Na a FAOff egy külön dolog, azt érdemes visszatenni, mert nagy kényelmet ad. Legalábbis egér-bill. vezérlésnél. Harci helyzetben szokás csak kikapcsolni, mert úgy gyorsabban fordul a hajó. Ez is rajta van egy jól elérhető gombon, hogy lehessen gyorsan ki/be kapcsolni.
Hajónként eltér a scoop helye, mérete. Vannak hajók, ahol elhibázni se nagyon tudod a csomagokat, másoknál meg szenvedés velük betalálni a nyíláson. Gyakorlás kérdése. Vagy ha már nagyon unod a centizést, jöhetnek a collector limpetek... A mérnököléshez használt nyersanyagok tárolóit is meg tudod nézni a jobb oldali panelen, némi matatás után. Lehet, hogy megtelt az adott tároló. Ez esetben egy megfelelő material tradernél esetleg érdemes lehet elcserélgetni a még hiányzó cuccok valamelyikére.
DBX-el repülök még mindig, nekem bevált, nem is kell más hajó a játékban :) esetleg majd az ASP, de ahogy összeraktam a coriolisban, egyszerűen nem jövök rá, hogy miben nyújtana többet, mint a Diamondback. Legalábbis arra a célra, amire nekem kellene. A vízszintes forduló akkor tényleg hülyeség :) egy dolog lehet még: szimulátoron felnővén, ahogy felraktam a játékot, rögtön kikapcsoltam minden segítséget, így szerintem a flight assist-ot is. Viszont szerintem ez kicsit mást jelent 3D-ben, mint egy MS flight sim-ben pl, ez is lehet a dolog nyitja :)
Na várj csak, a raktér ürességét általában arra értjük amelyik a tonnás mértékegységű moduláris hely. Ha viszont processzorról van szó (gondolom még mindig a chemical) akkor ahhoz nem ez a raktér kell, hanem a material tároló. Amikor becélzod a lebegő cuccost, a bal alsó sarokban kiírja, hogy ez esetben 2. szintű, és hogy XXX/250 darabod van. Ha ez 250/250 akkor abból többet nem tudsz felszedni.
Ugyan nem használom, de erre úgy sejtem hogy tudom a választ: be kell gyakorolni, nincs mese. Van még egy módszer relatív nélküli módban, ha egy nagyon kézreeső gombra teszed az irányítás/körbenézés váltófunkciót (nálam egér3 gomb, azaz a görgető megnyomása). Így ha rajta akarod tartani a hajó orrát egy pixelen, akkor egyszerűen nézegetés módba váltasz, ott nem számít ha kicsit elfordul a pilóta feje az egér véletlen mozgásai miatt. Ha hirtelen kell újra irányításra váltani, ugyanez a gomb vissza fogja ugrasztani az elkalandozott tekintetet középre. Az oldalirányban mozdulás sebessége nem az irányítás beállításain múlik, hanem egyszerűen ilyen a hajók képessége. Ezt szvsz a hagyományos levegős repülőgép-modell okozza, ahol ugyebár a szárnyak síkjában lévő kormányfelületek képesek a gyors fel-le bólintásra, de a függőleges vezérsíkon az oldalkormány sokkal lassabb fordulást tud. Űrhajóknál ez baromság, mert oda tehetnének fúvókát ahová akarnak, de nem tettek, csak hogy ismerős legyen a repülés.
Bizonyos hajókkal nehezebb a scoop, mivel repülsz?
Ha az arcodba kapod, akkor tényleg elmanőverezed. :) Időnként elég precízen kell ráállni a tárgyra. Emellett imádom, amikor közelítek és minden tuti, majd az utolsó pillanatokban elmozdul a tárgy a téglalap valamelyik széle felé.
Az első fele passz. A másikra pedig: nincs véletlenül tele a raktér? Vagy, nem biztos, hogy jól értem, de ugye végig a tárgy felé mozogsz és gyakorlatilag átmész rajta? Ha megállsz előtte, akkor nem veszi fel a hajó.
Azoktól kérnék segítséget, akik relative mouse control-t használnak. A problémám az, hogy relative módban egy idő után ugye visszaáll a centerbe az egér, és megszűnik az oldalirányú mozgás, amivel elindítottam a hajót. Ez nem jó, mert nem tudok folyamatosan kanyarodni. Ha ezt kikapcsolom, akkor viszont nem tudom megállítani a centerben az egeret, hiába állítom a dead zone-t is hozzá. Láttam olyan yt videót, hogy a fordulással ellenkező irányban mozdította el az egeret, és ezzel visszaállt automatikusan a centerbe a hajó. Ez kellene nekem is. Valamint oldalirányban sokkal lassabban mozog, mint fel-le irányban. Tudna erre valaki valami okosságot mondani? :)
Más: nem tudok anyagokat felszedni az űrből. Odarepülök a tárgy elé extra lassan, kék téglalap bejön, középen van a tárgy, cargo scoop bekapcsolva, és semmi. Mit rontok el?
Képek redditről:
Jól sejted, a RES az egyik legjobb megoldás, méghozzá a High besorolású. Itt ugyanis jönnek rendesen a magas szintű kalózok, de még van rendőrség is. A megúszós taktika az hogy mindig odaviszed a harcot a zsaruk közelébe, hogy ők is segítsenek, vagy eleve te szállsz be egy olyan küzdelembe amit ők már elkezdtek.
Arpad82: szerintem ilyen sajnos nincs, pedig igény lenne rá.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a neve annak a controlnak, amelyikkel el lehet azt érni, hogy az éppen középen lévő csillagot becélozzam? Nem feltétlenül azért, hogy odaugorjak, csak érdekelne maga az opció.
Kipróbáltam egyébként a relative mouse-t, mert túl sokmindenre kellett figyelni a joy használatakor, kvázi 3 controllerre. Így a joy végül szekrénybe került. Nagyszerű találmány, billentyűzeteseknek erősen ajánlott, bár szokni kell! :)
Szeretném egy kicsit feltornázni a combat ranket, hol és hogyan érdemes? Kalózokat keressek RES-ben? A lényeg az hogy nagyon ne rúgják szét azért a seggem. Egy federal assault ship a küzdős hajóm, eléggé jól felszerelve.
Szerintem a rendszerben generált USS-ek tartalma nagyjából állandó. Úgy értem hogy amilyennek elsőre kisorsolta, az ideje végéig ugyanazok a cuccok lesznek benne. Épp ezért működik az a farmolási módszer, amit nemrég leírtam. Egyedül a darabszám változik, pl a High Grade-ekben az ötös szintűek 3-tól 5 darabig. Azt nem tudom, mert nem szoktam alacsonyabb besorolásúakra rámenni, hogy azok milyen mértékben szóródnak, de szvsz ott is hasonló a helyzet. Ha a Chemical Prosessorsra gondoltál, ami 2. szintű, akkor azt kell mondjam, felejtsd el, és menj rá akár csak egy USS-nyi 5-ösre, mert azokból egy manufactured material tradernél - lásd Yag hsz. itt mellettem - azonnal feltöltheted a készletedet 250-re.
Raw Materials Trader: found at Refinery and Extraction economies, only trades in raw material found on planet surfaces and planetary rings. Manufactured Materials Trader: Found at Extraction and Industrial economies, only trades in manufactured materials. Encoded Materials Trader: Found at High Tech and Military economies, only trades in encoded materials.
Létezik valahol a neten olyan adatbázis, ami megmutatja hogy melyik állomáson milyen material trader van? Mert van ahol encoded datával bizniszelnek, van ahol manufactured materiallal, megint máshol elementekkel. Eléggé időrabló találomra mászkálni az eddb.io alapján, mert az csak annyit mutat meg hogy van-e material trader vagy nincs az adott stationön.
Nimrod, ez azt is jelenti, hogy ha pl. egy roncsnál egyik alkalommal nem találok processzort, de elcruise-olok és vissza, akkor utána újragenerálja az ott lévő item-eket, és van esélyem találni?
Sziasztok, van arra valami megoldás, hogy a normál térben egy npc-t megjelöljek. Kalózkodásnál néha jön egy-egy megrakott Type-9, több Type-7 is. Ilyenkor--már amennyiben sikerült elkapnom--a rakterem nem elég ( Krait Mk II, Phyton ) a 150-300 tonna zsákmány begyűjtésére. Tehát kb. a fele ott marad a sodrodó teherhajón a többi kalóznak. Ha vissza tudnék találni a lebénított npc-hez, kapzsi módon felmarkolhatnám a cargo többi részét is. Nem a creditért, hanem, hogy ne érezzem azt, ott hagytam valamit :) UI: már megnéztem, így amatőr, A class modul szinten a Cutter a leggyorsabb és legnagyobb raktérrel bíró hajó és így nagyrészt orvosolná a "kapzsi kalóz" problémát.
Következő lépcső Painaite bányászat: Maradhat a Python, de inkább egy Imperial Cutter A painaite jobb mert van jópár hotspot a Bubble-ban, Low temperature diamod csak messze, túl rizikós. Kell ez a tool: https://edtools.cc/miner itt néztek a egy szimpatikus hotspotot és meghet a bányászat. A Cutter azért jó mert mehet 4 bányász lézer a közepes pontokra, és a huge-ra a bem laser, a két large-ra meg multicanon vagy amit szerettek. Belsőleg Refinery, prospector limpet, min 2x collector limpet, és egy olyan 200-as cargo, detailed surface scanner (meg kell scannelni a gyűrüt, hogy lásd az overlapping hotspotot) Ha meg vagyotk rakva akkor jönnek a kalózok, egy Cutterel nem tudnak mit csinálni, ott lesznek a normál laserek és MC, pár másodperc alatt porrá lehet mindenkit robbantani, vagy a lustábbak egyszerűen neki is mehetnek a kisebb hajónak, meg nem tudnak ugrást lokkolni, a Cutternek a legnagyobb a mass lock factora. Anaconda vagy Corvette kalózzal még nem találkoztam, de a mass lock factor nagyobb ezeknél is. A Bányászattal meg lesz a kereskedő Elite rang is.
Következő lépcső Robigo run: https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/8yp8jm/robigos_back_how_to_make_120mhr_easy_low_barrier/ Kb 10 fuvar és megvan a pénz a Pythonra ami az egyik legjobb hajó Olyan rendszerben vegyétek ami controlled by Li Yong-Rui, igy 15% kedvezmény lesz. (amig nincs kilokkolva a Jameson Memorial addig eleve csak ilyen rendszerben érdemes hajót venni) Itt szereljétek fel passenger cabinokkal. Max olyannal ami 16 fős, annál nem kell nagyob, legyen min 4 ilyen. A többi logikusan kevesebb. Pajzs is minimum, a supercruise assit itt is jól jöhet. HA megvan minden akkor az összes kabin menjen a storeba, hajó kikönnyit és ugrásra optimalizál. Irány a Ceos Közben minden rendszer full scan hogy legyen jó sok adat amit el lehet adni, ez azért kell hogy a controlling faction ally legyen igy több pénzt ad majd. A Ceoson dokk, és megvárni hogy a kabinok megérkezzenek. Itt felszerelni a kabinokat, és kikönnyiteni a hajót hogy min 26LY tudjon ugrani. Pl kissebb poewer plant, shield a minimumon stb.. Irány a Robigo Mines Scanned data elad. 3 frakció van amúgy is. Itt beállitani a pasenger missionokat a pénz szerint. És olyat keresni ahol a cél Sothis – Sirius Athmospferics Itt ha jól megy akkor kb 25milla egy fuvar, 1 óra latt meglehet a 100 milla Ami még benefit: Ally with Sirius Corp Exploration Elite rangot el lehet érni Imperial rang is nőni fog (az egyik faction Imperialista, a többi független)
Pénz szerzés: A fejvadászkodás, vagy a kereskedés, még a Rare-ekkel sem éri meg. Az elöbbi hobbinak gyakorlásnak jó, de az Elite Combat se ettől lesz meg ;-)
Legegyszerűbb, nem kell semmi specifikus, esetleg a detailed surface scanner. Egy két-kör ezzel a tool-al: http://edtools.ddns.net/expl.php https://spansh.co.uk/riches
következő lépcső Arangorii: kell egy hajó, néhány kabin, supercruise assist és irány az Arangorii környéke itt az LHS, LFT nevű rendszerekből kérnek fuvart az Arangorii-ra kb 2,5milla egy küldetés. Érdemese összeszedni olyan 4-et, ez kb 10 milla egy kör. Annyi hogy a cél messze van 15-20 perc a supercrusie-ban, ezért is kell az assist, közben lehet mást csinálni, kicsit unalmas
1es gomb es a 4 fül közt keress olyat amin belül látsz olyat aminel van egy "request docking" felirat
7kmre közelitsd meg a stationt,es akkor kérd a dokkolast,vedd le 0ra a meghajtást,a többit intézi az automatika
Ha nagyon nem megy, akkor azt nezd meg, hogy a hajod nem rendelkezik e ADC (Advanced Docking Computer) modullal, mert mintha arrol lett volna szo, hogy alapfelszereltseg lesz az osszes hajonal. Na, az be is dokkol es ki is hajozik az allomasra/-rol automatikusan. A sima Docking Computer csak leszallni jo, mar az is konnyites (en az aru/ember csempeszet miatt nem nagyon hasznalom, mert mire ki vagy bevanszorog az automatika, addigra a yard haromszor szkenel es kezdodnek a bajok).
Ha manualisan szallsz fel es le, akkor gyakorolj, es gyakorolj es gyakorolj! A gyakorlas soran figyeld az allomas "levelbedobo nyilasanak" a fenyeit, a piros es zold oldalakat, hogy melyik a kifele es melyik a befele halado "ut", mert ezzel sok utkozest elkerulhetsz. (nem szeretik az allomas biztonsagiak a koccanasokat), a leszallopadok felepiteset (szinte mindig azonosak), hogy tudd, merre van az arccal elore, stb.
Abban a percben, ahogy raerzel az oldalso segedhajtomuvek kezelesere, barhova be es/vagy le tudod rakni precizen a jarganyt. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.11.20. 12:55:55
Ahogy Nimrod kollega is említette, gyakorlás és még egy kicsi... gyakorlás :) Én még azt is javasolnám, hogy további oktató videókat is érdemes megnézni, hátha van pár apróság amit így tudsz ellesni és be tudod építeni hogy könnyebben menjen a vezetés. Cooper videói elég jóra sikerültek szerintem.
Megnyugodhatsz, az egyik legjobb kombó az egér+bill, kipróbáltam már HotaS-al is meg Joy-al és nem sokkal egyszerűbb az irányítás. Sok expert gémert tolja csak bill+egér. tehár érdemes kitanulni. Meg kell érteni, hogy bárkinek bármilyen Űr-Sim gyakorlata van ED más. Máséknt kell sok mindent csinálni. Nem feltétlen jobb vagy rosszabb valami benne de más. Ennek megtanulására idő kell. Ahogy az életben is.
SideWinderrel nem sok bányászásra van lehetőség. Gyűjts lóvét egy ASP-re ott már tudsz felfedezni is majd vagy küldizni de már bányászni is. Szállíts adatokat, vigyél valamit egyik helyről a másikra, fényképezz, keress fel helyeket, ezekért jó lóvékat lehet szerezni. Utána már a bányászat egy következő szint. Ott már a lavírozásra is szükséged lesz, mire ezeket a küldiket megcsinálod, lesz annyi gyakorlatod, hogy nyugodtan és biztonságosan tudj bányászni. Ott sem érdemes felkenődni az első sziklára, jól jön a lavírozási gyakorlat. Akik meg itt vannak régebb óta szívesen segítünk mit hogyan lehet még csináld ED világában. Pár ezer óra tapasztalat összegyűlt már ezen a fórumon :)
Olyan még nem volt,csak 10 ezres. Igazából engem a bányászat vonzana vagy kereskedés,harc nem érdekel. A hajómat meg elneveztem kockának,mert olyan mint egy kocka.
Ja nem az a gond hogy nem fizetős bármelyik, csak megtöri a hangulatot.
Plata: javaslom hogy addig ismételgesd a gyakorló feladatokat, amíg összejön valamennyi rutin. Ezeket a pilótafülkéből is el lehet érni a jobb oldali panelen. Ezután is érdemes odafigyelni, hogy a lezárt kezdő rendszereket ne hagyd el, csak ha már nagyon biztos vagy benne hogy készen állsz, mert soha többé nem tudsz visszatérni, ha egyszer bedokkolsz egy külső állomáson. Van egy becsapós küldetés, ami azt hiszem 100.000 kreditet fizet, na ez kiküld olyan helyekre ahonnan nincs visszatérés, onnantól már mélyvíz. Utoljára szerkesztette: s_andras, 2020.11.20. 09:58:19
Na én le toltam a tutorialt és az első küldit hogy menjek x űrdokkba. Ahol rájöttem hogy elfelejtettem mit tanultam a tutorialban és nem emlékszem hogy kell dokkolni. Vad gombnyomkodás következménye lett hogy szétrúgták a seggem. Valami új helyen éledtem és mehettem újra.Paráztam hogy mi lesz,de közben eszembe jutott hogy is kell dockolni. Az irányítás nagyon fura és nehéz megszokni,egérrel és billentyűzettel irányítom,de ehhez képest az EVE irányítása sokkal egyszerűbb meg átláthatóbb.Még nem kezdtem bele új küldetésbe,mert nem tudtam eldönteni merre induljak,amúgy a karakter készítő is elég gyengécske.
Siker ! A desktopon az Elite Dangerous exe ikonjára kattintva először beléptet az Epicgames launcher-be, aztán újra megnyitva az ED exe-et már a kék színű play felirat fogad és bent is vagyok. Köszönöm Plata ! Remélem másnak is sikerül !
Zárd be a launchert és nyisd meg újra,azt írja ki hogy Play. Már csak azt nem tudom melyik játékot válasszam indításnál. Elite Dangerous vagy Elite Dangerous Horizons-t?
0Fritz: Igen, ez valószínű el is indulna , már ismerem. Nyáron vettem egyet, nem volt gond az indulásnál, szintén az eredetitől független accountokkal. Ha valaki tudja hol van a redeem kódja az Epicgames-nek bátran elmondhatja,mert én sehol nem találom. Utoljára szerkesztette: buke, 2020.11.19. 21:05:53
Sziasztok ! Kipróbáltam az ingyenes Ed-t ,de nem sikerült a belépés természetesen :) Új win fiók , új account a frontiernél, mégis miután az epic launcher mindent letöltött sehol nem találom a redeem kódomat ; enélkül meg hiába erősítem meg a frontier új accountomat, folyamatosan ezt kéri azaz purchase/redeem kód ... vörössel kiírva :) Hol lehet ez a redeem kód ? Köszönöm a segítséget ! UI: az epic accountomnál sajna üres a redeem kód ,amit kér a frontier. Utoljára szerkesztette: buke, 2020.11.19. 19:19:00
Pedig pont így tökéletes, ingyenes játékhoz ingyenes operációs rendszer való.
Az az "Activate windows" felirat a jobb alsó sarokban kicsit illúzióromboló
A boltban mindenre 30% kedvezmény! Még a matricákra is, ilyet még nem láttam. Bár ott nem lehet sokat spórolni, 50 helyett 35 és 100 helyett 70. De most megveszem az összes xeno huntert. Meg az alap kereskedelmieket, koponyásakat. A xeno allyk és a narkósok ingyen sem kellenek XD Utoljára szerkesztette: s_andras, 2020.11.19. 17:49:09
Alapesetben ez tényleg elég is. Mondjuk van egy hajód, és apránként fejlesztgeted. Nálam most az volt a projekt, hogy a flottám összes sűrűn használt tagjára tegyek egy Imp.Hammert, és ha már újra mérnökölök, akkor cseréljem le az összes örökölt módosítást az újakra (ilyenkor egy szinttel lebutítja, pl az 5-ösök 4-esekké válnak, és innen kell újra pörgetni 6-8x, mire az 5-ös felmegy a csúcsra), plusz mindenhol ahol van értelme, menjen egy kísérleti hatás is. Ez csak a korvettnél: 7 core modul - pajzs, DSS (+??) - 6 lézer, 1 rail - és 8 db shield booster Használom még a kondát, két Asp-t, pitont, kuttert, néha Krait (persze nincs mindegyik tökig felfegyverezve, de azért majdnem). Szóval ezek eléggé le fogják üríteni a készleteimet (eddig 2 van meg). Ilyenkor nem lehet megint kényelmesen játszogatni hónapokig, hanem le kell tudni a farmolást pár óra alatt.
Nocsak, közben jött egy kliensfrissítés, letöltenivaló van. Üzengettek hogy nézzük meg a fórumon, mi ez. Csak nem találom, itt pl hova kéne továbbmenni vajon??... Azt várnám, hogy a news&bulletins alatt legyen a legeslegtetején, de persze ott nincs...
Elég borzasztó, lélekölő darálás az a ki/be lépkedés. Kipróbáltam. Egyszerűbb, ha az ember nem görcsöl rá a témára, és szimplán csak játszik, menet közben pedig gyűjtöget. Én néha fejvadászkodás vagy csaták után szoktam "roncsmentést" végezni. Aztán ha valamelyik tároló megtelik, akkor pedig elcserélgetem valamelyik material tradernél arra, ami éppen hiányzik.
Azt a részét én is megmosolygom, hogy erre nem gondoltak (hogy a SC is alkalmas a csillagközi közlekedésre), bár "lehúzást" és kiábrándulást valóban nem érdemel. Elegánsabban is meg lehetett volna oldani, például amikor félúton a semmi közepén járunk, ugyanúgy nyugodtan elvégezhetné az előző rendszer "ki-", és az új rendszer betöltését, mert nem fenyeget az a veszély, hogy 10 másodperc alatt egy égitest közelébe kerülünk. Más téma, hogy ezzel tényleg meg lehetne kerülni a lezárt rendszerek tiltását. Persze erre is lehetne megoldást keresni, mondjuk bizonyos távolság elérésekor a FSD leáll, hasonlóan mint amikor túl közel megyünk egy csillaghoz, gázóriáshoz stb. (És akkor megyünk tovább normál meghajtással évekig XD) szerk.: látom mire ezt beírtam, többeteknek is eszébe jutott :)
Más: volt itt szó a minap a mérnöki alapanyagok gyűjtéséről, nos van egy nagyon-nagyon gyors módszer a gyártott összetevőkre. Térképen keresünk két rendszert amik egy ugrásra vannak egymástól, és mindkettő Boom állapotú (szűrővel). Be az elsőbe, FSS, megkeressük a High Grade jelforrást (Boom-nál általában van egy darab). Odamegyünk, beszipkázzuk az 5-ös fokozatú anyagokat (ha van 4-es is, azt sem hagyjuk ott). Ezután kilépés, de nem a főmenübe, hanem egyből a desktopra! Ez nagyon fontos. Vissza a játékba, és ugyanabba a játékmódba, mint amit az előbb használtunk (Open->Open vagy PG->PG vagy Solo->Solo). Be SC-ba, és azt fogjuk tapasztalni, hogy közvetlenül mögöttünk van egy USS, ezt becélozni, ráfordulni, és csodák csodájára ugyanaz a High Grade lesz! Ezt addig lehet ismételgetni, amíg lejár a szavatossági ideje. Ha az elején 20 percnél is több volt megadva, akkor ennyi idő alatt abból a cuccból amit ad, 0-ról 100-ra fel lehet vele tölteni a tárolót. Minden ráfordulásnál látszik az USS hátralévő élettartama, kb 2-3 percnél van az a határ hajótól és pilótától függően, amikor a következőbe már nem érdemes belevágni, ekkor irány a másik rendszer, ott ugyanez a móka kezdődik. Szintén a másik rendszerbe kell átmenni ha nem sikerült elérni egy USS farmolásával a 100-at az adott anyagból. Ha már túl sokszor azokat dobja, amikből ki vagyunk maxolva, akkor irány a legközelebbi tech bróker, ahol át kell váltani a készleteinket olyanokra, amiket nem találtunk/alacsonyabb osztályúakra. Utoljára szerkesztette: s_andras, 2020.11.19. 15:16:48
Bizonyos távolságról áttűnéssel simán oda lehetne renderelni a csillagháttérre az új rendszert, nem kell minden csillagot számolni. Egyébként a CPU dolga ez, nem a GPU-é. Mint írtam, ha nagyon akarnák megoldhatnák könnyen, hamar.
> hiszen elég ritka hogy valaki 15+ percen át akarna repülni a semmiben csak emiatt :)
Hát... a Hutton Orbital "csak" 0.22 ly és azért is mész padlógázzal egy-másfél óráig, az a 15 perc kevésnek tűnik :) Mondjuk mindig vannak, akik bevállalják ezeket, az Allen Hub és a Smeaton közötti 45 perces padlógázas "buszozást" anno sokan csinálták (párat én is lenyomtam az így kapott 100+ milliókért).
Vagyis szimplán sikerül elérni, hogy szaftosnak érezzük a húst a mátrixban :) pedig a háttér ugrások közötti változása tényleg reálisnak hat. De ezek szerint akkor ez tényleg csak háttér. Gondolom persze ezt máshogy fizikailag nem is lehet elérni. Ha minden látható csillag adatát real-time kellene számolni és megjeleníteni, arra nincs az a GPU, ami elég lenne. Erre még csak kísérletek folynak manapság.
Mondjuk technikailag nem kerülne semmibe hogy cruise közben betöltse a játék a következő rendszert, de gondolom nincs prioritásban, hiszen elég ritka hogy valaki 15+ percen át akarna repülni a semmiben csak emiatt :) A zárt rendszer téma meg megint más, az csak amolyan karbantartási megoldás a fejlesztők részéről, gondolom egyszerűbb nekik a jelenlegi architektúra miatt.
Emiatt lehúzni a játékot nagy baromság. A fejlesztők által lezárt rendszerek pedig azért vannak, mert vagy ott tesztelnek dolgokat vagy később lesz fontos a helyszín story szempontjából.
Soha nem lehet SC módban átmenni egy másik csillaghoz a galaxistérképen, mert ahogy olvastad, akkor tölti be a másik rendszer adatait amikor hiperugrunk. Én meg is csináltam a próbát, de nem a Tau Cetinél, mert valahol van közelebbi páros is a bubiban, de nem ugrik be a nevük... Ezért van az hogy az ugrás ideje nem a csillagok közti távolságtól függ, hanem a hálózatod sebességétől :D
MerlinW: Szia, ezt úgy kell érteni, hogy azért nem engedi a játék ,mert zárolva van a rendszer a játékos előtt, vagy semmilyen rendszerbe nem tudok sc-vel átérni. Volt régen egy ilyen próbám,de nem fejeztem be ; a Tau Ceti és az Y ceti között. :) Valamikor olvastam egy kiábrándult játékostól egy negatív kritikát, amiben ezt is említi... tehát hogy ez egy 400 milliárd külön játék külön betöltéssel, ami végül is itt a jump. Ez igaz vagy baromság ? Utoljára szerkesztette: buke, 2020.11.19. 09:17:40
Kérdés : ha nincs permitem egy rendszerhez, de odaugrok mellé 2 fényévre és nekivágok supercruise-ban, akkor mi van? Számításom szerint ez még kivárható... :)
...úgy értettem, az inara nem listázza a PP dolgokat a Jameson Memorial állomáson.
Különben nem estem hasra a Hammertől. Egy kicsit CZ-ztem és HazRESeztem vele, felemás érzés. Néha nagyon aprít, máskor meg hiába találok mindhárom lövéssel telibe közelről, a célpont hullja alig megy le pár %-ot, és mindez egy ellenfélen belül megtörténik, tehát nem arról van szó hogy más a páncél - amit meg mellesleg állítólag a railgun figyelmen kívül hagy mert átüt mindent. Igaz hogy a Plasma Sluggal nincs klasszikus lőszerprobléma, de az üzemanyagot eléggé zabálja. Lehet kiegészítő tartályokat is kell vinni egy hosszabb műszakhoz. Igazán csak a legnagyobb hajók ellen érzem a létjogosultságát, mert már a közepeseket is nehéz becélozni. Annyi idő alatt a célkövető lézerek többet rombolnak apránként viszont folyamatosan. Eredetileg azt hittem hogy párban fogom használni és a két tűzgombra teszek egyet-egyet, de jobb csak 1 db, így a másodlagos tűzön maradhat az összes célratartó lézer, mert olyan hogy a jobb és bal oldali railgunnal egyszerre lehet lőni, szinte sosem fordul elő. Utoljára szerkesztette: s_andras, 2020.11.18. 10:37:45
Minden kipipálva: még pár órának el kellett múlnia, mert még most is 4 hetet ír ki mint tegnap, de már kapható a Hammer, J.M. is árulja. Kicsi változat meg talán sosem volt belőle, az csak a pajzsnál van így, az van minden méretben. Az inara keresője meg egyszerűen nem listázza a PP dolgokat. Pedig lenne értelme, mert tényleg van pár olyan cucc, amit ott nem lehet kapni: az 1F és 1E korrózióálló raktér, és a 2-3A fejlesztett hajtómű.
Hmmm... több furcsaság adódott: már azt írja ki hogy 4 hete vagyok Arissa szolgálatában, mégsem találok Imperial Hammert. A kicsi változatot mellesleg az inarán még keresni se lehet, mintha senki nem látta volna sehol. A Jameson Memorial meg semmilyen Powerplay cuccost nem árul újabban, pedig szinte biztos vagyok abban hogy a Barbipajzsaimat anno mind ott vettem.
csak ott a security gúnár nem fogja az egész bandát darabokra robbantani 10 másodperc múlva :D
Illetve láttam olyan videót is, hogy hiába a dethrottle, a csillag mellett megbújó fekete lyuk simán berántotta a papírcsónakot a csillagba :D de gondolom ennek a reális esélye kb. tényleg annyi, mint szabad szemmel megpillantani a belvárosból az NGC1999-et ...
Ezt nagyon jó tudni, köszi! Egyébként csak akkor működik a dethrottle, ha nincs gázkarod, vagy nem felejted el lecsapni a gázt 0-ra, miután megtörtént az ugrás. Különben a jump után tovább fogsz száguldani, mert a fizikai kontroll mindig felülírja ezt. Ugyanez működik felszállásnál is, tehát ha a gyerek elpiszkálta a gázkart és full feltolta, akkor start után úgy fogsz elindulni, mint Will Smith a Függetlenség Napjában az Ufóval, az állomáson meg lesnek, hogy mi van. Nem tapasztalatból mondom, csak úgy :D
Van akinek az is új infó lesz, hogy végső megoldásként a Fdev még "jogtalan" esetekben is nagyvonalúan visszaadja az elvesztett értékeket. Tehát ha szoftverhiba miatt kipukkansz, elég csinálni egy hibajegyet az eset leírásával, és meg fogod kapni az adatokat.
Tudom, van is. Csak én így szállok le, és kész. :D
van rá modul,ugrás után automatikusan behúzza a féket :D illetve heat sink :D amit szintézissel újratölthető :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.11.17. 09:34:30
Aha, vagy ha olyan történik mint tegnap este, amikor az ugrás előtt (persze mikor már levonta az üzemanyagot és nem tudom visszavonni), kezdi azt gondolni a gépem, hogy ő most ablakot vált, elkezd ugrálni a játék ablaka ki-be, és az ugrás végére tudom visszahozni úgy, hogy ne süljek bele garantáltan a csillag centrumába. Ettől én speciel jobban félek, mint a Thargoidoktól :)
Ezek szerint meg is oldották. Minden régióban egy hajó nem gáz. Igazából egy maratoni körbeutazás vagy csak röpködésben is az a "nehéz" hogy nem tudod a nálad lévő adatokat leadni. Csak gyűlik és egyre értékesebb e puttony, és ha az utsó szakaszon történik valami akkor az egész vállalkozás megy a levesbe. Calip-nak is igaza van, ha nem vállal felesleges kockázatot az ember akkor normál körülmények közt nem sok minden történhet. Persze egy rosszul megválasztott landolás egy magasabb gravitációs szintű bolygón tud meglepetéseket okozni, kezdő koromban csapódtam már bele így felszínbe. Ez megeshet bármikor bárkivel, mondjuk éjszaka 50+ ugrás után mikor már lankad a figyelem .... meglátjuk. Megyek, megnézek pár hajót. Kíváncsi vagyok mennyiben mások ezek a Carrier-ek egymáshoz képest :)
hát azért tankolható csillagok,felszerelhető javítószett,azokhoz a szintézissel bármikor újratölthető készlet és hasonló finomságok mellett azért nehéz lerohadni,igazából csak pilóta hiba illetve kockáztatás miatt lehet megpusztulni :D
vagy ha olyan elvetemült az ember hogy nekiáll egy sidewinderrel sag A nak :D bár ez is megoldható :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.11.16. 20:45:24
A Carrier-ek érkezése előtt asszem a Cannon-nak volt egy olyan felhívása, hogy vállalkozó szellemű játékosokat keresnek, hogy a galaxis minden régiójába minimum egy carrier-t telepítsenek fixen, hosszútávra. Minimum 1 éves megbizatás volt asszem. Nem követtem a dolgot, nem tudom mi lett belőle, de ha megoldották, akkor elvileg nem nagyon szabad lerohadni sehol sem a galaxisban. :)
Pontosítás: megnéztem, eléggé elszaporodott ott az Alliance. Tehát már mégsem annyira függetlenek mint korábban, vagy ahogy én emlékeztem/képzeltem. A lényegen ez persze mit sem változtat. Ezek szerint csak összekeverted az Alliance és az Allegiance szavakat.
Itt érzek egy kis félreértést: az "Allegiance" az egy kategória, méghozzá azt jelenti hogy milyen szövetségi rendszerbe tartozik az a csillagrendszer. Ez lehet a Federation, az Empire, vagy az Alliance, de szvsz a WHN-ban az ottani kutatóállomások teljesen függetlenek mindentől, azaz a negyedik, Independent státuszban vannak. De ha ezt félretesszük: ilyen szempontból teljesen mindegy hogy kinél adod el az adatokat, a többieknél ezzel nem szerzel feketepontokat. Ahol eladod, ott megy fel a reputáció a szuperhatalomnál is, nem csak az állomást irányító csoportnál. Egy független rendszerben értelemszerűen nincs szuperhatalmi növekmény. Utoljára szerkesztette: s_andras, 2020.11.16. 13:58:02
Térképadatok eladása miatt senki sem fog neheztelni rád. Viszont érdemesebb a Föderciónak, vagy a Birodalomnak eladni, mert a Szövetséggel ellentétben ennél a kettőnél a rangod növekedésével elérhetővé válnak addig zárolt rendszerek és űrhajók. (lásd a linkek táblázatait) A Szövetség a harmadik nagy hatalmi erő, jelenleg rangot nem lehet növelni náluk. Utoljára szerkesztette: 0Fritz, 2020.11.16. 13:50:30
Rövid kérdés: ha az Allegiance-nek (Witch Head Nebula) adom el a térképadatokat, akkor haragudni fog rám a Federation, vagy mindegy ilyen szempontból, hogy kinek megy az adat? Kik pontosan az Allegiance? Köszi :)
+1: nem fizeted a gyerektartást és az exednek vannak barátai a bázis irányítótornyában.
Persze, nem "szemrehányás" volt vagy hogy mondjam, bocsi. Igazából nem is ezt akartam írni csak félbeszakítottak fogalmazás közben és utána elfelejtettem így folytatni hogy ha túl messziről kérjük a leszállási engedélyt akkor meg is üzeni az állomás - és biztos a hordozó is(?) - hogy ismételjük meg közelebbről, tehát ez nem egy olyan rejtély aminek találgatni vagy kérdezgetni kell a megoldását. Na most ez csak azért érdekes, mert amit most írtál, abban ez nem szerepelt, neked nem üzente meg a közelségi problémát?? Lehet hogy a hordozó forgalomirányítása ezt az üzenetet mégiscsak lespórolja?
Alapnak alap, de tegnap még se értettem elsőre miért nem engedi leszállni. Közelebb kúsztam aztán engedte. Néha triviális dolgokon fennakadunk. :P Ok. Plata biztos nem ezért nem tudott leszállni. Szerintem neki is eszébe jutott ez.
Itt is érvényes a 8km-es sáv. Gondolom belül voltál így normál esetben nem indokolt, hogy ne engedjen leszállni. Tegnap leszálltam egyen. Eladtam a térképeimet lejavítottam a hajót és tovább álltam. Most azon gondolkodom, hogy a peremen felsorakozó anyahajókat támaszpontoknak használva végig járom a széleket, hátha maradt még felfedezni való :)