Nagyon más. Megjelent benne a karakter fejlesztés ha nem heavy páncélod van és még low level vagy, az ellenfeleid akik mondjuk pajzs kard kombinációban vannak, nem elég csak eléjük állni, vagy felkészülve mérgekkel mész vagy más de effektive megjelenik a karakter fejlesztés el kell képzelned milyen karaktered van és aszerint kell viselkedned. Még a 2.0 verzióra is igaz. Az 1.9 meg végképp. Nem unottan mész hanem végiggondolod elég az amit összeraktál vagy sem. A mágus meg nagyon gyorsan végez veled ha nem készülsz fel vagy éppen nincs megfelelő ital nálad. Ez meg a fejlesztések, tökéletesen adják a a könnyed szórakozást. Legalább a harcot meg a rendszert élvezed. :)
Edit: Az egyik nagy előnyét a jól eltalált alap hármas, ami maradt, magicka hp, erőnlét, adja. Kellően le van lassítva a regeneráció ahhoz, hogy megtervezd mit akarsz mert ha nagyon lecsökken az erőnlét például, lelassulsz.Elégé. Persze függ milyen faj vagy. Szóval az egész értelmet nyer. Nem csak unottan választasz valamit. Mondanom se kell a fajok szuper exploitjai is ki lettek iktatva. Ha dark elfed van, van fire resit meg egyszer használható ancestor. Ami rövid ideig megnöveli a sebzés ellenállást.