindkettõ 4 éves és napi 10-14 órában van használva. Elérkezett az idõ egy nagyobb fejlesztéshez.
Premierben gondolkodom, de nem tudom melyik verzió a legjobb. Értem ezt az alatt, hogy lehet vele folyamatosan gyorsan dolgozni nem fagyogat 30 percenként, nem omlik össze ok nélkül? van-e valami összehasonlító teszt amit tudtok ajánlani. Még legalább 1 évig nem lesz nálunk hd átállás. Jelenleg szinte csak sd (720x576) vágáshoz kell, de tudja kezelni a hd felbontást is.
Melyikre érdemes beruházni CS3-CS4-CS5??? Komplett új gép kerül alá, ha minden jól megy.
Hát én a CS3-ra voksolnék, pláne ha nem akartok még HD-t vágni. De nézzük a többiek véleményét is...
városi tv: heti 5 magazin és 2 sport. minden kamera dvcam. Még legalább egy évig nem lesznek lecserélve. A premiert ha jól tudom lehet upgradelni jobb verzióra ha befut hozzánk is a hd. Azt nem tudom hogy megéri-e 64bites rendszert összerakni. Stabil-e azon a cs3? Mivel egy késõbbi fejlesztés esetleges cs5-höz már az kell, ha jól tudom. matrox kártyában gondolkodom CS4 jár hohzzá, de ha a fõnököm nem egyezik bele az árába akkor a mostani ediust fogom upgradelni 4esrõl 5-ös re.
Köszi a tippet, de még reménykedem, hátha nem hardveres gond. A gép egy laptop, csak egy firewire van rajta. Volt az internet csatlakozással is hasonló élményem, látszólag minden ok nélkül hol felment a gép a netre, hol meg nem találta. Teljesen idiótán, összevissza. Aztán egy fórumon megtaláltam a megoldást: a Windowsban ki kellet kapcsolnom valami dll-t, azóta tökéletes a netes kapcsolat. Szóval valami ilyen szoftveres megoldásban bízom, hátha létezik. Üdv: Tom
Odáig jutottam hogy kinéztem egy matrox RT.X2 kártyát premiere pro cs5-el csomagban 485ezer+áfa, már nem forgalmaznak sem cs3-at, sem cs4-et. De kicsit "félek" a CS5-tõl mivel amikor a cs3-at próbáltam akkor nem volt stabil csak a javítások/update-ek után. Mennyire lett jól összerakva, SD szempontból?
Használj akkor 1.5-öt az bõven elég SD felvételekhez, XP-hez legjobb volt.
// Azok a régi szép idõk :D Nem volt 1 millió formátum stb.
Én pl HD anyaggal dolgozok (AVCHD) CS5 van az asztalin, meg a notebook-on is jól fut, nincs is vele nagy gondom csak elég nagy a memória igénye rendelésnél ha sok effektet stb-t használsz. Frissítés meg rendszeresen jön ki hozzá, amit magától updatel.
2.0-t használtam 3-3,5 évig nem is volt vele semmi bajom, de kikopott alóla a gép. Ha már új gépbe invesztál a cég, akkor megint nem akarok hozzányúlni még 3-4 évig. Ezért gondolkodtam egy win7 rendszeren, egy újabb premi-vel.
Hello! Olyat lehet csinálni a Premiere-ben, hogy összefûzök több jelenetet, illetve képkockát... nem group, összefûzni, hogy egy szerkeszthetõ video vonal legyen? Köszi!
Igen. Csinálsz neki egy szekvenciát abba belerakod a jeleneteket. Majd egy másik szekvenciába már azt a szekvenciát használod fel és igy egységként kezeli a premiere. Ezt a technikát hívja nested-nek.
Még egy kérdés... ugyan, nincs sok köze a Premierehez, (bocsi) de a megfeleõ fórumban nem válaszolnak, mert nem nézi senki :D
Egy Nvidia Geforce 6600 GT-m van kizárólag a WDM miatt... amikor vettem még nem volt minden kártyába ilyen, ezért vettem ezt és ezért van még mindig ez. Problémám a következõ: A WDM segítségével ugye kamerát köthetek a géphez, ezt kihasználva egy animációs mozgáspróba programmal befényképezem a képkockákat, magyarul rajzfilmet csinálok. DE! A program lefagy, el se indul, ha a kamera nem PAL_D-re vagy NTFS-re van állítva. Minden Windows induláskor alapból Secamra van beállva.
Jelenleg mielõtt elindítanám az animációs progit, állandóan bemászok a Movie makerbe és ott állítom be, de ezt a beállítást újraindítás után elfelejti.
Valahol be lehet azt állítani, hogy alapból PAL legyen az alap kamerafunkció? Köszönöm, és bocsánat, hogy nem ide illik a kérdés!
Elméletileg be lehet állítani. Mi a kamera típusa?
Ööö... ez egy sima biztonsági kamera, Kompozit video bemenettel észleli a számítógép... Végül is S-videón megy be, de rá van csatlakoztatva egy kompzit átalakító.
Biztonsági kamerákhoz sajnos nem értek A Kamerán nem lehet állítani? Kapcsoló vagy belsõ szoftver?
Beltéri Dome kamera... ennyi. Kilóg belõle három zsinór, egyik a video, másik a hang, harmadik a 220. Semmi kapcsolója nincsen... mutatok egy hasonló képet róla:
Ez nekem zsákutca, de hátha tud valaki nálam okosabb tud segíteni.
No, mindegy, egyszer úgyis megtudom :)
De azt tudja e valaki, hogy a Premiere, miért csinál olyan randa csíkokat gyorsabb mozgás esetén? Ezt ki lehet valahogy küszöbölni? Egyáltalán nálatok fellép ez a csíkos videóeredmény?
Engem is ez érdekelne ... Nem vagyok nagy ász videó konvertálásban, sohasem jön össze a jó minõség megfelelõ méretben. Most is szívok, az esküvõi videókat kellene megcsinálnom, de sehogy nem tudok megfelelõ videót exportálni.
Van valakinek bevált codec/beállítás párosa?
Nemrég vártam végig 1 órát (a film is egy óra hosszú), XviD codeccel, de a kép rengetegszer szétesik benne ha mozgás van.
Premiere esetében érdemes Quictime-ba kovertálni! Tökéletes lesz a minõsége ha Animation-ba tömöríted, viszont nagy lesz, de ha Mpeg-4-el, akkor egész jó lesz a méret, csak a színek egy kicsit fakulnak. Részemrõl temetem az AVI-t :D
No, igen... köszönöm, végre ezt is tudom :) De az a helyzet, hogy nekem nem a forrásom, hanem a végeredményem ilyen... pedig a forrás még képkockánként megnézhetõ!
Van valahol publikálásnál egy progressive scan kapcsoló a programban, csak én nem vettem észre? o.O
Ó, várj csak... nálam nem ilyen csíkozás van! Amikor valami gyors, akkor lesznek ilyen rossz csíkok a mozdulat helyén... Bár, ezt csak néhány videó esetében csinálja... ha én készítek képkockákat akkor minden jó...
Megtaláltam... köszönöm! Készítenék valamit és felmerült egy tényállás: 1280 x 720 a videó mérete. Készítettem egy szekvenciát, melyben vagy egy ciklikus folyamat (300x300 pixel) Egy új szekvenciába beraktam egy hátteret (4108x2398 pixel) és erre elhelyeztem pár helyre az elõbbi szekvenciát, de hogy beleférjen az egész háttér, ezért lekicsiínyettem 30%-ra.
Ezt a szekvenciát berakom a végleges szerkesztõvonalba, és azt akarom, hogy 100%-os méretben, motion-okkel bombázom, DE. mivel a szekvenciában 30%-kkal kisebb lett, ezért a fõvonalban az jelenti a 100%-ot, és ha ránagyítok, szétesnek a pixelek, nem úgy mint a Flashben.
Ha kiexportálnád és videófile ként raknád rá a mmotionokat az nem segít? Bár nagy hátránya, hogy nem lesz utánna szerkeszthetõ csak ha újra kiexportálgatod.
Az a helyzet, hogy a szekvencia innentõl kezdve 1280x720-as lesz... nem "tudja", hogy a háttér és az elemek kicsinyítve vannak. A Flash elvébõl indultam ki, ott a Movie Clip tudja a valós méreteket.
Pár nap késéssel megálmodtam, ha fennáll még a probléma.
Ha a kép-a-képben teszed rá akkor megjegyzi az eredeti képméretet és még animálni is tudod elméletileg. csak azt nem tudom, hogy szekvenciát be tudsz-e hozni vagy csak videósávok között mûködik a dolog.
Jaa, ez egyértelmû, megmutatom mit akartam csinálni, de megoldottam 16 tonna motionnel :D Visszafele gondolkodtam, csak pepecsebb meló lett belõle, de kész :)
Hali! Fellépett egy tök új probléma amit eddig nem csinált a Premiere... ha Flashben készítek egy animációt és abból videót publikálok, aztán importálom, akkor két képkocka közé berak még egy szellemképeset. Az Fps ugyanaz, deinterlace bekapcsolva. Mi a tök ez?
A régi fõcímben csak számok villództak és le akartam cserélni. Amikor operatõrbõl vágóvá léptem elõ kb. 4 napig agyaltam hogy mi legyen ami illik a mûsorhoz is, meg a cég profiljába is. Mi csináljuk a helyi újságot is, aminek a hátsó borítóján szokott hasonló montázs lenni. Meg akartam tartani a polaroid kéeket de mozgóképpel. A zene adott volt. Saját ötlet. Most a híradón agyalok de ahhoz nincs még elfogatható ötletem.