most február elején sikerül megszereznem ezt a csodálatos játékot.... NAGYON KIIRÁÁLY!!!! bocs,bocs tehát egy szerüen eszméletlen a játék a halo 3 se volt semmi de ennek a játéknak a hangulata valami fergeteges. most azután a küldi után tartok amikor az a nagy gépagyus csávo kidob az idegenek ürhajójábol.Na az azutáni küldetés be vagyok el akkadva ide fordulok ellenség, arra fordulok béna társak akik csak lapitanak de nem támadnak....csekkponba 500-600 töltényes gép fegyverel meg valami kalapácsal vagyok felszerelve.de a játék nagyon király ajánlom mindenkinek
Valaki mondja már meg, hogy a kampányt végig lehet vinni 4 játékos online co-opban? Mindenütt kerestem de választ nem találtam rá.
November 30-án érkezik a Halo: Reach elsõ pályacsomagja, a Noble Map Pack. Itt a trailer is hozzá: http://www.demonicplayer.hu/2010/10/25/trailert-kapott-az-elso-halo-reach-palyacsomag/
Hello!
Eladó egy vadonatúj eredeti, bontatlan Halo Reach 9.990 forintért!
Halo 1el kell kezdeni, aztán 2,3,ODST és Reach + Halo Wars. Így kerek a világ, de ha az elsõ két résznél nem kap el a hangulat akkor késõbb sem fog, mert alapjaiban nem változik a dolog és a gameplay, habár a Reach nem a trilógia része így a story élvezhetõ anélkül is, még ha az utalásokat és az univerzum dolgati nem is érti az ember.
A hétvégén (mármint a hétévégére, több mint egy hétig tartott) én is végigvittem egyedül legendary-n. Nem volt semmi ... Egy teljesen más játék. A legtöbb gondot a csapattagok okozzák, néha egyszerûen idióták!
Most viszont, hogy bezsebeltem a 300 acsit, nekikezdtem normalon. Eszméletlen, nagyon élvezem, lehet rambózni és újra Spartannak érzem magam ... :D:D:D
Én a Long night of solace-on (korvett) ragadtam be egy olyan csekkpontba, ahol 3 mp után (végsõ csata a szinten) megjelent elõttem egy zealot, meg mögöttem egy másik (meg a szoba másik két sarkában is egy-egy), na azt mire sikerült összehoznom ... :D:D:D
Érdekes egyébként, hogy nagyon keveset használtam a plasma pistol+lõfegyver kombót. Nekem sokkal jobban bejött a fejlövés, gránát és nehéz fegyver használat. Most olyan 1500 fejlövésnél járok 3 és fél végigjátszás után :)
A játék nagyszerû lett szerintem a halo sorozat legjobja.Hozza az elsõ rész feelingjét sõt még ûbereli is azt.A grafika is isten lett de néha ténleg leesik az fps és ez elég idegesítõ tud lenni!
Az éjjel fejeztem be. Vannak benne húzós részek. Szerintem elõször mindenképp érdemes egy gyengébb fokozaton végigvinni, hogy legyen rálátása az embernek hol vannak a kritikus részek, ahova érdemes valami ütõsebb fegyvert betartalékolni. Úgyhogy én a Heroic-al nyitottam, másodszor meg a Legend. A legvégén sikerült egy olyan checkpoint-ra beragadnom, hogy az indulás után 5-6 másodperccel rám támadt 3 Brute és 2 pajzsos Jackal. Ott egy vidám 20 percet biztos eltöltöttem nem tudom hány újraindulással...
Teljesen rossz helyre várod szerintem a CoDMW és a Gears közé. A Halo teljesen egyedi világ, egyedi harcrendszerrel. És ez már az elsõ rész óta ilyen. A maga nemében tökéletes. Nem tudok még egy játékot ahol a nehézségi szintek ennyire jól elkülönülnének, és ahol maga a játék "rákényszerítene" hogy használd az adott lehetõségeket. Normálon, na meg alatta szinte bárki végigviszi, különösebb variálás nélkül. Heroic fokozaton kapsz egy szinte más játékot. Ott már valóban taktikázni kell, figyelni,elkezded felismerni hogy nem mindegy mikor milyen fegyver használsz, helyenként már nagyon nehéznek érzed. Aztán ha nekiállsz Legendary-n rájössz hogy amit eddig láttál az semmi. Ott már minden egyes páncélos ellenfél lelövése egy kisebb gyõzelem. Végig taktikázni kell kire mivel lõsz, sokba kerülhet egy-egy értékes fegyver elpazarlása a visítozó kis Gruntokra, pedig milyen mókás õket halomra ölni... Úgyhogy megnézném itt már mire megy valaki az általad említett "aggggyánekihadszóljon-lövölde" stílussal. Az ellenfelek intelligenciája pedig szintén mesteri, és a nehézségi szintekkel együtt drasztikusan nõ. Amit nem értek viszont, hogy valóban, a velünk jövõ társak néha nagyon lassú felfogású benyomást keltenek. Máskor meg nem... Ezen lehetett volna még csiszolni. Úgyhogy Single részen szerintem sokkal magasabban van mint egy "látvány" Crysis vagy egy CoD (amiknek szintén megvannak a maguk nagyszerû tulajdonságai).
"mert ritka az a pillanat, amikor stabil 30 fpsel fut a játék"
akkor nem ugyan azzal a játékkal játszottunk
"Jármûveket se tudnak vezetni."
nem is kell nekik, te vezesd!!, majd õk lõnek... amúgy is fontosabb hogy hogy helyezkedsz és hova mész, hogy körözöl, mikor húzódsz vissza, mint hogy te lõjj, mert azt a gép is eltudja neked intézni ugyan gy
Jármûveket se tudnak vezetni. FPS esés meg igen is drasztikus, mert ritka az a pillanat, amikor stabil 30 fpsel fut a játék és ez gáz. Ennyi év alatt megtanulhattak volna már erre a konzolra rendesen programozni, fõleg, hogy ex címrõl van szó.
Pedig írják, persze valahol lehet hogy nem, mert annyira nem lényeges és drasztikus, de létezõ """probléma""". Társakkal mi volt a gondod? 1szer volt hogy beállt mögém az ajtóba és meghaltam, meg amikor kvaddal kellett menni elhagytam az ürgét valahol, de aztán ott termett mellettem késõbb :D:D
Amúgy érdekes, hogy a tesztekben nem nagyon láttam megemlítve a pofátlanul nagy fps droppokat meg az idióta csapat AIt. Tolom kampányt, de egyelõre nem vagyok elájulva tõle. Még mindig nem látom az okát ennek a hatalmas hájpnak, ami ezt a franchiset körbeveszi.
"A táj inkább rajzfilmes volt, plasztikus, mintsem valóságosnak ható."
Halo egy scifi játék, nem valóságos military utánzás. Erõteljes színek vannak benne, ami a sorozat védjegyévé vált. Nem mesés, hanem színes és látványos, akárcsak bármi más játék. Ha valóságot keres valaki, akkor nem a Haloban fogja megtalálni!
"A fegyverek szintén "túl rajzoltak" és inkább játékszernek néztek ki."
Az emberek fegyveri mondhatni a szokásosak, nagyon nincs köztük olyan ami kinézetre és tudásra merõben elütne a ami kor fegyvereitõl. A szövetségesek ( ellenfél ) fegyveri pedig futurisztikusak, mind kinézetre, mind képességek terén, hisz azok pl nem golyókat lõnek ki és idegen földönkívüli tekinkák.
"A lövések ereje gyengus volt, gyakran több, mint egy tárat bele kellett szórni az átlag ellenbe, hogy megfeküdjön."
Nem mind1 hogy hova lõsz. A szövetségeseket pajzs védi ( van akit nem mindig, de az erõsebb ellenfeleket igen ), amit elõször ki kell iktatni, ehhez kell 4-5 lövés aztán ha megszûnt lehet tolni a fejest neki. Mivel a pajzs ujratöltõdik oda kell figyelni hogy ne bujjon el amikor belelõttél már párat, mert kezdheted elõrõl az egészet. Átlan ellenfélbe elég 1-2 fejes, pl a kis gruntok, de a Burte és Elite katonák már nehezebb ügyek, azok két lábon járó gyilkológépek, erõs fegyverekkel, erõs páncélzattal és okosak.
"A karakter mozgása is olyan semmilyen volt."
Lehetne hogy úgy mozogjon mint egy tank, hogy a kezébe levõ fegyver össze vissza himbálózzon, de nem. Halora ez sosem volt jellemzõ, inkább a tökéletes, gyors és precíz irányítás mellett döntöttek a fejlesztõk. Így jó ahogy van.
"A sniper távoli lövéseknek annyi értelme volt, mint ha elsütöttem volna egy serpenyõt tükörtojással."
Sniper az egyik legerõsebb lõfegyver. 1 fejes = halál ( már ha nincs pajzs, akkor minimum 2 ), de a Reach esetében nem sokszor lehet használni, de amikor van akkor lehet vele mészárólni rendesen.
Nem tudom mit jelent hogy árkéd fps, mert a CODok is azok és minden más is. Az Arma szim persze, de az egy teljesen más világ.
Kerestem vóóóóóóna singlep gameplay video-t, de egyelõre sehol. Mindenhol szuperlatívuszokban beszélnek róla, a Gamespot is adott rá 9.5 pontot, de túlnyomó többségében inkább a multi-ról áradoznak. A multi engem nem érdekel. A sp. annál inkább.
Elõre bocsátom, h nem vagyok HALO-hater. Ha vmi jó, az jó; ha viszont kaka, akkor annyi... Nemtudomakárhányadik részbe néztem bele. Azügyben a tapasztalataim: A táj inkább rajzfilmes volt, plasztikus, mintsem valóságosnak ható. A fegyverek szintén "túl rajzoltak" és inkább játékszernek néztek ki. A lövések ereje gyengus volt, gyakran több, mint egy tárat bele kellett szórni az átlag ellenbe, hogy megfeküdjön. A karakter mozgása is olyan semmilyen volt. A sniper távoli lövéseknek annyi értelme volt, mint ha elsütöttem volna egy serpenyõt tükörtojással.
Összességében tehát elmondható volt, hogy egy nagyon plasztikus, velejéig arcade, inkább tiniknek való aggggyánekihadszóljon-lövölde benyomást keltett. Pedig a Battlefield 2142 és a Crysis is nagyon hasonló témát dolgoz fel, de azok inkább jöttek be. EDDIG. Ezért vok kíváncsi pártatlan véleményekre.
Nem ArmA-t vagy OF-t várnék tõle, csak összességében vhol a Gears of War 2 és a CoD: MW-k között legyen vhol.
Mit mondasz ezek után a Reach-rõl? Ha van értékelhetõ singlep gameplay linked, jöhet. :)
Játszik-e vki a single campaign részével? Az elõzõ Halo részekhez képest ez változott-e vmiben?
Hát én a Halo 2rõl annyit mondanék hogy már jó rég HD korszak volt 2008-ban és ennek ellenére 3 nap alatt kipörgettem miután megvettem mert olyan olcsó volt a bótba. Jó sok csili vili HD gammáról ezt nem lehet elmondani mert csak a porfogónak jó:)
Egy dolgot nem értek: A képeken mindig 5en vannak, a mesterlövész, a csaj, a halálfejes, a nagydarab és a fõnök. Aki a trailerben jön (és akivel valszeg mi leszünk) egyetlen képen sincs rajta.
Nem szûkölködtek a bejelentésekben a Microsoft konferencián, az ODST mellett egy új Halo-t is bemutattak, ami jelen állás szerint 2010-ben fog megjelenni. Pletykák már voltak a játékról, de most már bizonyosságot nyert, hogy valóban készülõben van. Sajnos konkrét információk még nem érkeztek róla, amit lehet tudni, hogy valószínûleg egy elõzményrõl lesz szó.