Bocs, hülye vagyok :) tehát: A gépuska ellen növeld a lövések közti sebességet (alant)
"New condition: enemy value a >= 3 (ez a reakcióidõ) + restrict actions for 00:00:20 (ez a lövések közti sebesség) ----> enemy shoot bullet at player; stop"
Ha azt akarod hogy egy vonalban legyen csökkentsd az y + és a y - utáni számot "+player y < enemy y + 200 +player y > enemy y - 200"
És a gépuska ellen csökkentsd a lövési sebességet (alant)
"New condition: enemy value a >= 3 (ez a reakcióidõ) + restrict actions for 00:00:20 (ez a lövési sebesség ----> enemy shoot bullet at player; stop"
A hiba véletlenül a hot spotot raktad az action spot helyére. Nme a shooting animációt, hanem a walking-ot kell módosítani, ott van a hiba. (egyébkén az ötlet király :)
a "restrict actions" hol van?
Oks
To'd mit: küld el amin dolgozol, megnézem és megmondom mi a hiba, ok?
position -> compare x position value, compare y position value
Ja és a lábbóllövés-el kapcsolatban: Az action point-ot rakd a figura fegyverére minden animáció pontban! A hot spot-ot is helyezd el (lényeg: az x kordiná tája legyen középen, az y pozició mind1) Itt 1 kép segítségképen:
(fontos! az enemy-nek elõször adj bouncing ball mowement-et, és úgy állítsd be hogy kezdetkor vagyí jobbra vagy balra induljon!)
New condition:
pick one of enemy +player x < enemy x + 200 +player x > enemy x - 200 +player y < enemy y + 200 +player y > enemy y - 200 ---> set enemy value a = enemy value a + 1
New condition: enemy stopped + enemy value a > 1 ---> set direction to (jobbra vagy balra) start (+ ha nem akar elindulni: set speed to 20)
New condition: every 00:00:06 ---> set enemy value a = enemy value a - 1
New condition: enemy value a >= 3 (ez a reakcióidõ) + restrict actions for 00:00:20 ----> enemy shoot bullet at player; stop
most csinálj két aktív objektet egyiket nevezd jobbrának a másikat balrának (vagy left & right :)!
New condition: enemy collidies with balra (v. left) ---> set direction to (balra)
New condition: enemy collidies with jobbra (v. right) ---> set direction to (jobbra)
(így az enemy a balra és a jobbra aktív objekt között fog közlekedni)
Ha bármi nem világos reply :)
Thx! Gond csak az hogy a jobb iránynba a lábából lõ...
Huh... ez bonyi lesz: new condition: active object 1 is facing direction (jobbra nyíl :) (katt az active o. 1 alatti kockára) new condition: set active object 1 value A to 1active object 1 is facing direction (balra nyíl) (katt az active o. 1 alatti kockára) set active object 1 value A to 0 new condition: player 1 pressedd fire + active object1 value A = 1 (katt kocka) shoot bullet (vagy akármi) jobbra new condition: player 1 pressedd fire + active object1 value A = 0 (katt kocka) shoot bullet (vagy akármi) balra Ha vmi nem világos reply :) (az ellenséget még meg kell néznem, én is mindig a régi gamekbõl copy-zom :)
Nagyon jók fõleg a Pufo:) Na a gond:Lövés,és ellenség Lövésnél próbáltam a shootingot de az ugrásnál felfele lõ És az ellenségnél a járõrözés és ha +lát akkor lõ rád Elõre thx
Thx! látom Te értesz ehhez:) Csináltál már vele gamékat?
Így: New condition -> object-re jobb klikk -> position -> test position of Active object 1 és minden kifelé nyílra kattints rá, és ok utána:(klikk az active object1 alatti kockára) és válaszd ki: stop Ennyi.
Segítek: menj be az event editorba: New condition -> Active object1 collidies with bakcground (klikk az active object1 alatti kockára) és válaszd ki: stop Ennyi.
Áhh naszal én ehhez eléggé lamer vagyok:) Ott vagyok hogy megvan a hõs(2d platform stílus)de amikor beállítom a talajnál az Obstacle-t Yes-re mindig leesik... mind1iknél leesik csak a Ladder-nél nem,de ott ha ugrok szintén leesik...
Honnan lehet letölteni? (Egyébként a topciot nem én nyitottam.