Haha most jut eszembe UT2k4 ben ott a Manta. Egy ahhoz hasonló nem is lenne rossz...
jézusom és ezért még lynne-nek fizetnek??? egy óvodás megvalósíthatóbbat és jobbat rajzol. a majmok bolygója vagy az AIban látható szerintem nem lenne olyan túl bonyolult
a zaj-ra meg szerintem addigra csak találnának vmi olcsó alternatívát
láss csodát már az önmosakodó üveget is kitalálták
elõbb-utóbb jönek a süket falak is
Ez mind szép és jó. De fizetést is adnak hozzá, hogy meg tudjuk venni? Mert még egy olcsó kis kategoriás autó, hitelre történö megvétele is komoly teher az átlag embernek.
Volt már elõtte pár film amiben voltak repülõ autók. pl. Vissza a jövõbe. Tényleg jó volna ha a szemetet használnák üzemanyagként és a kocsi lebontaná vmi környezetbarát dologgá.
Lehet hogy nem autókban kéne gondolkodni, hanem tömegközlekedésben. A metrónak szerintem tökéletes alternatívája lenne, olcsóbb kiépíteni (nem is kell kiépíteni :)) és nincs az a gond hogy tele van a levegõ repkedõ autókkal. Meg fix pályán megy, szóval semmi légiirányítást meg ilyesmit nem igényel.
Egy városban nem lehet szélesíteni az utakat, ezért függõleges irányú terjeszkedés a hosszú távú egyetlen megoldás. Ehhez viszont nem elég elkészíteni a skycar-t, hanem egy un. légi autópálya kiépítését is el kell készíteni. De pont errõl szólt a kér évvel ezelõtti cikk is.
ja és aztán szépen földetérnek, porhüvelyüket egy hatalmas kráterben hagyva, a kiskanállal szorgosan dolgozó helyszinelõknek.
vagy csak simán képzeljünk 1 szõke nõt a volánhoz (habár az elektronika sokmindent megold )
azé megnézném azt a közlekedési balesetet ami az 5.elemben bekövetkezett zuhanási jelenet okozna, azzal a valóságba ültetett mozzanattal, hogy minden szinten eltalál 1 másik csodamasinát, ami kipördül és elkap 1 másik csodamasinát ami kipördül és elkap 1 másik csodamasinát, ami ki...
A fiam már feltalálta a repülõ autót. A múltkor is hozzávágta a kisbarátjához az egyiket.
...egyéb módon...
Ilyeneken fogom gyakorolni az agyaggalamblövészetet, ha képesek lesznek benzines/kerozinos/stb. meghajtással forgalomba hozni. A 3. emelettõl fölfelé már elviselhetõ a városi levegõ, nekem ne pöfékeljenek be az ablakon. A zajról nem is beszélve. Majd ha rájönnek, hogyan közöbösítsék a gravitációt (és fejtsenek ki oldalirányú mozgatónyomatékot, stb.), akkor jöjjenek elõ ilyesmivel.
amúgy ilyenekkel hol lehet pénzért kísérletezni?? ha belegondolok h valakit ezért fizetnek.....
nekem volt régen lendkerekes "kisótóm" de nm bizonyult hatékonynak, a hátrahúzós sokkal messzebb ment
Sõt lehet, nevetni fogtok, de kísérleteztek olyannal is, hogy egy nagy lendkereket felpörgetnek, és egy kupplungon keresztül hajtja az autót. Csak az volt a baj, hogy nehéz volt a lendkerék, meg a kanyarban tartotta a helyzetét a giroszkóp...lol
hogy ugyanazt a tömeget jóval kevesebb üzemanyaggal lehet kerekeken továbbítani, mint a vízben vagy a levegõben...
Pardon, de kiigazitanálak: a vízben a leghatékonyabb üzemanyagfelhasználás szempontjából a szállítás, utána jön a szárazföld (vasút és közuti szállítás), majd a végén a légi szállítás.
ja arról nem is beszélve, hogy ugyanazt a tömeget jóval kevesebb üzemanyaggal lehet kerekeken továbbítani, mint a vízben vagy a levegõben... Én ha rajtam múlna, a városi közlekedést dodgem szerû személyautókkal oldanám meg. Mivel szikrázik az áramszedõje, még ózont is termel.. Az összes buszt ami rögzített útvonalon mozog mind átszereltetném trolira. Tartalékba azért lennének gáz üzemûek is
Az Ötödik elemben már voltak repülõ autók..meg kellene kérdezni, hogy ott hogyan oldották meg
anti gravot nem sürgeti senki ? :]
"A NASA és a Boeing a repülõ autót sürgeti"
én is sürgetem. gyerekkorom óta :-)
Mutassanak is valamit nem csak képeket mutassanak, azt én is csinálok
Mire meglesz elfogy a benzin, a légautó meg sehol. lásd.. modnják hogy 100 éve alig vltak valamik még a tudományból, mára meg hú de bizbaz minden. a ma szerintem nekik 1980 van ban, azóta meg nemsok semmi fejlõdött csal pár apróság, de semmi nagyobb dolog
2050-re nem biztos, hogy úgy fog kinézni a társadalom, hogy Mr Jetson 7-kor fölkel, fogatmos, beül a légikocsiba és bemegy a gyárba/hivatalba.
Sajnos a fejlett országok népesség csökkenése lehet, hogy pl a termelés teljes automatizálását hozza magával. Ez viszont nem feltétlenül kíván közvetlen jelenlétet. A termelést/üzletet távolról is lehet irányítani, monnyuk Hawai-ról.
És akkor már, miért nem az egész házat lehet mozgatni? Az lenne csak az igazán cool-dolog!!!!
Csak nehogy leálljon az autó magokat csipegetni. :)))
A cikk szerint a légiirányítást is automatizálnák. Inkább csak az a baj, hogy mire megalkotják elfogy az olaj. Nem kellene egybõl alternatív megoldásokban gondolkoddni? Nem az "L" módban mûködõ technikákban kellene gondolkodni, hanem "G" módban, azaz Galamb módban. Az sem repül neki mindennek, nem kell neki légiirányítás, haza is talál - mégpedig jó messzirõl. Az egész intelligencia elfér egy diónyi helyen - repüléstõl a hazatalálásig minden. És a processzora nem fogyaszt 60W-ot, hüteni sem kell ventillátorral. Mennyi egy töketlen fecske felszállási sebessége?
a nasa honlapon lévõ pdfben szépen le van irva évenként hogy mit terveznek, és 2030ra 250ezres évenkénti termelés van beütemezve - szerintem az irtó messze van