Tudtok valami rajzot/ábrát adni, amirõl látnám, hogy hol van a VW Polo-ban (2003) a légszûrõ/pollenszûrõ, és hogyan tudom õket kicserélni?
Olyan kérdésem lenne, hogy megpróbáltam beszerelni a régi, gyári rádiómat (polo classicban volt) egy caddy-be, meg is történt, de kiírta, h safe! A kis kártyám meg van még, a 4 számjegyû kóddal, hogyan kell aktiválni? Esetleg csak az én polomban mûködik? :/
veszel amlyet akarsz és utána hifista boltban kérsze egy vw iso-csatit hozzá, semmi extra. ha mákod van lejön a bétáról is. ha nem akkor +2k kb.
Na most a bal hátsó kerék felett is találtam egy kicsit szétcsúszott összetételt. Itt szerencsére simán csak ki kellett húzni a szövetet, nem kellett szerelni.
Ideális hely, mert a kerék ugye íves, így mindkét oldalára (csomagtartó, hátsó ülés) befolyik a víz. Valamint azért is remek hely az összetételre, mert pont ott van két elektromos elosztó is ezer vezetékkel.
Királyság lenne, ha e kettõnél már tényleg nem lenne több összetétel. (ETKA-ban se találtam semmit.)
kurvajo kérdés, fogalmam sincs. egyik ismerõsnek is beázott averda, nemtudta miért, aztán miután jol szétszedte kideróült hogy az ablak tövében kivül, az a müanyag amire a motorháztetõ rátakar el volt repedve. ott pedig szépen becsordogált a viz és a jobbegy alatt szépen összegyült. ha hátramegy a víz, de beázik valahol lehet hogy szét lett nyomva... vagy mikor összedugtad máshol csuszott szét. foggalmam sincs, a küszöb alatt meg kell bontani a kárpitot aztán megnézni. sajnos okosabbat nem tudok mondani :S
de egy mérnököt nehogymá egy ilyen kis cucc megállitson :D kapd szét oszt lássuk wtf
Kinyitom a csomagtartót, erre látom, hogy full vizes a szövet alul. Elképzelni sem bírom, hogyan jutott oda víz. Mondom kiszedem, de a vége oda van úgy rögzítve a hátsó ülések alá, hogy nem lehet kiszedni. Megyek a hátsó üléshez, hogy jobban megnézzem, erre a vezetõoldalán az ülés széle és alatta full vizes.
Bakker tuti itt megy valahol a csõ hátra és valahol még szétcsúszhatott kicsit, vagy nem tudom. Mindenesetre hátra is megy rendesen a víz szóval most kicsit tanácstalan vagyok. Jó lenne tudni, a hátramenõ csõszakasz hány részbõl van összerakva. Mert mondjuk ha csak egybõl, akkor érdekes, hogy honnan jutott akkor oda a víz. Az a csõ szétfagyni szerintem nem tud.
persze, tisztán szeretem!! :D sosem öntöttem a kocsijaimba vizet, csakis fagyállót. jótékonyan ken, nem korrodál, jobban csúszik, és még esélye sincs hogy belefagyjon...
mikori polo? a kis kacsintoslámpást használtam nyáron pár hetet, asszem az utolso elõtti széria, 1.4-es volt, de kurvára ment :)) mondtam is anyámnak hogy fos swift helyett ilyet szerváljon majd, kurvajo kis verda :)
na akkor olcson sikerült meguszni :) lehet csak simán letolta...
a g12 igy nemtom mi, de arra figyelj hogy alublokkba valo lötyit nyomjál bele (rózsaszín). nekem csak fagyállo van benne, az elõzõben is az volt. nem kell viz, minek keverni :)
Ja meg a hûtõvízbe, amit tavaly -24 fokosra mértek be, beleöntöttem a biztonság kedvéért kb. 1,2 dl G12 -t. Remélem ez nem baj. Lehet gond a túl tömény hûtõvíz? Bár ez még csak nem az.
Ma este 40 perces kitartó kutatómunkámnak köszönhetõen megállapítottam, hogy a tartály nem fagyott szét.
Így megoldódott az a rejtély, hogy a víz miért akkor folyt ki a földre, amikor a 15 fokos garázsból 2 nap után kiálltam a -4 fokba.
A víz akkor folyt ki, amikor a szivattyú mûködésbe lépett, mégpedig úgy, hogy a motorházban a hátrafelé menõ vízcsõ az összetételnél szétjött annyira, hogy fullra kinyomta ott a vizet, míg én nyomtam a szivattyút, mint a hülye és vártam, hogy hátraérjen a víz.
Szóval csak össze kellett pattintanom a két csövet rendesen. Így jónak tûnik, bár a csõ fölöttrõl lecseppent a víz, de az remélem csak az odaverõdött visz hullott vissza.
Lehet bepróbálkozok, hogy én kicserélem. :D
Ha lesz idõm az aknából majd jól megnézem, de szerintem valahogy be van szorítva alulra, a lökhárítóhoz. Sajna ismerõsöm az nincs e téren.
az nagy szivás... ismerõs karosszériás vagy valami? esetleg nekigyürközöl magad? ha ovatos vagy vissza is lehet tán tenni :D tényleg, alulrol nem lehet hozzáférni, nem nézted?
Most neten keresgettem és 2500-3000 Ft egy tartály. Ez nem vészes, csak az a baj, hogy a lökhárítót le kell venni. :(
ez (sztem) a tartály formájátol függ. ha van hova tágulni felfele akkor nincs para (egyenes nyak). ha nincs, mert oldalrol csatlakozik a beöntõ csõ akkor abban fagy be elõször, utána szétnyomja a picsába. a subaruban egyenes, fentrõl bele tudsz köpni a közepébe kb. nekem most a golfon kb 6 kanyar van benne, és gyanitom ha nem figyelek az is szétfagy a picsába. és az is a kerék meg a lökös közt van szal nagy bontást kell csinálni. szedesd szét karosszériásnál (patentokra figyeljenek, ha nem akkor basszál rá a kezükre) és nézd meg, zhátha javítható. viszont javítás után ott már merev, kemény lesz mint állat (öcsém polimertechnikát tanul, nagyon pro vagyok benne :D) és akkor legkissebb nyomásra-fagyásra-deformálodásra megint elreped... szvsz nézz egyet valami közeli bontoban, tuti hogy van dögivel.
Az a baj, hogy tökre nem látni magát a tartályt, úgy be van süllyesztve a lökhárítóhoz. Ez nem olyan, hogy két felet összeolvasztanak? Mert ha szerencsém van, mûanyagforrasztóval lehetne javítani, nem?
Na ez az, megfagyott és kész, de nem ment nektek szét.
bontóban kell nézni egyet. hát, szétfagyhat. ennyi. mással is megesett már. tavaly szilveszterkor a bükkben szilvesztereztünk egy erdészházban. haver imprezájával ketten mentünk és egy házravaló felszerelés. elvileg téli volt benne, de ugy belefagyott mint a szar. hazafele m3-on jo taknyos idõben minden kuton ablakot kellett mosnunk mert nem láttunk ki. viszont kiolvadt utána és azota is tökéletesen müxik.
A szélvédõmosó tartályomban nyári víz volt, így valszeg megfagyhatott valamikor, bár nem tudom hol, mert fûtött garázsban van, nappal meg sosem volt - 1-2 foknál hidegebb. Ekkor is szét tudja nyomni a víz a tartályt? Miért nem megy fel a viz felfelé? Ha kirakok egy kólásüveget vízzel -15 fokba még akkor se fagy szét, ha abban bontatlan ásványvíz van. Ha meg nyitott a teteje, még totibb, hogy nem megy szét.
A tény, hogy teletöltöttem a tartályt és alul szépen ki is folyik. A tartályt lehet javítani/ragasztani, vagy valami, hogy ne kelljen újat venni? Bár úgyis szerelõ kell hozzá, mert a lökhárítóban van a tartály. VW (Polo)
tud valaki mondani nekem valami jo vw buher szervizt? ahol esetleg foglalkoznak chippel, tuninggal, computer hekkeléssel? vagy cluboldalt ahol találok ilyesmit? :))
tehát városi használatra azt mondod, hogy inkább 1.4?
Hali! Most olvastam visszább. Én tapasztalatom az, hogy vezettem 1.4es borát 75le az 7-8 litert evett viszont elég lustácska szegény de el lehet vele mászkálni. Vezettem az 1.6os SR-t is annyira nagy külömbséget nem éreztem az én 16V között. Talán nyomatékosabbnak érzõdik?.. Nem tudom. Fogyasztásom az nekem városban 9-11 literig simán felcseng. Vegyesben 9-10. 9 alá nem tudom vinni... Pedig annyira gyorsan nem hajtok. Szerintem elég sokat eszik.. Az erõ megvan benne csak 4000tõl kezd el húzni addig 1.4eshez hasonlítanám.. :) De utána megindul nagyon élvezetes a motor hangja imádom. Ha kérdésetek van írjatok!
Lenne egy kérdésem amire ha tud valaki valami jó tippet azt szivesen fogadom. Szóval van egy kis borám amibe vettem usa szélességjelzõket természetesen made in China felirattal.. Mind1 a lényeg az, hogy-hogy is rakjam be a díszlécembe..? Szerintetek valami tipp. Természetesen Eu modell a borim szóval valami fúrás faragás lenne a megoldás. De láttam már több autóba pl Golf ba is beszerelve, szóval biztos van valakinek valami tippje.! Elõre is köszönöm! Sziasztok!
egy biztos, mint ex-mk4-es, 1.4-et ne. gyenge, ezért pörgeted (normál használatban), ezést sokat eszik (8-10 liter). elõzni borzalmas vele. mindenképpen 1.6, azzal el lehet 7-8 lityoval járni, és kraft is több van benne. hogy a két 1.6 közt mi a különbség passz, az sr valoszinüleg 8 szelepes, vagy korábbi verzió.
Most állunk autóvásárlás elõtt, és mindenképpen a Golf mk4 illetve bora vonalon mozognánk. Igazából ami megnehezíti a választást az a motor.
1.4, 1.6sr (101 Le), 1.6 16V (105 Le)
Ezek a lehetõségek adottak, viszont nem vagyok tisztában a fogyasztási adatokkal. Leginkább az SR és a 16 szelepes közti eltérés érdekelne. Remélem tudtok valami okosat mondani. :)
Kéne a kontakt, csak az a gond, hogy fehérvári. Én budapesti vagyok.
kb. 30 éve van VW a családban, nekem már nem VW-m van, de anyukámnak igen, 1.4-es Polo.
Egyetlen egy panaszunk van a VW-re (a lopáson kívül), mégpedig a szerviz. Sajnos mi még nem találtuk meg a megfelelõ szerelõt.
A 4-es Golfot egy Bosch szervizbe hordtam, az nem volt rossz. A Polot garanciális szervizre 30k km-rel vittük márkaszervizben, ott 60k-t kértek. Ez még semmi ahhoz képest, hogy a 45.000 km-es szervizre egy maszek 120k-t kért. Úgy, hogy nem hívott fel elõtte, hogy tényleg akarjuk-e cserélni az ékszíjat, a vezérmûszíjat, és a féktárcsát.
Normális esetben 45.000 km-nél elég szerintem egy olaj-, szûrõ és fékbetétcsere.
Szóval legközelebb, 60.000 km-nél visszamegyünk a Bosch car service-be.
ezért kell normális szerelõt találni, egyszer :) csak turkálni kell sokáig, én már 7 éve ugyanahhoz az archoz járok. a 4-es golfomat olyan jó állapotban tartotta, hogy mikor eladtam nem hitték el hogy 8 éves (mondjuk én is vigyáztam azért rá de az az utastérre korlátozódik, õ meg a motorteret tartotta rendben, nem is volt sosem gondom vele). gondosan, körültekintõen szerel, tudja mit csinál, ügyel a munkájára, és szívesen jár hozzá az ember. nem mondom hogy nem huzta a szemöldökét a GTI láttán, mert ilyen kevés jár felé, inkább az ilyen elterjedtebb népautók ugye (maszek magánszerelõ), de mikor beállítottam az uj verdával, két héten belül naprakész volt az infókkal :) egyedül ha a DSG-vel lenne gond, akkor kéne a vw-hez mennem, de azonkívûl bármi bajom van szívesen és bizalommal fordulok hozzá. ha kell szívesen megadom a kontaktot de fehérvári :)
Az szokott lenni, hogy a kisebb szerelõ mûhelyekben nem tudják/nem akarják nullázni a szerviz kijelzõt, ezért mindig bejelez. Akkor is, ha nem aktuális a szerviz. A márkaszervizben persze megcsinálják, de ott tényleg a gatyádat is kifizeted.
Nem. Kizárt, hogy oda elvigyem. A legutóbbi mûvük 45k-mba fájt, mert túlállították a fényszóró motort a vizsgán és tönkrement rá 1 hétre, mivel folyamatosan küszködött, de ugye bentre nem hallottad.
A szervíz kijelzõjét, a kis kulcsot hogyan is lehet eltüntetni?
Nyomva tartom a km nullázót és ráadom a gyújtást, majd mi? Elfelejtettem és most megint elõjött.
Sziasztok!
Van egy Bora 1,4 benzines autóm... Szeretném kicserélni benne a kartergáz szûrõt... Tudd valaki jó helyet, ahol jó áron betudnék szerezni egyet, Budapesten. Segítséget köszönöm
Elindult egy új fórum Ez a fórum a szerelõk és gépjármû tulajdonosok között teremt kapcsolatot! Bármilyen gépjármûvel kapcsolatos problémát belehet írni melyekre szerelõk válaszolnak! Minden márka rendszerezve és jól átláthatóan fent van az oldalon ezzel is könnyítve a felhasználók dolgát! HA egy autótípust nem találsz csak nyiss egy új témát! És még sok más érdekesség pl. keres kínál, kiegészítõk! Mindezt teljesen ingyen ingyen! Mindenki figyelmébe ajánlom! Mindenkit várunk!
Szia! Az a különbség h az egyik HD képminõségû, a másik nem, és igen, van benne GPS vevõ, de sd kártyán fogadja a navigációs szoftvert, de a nem tartozik a csomagba, és azt nálunk nem lehet beszerezni, de sok helyen meg lehet venni hozzá a szoftvert, és a kártyát is!
ez akár reklám akár nem engem érdekel, mi a különbség a CASKA VOLKSWAGEN HD MULTIMÉDIA+GPS olcsobb és drágább verzioja között, illetve gps vevõ van-e benne?
Alpine, Pioneer, Blaupunkt, JVC fejegységek jó áron!!! Továbbá erõsítõk, mélyládák, hangszórók, xenon, tolatóradar, navi, stb.
CASKA autóspecifikus multimédia állomások most bevezetõ áron!
www.zselehifi.hu
ja igen, van így most 4 eladó tökéletes állapotú gyári fekete acélfelnim, gyári dísztárcsákkal, golf4-re vagy akármire ami 5x100-as osztású, 45-ért adom az egész pakkot, ha valakit érdekel :)
na mindegy, ilyen lett a téli konfekció :D
nekem olyan kérdésem lenne, hogy tud nekem valaki képet mutatni a golf VI. replica nevû felnijérõl? elvileg valami fekete színû valamilyen de semmi infót nem találtam, se képet... fontos lenne :S
Van itt közületek passat cc je 2.0tdi? ha igen milyen tapasztalatok vannak vele?
Azt vettem észre valamelyik nap, hogy fura hangot hallok a motorházból. Kiderült, hogy bal elsõ lámpa állító motor csinálja ezt. Nem tudja mozgatni az lámpát, csak furcsa nyekergõ hangot ad.
Ez most elromlott, vagy csak kiakadt, vagy mi lett vele? Drága egy ilyen motor? (VW Polo 2003-as körlámpás)
Hibátlan állapotú Passat:O 150e-t bõven megér, ennyiért a rohadó egyes golfokat adják, meg a biztosítás is bagó lehet. Kár, hogy nincs ennyi pénzem:D:S
Jó képek, egy pár napot eltudnék tölteni ezekben a múzeumokban.:)
Alap sharan gebasz! szereltesd ki, tisztíttasd ki egy elektro szakemberrel azt jó lesz. (ha régebbi széria lenne akkor meg berohadt volna de az is javítható) semmiképp se cseréltesd ki a motrokat.
de még mindig jobb neked mint nekem. A sharan highlineomrol valaki napközben a parkolóban kiszerelte az ablaktörlõket :D Meg a mozgató motrokat is kilopta belõle LOL :D
Egyik ismimnek van egy Sharanja. 2004es.
Tegnap megálltak az ablaktörlõi. Szerintetek mi lehet vele? A bal oldali 10centit feljön aztán szépen visszaereszkedik, ennyi történik.