Persze, a kezdetektől fogva, de nem steamworks, nem kell a Steam a játék futtatásához, ergo annyit érsz a Steam-es vásárlással, hogy drágább és ott lesz a többi játék között.
Ne várjatok csodát, a conant is elintézték ezt is elfogják. Lassan, de megértették az idők szavát. Már unistaláltam, még befejeztem múlt héten, pár questet kis nosztalgia. Csináltam pár képet és uninstall. Marad a kickstarter, mmo persze nem sok van. Edit: Szerintem csak azt nem értették meg ezzel a döntéssel, beléptek egy olyan piacra ahol rengeteg versenyző van. elvesztették amitől egyediek voltak. Meglátjuk bejön é. Kétségtelen az új conan játék sikeres lesz. Azt nem gondolom a TSW-ből tudnak casual játékot csinálni ami tömegvonzó lesz. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.31. 21:34:25
Az igen. Az Ability Wheel egy az egyben kukában végzi. Nem lesz elérhető az összes passzív skill, hanem lesznek a fegyver típusához tartozó csak az adott fegyverhez tartozó passzívok. A fegyvereknek lesz fejlődési szintje . Minnél magasabb szinten használjuk, annál több bónuszt kapunk arra a fegyver típusra. Úgy néz ki, hogy nem úgy lesz, mint most, hogy simán AP-ből ki lehet húzni minden fegyver fajtát. Unlock-olni kell az alap 2 fegyvereken kívül a többit és utánna már azokat is lehet tolni AP-ból. Viszont, ha jól értettem, akkor aki összeköti(?) a TSW account-jával az SWL-t, az unlock-ol(hat)ja a fegyvereket, mindenki másnak meg kell venni az unlock-ot. Akit érdekel az a olvassa át a MOP-os interjút, mert elég sok mindenre kitértek. link Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.03.31. 19:50:58
De jó hogy ilyen ügyesen kutakodsz a neten :)
Hát remélem ez azt jelenti hogy pl a fegyverekkel konkrétan célozni kell (reticule)... ez esetben a modern day akció RPG alatt én gondolnék pl a falloutra, mass effectre meg ilyesmire.
Ez mondjuk nagyon bejönne, lenne értelme a ranged fegyvereknek, és tényleg akció lenne az az RPG.
Jó kérdés, hogy most arra gondolnak, hogy ez egy a modern kornak megfeleő akció rpg lesz vagy egy (alternatív) modern korban játszódó akció rpg. Azóta az MMORPG-n is megjelent egy interjú: link
Van egy idevágó rész benne: "MMORPG: Combat – tell us what’s different this time, and how it will play? RA: We have expanded on the functionality for the reticule system that was implemented in TSW. In addition, we have changed how weapons work, added unique elements to each weapon, and updated the active and passive abilities. Overall combat should feel more action oriented than it was in TSW."
Na még egy kicsi info csepegtetés ( MOP): "Is the Ability Wheel still intact for combat? Can you detail a bit what those changes to combat are?
We have changed how the ability wheel works in Secret World Legends. Actives and Passives have been separated into their own unique sections for each weapon. In addition, we have redesigned the actives and passives for each weapon to make the game easier to approach for new players. We still allow the combination of two different weapons to make a completely unique build."
"Does "updated visuals" mean that character models have been improved/changed?
We have made improvements to visuals like character models, character heads, combat effects/animations, lighting in playfields, and we've increased view distance in some playfields. Keep in mind these are improvements, not a generational jump in graphics. We are still using the original graphics engine."
"Just as importantly, a dedicated relaunch gives us the opportunity to update the game in ways befitting a modern-day action RPG. This includes redesigning the combat system to make action feel more natural, making systems more intuitive to interact with, enhancing the game’s visuals, and improving the flow of quests overall, as well as the structure of the early game for new players."
Egyenlőre ennyi az info a harcrendszerről. Ez sem sok, de a semminél több. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.03.29. 14:58:51
Átfutottam. Sajnos a harcrendszer változásairól konkrétan semmi hír/infó (ezt igy ki is írták a cikkben), illetve ami még érdekes hogy a a Secret World Legends (ez a reboot neve) teljesn különáll a TSWtől. Azaz bárki aki játszani akar vele új karaktert kell hogy indítson. Mindeközben a TSW továbbra is él, tehát az ott megszerzett dolgok/karakterek megmaradnak.. szóval olyan mintha két, nagyon hasonló de mégis különálló játék lenne.
Tud a ranged ranged lenni, de csak akkor és addig, amíg szórod az impaired és hindered status effecteket. Persze támadás elől kitérni is csak úgy lehet, ha megszórod valami lassító / helyhez kötő képességgel a közelharci ellenséget, és egy másik helyváltoztató képességgel vagy a tigrisbukfenccel kiérsz a támadási köréből. Nem egy átlagos evade-dodge az biztos.
De abban mindenképp igazad van, hogy ez ranged csak névleg az, ezt gyönyörűen szemlélteti mikor egy közelharci ellenséget olyan helyről "húzol magadra", vagy oda menekülsz előle ahonnan már nem ér el. Ekkor az AI kicsit szenved, majd a közelharci támadásának megfelelő vagy annál nagyobb sebzést kezd bevinni kis sugarak kíséretében. Nyilván ez egy anti glitching dolog a pályahibák kihasználása ellen, de akkor is mutatja hogy nem gondolták ezt a távolsági harc dolgot komolyan.
Csak a solo mobok azok amik leginkább illúziórombolók a számomra. Nagy rakás lény csak álldogál a térképen, esetleg mászkálnak pár lépést ide-oda, és jó MMO szokás szerint aggro távolság alapján keverednek harcba, ha egyet elkezdek csapkodni, a másik harminc csak áll bambán és néz ki a bot fejéből. De ez is tervezett persze, mert új helyszínen eggyel bírsz csak el(jobb esetben), felszedsz hármat-négyet magad mögé, esélyes hogy leölnek. Csak éppen rettenet idegesítő mikor questek között cikáznál a térképen, de a mocskos mobokat kell vadászni hogy eljuss odáig.
Persze talán nem volna akkora gond, ha nem számgomb masszírozásból állna a harc. Lehet hogy a képességek összeválogatásával előtte órákat el lehet játszani, de maga a tényleges harc nagyon kevés mozgásból(ha van az ellenségnek irányba támadása, mert elfutni nem lehet, támadást hárítani nem ill nem a direkt harcon belül lehet, és mint felvetették a harci távolság még gépkarabélynál is csak pár méter), esetleg AOE cuccok lerakásából, meg masszív ability gomb csapkodásból áll.
Erre gondoltam. Mondjuk 7. percig. Nekem mondjuk ekkora bajaim nem voltak vele, de azért nem a harc miatt játszottam, hanem a küldetések, és hangulat miatt. Nem kéne nagyon sokat változtatni a dolgokon, az mobok viselkedésén kéne picit, a harcrendszeren meg annyira kéne, hogy egy picit folyékonyabbnak érződjön. Én örülnék egy BlackDesert/Tera féle harcrendszernek, de az meg nem lenne, jó ha emiatt a veteránok elpártolnának, és az se lenne jó, ha egyszerűsödne a dolog. Csak legyen picit jobb :D
Na én meg akkor reinstall :D
Nagyon kevés a jó akció RPG. Csinálnának ebből valami faja kis darksoulsos harcrendszert, a dark háttérvilággal és engem már meg is vettek kilóra :D Persze tudom hogy ez irreális álom, ekkora átírás sosem fog megtörténni. Szóval én max kozmetikai meg minimális változásokra számítok :(
Meglátjuk mit lépnek, érdekes ez, ha eltolják akciójáték irányába. Akkor az a kérdés mi hagyjuk ott többen, vagy új játékos lesz több. Meglátom, csekkolni fogom, aztán ha zúzdát csinálnak belőle. Akkor uninstall. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.07. 11:46:13
Ugyanez volta bajom nekem is itten e A ranged az itt csak papíron ranged, gyakorlatban minden melee.
Mondjuk érdekes hogy neked a csapatfeeling hiányzik, én konkrétan el se tudnám képzelni hogy a sima sztori küldetéseket csapatban tologassam bárkivel is - nincs rá szükség, előnye sincs ha többen vagyunk, akkor meg felesleges vesztegetni az időt a csapatmunka koordinálásával.
Én is kiváncsian várom mit csinálnak a harcrendszerrel (nekem nagyon monoton/érdektelen volt az egész), de sajnos a szkeptikus énem azt mondja amit olvastunk az csak egy marketing blabla...
Csak akkor mennek az arcodba, ha AoE skillt (jellemzően buildert) használsz, vagy ha csoportos lényt támadsz. Solo mobokat egyenként ki lehet szépen szedni, okosan.
Hát remélem nem egyszerűsödni, hanem dinamikusodni fog. Nem tudom mennyire vagy tisztában a TheLazyPeon YT videóssal, de ő elég sok mmo-t tesztelt benne volt ez is, és elsőre tetszett de az volt a gondja ami nekem is az egyik gondom, hogy ha egyedül játszol, kb értelmetlen rangeddel menni, mert minden ellenség egy másodperc alatt a pofádba van. Aztán két kilométeren keresztül üldöznek ha netán elfutnál, illetve picit az animációkon kéne javítani.
Imádnám a játékot, de egyedül nem olyan élvezetes, annyi időm meg nincs rá, hogy keressek valami csapatot :(
Erre nagyon kiváncsi vagyok, de van egy olyan érzésem hogy nem tudnak/mernek annyira belenyúlni a játékba hogy radikálissan változzon a harcrendszer.
A mai trendeket látva inkább egyszerűsíteni fognak, hátha akkor fogyaszthatóbb lesz a tömegek számára. Olyanokat tudok elképzelni hogy nem lesz 8 féle diszciplina csak 3 meg hasonlók.
Imádni valo játék.Minden részletéböl sugárzik a készitök szertete a játék iránt.
Ismerős a nevük. :) Nem csatlakoztam egyhez sem, a conan után nem akartam végignézni még egyet ahogy eltűnik. De egy igazi szubkultúra amit a TSW-ben találtam, magányosan kóborolva is, mindig belebotlottam olyanokba akik mindenáron segíteni akartak :D Nagy nehezen értették egyedül szeretném végigcsinálni. Igazi meglepetés volt, hogy agyhalottakba a kezdeti rohamok után nem futottam bele. Második nagy kedvenc az AOC után. Minden attól függ ki melyik játékba talál olyan közösséget amit nem felejt el egykönnyen részint erről szól az mmo. :)
Várhato volt hogy nem ez lesz a favorit mmo :) De vissza huzott a szivem szoval most nekiálltam Illuminati oldalon is végig tolni a sztorit./meg az utolso pár kieg ki is maradt/ Szoval ha valaki erre jár Umahtar néven megtalál :)
Tudom, hogy van/volt olyan, de embert nem igen láttam rajra. Ha mégis volt 1-2, akkor sem szólaltak meg:) Sőt hungary meg SG csatorna is volt, ott se volt senki. Én találtam két nagyszerű észak-nyugat európai cabal-t, velük éltem az életemet a titkos világban:) Az egyik még ma is aktív, állandó heti eseményeket szerveznek, sokan vannak és barátságosak: In Vino Veritas. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.01.16. 19:36:01
Volt magyar chat?:D 4 éves pályafutásom alatt, találkoztam vagy 10 magyar szóval:) Leszámítva, mikor magyar ismerőssel játszottam:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.01.16. 19:21:51
Sziasztok ! Játszik valaki aktivan ? Csak mert a magyar chat teljesen kihalt..:) Utoljára szerkesztette: Umahtar, 2017.01.16. 19:19:16
TheHiveLeader - i am sucking this games metaphorical dick
De ne vegyétek meg az alapot. https://buy.thesecretworld.com/ Itt lehet tölteni a 10 napos trialt, ha tetszik, tessék rástartolni a 17 eurós teljes csomagra, mert a DLC-ket NEM lehet később olcsón megvenni sehol, ha nem tetszik, akkor ajánlom The Black Watchmen-t, ami a TSW nyomozós küldetéseihez hasonló(annál jobb) utánanézős-puzzle-minijáték hibrid ARG játék, most Steamen kapott 50% leárazást, 17,78€ a teljes Season 1-2 ruszkikkal webbel.
Aki tényleg csak az investigation mission-ért menne(a másik amit szeretnek az a sabotage, de rettenetesen borzalmas a TSW lopakodós játéknak, picsám félig belóg a lézerbe szarik rá, következő helyen a kamera kilométerről fedezék mögül észrevesz és rám robbantja az egész kócerájt, következő próbára már behozza a lézer a lemaradást, már akkor jelez ha csak felé sandítok, a mozgó őrszemeket nem nehéz kijátszani, de az érzékelés mintha scriptelve lenne, vagy egyszerűen bugos, megengedhetetlen egy lopakodós játékban), az simán jobban jár ezzel, TSW sztoriról ugyan lemarad, de eszetlen sok in game futkározást megspórol vele. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.12.24. 20:53:48
Az előfizetés csak amolyan támogatás. Apró bónuszokkal jár, amelyek minimális hatással vannak a játékra. Havonta ajándék (pet, ruha, stb), illetve kicsit nagyobbak az endgame token limitek.
Nincs havi díja csak az zavar be, hogy jár hozzá a membership, ami bónuszokat ad. Aktiválni úgy tudod, hogy ha bejelentkeztél az accountodba, akkor jobb oldalt felül lesz egy key registration fül. Oda kell beírni a kapott kulcsot aztán elfogadni és megjelenik az adott tartalom az account detail-ben.
A játék B2P (Buy to Play), azaz csak egyszer megveszed, és játszol vele, amíg meg nem unod. Vannak kiegészítők is hozzá, de anélkül is el van vele az ember pár hónapot.
Üdv! Most akarnánk megvenni Steamen az alap 7 eurós verziót,de nem igazán értjük,hogy most ez havi díjas-e vagy se,mert havernál kiír valami 30 napot ,illetve az oldalukon kártya nélkül,hogy kell regisztrálni,ha Steamen vettük meg?
Azon. Volt egy issue is ami csak investigation-öket tartalmazott. Illetve az Orochi tower-es issue is nagyon jó, ahogy az új AEGIS dungeon-ök is. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.12.19. 20:26:02
Alapvetően nem a te hibád. Ez a fickó aki csinálta, egy zseni. És nem izgatja én meg mások már nem az a szint vagyunk mint régen voltunk, az újakról most nem beszélek, vagy a tömegjátékok korát éljük, ő megcsinálja amit jónak gondol, és akkor a funcom partner volt benne, sok hülyesége mellett ebbe is bukott bele. Mind az AOC mind a TSW rétegjáték lett az üzletpolitikájuk meg nem volt jó hozzá ha volt egyáltalán. A TSW-nél már jobban csinálták, de nem az igazi. Nem tudom a kiegek is azon a színvonalon vannak mint az eredeti fejtörők tekintetében pl, ez érdekelne is.
Közi, ezt a témát nemrég jól kiveséztük (mely verziók vannak, milyen áron), én egyelőre csak 5 dolcsiért vettem meg humblebundléban. Kb amiat amiről eddig beszélgettünk (tetszik is, meg nem is :) )
Az alapba nincs, az Ultimate Edition-be már benne van. Mondjuk a The Complete Edition-t érdemes megvenni, ha le van árazva, mert az éri meg a legjobban. Nem tudom milyen verzió van meg, de a steam-en nemsokára téli vásár lesz és tuti ez is le lesz árazva.
Másodlagos felszerelés, 3 féle támadás (képzeld mondjuk tűz-vz-villám), és egyszerre a két kezedben 1-1 lehet a 3ból, és csak adott sebzésre érzékeny lényeket sebzel. Váltani lehet. Moboknak van másodlagos-harmadlagos HP barja, más-másra érzékeny mindegyik.
Nem próbálom bizonygatni, hogy nem játszottál a játékkal, hanem csak arra céloztam, hogy bizonyos dolgokon átsiklottál vagy nem tapasztaltad meg. Az nem ugyan az. :) A Something Wicked-nél írja, hogy beszélj a csávó szellemével. Amig nem halsz meg, addig valóban nehéz kitalálni, hogy hogy beszélj egy szellemmel. A Kingsmouth Code-nál volt, hogy 15 percet futkostam fel-alá a városban, mert nem a helyes képet néztem meg. Ahova meg mennem kellett volna, amellett meg vagy 3x elfutottam, mire feltűnt, hogy ott virít a homlokfalon az eligazító szöveg. :D Egyébként ha már eljutottál Scorched desert-be, érdemes lenne végig menned az issue 6-on. Szerintem ezeknek a küldiknek komoly feelingje van. Főleg a whip-es küldinek meg a The last train to Cairo-nak. Egyébként nem hinném, hogy bárki valami rondaságot szabadítana rád csak azért, mert kritikát fogalmazol meg. :)
(nemtom miért próbálod te is azt bizonygatni hogy nem játszottam a játékkal... :) )
Na pont a Something Wicked volt olyan, hogy ugyan áruld már el nekem, mi abban a logikus vagy magadtól rájövős hogy a cella ahol körbe kell nézned zárva van alapból, de ha meghalsz és anima formában mész akkor meg nyitva van...? A varjúk az ötletes volt, azt aláírom, de ide a rozsdás bökőt hogy segítség nélkül mind elakadtatok a cellánál, mert abban semmi logikus, semmi nyomozós nincs :)
Nem akarom az egekbe magasztalni a játékot, mert ha annyira jó lenne, sokkal többen játszanának vele. Ez a dolog önmagáért beszél. Nem is azt írtam, hogy a kezdő területen menthetetlenül meghalsz, hanem ha nem figyelsz oda, akkor simán kifektetnek. Azért máshol a kezdő terület egyszerűbb: kevesebb és gyengébb mobok... Nem tudom mennyi investigation küldit csináltál meg, de ahogy olvaslak szerintem nem sokat. Néha kicsit túllőttek a célon ezeknek a küldiknek a nehézségével, bár volt akinek ezek sem jelentettek gondot, ahogy olvastam. Azért a Something wicked vagy a The Vision nem 7x4 szintű kvesztek, a Digging Deeper pedig főleg nem. ;)
Hát nemtom, youtubeon rákerestem a TSW dx9 vs dx11-re, de azon kívül hogy kicsit szebbek a sziklák pont a mobeffektek meg harceffektek nem változtak szinte semmit.
De nem is elvárás ez itt, csak ha már felhoztad (marhára nem vagyok grafikabuzi, sőt, sok grafikus effekt még taszít is, még akkor is kikapcsolom ha egyébként a gépem minden további nélkül viszi...)
Na de mostmá' tényleg kussolok, nehogy megidézzetek ide nekem vmi csápos szörnyet a Chuthulluból :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.12.17. 20:10:18
Hát, azért nem kell az egekbe vinni a játékot, a kezdő területen bőven nem muszáj kifeküdni (nekem se volt semmi különösebb problémám vele), és azért sok olyan fejtörő van benne ami valóban nehezen megfejthető, de nem azért mert olyan sok logikát vagy ismeretet igényel, hanem egyszerűen azért mert perverzek a játék készítői... :)
Érted, azt magasztalni hogy hejj de mennyire furmányos a küldi, mert azért kell egy küldetés során a 7.ik kapcsolót 4x megnyomni, mert 2 térképpel azelőtt egy tök más küldetésnél az egyébként tökre nem releváns lángoló roncs indexe 28szor villog, és mint tudjuk 7*4 az 28 tehát....
Természetesen azért valóban sok ötlet van benne (külön emlékszem hogy tetszett egy küldetés ahol még valódi weboldalt is csináltak a játékban szereplő kutatócégnek), de azért volt rendesen a fenti jellegű genyóságból is.
Nem hiszem, hogy belebotlasz sok "hülyébe", mert ez nem az ő játékuk. Sok küldehez fifika vagy türelem kell és ez sokakra nem jellemző. Ráadásul itt nincs "látványorgia" és már a kezdő "területen" is kifektetnek, ha nem figyelsz oda. Azért ez a legtöbb MMO-ban nem megszokott. :)
Még szerencse hemzsegne a sok hasonló azokhoz itt is. Remélem sose lesz!!! Tervezem folytatni, mert nem fejeztem be a sztorit. De hülyéket nem akarok kerülgetni!
Hiába a DX11, ha nincsenek Látványos animációk. Csak hogy értsd mire gondolok: hasonlítsd össze a BDO-val, GW2-vel, TERA-val vagy a Blade&Soual-al. Azok az animációk innen hiányoznak, amiket sokan várnának. A történet pedig ezeknek a típusú embereknek mellékes vagy kevésbé érdekes. Utoljára szerkesztette: fluency, 2016.12.17. 19:32:43
Akkor sorry. Ez a B változat amit kevésbé feltételeztem. De téged ez a játék kicsit sem fogott meg ha egyiptomig eljutottál és ami addig volt tartalom, nem fogott meg akkor ez a játék nem neked való. A többit elmondtad. Kicsit reméltem azért mert nem láttad igazából, de így tényleg felesleges, mert akkor neked ez a harcrendszer tényleg szar sajna. :) Azt hittem a tartalom mellékesé tesz de nem :)
"szerintem fogalmad sincs mi ez" - hát nemtom hogy illik e véleményt formálnom a játékról azután hogy eljutottam egyiptomba, vagy kéne még tovább játszanom hogy kiderüljön tényleg nem láttam semmit a cuccból mert teljesen más lesz később... gyanítom hogy tokió semmivel se lesz másabb :)
De igazából befejezem, úgy gondolom bőven túlbeszéltük a témát, csak ismételgetnénk önmagunkat amig át nem megyünk személyes síkra :)
Egyébként a barmok pont ezért kerülik. Már az igazi barmok. És Merlin szavaiból úgy veszem ki ez továbbra sem tömegjáték hülye gyerekeknek. Ne vedd magadra persze. Azt látom te gyorsan átlátsz dolgokat csak épp semmihez nincs türelmed ami lassabb mint az elvárásaid. Nekem ez jött le az írásaid alapján.
Alapvetően a Funcom élő legendája csinálta aki kalandjátékokat készített korábban itt próbált egy rpg-kalandjáték keveréket csinálni rengeteg baromi jó fejtörővel fő és mellékszálon is. Lehet persze lószart se láttál még az egészből de ez egy ilyen élet van aki beszalad azt elszalad van aki tovább időzik benne és megfogja egy nap. Nekem közelharcos buildem van, volt és ez sok melóval járt még nem most hanem az elején amikor ez még tényleg brutál volt. Hogy őszinte legyek manapság nem tudom mennyire nerfelték. De mindent mindenhol nerfelnek. Sajnos. Szóval neked igazából szerintem fogalmad sincs mi ez. Egyet segítek. Ilyen nincs közel-távol másik. És nem is lesz. Mert sajna ez az ember nem csinál több mmo-t. Visszament kalandjátékokat készíteni egy kis céggel. Még őszintébb legyek jópár fejtörőnél wikit használtam. Mert egyszerüen nem tudtam megoldani. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.12.17. 19:03:58
Felrakhatom ultrabrutálmegagrafikára attol még ugyanolyan jellegtelen lesz a harcok grafikus megjelenítése. Mégegyszer, ez a harceffektekre/harcrendszerre vonatkozik, amúgy a játék világainak marha jó a hangulata, megvan a jó kis darkos hangulat ami miatt továbbra is radaromon van a játék (azzal együtt hogy bőven túlhaladott a játék ugy globálisan grafikailag, de ez nem zavar), csak egyszerűen a harcrendszer az ami borzasztóan elnagyolt/jellegtelen, nem élvezetes számomra. Márpedig harcolni muszáj benne, sokat...
@Merlin: pontosan ezt írtam, a build építés az komplex benne, de az egész csak tényleg a counterek rárakásáról meg elhasználásáról szól, viztuális orgazmus nélkül. Kis túlzással Kb olyan mint régen még a telnet korában a MUD harcrendszere, hogy sak pörgött a képernyőn sok szöveg :)
"Egyébként tök felesleges erőltetni, ha nem tetszik a játék." Egyetértek, sajnos az a tudathasadásos álapotom van vele, hogy a világ tetszik, a storyline tetszik, csak a harc - az nagyon nem tetszik :) Kár hogy nincs ilyen adventure mód vagy autobattle benne. Igazság szerint az őszi 10 napos trial után nem is játszottam vele, ugye azért került nálam megint a képbe mert humblebundlé volt occsóért, és azt nem akartam elszalasztani. Hogy hátha egyszer előjön a kedv... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.12.17. 18:58:12