Vazzeg csocsó! Hagyd már abba ezt a témát! Nem tisztem,hogy védjem, neked meg nem tiszted a kritzilás! Meghalgattalak, de most már hagyjuk, jó? Egyébként a scope-ot azért veszi le,mert nem reális nade launcherrel. Az irreális loadokon váltzotat.
ok nekem nem tetszik..szvsz szar... az irreális lodokon?, az összes lodomat szétbassza!
ha visszaszámlálás van azért mert lejárt az idõ, iylenkor nálad vannak még a fegyverek..siess az enemy bázisához és a 2. másodpercénél dobj el egy nade-t.. mert az ott marad a köv mecs ben is:) és ha cseresznyés vagy meghalnak tõle..
nem vagy lenyûgözve? mi kell neked a felsoroltakon kívûl?? igy is a legreálisabb gamma a világon...a Cs elbújhat meszze és az amcsi armi is csak a grafikában szebb
hjaj Lacc... te is tudod hogy jobb... de neked sem tetszik mert nehéz.. nincs kihivás meg stb, persze ha nincs klánod meg ha van 6 szerver akor nem is lesz.. de ezen felûl a gamez jobb...
Question: Inf 287 is coming to UT2003? Answer: No!
nah most küldök egy ki skifaggató levelet hogy jön-e valaha uj inf? akármire? és hogy ha a 287 nem az uj ut re jön akkor az uj ut re jön e uj inf?
Nah megjött a válasz..megkérdeztem hogy az ut 287 es mire jön és hogyha nem az uj ut re jön akkor jön-e az uj ut re ujabb inf (2.88) és itt a válasz:
It would take too long to port 2.87 to UT2003. It's almost done anyway. Infiltration will continue on the UT engine (UT2003, etc.) after 2.87 is released.
...nem vagyok király angolban de elvileg az van hogy az ut 287 az sima ut re jön és az uj ut re másik inf jön:))))))))))) szvsz ez vmennyire jo hir:) legalább tudjuk hogy jön:))))
asszem az hogy ut 2003-ra bonyolult lesz megcsinálni úgyhogy megcsinálják a sima ut-re a 2.87-et és aztán alkazdik fejleszteni ut2003-ra
pff..mégse megyek...hülye bátyám most találta ki hogy be akar ülni:(
:)
Egy két funny kép:
a köv. nagyon tetszik:
ehh:
lesz a 287 be claymore!!
nah legyen már vmi!
REALMOD RULEZ!!!
SSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNN KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))) megyek is dc re hogy megvárjalak
az hogy INF A BEST:) ronikám nyomod még?:) kéne gameznunk kis roger wilcoval:) 2 szer jobb a feeling ezt komolyan mondom:) kurva rég rogeroztam mert szar a hangkártyám:) de vmelyik nap megint rogeroztam:9 fúú milyen királyásos volt
2 ezerért vettem olyat hogy oda lehet vhova ragasztani... rátettem a szgép asztal szélére.. nem zavar és tök cool...és inf rulez:) lesd meg a pc-s játékok utcso 3-4 hozzászolását:)
Ratyi AA:))))))) ehh INF ben legalább ha nem tartasz célra akkor leveszi a fegyvert a szeme elõl:)!!
Nah a mostani Gamestars ban bent van az Infiltration teszt.. eléggé dicsérte a pali aszonta hogy ez a mai világ legéálethûbb és legjobb real mod ja.. ehhez képest semmi értelmeset nem írt le a agmezról csak azt hogy hú miylen király..
Még a 286-ot tesztelte?
igen 286 ot de csak annyit írt hogy hú miylen jó új meg milyen jóvolt.. semmi különöset nem írt:( az én 17) pontos leírásom többet mond a gamezról
szijja godzo!! ezt ki mondta neked?? meséld gyorsan..amugy én kérdeztem emailben azt mondták hogy a 287 es inf az még a régi ut re jön de lesz ut2003 ra is uj inf..bár baromira örülnék neki ha kijönne az uj ut re csak ahhoz uj gép kell meg már 1 honapja nem megy az oldaluk
csocso, ha már beszoltál az AA forumban akor én is ide:)) ha megmondod honnan tudom leszedni meg melyiket érdemes akkor még lehet hogy át is pártolok:) egyébként Raven Shield rulzz, csak gyõzzem kivárni
szijja..majs segítek hogy mihamaráb megszokd és megszeresd..hát azt tapasztaltam hogy amit az mportálról szednek le itt az emberek az szar..ugyhogy innen:http://www.infiltrationmod.de/ jobb oldalt keres az inf286 feliratot..onnan szedd le.. meg a 160 megás mappackot... aztán nyugodtan olvasd el az egész topicot...sok infó van benne
nemtom ut-t honnan lehet leszedni de semmi képpen sem a GOTY verziót szedd le!!! (Game Of The Year) 6pack társam láttad az inf 287 képeket? nah belinkelek párat
nagyjából ennyi...már várom és ha kiadják az ut2003 ra az Inf 3 at akkor jujj:))
Beta Test: Wednesday, September 25 Good session tonight. Fairly spread out, but a long and productive one. Real life takes its toll on my testers in college about this time of year as they start having their first exams. (No, this does not mean I need more testers). As with all things, real life is a priority, especially when that real life part could impact the rest of said life. Had a new couple of new betas the past few days that fixed a couple more cosmetic issues as well as fixed a couple more Web Admin bugs. We're also doing a bit more tweaking of default settings, trying to provide options that will suit everyone. Bots are amazing now as well. Probably the best UT bots I've ever seen. I'll quote a tester here about them that sums it up better than I could..."Just played a bit of ArabOutpost, and while attacking the two bots on my side helped with the attack, and on the way back covered me (one going ahead, one behind). As I got relatively close to the escape area the bot behind me stayed back and killed the defenders who were trying to stop me. AMAZING!!!!" 56kers, rejoice!
Sunday, September 21 We had a good session tonight. Game play seems about as solid as can be. I found myself literally sweating as I extracted on Iraq tonight, fearful of sniper fire from the windows as they had gotten me a meter from the chopper earlier. Couple of new bugs found, one or two fairly good sized ones that appear to be simple fixes, but who knows with this engine. We're all short on time this week from the outbreak of RLD (Real Life Disease) but things are still progressing. Some things still need tweaking as well...but again, hopefully simple things. A nasty Web Admin bug that would delete settings even if you told it not to was fixed with this beta and so were a few other cosmetic issues, and a couple of major things dealing with the new gametypes.
Wednesday, September 18 We've been playing with reinforcements and respawns a bit more lately, seeing what mixes work well for things to supply as defaults. It's amazing how changing a couple of numbers affects gameplay. No respawns with one defender reinforcement at 50% time elapsed is tense and preferred by a few testers while an unbalanced setup with more respawns for the attackers than defenders with defenders getting a higher number of reinforcements at 60-70% elapsed time is preferred by others. I love both for different reasons. Add in the differences between Specialist and EAS and it gives you even more variations and feels to the game. The best part is how flexible the whole system is. Change a few numbers and the whole game changes. We're also working out a few last remaining map bugs thanks to a big helping hand from erehwoN and Alpha_9 and all the rest of the mappers. I can't believe half of these maps are on the UT engine, and they just keep getting better. (pár napos...)
Az orig játék nélkül úgy értettem,hogy nincsen olyan cd-key mizéria,mint a HL-val. 1ébként belefáradtam a várakozásba...ha kijön játszom,ha nem,akkor én már úgyis elvesztettem a reményt... Szétbaszódott a közösség ettõl a késéstõl.