Az, hogy nem bírtak a redguarddal és visszavonultak még nem jelenti, hogy nem ők a kor urai vagy csak malmoznak. Annyit jelent nem tudják rátenni a kezüket a kontinens jó részére. Még nem győzte le őket senki érdemben. Az már egy következő történet : )
Egy, a TES IV az az Oblivion. Kettő, a Thalmor és Birodalom kölcsönösen szétcsapta egymást. A békeszerződés értelmében ugyan nem lehet Talost imádni a Birodalomban de amíg a Thalmor a háború elején komoly ellenfél volt a Birodalom teljes erejének. a háború végén békeszerződés után Hammerfell egyedül harcolt tovább ellenünk és a Thalmor 5 évnyi harc után kénytelen volt visszavonulni onnan mert nem bírt velük. Azóta csak malmoznak és szájalnak a saját felsőbbrendűségükről. Szeretik azt mondani, hogy ők a főnökök de ez nagyon nincs így. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2018.12.27. 18:04:57
Kis érdekesség még a TES IV érájáról. A Thalmor győzött. Ezt az alapjátékban nem érzékeled. Mert ott tipikus amerikai filmként lekaszabolandó gonoszként van jelen. Skyre már javított ezen. De lehet nem sokan vagyunk akik úgy játszanak mint én de kell a komplexitás. Közepes, jó, nagyon jó, kurva jó szinten, szintű játékoknál. Nam baj ha nem szuper de legyen minden eleme jó. Mint az Oblivion. Most beszélve a Thalmorral. Eddig mindig kihagytam, de most ez a karakterem respektálja őket nem szereti de respektálja őket. Marakath. Mindenki ismeri már. Mégis így ezzel a móddal ahol a Thalmor a győztes a kor ura, ez a mondat másképp hangzik mintha az alapjátékban olvastam volna. Empire is exists because we allow to its exist. És így ezzel móddal a kevés dolog ami jó maradt értelmes lesz. Marius fia, az apja intelmei a nord nő aki vissza várja. A vesztesek is léteznek. Sőt jó karaktereik vannak. De ehhez, hogy ezt lássa valaki el kell felejteni a dragonborn szart. Ez az óriási hibája a játéknak elfelejtve mit jelent az rpg sztori szinten már az elején szuperhőst gyártott belőled. Pontosan tudjuk miért. Ettől még ebben a játékban sok helyen ott van miért szerettük sokan ezt a világot régen :)
A balansz egyik lényege ez az egyetlen mód ami leredukálta stealth fejődését a legdrasztikusabban valamint 25 után 50 kap perkeket. Ezzel és a tényleges láthatóság nem láthatóság generálta azt nem leszel szuperhős ezzel, mert még a banditák is kiszúrnak ha nem árnyékos helyen vagy mozogsz ahhoz, hogy így érvényesülj kell például az illusion. De nem folytatom akinek kedve van belevág és kitapasztalja. Mit alkotott emberünk. Készített gy módot ami nevében requiem de már alkalmazkodik ehhez a light, fps vonalhoz. Mégis élvezetes.
Kiegészítés: Csak addig tudod cserélni a ruházatot fegyverzetet amíg nem detektálnak. Onnantól ez nem lehetséges Soltheimben sem. Ma egy kicsit mentem vele. Szóval még nem láttam ehhez hasonlóan balanszolt játékot. Csak a korábbi requiemek azok viszont nehezebbek voltak amire ez a játék érdemes. Így ezzel a verzióval a közepesről a jó szintre lépett. Ami még érdekes lehet. Annak akik mást keresnek mint az fps rajongók például. A játékban az új perkekkel és fával mint említettem sokféle karaktert eljátszhatsz. Csak ragaszkodj hozzá, amit elkezdtél. Ne lépj ki belőle és menni fog. ha illusion stealth, méreg amit játszol akkor ez működik a többi ami 5-10-15 skillel rendelkezik nem fog működni. Pont ez a lényege, hogy leredukált minden skillt 5-15 közzé. El lehet kezdeni 5 skillekel is fejlődni csak lassabb. Minden faj specifikusan kapja 15-ös skilleket pár darabot a többi 5-10 lesz. De ez egy zseniálisan kitalált rendszer. Nincs másik. Csak a régebbi requiemek. Ez viszont jó lehet kezdőknek is. Olyan mintha megtanulnál játszani az oblivionnal ás onnan majd váltasz erősebb szerepjátékokra.
Sziasztok! Ignussen jóvoltából a Special Edition kiadáshoz is elkészült egy nagyszabású mod pack! Minden mod, és textúra magyar nyelven érhető el. Az alap pack mellé kiegészítésként egy Adult és egy Textúra pack is tölthető! Utóbbi bővűlnit fog, csakúgy mint néhány fordítás is a későbbiekben. A mellékelt Telepítés pdf-et ajánljuk először letölteni, amiben minden fontos információt megtaláltok! További részleteket és a mod packot is a Discord szerverünkön találjátok! Jó játékot és Kellemes Ünnepeket! Utoljára szerkesztette: G0thM4n, 2018.12.24. 08:43:18
illusion, one hand alchemy combot használok light armor speccel, az illusion értelemszerűen random műkődik ezeken, a kis taknyos ash spawnok jelentik a kihívást be se megyek az erődbe minek ahhoz hős kell ez nem az. Most gyors mozgással kipróbáltam a megelőző blokkolást használok már egész jó stamnia teherbírásom sok ütés és megelőzés belefér egész jól ment amikor hátulról megleptek. Ez a kieg. így arra jó relatíve gyorsabban fejlődjön a karid ha ügyes vagy. Ez persze egy módszer. Ebben a módban életre kell a játék mi leszel? Mármint mi az oblivion adta classok közül :)
Mai nap meglátogattam Soltheimet. Nézegettem a reditet és volt egy patch amit agyon dicsértek. Ez a Fozar patch. Nem bonyolult készíteni patchet az SE verzióhoz. Kb 2 óra alatt megvolt tegnap. Akinek nem megy szóljon elmondom magyarul, hogy kell. Szép leírás van róla angolul. Szóval nem requiem. Félreértések elkerülése véget. Harc közben tudsz fegyvert váltani. Ez értelemszerűen alap, hogy a requiemmel nem. Harc közben nincs váltás csak konzol játékokban. Ettől függetlenül emberünk jó munkát végzet. A minionsok nem szuperhősök mint sok módban de nem is lv10 környéke. A patch adja amitől a requiem a harcban jó. Egyenlőre ennyit tud. Ha light armor van rajtad nem normál fegyverrel rendelkezőkket taktikázva próbálja aki feltette. Semmiképp se várd, meg, hogy megüssön. Nem nehéz rendszer van a mozgásukban értelemszerűen. Ha jól kapcsoltad be a skilleket, nem csak találomra. Hanem a "classodnak" megfelelően. Nem igazán kell visszatölteni állást. A lényeg ami az oblivionnal is volt! 25-50-75-100 ez az alap. Erre épül ne akarj megölni egy elit ellenfelet 50-es skillel. Nem fog menni mégha ügyes vagy is ez nem az a játék. Ahhoz jól fejlesztett kari kell jó felszereléssel és specializáltan. Az elképzelt karakternek megfelelően. Edit: egy sima ütéshárítás is levitte a hpmet 10% alá a nyomorult fire sebzéssel pedig volt rajtam 30% immunitás. Ezért maradt életben :) Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.23. 17:43:05
Benéztem a shaartalba is kis karakterem mágiát ment oda tanulni a nighblade vonalhoz. Tolfdir az mester mágus de jó hogy mentettem. A draug sokféle és ha ketten hárman vannak megidézve lényeket. Akkor probléma lehet. Érdemes felvenni a kezdő cuccot a dungeon előtt. itt komoly csaták vannak. Még a segéd és adark elf tanonc is besegített így is kevés volt. Az frost atronach közelébe alacsony szinten nem szabad menni.
A Thalmor a requeimmel az ami, a kor urai. Kiszabadítottam egyet a strromcloack fogságából a viharkabátosok persze meg akartak volna ölni ez sikerült is volna. A Thalmor mágus még a kardomat is alig vettem elő már végzett velük mivel rossz irányba futottam a banditák is kijöttek, egyedül ledarált mindenkit. Szóval meggondolandó ha bele akarsz kötni egybe lv20? alatt?
Vannak részek ahol látszik az amit anno régen a megjelenés után talán előtt is sejteni lehetett volna. Amin senki nem tud javítani. Illetve a szerzői jogok. Ha megérkezel Whiterunba már birodalmi katonaként hozva az üzenetet, akkor is a kurva sárkánykákról kezd el beszélni a jarl. Oké összehozták valahogy mert nem teljesen szar, a jarlt a támadás érdekli. És így kiderül te ott voltál nem is mondhatod, hogy nem, mert nincs ilyen lehetőség. Ja igen az FNV az más dimenzió. Edit: Mindezzel együtt requiem nagyon ott van mert amikor nem kell feltétlen "azonnal" menned valamire fel is készülhetsz már ismerve mi vár rád ha nem egyedül mentél a koronáért és épp hogy túl élted Hadvarral Rikeekal mi van ha egyedül mész? :) Ezt megadja :) Szóval a középszerről a jó szintre emel. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.21. 19:41:54
Pár észrevétel aki először kezdi. 1. Vannak jó foodok a kocsmárosoknál. Mint a régi rpkben.:) Tudsz venni ami az alap szar visszatöltést javítja 10-20%-al, az is valami. Pénzed kevés jó ideig nem is lesz sok az utazás drága kezdetben gondold meg mire költöd. Amit nagyon megnehezítettek az a hp potion összerakása. Mivel átírták nagyjából az egészet, ez nem hullik az öledbe de sok lehetőséged van. Mára a Requiem egy alap lett azoknak akik butító, hülyítő cuccokon nőnek fel. Elkezdesz gondolkodni :) Ez a requiem light verziója. Természetesen a hp nem töltődik vissza magától. Annyit könnyítettek ha lehet annak nevezni régen az alap rpgékben is így volt sokan elfelejtették. Alvással pihenéssel visszatöltődik. Főleg ha használod a heal italkát amit lehet gyártani és egy időre ad heal regent. Jó cucc.
Igen a én meg a google fordító :) Aki akarja érteni érti, aki meg gúnyolódni akar azt is szabadon megteheti :) Ahogy te is meg a másik zseni. Elkezdtem tesztelni ezt a mára már lebutított 2.0 requiemet amiért sírnak a redditen sokan. Pedig még ez is egész jó. Nem hiszem valaha is befejezem ezt a játékot hamarabb megunnom. De ez jó mod. Rakás ficsőrrel, olyan dolgokkal mint a lassan visszatöltődő magicka és stamina taktikázásra kényszerít de ehhez jól módosított ellenfelek vannak, minden kap egy kis értelmet, hogy legyen miért használni de ne fps legyen mint a skyre pl. Istenek már nem figyelnek rád ebben a hitehagyott világban. Hiába nyomkodod a imahelyeket, Élvezetes lett a quest lánc is a jutalom már nem unalmas dolog mert a kazamaták, alagutak nincsenek tele kincsekkel. Requiem light verziója adja azt amit az oblivion adott. Kis kihívást az unalmas konzoljáték helyett.
Megvan :) Nem írt senki csak Altought. Végig láttam de #ID alapján csak ő firkált :)
Ami kell SSE engine fix. Be kell tedd a script könyvtárat a SKSE csomagból. Valamint az SSE engine dll-t direkt be kell tenni az Skyrim gyökérbe. És nagyjából teljesen fagyás mentesen fog futni. Kb 1 alkalommal fagy le talán egy este.
Betettem lentebb egy linket amin portolt verzió letölthető, az 1.9 és a 2.x is rajta van. Én a 2.02-t használom, mod organizerrel elég jól fel lehet rakni. Szerintem megy nexus managerrel is. Eleinte azzal próbálkoztam de valamiért nem jött össze. A mod organizert használsz egy dologra figyelni kell. Mivel ez virtuális rendszert használ. 1. Az organizer data fülén szerkeszt a szükséges iniket. Pl. reqitificator.ini Van leírás róla, hogy tudod azokat a requiem patchokat konvertálni amik USLEEP használnak USSEP-re. Elég egyszerű. Minden oldrim modot a CK-ban futtasd le, majd írd felül. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.20. 15:50:40
Én miért nem látom a többiek hozzászólásait? Valami bugom van?
Egyébként Although Nagyon nehezen olvasható amit írsz, számomra összeszedetlen.
Ennyi év után. Talán fura lassan de értem a dark brotherhood quest láncot. Azt látom az alap szar mögött még ott van az a világ amit szerettem. Ami nem a nyaljuk fényesre a segget, a vásárló seggétről szól. Biztos vagyok benne sokaknak leesett akik angolul játszották. Mára nem spoiler. Nekem mára esett le ez a sztori nem lehetett más úgy lett megírva jó vagy nem más kérdés. De erre szerintem jó. Aristid tényleg a guildját féltette. Mikor ott abban a pillanatban. Na oké normális rp-ben ami a bethet sajnos egy ideje nem jellemzi. Jó ideje ott van az nem árulod el de ehhez időt kell bele tenni. Nemcsak a felszínességbe amit itt esznek mint a cukrot. Hanem a mélységbe is.
De így ez tökéletesen össze van rakva te ellensége leszel attól a pillanattól, és ez elkerülhetetlenül vezet a végzethez. A Dark Brotherhood sztori mégis így egy jó sztori. Most eset le az alap nem mert az csak parasztvakítás. A mellékág az ami valahogy megvan írva. Hogy minden "visszafordul" és újra "jó lesz". Lehet nem így kellett volna megírják és most nem zárnák be őket? De ezek a karakterek a mellékágon. Aristid, Cicero, te és a többiek elfogadhatóak lettek. Ha innen nézem.
Oké megvan, megpróbálok lelépni mert ez nem az én szintem akiket megidéz meg a fagyhullám az messziről nézni se jó. Jelenleg nincs semmim amivel felvehetem a versenyt vele. Ezt jelenti a független encourters világ amikor nem csak olyanok jönnek akiket le tudsz győzni. Hanem olyanok is akik elől csak elmenekülni tudsz. Még ha egy szar dragonborn is vagy.
Mára is volt élmény több is. Elsőre egy kardfogú hátulról jött nem is láttam. Túléltem és módszeresen amit kellett bevetve elintéztem. Megyek tovább Veezara szórakoztat. Majd egy farkas és mágus csata. Kegyetlen kis gyilkos karim elindult kihasználni az esélyt. Sikerült is :) Épp fosztogattam a hulláját amikor elért a fagyhullám. Azt sem tudom honnan jött pedig körülnéztem de valaki rajtam kívül figyelte az áldozatot.
Immersive world Nem tudtam megállni ma újra kis kalandozások pár órában. Ez a mód érdekes, nem az amit a organic encourters jelent gyerekcipő de a srác adja a legjobb útmutatót, hogy lesz a statikus világból dinamikus. Azt gondolom a Beth már felfigyelt rá. Hiszen a gyerek új mérföldkő. Ez a mód meg. Mikor Veezara megjelenik üldözve egy áldozatot. Szóval ez jó cucc. Nem csak a requiemhez.
Oké pár tanács aki belevágna. -A fent tartott spellek mint a dark vision amik harc közben zabálják a manát vagy futás közben függően mennyire fejlett karaktered van, nyilván a novice az nem sokat ér. Viszont szép lassan töltik fel a skilledet. -ha nincs heavy armor skill bekapcsolva akkor olyan mintha túl terhelt lennél, ha fel veszel ilyet. Cserébe ami rajtad van nem számít bele a hordozott súlyba. Ez minden viselt cuccra igaz. -Tényleg, viselkedj úgy amilyen karit játszol felejtsd el teljesen a szuperhős modot mégha skyre hős vagy is. Ez más motor itt mindenki életben akar maradni és megölni téged ha ellenség vagy a bandita is. Hős csak a végére leszel. Ahogy kell. Az meg már unalmas. :) Figyeld miben van az ellenfeled ha noname cuccban akkor nem kell nagy taktika de ha nem abban akkor az már nevet szerzet és nem lesz könnyű megölni nyilván ahogy mész előre a a szinten nem a bandita lesz a probléma. - Ha mindezeken túl vagy elkezded élvezni a nyersanyag gyűjtést is a lélekkövek gyűjtését ha olyan a karid mert értelme lesz. :) Mondjuk mágusoknál nem a cucc a probléma ha látod specializált akkor arra készülj fel, mert tornádóval fogad és nincs két dobásod ha nem térsz ki nem a hp fele megy el hanem már nem állsz fel második körre. - Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.16. 22:37:00
Nem panaszkodok mert jó féle potionok voltak nála, köztük hp is csak már nem tudta használnia félelem légkörében :)
NA SIKERÜLT :) Régi idők türkjét használtam, megvártam míg közel jön és az utolsó pillanatban nyomtam el a spellt harmadik visszatöltésre működött. És így pont levertem :D A társán meg még kill mozi is volt :) Most hallgathatom a városig a szívdobogást mert természetesen hp visszatöltés sincs és már nem maradt potionom. Még a börtöncellákat kell kipucolni de szerintem ma meg leszek ezzel. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.16. 22:06:02
Szóval hihetetlen matematika és felépítés ez. Csak egy apróság és mennyire mutatja milyen szinten átgondolt mod. A félelemkeltés csökkenti a páncél ellenállását. pont olyan mértékben, Hogy egy light kari könnyen győzelemre jusson. A harc olyan amilyen kell legyen a light gyorsan végez ellenfelével. Nem engedheti meg magának sokáig tartson. itt viszont elmúlt a hatás kevesebb mint a fele maradt hpban "barátomnál". De ez is elég volt, mivel túl közel voltam hozzá mikor elmúlt a hatás. Már nem tudtam kilépni a gyors mozgása elől :)
Na tettem egy utolsó kísérletet. Most működött az orb pár másodpercre. Szóval van véletlen generálás is. Magyarul beépítették a luck-ot is amit a fasz Beth kihagyott. Ez a csávó egy zseni. Persze ez kevés volt de majdnem :D Majdnem megvolt. Hihetetlen milyen játékot csinált ebből Ogerboss. Egy napra könnyed kikapcsolódás ahol gondolkodni is kell sőt kötelező :)
Igen természetesen minden skill 5-15 között van beállítva indulásnál. Értelemszerűen. A lv1 az nem 25-ös skilleket jelent, fajtól függően meg tudod nézni mi az ami 15 és akkor azzal tudsz indulni. Jó kis orgyilkos kari lesz ez de idő még :) Pont ez a szép benne :)
Igen elfelejtettem mondani itt számít ha valakin dwemer sisak meg orc páncél van mert sok ütést elnyelnek, tehát ha light warrior vagy akkor mozognod kell nem vészes ez nem skyre. A heavy páncél azért lassítja őket. Ez viszont egyensúlyban van, Jobb felszereléssel és az hard hitje megöl ha nem térsz ki előle. Szóval szép feladat :)
Sajna az félelem orb nem működik rajta. Simán tovább jön pedig az illusion jó iskola :) Eddig bejött ezen nem immunis rá. :) És nincs helyem mozogni hátrálni a páncélja miatt tovább bírja az ütéseket mint az én karim. A társát gyorsan futásra kényszerítettem mivel a hpja secpec kevés lett és ilyenkor menekül ez is egy ficsör. Ez viszont eddigi legkeményebb ellenfelem ezen a szinten. A taktikám ami arra épült a heavy páncélosok hamar kifáradnak, ha szórakozok velük, ez bejött a boss szerű figuránál de az alvezér az hibátlan :) Ide méreg kell méghozzá jó alapanyagokból. Mert kb 2-ből ki kell nyírnom ennyi időm lesz :) Megoldom :)
Nincs ilyened, a legegyszerűbb varázslatok is ezer pénz neked meg pár száz is alig van. Van két induló spelled az is akkor ha az alap három skill közül egyet mágiára raksz akkor választhatsz 2 alap spellt. Még a kicsit komoly spellekhez sincs elég manád még akkor sem ha a mágus stonet választod. Fel van építve rendesen. Kiküszöbölve az összes alap baromság. Adept spellt még megvenni sem tudsz nemhogy expertet akiknél meg van azokat lv5-10 között meglegyinteni sem tudod. Jól megnéztem most ügyes ork felső páncél light alsó dwemer sisak és gyors nagyon. Ezt most feladom újra gyártok mérgeket és remélem lesz időm elnyomni őket mielőtt végez a karimmal.
Egész más tényleg. Bár megtartotta Xarrian örökségét. A bandit az bandita. Nincs extrém még extrémebb nevezés. Hogy faszának érezd magad. Felesleges. Akin jó cuccot látsz az nem lopta, hanem elvette attól akit megölt. Aki orc páncélba feszít ott számíthatsz rá vissza fogod tölteni nem egyszer nem kétszer, nem háromszor :) Ma kb. 2-3 órája próbálom bevenni az erődöt imperial quest láncon és élvezem :) Az ork páncélos megvan mindent elhasználtam. Azt gondoltam rosszabb nem lehet de igen bent az erődben egy kardos dwemer sisakkal nehéz páncéllal de fürgén fogalmam sincs, hogy győzőm le :)
Nagyon más. Megjelent benne a karakter fejlesztés ha nem heavy páncélod van és még low level vagy, az ellenfeleid akik mondjuk pajzs kard kombinációban vannak, nem elég csak eléjük állni, vagy felkészülve mérgekkel mész vagy más de effektive megjelenik a karakter fejlesztés el kell képzelned milyen karaktered van és aszerint kell viselkedned. Még a 2.0 verzióra is igaz. Az 1.9 meg végképp. Nem unottan mész hanem végiggondolod elég az amit összeraktál vagy sem. A mágus meg nagyon gyorsan végez veled ha nem készülsz fel vagy éppen nincs megfelelő ital nálad. Ez meg a fejlesztések, tökéletesen adják a a könnyed szórakozást. Legalább a harcot meg a rendszert élvezed. :)
Edit: Az egyik nagy előnyét a jól eltalált alap hármas, ami maradt, magicka hp, erőnlét, adja. Kellően le van lassítva a regeneráció ahhoz, hogy megtervezd mit akarsz mert ha nagyon lecsökken az erőnlét például, lelassulsz.Elégé. Persze függ milyen faj vagy. Szóval az egész értelmet nyer. Nem csak unottan választasz valamit. Mondanom se kell a fajok szuper exploitjai is ki lettek iktatva. Ha dark elfed van, van fire resit meg egyszer használható ancestor. Ami rövid ideig megnöveli a sebzés ellenállást. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.16. 17:41:04
Pedig olyasmi ami tényleg egyedi. Apró ficsörök levél az asztalon a menekülés során amit a torture guardról írtak bővített torture felszerelések, és milliónyi dolog. A pók méreg látás zavart okoz és bénulást is tud. Például tegnap nem jutottam ki egyből a menekülési úton. A pókok mellett sok kis pók is van. Az alkémia teljesen más, a sárkányok azok sárkányok, értelme van a karakterfejlesztésnek. Nagyon más a játék, az egészet a sztorit kivéve újra írták. Más a karakter fejlesztés, ezek a dolgok amik az alap verzióban semmi örömet nem jelentettek itt bíbelődsz vele. :) Hosszan lehetne sorolni mit ad, miközben felteszel több tucat módot fejleszteni az alapot együtt sem tudják kiadni ezt az egyet. :) Edit vannak fenntartott spellek amik fogyasztják a manát, a főzéssel értelmes fenntartott hatások vannak, de nem exploit. A boltokban alap cuccok vannak, a nagy lélekkövek ritkák, minden ki van pucolva jobban mint a morrowindos kieggel. A potionok is eltűntek a polcokról amik értékese és simán elemeled, lv1-en tényleg lv1 vagy és rá vagy utalva Ralofra vagy Hadvarra de már nem rém béna vagy mint a kezdeti verziókban, stb. stb. stb. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.12.16. 13:15:24
Köszi mindenkinek! Akkor kutyulivá azért átváltoztattatom magam. Vámpírokat már Penge óta nem szeretem, az nem opció.
Although: Épp erről van szó, szerepjáték. Én azt a szerepet találtam ki a karakteremnek, hogy jó, segítőkész, stb... Ezért is rinyáltam az öljélöljélöldmegnyírdki küldik miatt. Ebbe beletartozik a bolhás kutya, és vérszopó dög mentesség is. Vagy pl a koldus elküld lopni! De én nem akarom azt csinálni, ez nem olyan karakter. Ha minden barom küldetést, amit a pofámba tolnak elvállalnék, pont az nem lenne szerintem szerepjáték. Jó, kicsit az is benne van, hogy így elsőre azt csinálom, és úgy, ahogy azt a józan paraszti eszemmel csinálnám. Belegondolva, ezeknél a játékoknál mi értelme "gonosznak" lenni? (Ok, skyrimbe pont van bérgyilkos ág, lehet azt is választani.) De úgy általában mi értelme elutasító választ adni a segítségkérőknek. Mert hát gonoszak vagyunk, szarunk a kislányra aki keresi a hülye babáját. Elesünk a jutalomtól, annak mi értelme? Senki nem ellensége magának. Vagy elvisszük neki, majd utána nyúzzuk meg? Vagy csak akkor adjuk át neki, ha fizet?
Whiterun, companions küldetés rész7e a vérfarkassá válás, amit valóban nem lehet megkerülni, ha a küldetés sorozatot végig akarod vinni, de a vérfarkas létnek nincs komoly hátránya. Nem kap a karakter kipihent bónuszt az alvások után, jobban sebzik az ezüst fegyverek, de azokat csak a silverhand tagok használnak, cserébe viszont immunis lesz a betegségekkel szemben, úgy a vámpírok elleni harcok után sem kell arra figyelni, nem fertőződött-e meg. Vérfarkassá átváltozni nem kötelező, csak lehetséges, az NPC-k olykor megjegyzéseket tesznek az ázott kutya szagra, a küldetéssor végén pedig lesz lehetőség megszabadulni az áldástól, vagy átoktól. A Dawnguardban a vámpír lorddá válás lehetőség, nem kötelező. A vámpírokhoz csatlakozva értelem szerűen muszáj vámpírrá változni, de simán el lehet utasítani Harkont, aki kidobat a kastélyból, de megy tovább a küldetés az eredeti vonalon, vámpír vadásznak jelentkeztél, és az is maradsz (később Serena is át tud változtatni vámpír lorddá, de az is csak egy opció, nem kötelező - és nézőpont kérdése, kinek mennyire jön be a vámpírkodás)
Lehetsz Dawnguard is, akkor majd vámpírokat ölsz. A sztori szál mindkét esetben majdnem ugyanaz, Serenával kell jönni-menni. A Companions szál tényleg nem megy tovább ha nem változol át, az olyan. Utoljára szerkesztette: genndy, 2018.12.14. 20:30:33
Nem kell vámpírnak lenni, lehetsz vérfarkas is, az a legjobb választás, mert immunis leszel a vámpír harapásra, cserébe nem muszáj használni a vérfarkas alakodat, viszont a vámpírkodás csak az elején mókás, utána inkább idegesítő, bár kinek a pap kinek a papné.
Spoileres kicsit, de szerintem már mindenki ismeri rajtam kívül. Eljutottam a hajnalőrös kiegészítőhöz. Az lenne a kérdésem, ha én nem szeretnék retkes vérszívó lenni, akkor is van sztori, vagy ez csak vámpírként adja? Mint pl fallout4 ben a raideres kieg, az is akkor nyer értelmet igazán, ha nem csak ledarálsz mindenkit. Whiterunban is van egy questlánc ugye, ahol a farkasemberes dolog van. Én bolhás pincsi sem akartam lenni, meg is állt a dolog...
Tudom hogy nem ez volt a kérdés, de én a Nexus modmanagert használom, az egész egyértelmű. (Nekem is megy ) Pirossal jelzi ha gebasz van, és egy Loot-ot lefuttatsz,az sorba rak mindent. Láttam a nexuson hogy már egy Vortex nevű program van a helyén, azt kipróbáltam, de csak pislogtam mi merre... Inkább visszaraktam emezt. A páncélmodot írtad, szedtem le egy olyat is: göncös mod Van benne egy rakat jólkinéző szerelés, de az a tapasztalatom így kipróbálva, hogy sokkal nagyobb poén a fejlődésed közben talált cuccokal haladni. Ezeket meg lehet venni egy árusnál, de aztán mi van? Nem tuti hhogy lesznek jobb páncélok a játékban.(de persze lehet) Én majd úgy csinálom, ha elég nagy leszek, majd akkor hhasználom a modosat. Ma játszottam egyet, szerváltam elf páncélt, marha jól néz ki. 3 sárgafejű szédelgett az úton, ilyen végrehajtók, nagyarcúskodtak, meg fenyegetőztek. Nem kellett volna. Persze csak Lidia miatt sikerült a merénylet, ő kettőt föltartott, míg az egyiket padlóra küldtem, 2v2ben meg már esélytelenek voltak. Remélem nem lesz körözés, vagy ilyesmi, a hullákat ledobáltam a hídról a folyóba (mintha ez változtatna valamin, de hát játszunk), senki nem tud, nem hallott semmit. Nem hivatalosan, de beálltam a köpönyegesek közé.
Nem próbáltam a Requiremet, nem nagyon izgatnak a játékmenet changek. Viszont a Mod Organizer amikor telepítek egy mnódot lehet többet is kiválasztani a mod telepítésekor listából. Azok mik?
Ezt raktam fel textúrásnak, egész jól néz ki: textura A CBBE meg itt is alap kéne hogy legyen, s akkor nem olyan rusnyadék a karakter se: CBBE Persze biztos van aki jobban ért hozzá.
Ma éppen lv12 környékén kicsit elengedte ma koncentrálást a szerepet. Mert erről szól. Light armor nem heavy. Tudom az alapba mindegy. De itt nem 3 farkas ért be későn vettem észre őket. Dark elf gyilkosom kettővel végzett gyors mozgással a harmadik leterítette. Rockjoint nehezíti a látást vizuális hatásai vannak nem mindent veszek észre azonnal. Más mint az alap. Ogerboss mára tökéletesen letisztult modot rakott le. Jelen van minden aminek értelem van classok ha nem is megnevezve. Játékstílusok, nem egy síkú szar mint az alap. Fajok, történetek. A kis dark elf brotherhood tag karakterem, egy olyan korban ami nem róla, róluk szól, össze szorított foggal küzd, felfelé. És ez nem csak képzelet mint Kroki szokta csinálni a reqiuem méltó a nevéhez.
Próbáltad a requiemet? Megy az SE alatt is a 2.02 és vállalható. Requiem, Arthmoor modjai, patch a Dragonbornhoz követőkre. Én speciel a mod organizer 2.0 próbálgatom, A virtuális megoldása zseniális. Könnyen többféle kiszerelést is összerakhatsz. Ogerboss modja mára etalon lett. Van sok minden. Enisanion módjai az SE-hez. Skyre, stb. Mindenki megtalálhatja a magának valót. De. - kikapcsolt shirnék. - felépített skill fák, - nem tudsz átöltözni harc közben, - újra generált alkémia, főzőcskézés, -stb, stb, stb. - egy szóval minden ami egy rpghez kell egy módban, nincs másik. Már messze nem Xarrian által megépített old school mod. Nincs értelme. De ficsőrökben visszahozni mitől rpg egy rpg. Annak van a Requiem tökéletes erre. Enélkül, ahogy sokan az F4-et horizon nélkül elképzelni sem lehet.
Hát gyerekek, nem tudom mi van velem, de már 28adszor kezdem újra a Skyrimet. A FUS sárkiig csukott szemmel letolom már :) Tudom, hogy megint meg fogom unni pár óra után, de most megpróbálom a Lore-t is követni, elkezdett érdekelni.
Viszont most más megvilágításban állok neki. Íjász karakter lenne mint mindig, tps nézetben. Skyrim SE megvan, módokon gondolkodok. SKSE és SkyUI alap.
Ezen kívül valami jó testmod kellene, CBBE még mindig akuális? Jó lenne valami frankó armor mód is. Ezen kívül a vizualt is feltolnám pöttyet. Valami szép vegetáció jólesne, na meg a városok tuningja, mert azok is egész kopárok.
Nem kellenek szélsőséges viharok, jó az alap időjárás, de jó lenne valami megvilágítás FX csak ne legyen olyan cseszett sötét az éjjel és az interior. Az ELFX az nem túl jó nekem
Ezen kívül tudtok ajánlani valami nyilazós módot is, ami esetleg új íjat és vesszőt ad hozzá?
Mod organizer az NMM helyett?
Vajon lehet a két évvel ezelőtt installt upgradelni? Azóta nem nyúltam hozzá...
Ugyanerre, mar be is jelentettek - volt is hiszti miatta, nem kicsi.
Bar szerintem jovore megszunik/atszervezodik a Bethesda abban a formaban, ahogy jelenleg letezik, igy egy ideig nem lesz TES VI., se Fallout, es meg a Starfield is csuszik szerintem, nem jon 2019/20-ban. Igy viszont lesz esely egy uj alapokra epulo motorra. Talan. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.09. 12:17:28
hallod nekem megvolt a lathatatlanna tevo varazsitalom plusz a guggolasnal arnyek jaras minden letezo lopakodasi forma es a karakterem tudta, hogy jon, mert amikor a barlang kijaratahoz kozeledtem benyomott egy parbeszedet...igy azt csinaltam, hogy a barlang szajbol kezdtem el az embereit lenyilazgatni mig Kematu nem maradt egyedul es valahogy futkosva megoltem...mivel kozelharcra alkalmatlan karakterem volt
Azon gondolkozom, hogyha egyszer kijön a TES6, akkor az ugyanerre a bugos motorra fog épülni, vagy vesznek végre valami faja grafigus rendszert?
áá, itt van ez a mod, ami az f4ben is adott plusz követő lehetőséget: amazing follower tweaks
Az ESO oldalon betettem két videot ami a Tribunalról szól előzmény történet az ESO-hoz is jó meg a TESV-höz is. De ha végig akarsz menni a sorozaton. Akkor mellőzd. Majd utána. Mondjuk a Morrowind mai mértéken mérve túl nehéz lesz neked. Nekünk is az akik azon nőttünk fel :)
Utána az oblivion jön majd a skyrim mikor a High elf lesz a csúcson. A dark elfek meg ahogy Azura megjósolta. Földönfutók. Legtöbbjük sajnos már csak árnyékai elődeiknek. A TESV már ez a kor. ami nem lenne gond de a Beth mára már a tömeg igényeit elégíti ki érthető módon. Ettől még nyomaiban az ami a morrowind volt és koherens folytatás.
30327 Na ja, nekem ez az első elderscroll. Talán az obliviont próbáltam 3 percig anno, de nem bírta a gépem, úgyhogy nem lett belőle akkor semmi. Tényleg semmi rálátásom nem volt (nincs) a témára, így meg elég tömény tud lenni. Elhiszem én azt is hogy nagyszerű a lore, csak hát annyira egyelőre nem csigázott föl hogy én ezt mind-mind előre áttanulmányozzam. (Szerintem, a döntésemtől függetlenül még érdekelhet, hogy végülis a zsoldosok a jó arcok, vagy a ffogadós nő) Ahogy mondod, az idegen aki odatévedt, és a józan esze után próbál menni, ezt próbálom követni. Ezért is ajvékolok a szembejövő hülyeségeken, de tetszik a dolog, jó a játék, de a hülyeségeket azt megjegyzem. Ahogy a Falloutnál is tetszett, de az ostobaságokat akkor is megemlítettem.
30326 Szóval miért nem értesz egyet az első mondatommal? Ha orkot mondunk, az legyen ork. Ismerjük őket warcraftból (szerintem a "legnépszerűbb" orkok, vagy esetleg Tolkientől (bár azt a variációt utálom, a csávónál a csúnya rossz, a szép meg jó, meg vannak a szőröslábú izék ), de itt ahogy le lett írva, az ork is elf, meg mi van? Ha aszondom elf, a szőke bitang csajok jutnak eszembe nagy füllel (a férfi variációt még mindig nem tudtam feldolgozni), és nem ezek a torzpofájú förmedvények, ahogy itt ábrázolják őket. Bosmernek elmegy, de elfnek már nem. De mindenesetre jól összehozták őket, a rómaiak harcolnak a vikingekkel, vannak orkok, elfek, stb... feltűnnek a titokzatos gyíkemberek is... Ennyi erővel hívhatnánk a birodalmiakat is rómainak pl.
A bérgyilkosszekta meg ok hogy embereket öl, de tudatlanul odamentem a kisgyerekhez, nem szektatagként. Viszont távozni már csak egy gyilkossági megbízással lehetett.
Oké ha van egy kis időd ez az egyik kedvencem. Fagyhullás Ez meg a Tribunal története. Kis betekintők a világba a könyvek a történetek az elbeszélések egy semmihez sem fogható világot jelentenek. Nekem nagy kedvenc a Fallout és nem értek egyet vele a TES5 sztori szintne jobb lenne mint az F4 de nincs jelentősége. Mindkét világ csodálatos. Utolsó termés
Ha valaki most ismerkedik a TES jatekok vilagaval/univerzumaval, akkor teljesen ertheto es teljesen jogos amit mondasz. Tenyleg az ember kapja az arcaba a sok infot, sztorit, stb. ugy, hogy fogalma sincs rola, ki kicsoda-micsoda, kinek a mije, stb. Mintha beulnel egy konyvtarba es van 10 perced atolvasni mndent ugy, hogy kozben meg haladj is a munkaddal. Jogos.
Viszont tartsd azt is szem elott, hogy ez a szeria otodik resze. Az elso ket resz (Arena es Daggerfall) csak osszerakott valamit, nem volt nagyon kidolgozva minden, de a 3-4-5 resz mar olyan univerzumot epitett ki, hogy Nirn tortenelme kvazi az emberi egyetemes tortenelemmel vetekszik, ami a reszleteket es osszefuggeseket illeti. Na most ebbe csoppentel te bele ugy, hogy elotte nem ismerted a vilagot es pont emiatt tenyleg nehez eleinte megerteni es atlatni. Ha maradsz a sorozatnal, akkor idovel azert le fog tisztulni minden.
Olyan ez, mint amikor leultetsz valakit - hogy a peldaddal eljek - a DS9 S01E22-es epizodja ele, hogy akkor tessek, elvezd :) A latvany jo, az epizod sztorija is jo, ot perc utan latod, hogy ki az a Sisco, Dax, Quark es a tobbiek, de magarol a Star Trek univerzumrol egy resz alapjan nagyon keveset fogsz megtudni, es nem biztos hogy erted, ki kivel hogy viselkedik, miert ugy, stb. (peldaul Sisco es Dax viszonyat soha senki sem fogja megerteni egy random resz alapjan) A TES is ilyen, minel tobbet ismersz meg a vilagabol, annal jobban fogod elvezni azokat az 1-2 mondatos kis apro reszleteket, amelyek egy-egy konyvben, egy-egy dialogusban, stb. megbujnak.
De, ha nem erdekel az univerzum es nincs is most kedved ezt megismerni, akkor meg jatssz ugy, mint egy idegen, akinek fogalma sincs hova kerult, donts a szived es a "jozan paraszti esz" alapjan. Elrontani nem lehet :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.08. 13:26:12
Hat az elso mondatoddal marhara nem tudok egyeterteni ;) a TES-nek elkepesztoen jo lore-ja van amit sokszor jatek kozben tudsz felgongyoliteni (ld Morrowind sztorija) es barmennyire is nem a kedvencem az 5os attol meg igaz h kuldetesreszletessegben eg es fold a kulonbseg kozte es a (Beth fele) Fallout kozott, a javara. Lehet h sokszor itt is az a vege egy kuldinek h nyird ki ezt, nyird ki azt de hat a legtobb crpg-ben ez igy van plusz nem igazan tudom mit varsz egy bergyilkos szektatol vagy a tolvajok cehetol h megis milyen vegkifejletet akarnak? :)
Ha kepes vagy a mostanra csunyacska grafikatol elvonatkoztatni akkor en elsore az Obliviont ajanlanam neked mert annak a sztorija sokkal inkabb high-fantasy beutesu es emlekeim szerint van egy romantikus baja egy csomo quest-nek. (En peldaul roppantul elveztem abban a Thieves Guild-et vegig ahol inkabb ilyen Robin Hood fele vidamfijugg gyulekezete mig a Skyrim-ban nekem ilyen full maffiozok jelleget oltott eleg gyorsan. (direkt el is basztam nekik par kuldit :) ))
inkább talán neked kellene utánanézned miről szól ha érdekel némi háttér a morrohun oldalán találsz magyarra fordított könyveket a TEs világából. Eredettörténet is van a neten.
Én megöltem Kematut és a bandáját. Nem volt nagy ügy. Lopakodós vazsis íjásszal 1-1 lövés volt lesből 1-1 embere. Na meg a tűzelementál és Lídia is tette a dolgát.
Az addig ok hogy ne keverjük, de akkor ne hívják őket úgy is a kitalált halandzsa mellett. Bennem is felmerültek ugye kérdések, bár ez a colombozás (Fred érdekes kérdései) eléggé elkerült, főleg amiatt, hogy ez a küldetés, marhára a játék elején van, és hát hhalvány gőzöm sincs még némely megnevezés jelentését illetően. Tegnapelőtt olvastam utána pl hogy ki a jó istenek azok a talmorok. Mir-murr, meg Doktoraugur, meg a Dominium, fölnézek az égre, ott a DS9 is, meg a jemhadar, demer, meg dweller, stb... . (Nagyon nem csipázom mikor a pofámba van tolva a sok halandzsa egyszerre, volt már olyan könyv, amit abbahagytam tíz oldal után, mert három soronként kellett a végére lapoznom a szójegyzet miatt. Az mégis mi a fenét gondolt?) Harmadjára találkozok ezzel a küldetéssel, de első két játéknál nem jutottam valami messze. És hát be kell valljam akkor még a játék történelemét is hát...khm leszartam, csak a szám tátottam, tetszett a látvány. Most már azért jobban figyelek (könyveket is olvasgatom, pl. a történelmesek valami halálian untatnak, de némelyik sztori egész jó lett), hogy ki mi és miért, de még mindig korainak érzem ezt a küldetést, főleg hogy elderscrollst se láttam még előtte. Így harmadjára kezdett el jobban érdekelni, első kettőnél odaadtam a zsoldosoknak a nőt. Bár ebbe közre játszott nagyban a tény, ami alább meg volt említve, Kematuék túl tápak voltak még. Mert elsőre ugye az volt a benyomás, hogy a handzsáros tesók vegzálják a feka csajt, csak segítek már. De Kematu verzióján is elgondolkodtam. Úgy elképzelem ahogy a vértől csöpögő főhősnek elkezd dumálni Kematu a barlangban, mire az válaszol: Én vagyok a sárkánykölök baszki, ha nem húztok el innen a vérbe, egyenként üvöltöm le a haját mindenkinek! A kérdésekből én most úgy döntöttem hogy a csajnak segítek, úgyhogy Lidiának fel kell kötnie a bugyiját...
Az itteni elfeket ne keverjük a Forgotten Realms elfjeivel. Ebben a világban gyakorlatilag egy kétlábú vagy elf (valamilyen …mer), vagy ember (birodalmi, északi, redguard), vagy valami állati lény (khajiit vagy argonian). Az orkok is elfek, ahogy a rég felszívódott technikus dwarfok is. És a sötételfek itt egyáltalán nem negatív karakterek. A high elfek sokkal inkább hódító elnyomó hajlamúak, mint a szegény lenézett rokon darkok.
attol fuggoen, hogy mit valaszt es a jatek mely szakaszaban nos, ha Kematut meg akarja olni az nagyon nehez lesz, mert kb a korulveszik a scimitart viselo bandaja es baromi nehez megolni oket...persze ezt a kuldetest lehet kesobbre is hagyni, amikor a karakter eros...pl a barlangban megprobaltam odalopakodni, de keptelenseg, mert a jatek mechanikaja miatt tudja, hogy ott vagyok...
azt javaslom neked, hogy inkabb a csajszit add fel azert nem olnek meg asszem XP-t es lovet is kapsz erte...
> Az nem tetszik ebben (a questben), hogy tényleg csak hasracsapás a dolog.
Gondolkozz egy picit: adott egy redguard csaj, akit a redguard zsoldosok keresnek. Miert? Az egyik fel azt mondja, hogy arulo, a masik fel azt mondja, hogy nem arulo, hanem epp' hogy ellenallo. Kinek van igaza? Mindez Skyrimban, Whiterun egyik fogadojaban.
Ha ellenallo es a Dominion ellen szolalt fel, ahogy o maga allitja, akkor miert jott Skyrimba? Hiszen a redguardok mostanra visszaszoritottak a Thalmort/Dominiont Hammerfallbol, vagyis sokkal nagyobb biztonsagban lett volna otthon, mint egy olyan helyen, ahol eppen most kezdtek nagyobb letszamban megjelenni a Thalmor ugynokok, a Talos kultusz elleni "harcuk" miatt. De az is hihetetlen, hogy az amugy verprofi Thalmor nem sajat beepitett ugynokeit kuldi utana, hanem felberel par "kulsos" idiotat (Kamatu es bandaja), akik azzal toltik a napjaikat, hogy boldog-boldogtalannal rakerdeznek a falvakban, hogy "lattak ezt az asszonyt?" A Dominion ennel picit azert szofisztikaltabb modszereket szokott alkalmazni. :)
Ha pedig arulo es tenyleg elarulta a varost a Dominion elleni "harcban", akkor meg mit keres Skyrimban? Miert nem ment az elfekhez menedekert, hiszen nekik segitett evekkel ezelott? Ha olyan nagy dolgot tett, amit allitanak rola, akkor tudhatta volna, hogy a redguardok nem fogjak annyiban hagyni, es addig keresik Tamriel szerte, amig egyszer megtalaljak. Most pedig, hogy a nepuk ismet kiszabadult a Thalmor fennhatosag alol, van idejuk felkutatni a nep belso ellenseget.
Vagy peldaul, a redguard zsoldosokat nem nagyon engedik be Whiterunba, ezert is talalkozol veluk az istalloban. Akkor Sadia mit keres a varosban, sot, meg melot is kapott? Hogy-hogy, o miert? Miert biznak meg a Jarl emberei (es hat maga a Jarl, mint aki ebben dont) a noben, es miert nem a zsoldosokban? Skyrimnak sok baja nincs Hammerfellel, sot, a Thalmor Talos ellenes viselkedese miatt van kozos ellenseg is. De ha ezzel nem szamolunk, csak a bizalom hianyaval, akkor kik a zsoldosok valojaban akkor, ha a whiteruni vezer nem bizik bennuk? Pedig egy kereskedelmi, kozponti varosban aztan minden szerzet megfordul, ez hozza tartozik a varoskephez.
Hja, es Saadia miert akarja ennyire megolni Kematut, ahelyett, hogy menekulne? Hiszen ha ennyire uldozik, akkor ha egy zsoldos kapitanyt kiiktat, akkor nem csak, hogy felhivja magara a figyelmet, de legjobb esetben is maximum csak kis idot nyerhet, mielott jon a kovetkezo csapat.
Es meg lehetne kerdeseket feltenni.
Egy biztos, ha a zsoldosoknak segitesz, akkor Sadia nem eri meg a holnapot, hiaba is jatszanak neked paralizalast, stb. :) Menj vissza kis ido mulva a Halls of Deadbe is ott lesz sajnos az o urnaja is. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.08. 01:41:06
Igyekeztem... (Lehet benne spoiler, csak hátha van aki még nem jácccccot vele. Bár kétlem. ) Az nem tetszik ebben (a questben), hogy tényleg csak hasracsapás a dolog. Pl F4 be is van döntős szituáció, mondjuk a cabot házat. De ha ott szépen körülnézel, elolvasgatsz ezt azt, azért rájössz hogy mégis kit kéne picsán rúgni igazából.
Biztos van több hasonló is, de nekem az f3 ban pl a Tennpeny tower jut még eszembe, de ott legalább van szimpatikus meg kevésbé szimpatikus oldal, más kérdés hogy pofára esel akkor is ha őket választod. Itt meg csak a szereplők szavának hihetek, ami hát édeskevés.
Ami még nem tetszik, hogy van olyan küldi, amibe ha belefogok, nincs választásom. Pl lopd el xy-tól az izéjét. Há de ha én nem akarom? Akkor nem kéne olyan opció hogy pá, szevasz? Vagy van ez a kölyök, aki idézi a sötét testvériséget, franc tudta hogy mi meg hogy, elmentem megnézni hogy az mi, mit akar. Természetesen öljek mmeg valakit, az a küldetés következő pontja, mert egy hülyegyerek azt akarja. Nem ám vizsgáld meg a szitut, aztán tégy ahogy jónak látod, hanem öld meg! Persze még nem jutottam ennél tovább, lehet nem sima kill lesz, de a utolsó küldetéspont ezt írja. Valahonnan ismerős.... A végén mindenhol mindig mindent ölni!!!!! Megalkottam a kis szöszi elfkiscsajt, pozitív karakterként. Ami a szituációban az eszembe jutott, az lenyugtatni a gyereket, jaj térjél már észhez kis buta (vagy elseggelek, ahogy anyád tette volna), esetleg mint árva kölyöknek felajánlani hogy legyen +1 gyerekem az egyik birtokomon. Egész jó variáció lett volna egynek. Érdekes ahogy ebben az univerzumban nincsenek jó véleménnyel az elfekről (a készítők). Mondjuk nekem se a kedvenceim, de íjászt akartam, a bosmernek volt a legjobb skillje rá, aztán alkottam rá arcot, fejet, és megkedveltem. A sötét elf ugye alapból nem pozitív faj, bár itt nem ismerem őket. A nemes elfeket, ahogy utána olvastam nem csípik, elnyomók, sznob tetveknek tartják, stb... Aztán az erdei elfek jó tolvajok, és mellé még kannibálok is!!!! Persze emellett biztosan van jó tulajdonságuk is, pl hogy jól tudnak főzni.... Ha ez nem lenne elég, úgy vannak ábrázolva a játékban grafikailag, hogy ha az óvónéni holnapután megkér az oviban, csukott szemmel rajzolok neki egy szebb arcot.
Hihetetlen vagy megtaláltad az egyetlen questet aminél gondolkodnod kell :)
Ez az a kuldetes, amelyet most megoldasz (dontesz vagy igy, vagy ugy), majd kesobb a jatekban megszerzett tovabbi infok birtokaban ebredsz ra arra, hogy jol dontottel e vagy sem. Bar a "jol donteni" itt is egyeni nezopont kerdese.
Van az a küldi, ahol a ragada nőt Saadiat kell, vagy nem kell átadni az őt kereső harcosoknak Whiterunban. Itt most mi a "jó" választás? Nekem nem derült ki egyértelműen hogy ki a hunyó. Egyik mondja ezt, a másik mondja azt, de mi az igazság? Vagy ez csak egy olyan megoldás, hogy válasszál marha, ne agyaljál, oszt usgyi a következő questre? Utoljára szerkesztette: Kroki105, 2018.12.07. 20:25:44
Armornak most töltöttem le egy modot, vagy 2 giga volt, eszetlen mennyiségű hacukát raktak bele, és meg is vásárolhatók. Egyelőre csak spellmenteset vettem, az olcsóbb volt. Majd ha elérek oda, aggatok rájuk varázslatot. Ez a "csalás" dolog még jól is jött, ugye újrakezdés miatt oda lenne a sok íjász tápolt idő, de így azért 50et visszakaptam a 60+ból. Természetesen ha más ilyesmi lesz, azt már nem használom ki, nem vagyok a magam ellensége, nem teszem tönkre a szórakozásom. Majd azt is kipróbálom valamikor amit te írtál modot, de egyelőre még ez is megteszi. Annyira sok hely, tartalom van, hogy ezzel is elvagyok. (főleg most újra előrl) Meg ahogy olvastam, az kicsit nehézzé teszi a játékot. Tudod, f4 nél is hanyagoltam a survit, nálam inkább a szórakozás a cél, nem a hajtépés. Amúgy az elf íjász(tanár) mint társ kicsit op, hozzá képest Lidia egy amatőr. Vissza is küldtem izéfalvára, majd ha nagyon szarba leszek egy küldinél, ismét felkérem. A varázskönyvek drágítása viszont jól hangzana (bár egyelőre nem varázsoskodok), túl olcsón adják vanillában.
Igen Kroki az alap skyrim ilyen :) Requiem és még pár mod az összes ilyen cheatot kikapcsolja meg megnöveli a költségeket. Még egy egyszerű spell könyvekért is ezreket kell fizetni és ez így ok. Hasonlóan a képzések se olcsók. Megváltozik az egész még az alap brotherhood armornak is örülsz, és eszedbe se jut lv 20 alatt komolyan vedd magad :)