"A QuakeCon rendezvényen az id Software bejelentette a Quake 4-t, amelyet a Raven Software fejleszt már jó ideje a legújabb id technológiák alapján. Az ígéretek szerint az alkotók megpróbálnak minél több Mátrixos effektet belecsempészni, és a már Quake 2-bõl ismerõs Strogg-univerzumban indulhatunk véres portyára."
Nah végre bejelentették kíváncsian várom :) Ha bárkinek bármilyen infója screenshotja van jöhet ;)
en inkabb az Unreal 2-t varom allitolag az nagyon kiral lesz hat meg ha arra is kijon az SF :))
doom 3 engine val fog menni..
Azthallottam még idén lesz valami játszható változata doom3nak... Lehet, hogy valami nagyon korai demo. Persze ezt csak halkan jegyezem meg mert nem 100% a forrás :)
Azért érdekes, hogy miután az epic beharangozta az Unreal 2, az id is gyorsan feldobta a Q2-höz visszanyúló Q4-et. Nem tudom, de engem már valahogy nem tud érdekelni, amit az id csinál...
Most már minden fejlesztõ meghülyült a single player mód erõltetésével???
Ahogy nézem sikerült egész rendesen feltornázni a poligon számot. De milyen gép fog majd ehhez kelleni? Jah meg kicsit még dolgozhatnának a designen! Az... szóval... valahogy kicsit... gyenge.
Már kevesebb, mint egy év, és játszhatunk vele! JEEE :D
Nem tudom mit vagytok oda ettõl a grafikától, szerintem szégyenteljes, hogy 2002 ben ilyennet akarnak ránksózni...
Az a lila Alien is milyen élethûtlenül fekszik már ott a lépcsõn, végtagjai tök merevek, mintha valami gumibágú lenne! Tök égõ.
Sztem a modelleket még nem tweakelték, bár a mozgás sokat változni nem fog, de lehet nem csinálták még meg a rongybábú effektust, hogy a test ahova esik, azon teljesen kifeküdjön. Ha lépcsõre hal meg a lámer, akkor a lépcsõre gyûrödjön fel stb. Ha videó lenne, lehet látnánk vmi IGGGEN különlegeset! Ki tudja, milyen mozgások vannak benn?
Azt remélem tudjátok, hogz ezek nem ingame modellek, hanem azok a hipoli modellek amiknek a bumpját ráhúzzák a lowpoli modellekre.
Ettõl függetlenül büntetnek :D
Ha olyasmi lessz a grafja mint a doom 3-nak akkor nem sok ember fogja tudni élvezni(köztük énse) akadásmentesen max grafikai beállítások mellett a játékot. Ettõl függetlenül nagyon várom.
Hát úghy illik össze hogy HL2-nek van értelmes sztorija,nem agyatlan csihipuhi mint a quake sorozat...Valamint ha ez Doom 3 motorral fog menni akkor HL2 szebb lesz;)
quake se agyatlan csihipuhi.. kell ottis taktikazni figyelni.. de persze teljesen mas mint egy hl szal keretik nem osszehasonlitgatni a kettot mert annak kb annyi ertelme van mint a tetrist a mariohoz hasonlitani..
Úgy látom az egyik pálya megint az "Emberfeldogozó gyár" lesz. Nem értem miért nem tudnak újat kitalálni, bár azt meg kell hagyni, hogy a Quake2 egyik leghangulatosabb és egyben persze legdarkosabb pályája volt anno. De akkor is...Most már egy újabb rész azt fogja jelenteni, hogy ugyanazt csak szebben? Remélem azért nem... Amúgy szépek a modelek a motorral lennék kiváncsi rá, milyen lesz, így még nem tudom teljesen elképzelni. Az viszont látszik, hogy itt valami nagyon brutál van készülõben.:)
Quake3-at se sok ember tudta akadásmentesen élvezni mikor kijött.
Rob Fahey 16:02 21/07/2003 Legendary developer up in arms after concept images are leaked
An official statement from legendary developer id Software has warned both print and online media that the company will refuse to work with any publication which reproduces a number of leaked images of forthcoming PC first person shooter Quake 4.
The statement was issued jointly by id and publisher Activision, and refers to a large number of concept art images and renders which were released onto the Internet on Friday - allegedly after being taken from a company network by hackers, according to some sources.
The company is also thought to have issued legal threats to at least one website which linked to the images.
"We do not know the source of these leaked assets," explains the official statement. "Please be warned that id Software has instructed Activision that we are not to work with any magazine which uses any of these assets. If any magazine does so, id Software will not allow any assets for id games to be sent to these magazines in the future."
Quake IV, like Return to Castle Wolfenstein, is a continuation of a popular id Software franchise which is being developed by a different studio (Raven, in this instance) under the supervision of id itself. No firm date for the launch of the game has yet been set, but it is not expected until Mid '04 at the earliest.
A régebbi hírek szerint lesz. A raven azt mondta, hogy olyasmit akar, mint amilyen a Quake 2 volt. Tehát single és multi egyszerre. Motorilag meg a Doom 3 grafikáját használja. Én ezeket a régi híreket olvastam, hogy azóta volt-e valami átalakítás... dontknow
Vannak már kicsiknek is munkák... vagy ha más nincs, akkor kérj munkát nyárra anyuka, apuka cégénél... próba szerencse.
Unoka tesóm Mekiben dolgozik és napi 3000FT-t keres kb, az nem is roszz...
Õ közép iskolás de sztem csak azért dolgozhat mert nyár van és sokan szabira mentek és kell az utánpótéás.
Mekibe sosem dolgoznék... vannak jobb diákmelók. És egész évben lehet munkát vállalni. nézz körül a diákszövetkezetek oldalain... allas.lap.hu asszem ott lesz diákszekció.
(BluesNews) Pontosan három évvel ezelõtt jelentette be az id, hogy Doom 3 motorjával a Raven fogja készíteni a Quake IV-et. Aztán az idei Quakeconra ígérték, hogy mutatnak valamit a játékból, de ez is elmaradt sajnos. Nos, a hosszú titkolódzásnak hamarosan végeszakad, erre a bizonyíték az amerikai PC Gamer novemberi számának borítója.
Az újság szeptember 21-én jelenik meg, tehát hamarosan érkezik a szkennek árja...
Csak azért nem, mert ez valószínüleg egy totálisan lényegtelen cikk, amiben tíz oldalon van vagy 8 kép, meg leírva, hogy húha, ez oda fog baszni. Megejelenni egy évig meg még úgysem fog...
QUAKE 4 SCANEK! [2004. szeptember 13. @ 19:03 - ZeroCool] Jeeee bébi :) Még igen messze vagyunk az elsõ Quake 4-el ellátott magazin megjelenésétõl, egyes ügyes emberkék máris beszerezték az elsõ kópiákat. Ahogy az várható volt, ki is kerültek az elsõ scanek. Nos, egészen tetszetõs a grafika, de nekem valahogy nagyon Doom 3 fílingem támadt tõle. Ettõl még iszonyat komoly, már most látszik, hogy nagy terek is lesznek! Amint jön a többi, tudatom veletek.
hmm
Az a baj hogy nem a jó kis kvékes húsgép szörnyek vannak a képen hanem emberek. Így tényleg kicsit D3 feelingje van:P
megbassza az ég, ha ez is olyan sötét lesz, mint a D3, látni is akarok a játékból valamit.
Szerintem egtyik képen sincs sötét.
Quake1-2 se a tengerparton játszódott;) Mindegyik képen van valami fényforrés.
Meg a Raven nem ID. Õk tudnak játékot is csinálni;) D3-ban ha nem lett volna sötét végig se viszem mert nekem egyedül az adta a feelinget. Ravennek nem kell ilyen eszközökhöz nyúlni hogy jó single fps-t csináljon;)
mar bocs, de ez szinte full ugyanaz mint a doom3. legalabb egy picit, nem sokat, csak egy picit valtoztatnanak rajta, azonkivul, hogy felvettek a gammat, az ellenfeleket szornyek helyett tarsakra csereltek. Legalabb a szineket vagy valamit. latom ez is singlere epit alapbol. Multijara kivancsi leszek egy 3 ev mulva.
doom3+1
Jo kepek, bar teny, hogy az emberek leginkabb muanyagbabukra hasonlitanak. Remelem csinalnak majd egy ChipKatonak jatekot is ezzel az engine-el.
az a baj hogy hülye vagy ahhoz hogy megértsd a mondanivaló lényegét... magus leirta részletesen, olvasgass. hl1 és 2 között nincs sok közös grafikailag
szerintem sötét! legalábbis a képek nem arról tanuskodnak, hogy totál világos pályákon flangálhatunk... azért 1-2 ilyet benyomhatnának igazán. A nyílt terepet hiányolók úgy látszik megkapják amiért annyit sírtak bár remélem nem tyúkszemnyi terület lesz a szabad ég alatt. Mondjuk ahogy olvastam ha jármûvek lesznek akkor tuti nagynak kell lennie a nyitott pályarészeknek. Akkor LOL.
De ez a fránya sötétség nem LOL... 3 dioptriát romlott a szemem a DOOM3 alatt. Ha ez lesz a QUAKE4-nél is akkor megvakulok.
Honnan a frászból veszitek, hogy ua. lesz mint a Doom3? Azért mert az engine miatt hajaz rá? Baromság! Szerintem ennyire elhamarkodottak ne legyünk csak azért mert egy másik játékot favorizáltok.
engine alapján ítélsz egy játékot? már bocs de pupák vagy!
szerinted a GTA-nak mondjuk milyen engineje van? szar! na és a játék milyen? fasza! ok továbbmegyek! szerinted a Unreal2-nek milyen engineje volt? fasza! a játék milyen? szar!
szóval... khm! kérem! Azért mert a Doom3 nem tolta ki az enginebõl kihozható maximumot még nem kell lebúgni. A HL motor sem ricegett teljes pompájában anno (de szép is lett volna :P)