Üdv! Van egy 1996-os rs 125-ösöm, és vele egy olyan problémám, hogy a motor, 8-9ezres fordulatnál megáll és nem pörög tovább. A power rendesen nyit. Mikor eléri ezt a tartományt a fordulatszám, elkezd ugrálni (mintha nem tudná eldönteni menjen, vagy maradjon...). Ha tudtok, légyszi segítsetek! Köszönöm!
sziasztok van egy 2009 aprilia rs 125 11kw motorom a folytást hogyan lehet eltávolitani iletve lehetséges e a dolog elöre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok!
Keresek 2003-as évjáratú RS 125-be blokkot!
Eladó egy hibátlan állapotú szívócsonk 42mm-es belsõ átmérõvel. Abszlút repedésmentes, méretprobléma miatt adom el.. Az én karbimra nagy de 34esre már elviekben passzol. Új ára 11500 FT, én 8000ért odaadom. Tényleg szalonállapot.
Én évekig(több mint öt év) használtam egy Aprilia Tuareg Rallyt(93-as) Rotax 123-as blokkal 30 valahány lóerõvel terepen, aszfalton, vegyesen, mindenhogy. Volt hogy 150 fölött pirítottam vele, volt hogy terepen poroszkáltam. Soha semmi baja nem volt, soha semmi gondja nem volt soha semmi. Öcsém most adta el az Aprilia RX-et, ugyanazzal a blokkal(mostmár 250-es Kawasaki KX-et hajt, elég sokat használta õ is, és õ nagyon tud menni, terepen használta fõleg, és mégse volt soha semmi gondja, természetesen alap dolog a jó olaj, bár õ maga egyszer teljesen felújította, uj dugó stb., de neki se soha semmi gond. Enyémen Brembo fékek gyárilag, nem harapnak rosszul. Én azt mondom, aki nem tud "életképesen" tartani egy Apriliát, az akassza fel a sisakot örökre, mert nem való neki motor, vagy tök hülye a motorokhoz, vagy egyszerûen egy bevarrtzsebû ruppótlan kisköcsög, aki nem képes megadni a motornak azt, ami jár(egyébként minden motornak). Bár pontosan nem tudom az RS-ben, és az AF1-ben hogy alakultak a blokkok, de gyanítom, hogy a 123-as blokk nem csak az RX ben, és a tuaregben volt.
milyet érdemes venni? yamaha, honda?? csak kérdezem mert ez lesz az 1. komolyabb mocim és érdekel mások véleménye is!!
Az lenne a kérdésem, hogy egy Aprilia rs 125 nagyon különbözik méretbe egy rs 50 tõl?? Csak azért kérdem, hogy ha smk-ként használnék egy 125 õst akkor a rendõrnek nagyon föltûnne hogy ez nem 50 es? És ha vétlenen megállítana lefoglalhatja a mocit kivizsgálni?
Elõre is kösszi!!
MÉÉÉÉGGG!!! Szeretnék gyönyörködni a ti gépeitekben is szal várom ide a képeket!!
szép állapotú gép :)
nekem a 93 94 95 ös RS ek tetszenek:) nekem nemjön be a szívlámpás rs:D
csoki Milyen benya kell/ keverni kell e az Rx 125ös Apriliába?
az Apriliának egy saját blokkja sincs, csask elég nagy részesedése a Rotax cégben, mint a Bombardiernek például... mostani Pegasoban meg például asszem Yamaha blokk van,ugyhogy fikázhatják az Apriliáso ka japánokat max kiröhögöm öket :D
nagyon sok kenöpénzzel nincs olyan, hogy 50-es papir, olyan van, hogy adásvételi szerzödés, amiben esetleg hamis adatot tüntettek fel meg kötsz rá egy biztositást amiben 50esként diktálod be, amivel rögtön biztositási csalást meg okirathamisitást követsz el, tehát ha ez kiderül szerintem akár hüvösre is küldhetnek, ha mondjuk vétlenül is részt veszel egy balesetben papir nélkül motort csak pályára vagy az udvarba... és én tudom mit beszélek, egy évig volt 80asom papir nélkül, már azzal is volt para rendesen... amig nincs jogsid 125ösre, bird ki, vegyél 50est, RSböl még pont van is olyan ami csak a teljesitményben különbözik szinte... ha meg szeretsz motorozni, utána ugyis jön egy nagyobb, biztonságosabban és rutinosabban fogod venni az akadályokat, nem érdemes ilyen baromságba belemenni már :)
azt hogyan lehet megoldani, hogy egy 125-ös motort 50es papirokkal vezessek??
hát sok szar van az biztos, mondjuk elektronika az én DT-men is gányolt, faterral megcsináltuk (ö villanyszerelõ, van fogalma róla:D), motorikusan és esztétikailag is rendbe van, lehet h a napokban eladom, de figyelni fogok a 125-ösökre is h ne vegyek fost... és ami nekem még fontos h legyen rendszám, ez a másik ami a magyar 125-ösökben igencsak kevés...
A yamaha az más az a kétütemûek csúcsa!Azért a magyar pógároknak azt is sikerül jól megszerelni.Az élettartam annyi-amennyi,az nem a gép hibája hogy ha lejár a km.,a magyar ezermesterek jól meggányolják.Azzal azért egyetértesz szerintem,hogy ritka a jó 10 év feletti 125-ös.
jolmegaszontad:D bár annyi h a nikasilos henger télleg szart se ér:S amugy biztos igazad van valamiben, hiszek neked, de aért azt ne mond h ez igaz minden motorra... én a 15 éves DT-mel tavaly nagyon jol jártam, szinte semit nem kellett rákölteni, most anyi a baja h kicsit fáradtak már az elsö telo rugoi meg ferde a kormány de sztem nagyon jo kis gép, csakhát már kevés nekem az ereje, azért kellene egy régebbi Aprilia RX vagy Tuareg Rally... gányolt motort meg nem veszek, hidd el inkább leszedem az idomokat ha kel és átnézem a dolgokat, de nem fogok szart venni... (ismerösöm, akivel vettük a DT-t, egy Honda CBR 1100 XX-et vett kb két éve és a kereskedésben szétszedték az idomokat h tuti franko-e minden... és megérte, mert jo lett az is:D mondjuk csak 2 éves volt)
'jól van folytva"-a pörgõs kétütemûek dugatyuját a benzin hûti.Minden folytás rontja az élettartamot,és nem növeli,a folytott NRG-kben 1500 km.-nél már ciceregnek a gyûrûk,a nyitottaknál 30000 körül kezdik ugyanezt.Ez áll a négyütemûekre is,csak ott a kipufogószelepeket nyírja ki a szegényebb keverék /benzin-levegõ/.A legtöbb 125-ösön nikasil bevonatú alu-henger van,nem lehet fúratni,ha megsérül belegányolnak egy acélhüvelyt meg valami gyûrût reszelnek bele-oszt jónapot.A henger-dugattyú-gyûrû-csapszeg csere 150000 körül van,de ilyenkor már a blokkban is ki kell cserélni egy-két szimmeringet-ennyit egy MAGYAR mikor költ rá?Megveszed 10 évesen,kibír 500 km.-t áll 1 évig ráköltesz 50000-et te is gányolsz,és ez így megy körbe-körbe.UNGARISCHE WIRStCHAFT!
figyelj ha jol karban van tartva nem hagyhat cserben... bár mi még inkább ilyen gépekkel többen megyünk turázni, nehogy ha alakinek baja van akkor egyedül maradjon. biztos hogy régi gépet fogok venni, ujra nincs pénzem, ez van, amugy gyûrûk nem hiszem hogy nagyon drágák lennének akár ezekbe a gépekbe is, talán ha mondjuk egy prox dugot akarsz venni majd bele, az lehet h kicsit lehuz anyagilag... de ha jol van fojtva (ami ugye kell, mert a 2T gép az ellen dolgozik) akkor nem kell olyan gyakran felujitani... de ez benne van ha uj motort veszel, csak akkor késöbb kell felujitani, de az meg sokkal-sokkal drágább is...
az igaz is hogy folytás nélkül ezek a kis 2T gépek szétpörgik az agyukat, jol tudom... és azt is, hogy az öregebb gépeket generálozni szokták, tehát sztem, ha egy gépet felujitanak, mi baja lehet? rosszul rakják össze? és 12 éves motorokat ugysem veszek meg ha nincs ujitva, kivéve ha annyiba kerül hogy ki tudjam én fizetni ezt utána és egyéb része rendben van
Jo kerdes erre en is kivancsi vagyok. Voltam megnezni egy RS125-ost de motrot csereltek meg minden olyan gyanus volt rajta hogy nem jott ossze a vasar. Montak tobben hogy eleg hamar kell gyuruzni meg miegyebb mert kopik a motor ettol tartok egy kicsit. S menyire alkalmas hosszab turakra a motor (200-300 km) szerintetek ?
Csak kíváncsiságból érdekelne, ki mennyit költ kb a mocijára egy-két szezon alatt, a kopó alkatrészekre nem tuning kipuff meg stb. ,csak a kötelezõkre. Fõleg a 2000 elõtti évjáratokra. Kösz.
Volt kint ma valaki az Aprilia nylt napon a ringen?
üdv mki!,hát rég jártam erre,azóta természetesen megvan a motor,tnap volt fél éves,és most jarok 4ezernél...nagyon pöpec verda:)
Az órában a számoknak miliméterre vonalban kell állniuk,ha nem akkor átugrasztották.A féktárcsák kb. 30000-ig teljesen simák,csíkok nélkül.Ha 16000 van benne,még gyárinak kell lennie az elsõ guminak,és a láncnak.A fejidom és az elsõkerék mögé érdemes mélyebben bekukkantani,javításokat keresve.Ha valahol nem gyári csavart látsz,annak mindíg oka van,próbáld meg kitalálni!Ennyi kilóméternél semmi zörej nem jöhet a blokkból!Vigyél magaddal valakit aki vágja a témát,csak úgy vedd meg!Sok szerencsét!
Látom te csak a gyári lóerõvel vagy elfoglalva!Azt hiszed agyonhajtva 10-12 évesen leadja a 36-ot?Átlagos használat mellett 6-8 ezer/év nyolc évesen kuka.Persze magyarországon minden használt motorban 20000 km. van.Nehéz ez az egész 125-ös dolog,ha új agyon van fojtva,ha öreg és esetleg fojtatlan meg szarrá kopott rég.
nekem RX kell xP de nem uj, nemtom h a mostaniak milyenek, nekem egy 10-12 éves ROTAX blokos baromi jo lenne, az 36 lovas, amugy ugyanaz a blokk van kb az akkori RS-ekben is (tudtommal) csak persze más áttétel stb..
Mibõl gondolod hogy saját fejlesztés az rs blokkja?Az összes apriliában rotax blokk van,kivéve az rs 250-et,mert az suzuki rgv.Az összes leonardó robogó,az rsv mille,a pegaso,6.5,mind rotax.2006-ig az összes 50-es robogó yamaha /minarelli/,utána piaggio.Az sr 125-150 piaggio,az sr di-tech suzuki 2006-ig.Hol van itt aprilia blokk?Az rsv blokkjára is aprilia van írva,és nem rotax!Vegyél kezedbe egy prospektust bármely apriliáról,meg sem említik benne a rotaxot mégis az.
Nagy literteljesítmény = rossz hatásfok!Alul gyenge,felül megy de zabál /6-7 liter/.Ha nyitott kb. 30 ló,ezzel óra szerint 170 körül megy.Ez a motor fojtva értelmét veszti,arról nem is beszélve,hogy olyan faszul fojtják,hogy károsodik a motor a szegény keveréktõl.A gyári kipufogót nem szabad babrálni,mert elolvad a dugattyú ha nincs elég fojtás /persze a nyitott verzióra gondolok/.A fojtottakon a felömlõk is szûkebbek,csak a hengercsere segít,de az már nem éri meg.Öreg példányt nem szabad venni,mert rövid életû motorok max 60000 km,addigra már majdnem minden szar,felújítani nem érdemes.Elsõkerekezni a legjobb választás!
nem tudjátok hány LE a gép? nem találom nagyon neten.én most szándékozom beruházni egyre,ideális kezdõmotor.feketében nagyon üt.ha bárkinek tapasztalata van szívesen venném ha megosztaná
Hat valahogy sokalom azt a 6-7 litres fogyasztast ahoz kepest hogy a Fabiam is 6 litret fogyaszt 10-szer nagyobb motoral meg tomeggel. De hat a teljesitmenynek ara van. En nekem egy uj nagy falat de egy hasznaltat szeretnek.De meg uj terulet a motros buli nekem meg szet kell nezek mivel jar.
Nekem csak május végétõl lesz RS125-ösöm. Eddig kb 20km-t mentem RS125-össel. Motor tetszik, azért is veszek ilyet. Ha jól tudom 6 liter körül zabál, de emellé hatalmas teljesítményt kapsz. (A többi 125-ösöhöz képest) Ugyebár a 2007-es RS ára 1.3millió bár aki ismer egy két embert (mint én :P) az ólcsóbban is be tudja szerezni. Szerintem fenntartása nem olyan sok, mivel ha új motor, nem romolhat el rögtön ha nem gyilkolod szét, + asszem van rá garancia is az Apriliánál
Egy ilyen 125-os motor egy 180 cm magas emberkeknek nem kicsike ?
Hali!
2007-es RS125-rõl lenne pár kérdésem. Elõször is, hogy csak 3 színben kapható? (Piros, Fehér-Sötét, Barna-Sötét) Aztán a másik, hogy lehet rá "extrákat" kérni vásárlás elõtt? pl.: Kipufogó, másfajta index, vagy valami plussz panel, vagy akármi más
Aztán a következõ hogy a fojtott verzió mennyit megy? 130 körül? És a fojtatlan? 160-170? És a gyorsulás? Utas mennyire ül kényelmetlenül?
Hirtelen más nem jutott eszembe, azonban ha még tudnom kéne valamirõl így vásárlás elõtt, azt légyszo osszátok meg velem!
Javítanálak Bréé,az Aprilia felirat igenis helyes a blokkon mivel saját terveszésû és felhasználású(Legalábbis az RSen).A robogókhoz viszon már minarelli blokkot használnak,ami nem csak az aprilia sportrobikban található hanem pl Yamaha Aeroxokon.
én is rotax blokosat szeretnék majd, csak én RX-et vagy Tuareg Rally-t:)
Ne haragudj, hogy ide jöttem, de szeretem a motorokat, és nem találtam másik topikot, ami igazán jó lett volna. Én csak a motorokról akartam beszélni, és nem blerondítani a topikba. Sajnos ez megtörtént, amiért én kérek elnézést. Légyszives töröld az összes üzenetem, meg amit idehoztam.... Többet nem jövök.
Nem tudom mennyire ismerõs, de ebben nem olasz blokk van. Az APRILIA felirat nem igazán helyes a blokkon.:) Ebben Osztrák, Rotax blokk van. De úgy tudom hogy a mostani Pegasokban sem APRILIA blokk van, hanem ha jól emlékszem KTM.
Nem nagyon van ebben a topikban élet. Talán nem csak az rs-rõl kellene beszélni itt.:) Amúgy a Hondának is van egy RS-e. A 125-ös speciál.:) Kb 40 lovas, mérges kis jószág.
az RS az a futurát váltotta nem? tegnap pont mentem egy apriliával, nekem kell:P de mondjuk nem sport, hanem nekem az RX jön be, egy Tuareggel mentem, de ugy tudom h a blokkja ugyanaz... nagyon bejött, nekem csak egy 80-as DT-m van, de nagyon zsir volt az után a kis tura:D
ezt tusztán levizsgáztatják A1re,nem lesz semmi illegális ha erre gondoltál,tom h kapok nagyobbat is ennyiért,de robogó+simson után nem fogok venni pl egy 600-st tanulónak jó,meg van rajta garancia stb,szé veszek iet
Ez így nekem nem igazán tiszta. Ha nincs folytva akkor A-A.korl jogsi kell hozzá. Ha ez megvan, akkor miért nem veszel nagyobbat (ennyi pénzért rendes nagymotort is lehet simán kapni). Ha nincs meg hozzá a jogsid és szabálytalanul akarod használni, akkor megintcsak ugyanott vagyunk. Hacsak nem tudod elintézni hogy folytottként szerepeljen a forgalmiban persze.:) Üzletileg mondjuk piszkos nagy bukás megvenni ennyiért egy 125-öst, de ebbe nem szólok bele mert aki motorozik annál általában huszadrangú kérdés hogy mennyire éri meg.:)