Na most KPT megmutatta, hogy kell 27-rõl 10-be bejönni és közbe körrekordot futni. Rendkívüli módon örülök, hogy ez a váltóhiba nem a brit bajnokságban jött elõ.
Bazdmeg:| Itt van 3 vip jegy az asztalomon, és nem tudok elmenni:(
Szegény Kiss Pál Tomi nem tudott egy jó kört menni az idõmérõn. 5 kört futva szerezte meg a rajtidejét (21.) az elsõ qualin, míg a többiek cirka 15 kört futottak qualinként. Pedig a szabad edzések alapján ott volt a 6-7. helyeken. Hogy a technika mondta be az unalmast vagy volt egy kis kontakt, azt még nem tudni. Amúgy Hartley meg Pentus jót meccseltek a 3.5 elsõ versenyén.
engem az érdekel, hogy walker (asszem õ volt az) hogy került a boxutca bejáratához :DD
Errõl sajnos mi lemaradtunk. Ez mindkét napon volt?
Lassan megírom az élménybeszámolómat, és teszem ki a f1-es blogomba, majd ha ready, akkor dobok ki egy linket.
A videó egyébként remek, kár, hogy mi ilyeneket nem tudtunk elkapni. 3.5-ös versenyen is volt két kicsúszás ott, ahol ültünk, és mit tesz isten, mindkét esetben épp én fogtam be a gyerek fülét, ergo nem vettem az eseményeket.
nekem is tetszett, képet videót, majd teszek én is :))
Én is tegnap voltam, és csak osztani tudom, hogy remek volt ahangulat. Nagy élmény egy ilyen rendezvényre kilátogatni, még akkor is, ha megveszekedett Kimis, ennélfogva Ferraris vagyok. A Renaulttól roppant szimpatikus ez a rendezvény, pláne, hogy ingyenessé tették a nagyközönség felé.
Én kis családommal mentem ki,megnéztünk pár kvalit, Palik futását a F-1-es verdával, benéztünk mindne sátorba, rendezvényre, pihenésképp versenyeket szemlézgetünk, kajáltunk, szóval tényleg jó volt, az egész nap úgy elment, hogy csak na. Ja, és én is leégtem kicsit. :)
Majd hamarosan felrakok pár vidit youtubera - ne várjatok egetrengetõ dolgokat, digi fényképezõvel készültek -, meg esetleg néhány képet is megosztok.
Azt viszont tanácsolni tudom, hogy aki autóverseny szerelmes, az jövõre sem hagyja ki.
Én voltam kint tegnap. Mondhatni nem szívlelem a francia dolgokat, meg eleve utálom az ingyenes rendezvényeket(tömegnyomor miatt, nem sznobságból :D), de ennek ellenére nagyon jól éreztem magam. Megnéztünk egy idõmérõt meg két futamot(2.0+3.5 literesek) 10tõl 15ig, meg egy oldtimer bemutatót(pár régi verseny autó ment vagy 3 kört) aztán eljöttünk. Kellemesen telt a nap, csak leégett a karom. Aki szereti az autókat és az autóversenyt annak csak ajánlani tudom, hogy ma vagy jövõre nézzen ki. :)
Kimentünk, volt egy csomó hosstess lány, az egyik páros képeslapot osztott. Adtak nekünk is, amikor láttam, hogy a fõnökük (vélhetõen) hoz nekik egy doboz Renaultos haribot. Húztam is vissza hozzájuk ezerrel, hogy na mit kell a hariboért csinálni. Mondta az egyik, hogy fû alatt kaphatok, adta is, amikor visszaért a fõnökük, és mondta a kiscsaj, hogy "osztjuk a haribot a kisfiúknak" :D Fõnök rámnézett, látta vagyok vagy 30, mosolygott és nem szólt semmit. :) Sima gumicukor volt csak rönó f1 autó formában. :) Szóval jó volt a hangulat szerintem.
Nem tudja valaki, hogy az Árpád-hídi állomásról mikor indulnak a ringre a buszok? Mert csak annyit írnak, hogy kedvezményes árú és sûrített járat, de hogy pontosan milyen idõközönként, azt már elfelejtették közölni. Megpróbáltam felhívni a volán tudakozóját és a buszállomást is, de nem veszi fel senki...
Az elsõ magyarországi futamra 117 ezren voltak kíváncsiak, ezzel a rekord nézõszámmal, valamint az esemény kiváló lebonyolításáért a hungaroringi futam elnyerte a csapatok, pilóták és a közönség visszajelzései alapján a legjobb versenyhétvége díját a tavalyi évadzáró gálán.
Egy kis ismétlés a WSR-rõl
A Renault Világszéria családi-és versenyhétvége koncepciója 2005 tavaszán debütált a nagyközönség elõtt, és már az elsõ pillanatoktól kezdve belopta magát az autósport szerelmeseinek szívébe. A kezdetektõl fogva ingyenes rendezvény alapgondolata az autósport emberközelivé tétele, egy távoli és megfoghatatlan rajongás tapinthatóvá tétele, ezért a boxutca és a paddock is szabadon látogatható, ahol az ifjú pilóták szívesen adnak autogramot, vagy fogadnak egy-egy szívélyes vállveregetést, valamint a legkíváncsibbak bepillantást nyerhetnek az autósport boszorkánykonyhájába.
A WSR méltán nevezhetõ a Formula-1 belépõ kategóriájának, hiszen számos tehetséges, ifjú pilótát adott a királykategóriának. Példának okáért, Sebastian Vettel tavaly még a World Series Formula Renault 3.5-ös szériájában versenyzett, majd két héttel késõbb már lehetõséget kapott a Red Bull F1-es B-csapatától, a Toro Rossótól, és ez a bemutatkozás igen sikeresnek bizonyult, hiszen, azóta a csapat leigazolt pilótája – és nem utolsósorban az F1-es mezõny egyik legifjabb üdvöskéje. A WSR ezért sem csupán látványos autóverseny, itt minden megtörténhet.
Kategóriák
• World Series Formula Renault 3.5, a WSR sorozat top kategóriája, amely az Eurocup Formula Renault V6 és a World Series by Nissan egyesítése révén jött létre. A széria népszerûségét és komolyságát mutatja, hogy számos, jelenleg a Formula-1-ben versenyzõ pilótát „nevelt ki”, ezért az elit kategória elõszobájának is tekinthetõ.
• Eurocup Formula Renault 2.0, amely szintén a World Series és az Eurocup FR 2.0 egyesülésébõl jött létre. Ebben a kategóriában számos tehetséges fiatal küzd azért, hogy a sorozat top kategóriájába kerülhessen és reményei szerint még tovább léphessen.
• Eurocup V6 Mégane Trophy, amely a német túraautó-bajnokság (DTM) mintájára alakult. A Formula autókhoz hasonlóan a versenyzõknek szintén magas elvárásoknak kell megfelelniük és egyúttal komoly tapasztalatokat szerezhetnek az együléses autóversenyzésben.
Programok
A látványos és kemény küzdelmeknek helyt adó hungaroringi aszfalton, a futamokon kívül felvonulnak a Renault történelmi versenyautói, illetve a Renault gyûjtõk oldtimerei is, valamint bemutatkozik az ING Renault F1-es csapat is a nagyérdemû elõtt.
Az idei versenyhétvégén Palik László, az RTL Klub Forma-1-es szakkommentátora, valamint sikeres tereprali-versenyzõ is a Renault csapatát erõsíti:, hogy vezetõi képességeivel és Giancarlo Fisichella 2007-es autójával kápráztassa el és szórakoztassa a hungaroringi nézõközönséget. Testközelbõl megcsodálhatják a száguldás szerelmesei többek között Jean Ragnotti legendás Maxi 5-ösét, valamint a Le Mans-i 24 órás verseny gyõztesét, az Alpine Renault A442B-t. A benzingõz, a gumifüstölés és a dübörgõ motorzaj mellett számos már népszerû és új színvonalas és szórakoztató program (légi parádé, koncertek, játék szimulátorok, bemutatók stb.) várja a látogatókat, 0-99 éves korig.
természetesen! de a myvip-en is nyitottam egy ilyen klubbot!
képeket rakhattok be...
na jó éjt! Holnapra jó szórakozást mindenkinek!
hát nem volt rossz azért, mégis ott van a látványosság, meg az igazi lóerõ hang.. én is a goldban ültem de körbejártam a ringet, mert miért ne! Mit tudom én nekem nem kellett, sõt nem is fog kelleni:)
hát gondoltam... aztán az okosok (tisztelet a kivételnek :) ) elmondhatják magukról hogy tyûûûû voltam a ringen és tyûûûû a gold szektorban ültem tyúúúúúú és mi ez a gumi hazavitel?