Lnne egy apró, de igen bosszantó problémám a játékban mégpedig az, hogy nem tudom elmenteni a játékot. A gyakorló játékot játszom jelenleg, van róla mentésem 282 körnél, de már 460-nál járok és egyszerűen szürke az ikon, meg se tudom nyitni. Tudna valaki ebben segíteni?
De a gép kikerülhetö és verhetö extrémen is, ha megvannak a kimaxolt titánok köztük a doomstar, akkor nem tud megverni... Furán gyárt a gép, veszi vegyesen a hajokat, ami a gyakorlatban ugy néz ki, hogy egy kör egy kis hajo, ami papiron nem rossz, mert flottalimitre számolva még talán erösebb is, viszont a vegyes felállás miatt elöször beérnek a kicsi hajok, aztán a közepesek és végül a nagy hajoi, amikor jönnek a kicsik akkor a titánok megritkitják öket, miközben a kis hajoikat lövi az elsö sorom oldalso/hátso fegyveri és a hátso soraim, addig a közepes hajoit már sorozza a heavy mountos elsö fegyvereim, amire pedig a nagy hajoi lötávba érnek, már az elsö két csapatukat legyalultam...ráadásul a nehézfegyvereknek emelt lötávval kifejezetten könnyü célpont az néhány nagy hajo
Ami szintén fontos, hogy nem osztjuk meg a térképet a géppel, max. akkor ha megtámadna, mert ha átadod a térképedet akkor "meglátja" az eröd( ami icipici) és nekedjön...tehát bzisokkal gyorsan le kell zárni az utakat
Ami még zavaro, hogy kell mindenképpen a -100%os szennyezés épület, mert rém unalmas néhány körönként bekapcsolgatni a légtisztitot, majd kikapcsolni, vissza a hajogyártást ami félbemaradt, majd ujra a légtisztito stbstb
most nem azért mondom, de megint megcsapkodtam őket :) ez közepes cluster pálya volt, annyit változtattam, hogy a kutatást is felraktam nagyon gyorsra és a kezdő techet is advancedre
technikailag ha az elején ki tudod kerülni, akkor meg kell, hogy verd, mert ahogy néztem a hajóit nem maxolja (kb. olyat használ, mint amit nekem a gép magátol megtervez)...ami komoly előny valljuk be
nagy pálya volt, most néztem
kipróbáltam a doomstart önmagában, nem sokat ért....igaz 501 hajó ment rá :D
mondjuk a doomstarom 20k feletti támadóerővel bírt :) bár csatában nem láttam (a nagy csatákat mozinézetben néztem, mert sima auto-battleben kikapott, befagyott, kidöglött a rendszer, a kicsinél meg nem ért el a lövésig)
+25% termelés +50% kutatás -25% pínz nagyobb bolygó, ásványokban gazdag azt hiszem ez volt a nép huge pályá, nyolcan, cluster elrendezésben, kutatás nagyon lassún, termelés és népesség növekedés nagyon gyorson az elején pakolgatni kell az embereket, én a népességet tolom az első körökben, aztán szépen lassan kikutatom az első techet, ami kajás vagy ipari termeléses, kb. így kezdek
a gép úgyis jön és beléd köt, egyszerűen lehetetlen felvenni vele a versenyt, piszkosul termel és kutat...ami viszont gáz, hogy pénze nincs, ezért nem tudsz kereskedelmi szerződést kötni vele, tehát elég üres lesz a kincstár :/
rém egyszerű, kell egy saját nép, azzal szépen begubózól, ha el akar tiporni a gép, akkor odaadsz neki mindent amit kér és vársz...aztán felszereled a titánokat jófajta fegyverrel és adsz a pofikájának amikor az első csatára sor került vittem 35 titánt ő meg hozott 350 hajót, végülis könnyen nyertem, mert kicsi hajókat használ a gép, amik nagy területet foglalnak a pályán, tehát minden hajóm minden fegyverrel lőtt, neki pedig a flotta felel lőtávon kívül volt hozzáteszem mindenképpen módosítani kell az alap hajókon (pl. még a bombákat is leszedtem, mondjuk csináltam olyat amin majdnem 150 volt, ebből ugye kettő lebombozzá a legnagyobb bolygót egy kör alatt, így gyakorlatilag egész rendszereket lehet kinyírni) a gépnek mondjuk nagy a flottalimitje (pl. volt olyan csata ahova három ilyen doomstart hozott), a nagyobb csatákba 50-100k közötti támadóerejű flottákat hozott, mondjuk nekem a gép játszotta le
na, extrém nehézségen is megvertem őket, kemény volt
Akkor eléggé sok felé kell koncentrálni....sajna úgy látom nem túl aktívak itt az emberek, esetleg más fóruma is van? Ahol kaphat az ember stratégiai ötleteket?
- Fordítottam (fordítottuk) már az Endless Space játékot, a Galactic Civilizations két részét, meg még vagy két stratégiát, de ilyen agyament szövegeket nem gyakran láttam, mint ami ebbe szerepel... - Mellesleg a Fallout 4-et is fordítom/vezetem a projektet, nem csak ezzel foglalkozok.
Szerintem felesleges ezen összevitatkozni, mert tény, hogy talán egyikünk sem stratégiai zseni, lehet jobban is kezelni a játékot, de tény, hogy szembetűnő "érdekességek" vannak a játékban, amit szerintem a legjobban managelt és fordulónként optimalizált bolygó termésekkel sem lehet elérni. (néhányat írtam korábban, de lehetne még sorolni a meglepő dolgokat). Inkább azt írjátok le, hogy ki milyen stratégiát követ? Gyors terjeszkedés, majd koncentrálás a védelemre? Vagy támadás az első perctől kezdve? A diplomácia mint kb a Civ ben...ha gyenge vagy semmit sem fogad el, nem békül, ha erősebb vagy akkor sunyít...
Igen, csal, mert látja, hogy hova lépek...
A Civ meg tutira csal, mikor egy üres városba egy kör alatt 3 egységet pakol le. A játék SZABÁLYRENDSZERÉT hágja át az MI konkrétan.
Hülyeséget beszélsz. Xcom2-nél is hisztiztél, hogy csal a program közben a net meg tele van olyan végigjátszásokkal ahol a legnehezebb fokozaton visszatöltés nélkül végigvitték. El kell fogadni, hogy van amihez bénák vagyunk. Én balfasz vagyok a repülős játékokban. Semmi kihívás nem lenne egy játékban se ha úgy játszana mint egy 5 éves. Máig olvasok olyan hozzászólásokat hogy a heroes6-ban vagy 7-ben easyn nem tudják megverni a gépet. Inkább a játékostársadalom van elbutulva...
Kipróbáltam, hogy tartalékolva, egyszerre kolonizáltam 5 bolygót, gondoltam ezzel az addig fej fej melletti bolygólétszámmal kicsit kibillen a dolog. Nos, a következő körben(!) jött a hírek ahol 2 faj is egyel, illetve kettővel több bolygót kolonizált mint én..... :) no comment
Ezért kérdeztem a multit. Nincs olyan MI, ami ne csalna. Volt valami szintén xxx űrstart. ott nem csalást volt, egyszerűen az MI minig resource bónuszt kapott. A Civ és a legtöbb játék viszont csal, pofátlanul.
hali! másnál is csal a gép, de nem kicsit? 1 bolygója van de akkora sereget küld amit el sem lehetne tartani pénzzel és command ponttal.... :(
kár hogy tönkre teszik ezeket a játékokat a gépek csalásával :(
Én idővel megbarátkoztam vele és sokat játszottam, de valóban nem volt az igazi, túl bonyolult, túl összetett, túl sok mikromenedzsmenttel. Vagy alternatívaként a gép játszott helyetted.
Most ez a rész elég kafa, bátran állítom. Már az early acces első napja óta megvan, végig követtem a fejlesztést, szépen bővültek a funkciók, jól kiteljesedett a játék. A kémkedésen pl. fejlesztettek a korábbi részekhez képest, most érdekesebb.
Valós real time. De az AI levezeti neked, ha nagyon akarod, sőt le is szimuláltathatod. Előre kiírja az esélyeket, néha nem is érdemes vesződni vele. Adhatsz meg formációt, sebességet az űrhajóknak, milyen fegyverrel milyen lőtávot alkalmazzanak, és a z egyhelyben lebegő bázisaidnak is adhatsz parancsot.
Nos, nagyon hasonlít az ős MOO-khoz, leginkább az 1 és a 2 keveréke, a 3-ra szerencsére nyomokban sem emlékeztet. Nekem bejön. Ugyanaz a szisztéma működik benne, bár freighterek nincsenek, amivel kaját, nyersanyagot lehetett elosztani a hiányban szenvedő bolygókra. Bár még a full verziót nem indítottam el, lehet a végső buildben már az is van?!?! Eddig legendás leaderek sem voltak. De az alapok, a kolóniák fejlesztése, az űrhajók fejlesztése, a diplomácia szinte ugyanaz, mint a MOO 1+2-ben. Az űrcsaták viszont most real time mennek. Mindez persze most korszerűbb grafikával. Ja, a fajok is szinte teljesen ugyan azok, DLC-ként van egy új. És persze lehet indítani most is személyre szabott egyedi fajt.
Bizony, néztem én is, de a megvételével várok. Imádom a Crusader King 2-őt is, de már 30 DLC kijött hozzá.. igaz, annál nincs csomag bundle vagy hasonló, de remélem ehhez majd lesz pár év múlva :)
Az meg a másik, hogy már a CK2 is kemény GDP-t vont el a magyar piacról, mi lenne, ha még erre is rászokna az ember ? :)
/viccet félre téve, nagyon város volt, erős a kísértés/
Valami ilyesminek kellene az új MoO-nak is lennie. :)
Én szerintem beruházok rá, most csak 26ojró (~8k) Instant-gamingről, bár Imperial Gamingen még olcsóbb 0,7 ojróval... Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.09. 20:17:09
G2A-n most hétvégi akcióban -50%-al lehet hozzájutni a Collector's Editionhöz. :)
Ja, és az EA árban benne foglaltatik egy-egy grátisz MOO1, MOO2 és MOO3 játék is.
Én megvettem , és rendbe van a játék . Most ezért ennyi mert ez EA ár ami a deluxe ár , a normal 29 eu lesz. Az sem olcsó.. Viszont nem több de nem is kevesebb mint a MOO1 vagy MOO2 volt ! Nekem ez a lényeg , minden elsöre átlátható , letiszult , tudod mit miért csinálsz , csak mai grafikával.
Nem is értem , miert akara bárki is világ megváltást ettöl, mindig is azért sírtunk hogy legyen már egy moo szintü game , most itt van , most meg ez a gond...
Jók az értékelések mindenhol, ez egy mai grafikás MOO2 Utoljára szerkesztette: nomiss, 2016.02.28. 15:36:32
Ez még nem a teljes játék. WG itt is azt csinálja mint a worlds of sorozatnál. A játék 3 hónap múlva lesz végleges, addig minden egyes hónapban hoznak ki hozzá majd egy - egy patchet. Tegnap megnéztem a youte-bon mighty Jingles 20 perces videóját a játékról. Nekem túl egyszerűnek tűnik a játék. Inkább a Stellaris-ra adok ki pénzt majd mint erre. Az sokkal komolyabb játék lesz, ráadásul a Paradox csinálja ami garancia rá, hogy jó stratégiai játék lesz.
Valahogy a videók és a nyilatkozatok alapján, én kicsit indie-sebb megjelenésre számítottam, nem egy teljes árú játékra (játékmenetből sem látszódott annyira komolynak) Én lehet bevárok egy leárazást
Remélem ezek a karakter bejátszások csak poénnak vannak itt, mert ha a játékban is a Mrrshan megállás nélkül macskás utalásokkal fog "viccelődni", akkor én rövid úton agyfaszt fogok kapni.
Én is úgy gondolom hogy csak simán leutánozzák az mo2-őt és kész. Ha csak szebb grafikával megcsinálják már garantált a siker. A wot-ra visszatérve a játékosokkal van baj, illetve ingame emberadminok kellenének minden csatába (ami lehetetlen, bár a bevándorlók most áthúzzák európa foglalkoztatottságát) mint pl anno a bf1942-ben.. ott véradmin voltam, az se volt jó mert előjött a gonosz énem, de mégis a mi szerónk volt a legfelkapottabb euban, mert itt volt fegyelem. Emléxem a munkahelyen a könyörgő email-eket olvastam kb napi 40 hogy oldjam fel, soha többet nem lesz rossz stb.. szal ha wotozol akkor csapatjáték rész, vagy ha 'szingli' vagy akkor vegyél egy akkountot amin van tetrarch és csak azzal játsz, akkor mindegy hogy ki milyen hülye te jól fogod érezni magad.
Interjú Chris Keelinggel. Nesze semmi fogd meg jól. Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.24. 18:51:01
én azért reménykedek benne, ha nem nyúlnak nagyon hozzá, és megtartják az alapokat, még jó kis nosztalgia élmény lehet belőle. Nem kívánok teljesen új játékot (a régit is hónapról hónapra előveszem néha)
Szerintem nem a játékos állomány romlott le annyira, hanem a játék színvonala és ez tűnhet úgy, mintha csak lükék volnának az egyén körül: Annyira megnövelték a random faktort, hogy most már inkább szerencsejátéknak tűnik az egész (talál, nem talál, aztán sorozatban nem sebez - bármi bejöhet, de mindez eléggé ritmikusan); ill. amióta mindez erősen script-vezérelt (meg van határozva, hogy kötelezően kell 33%-ban +2 tiert menned, míg régen ez 25% volt - a nem fizetőknek), azóta inkább csak a gép játszik az ember helyett -> a korai 8-asokig meglévő élményfaktorát nagyon elvesztette a játék (és nem a csőcselék miatt, az akkor is volt, csak az egyén fölül tudott rajtuk emelkedni, míg most a programkód ezt nem engedi). A repülős és hajós játékuk meg már minden kritikán aluli arcade lett - a wot-ban kipróbált, szándékos játékosszívató fogásaikkal együtt. A gond az, hogy a vártündér sem különb és ezért szidják azt is, teljes joggal - nem mindenről a hülye játékos tehet...
Ha, pedig ua a pénzsóvárság vezérli őket, ami miatt képesek voltak tönkretenni a saját favoritjukat is, akkor ennek a játéknak is nagyobb lesz a hírverése, mint az általa nyújtott élmény - nagyjából, mint az EA-s SW játék: a költségvetés legalább felét a marketing tette ki: meg is lehet nézni azt a játékot -> a fanatikusokon kívül legfeljebb csak pár hétre tud új játékosokat bevonzani (aztán, azok vagy fizetnek (a tudatlan fogyasztók), vagy nem (az értelmesebbje), de a döntő többségük elmenekül onnan.
Nagyon szeretnék egy jó MoO utódot, de az előjelekből azt olvasom ki, hogy nem ez a stúdió fogja valóra váltani a vágyam!
Szerintem meg pont azért, mert nem értenek a 4xhez, azért lesznek kaptafa játékok minimális sikerfaktorral. Valahogy sose sikerül eltalálniuk a deveknek az optimális arányt a játékokban... pl ott volt az endless space, tökéletes UIval, jó kezelhetőséggel, egész jó stratégiai résszel - éppen csak a a techeket / explorationt meg a csatarészt kefélték el nagyon.
Valamit mindíg elrontanak a 4xből, azt nem kapunk egy fasza kis játékot sose.
Mondjuk nekem a Distant World az nagyon bejött, tartalmilag jeles, exploration is jó, a birodalommanagement is működik, hajófejlesztés is a heélyén van - csak az UI lett egy kicsit bénácska. Meg hogy RTS, szóval nagy birodalmat managelni benne az macerás (nem is szoktam über méretű galaxisokkal tolni). Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.06.16. 13:38:01
Ami azt illeti, nem nagyon kell érteni a 4x-hez. Amivel találkoztam a kategóriában, az mind MOO rókabőr volt, minimális eltérésekkel itt-ott. MOO2 óta nem nagyon tud a stílus újat mutatni, másolni meg könnyű. Alá kell tenni csillivilli grafikát, aztán kész is.
Igen, nekem is ez az aggodalmam. Persze lehet, hogy a fejlesztők között van vagy vannak aki/akik már csináltak 4X játékot. Látni kellene a fejlesztő gárda szakmai hátterét, hogy kikből is áll a csapat.
Ez nem F2P játék lesz szóval - elvileg - nem nagyon tudnak mivel beetetni. A nagyobb baj az amit lamma is írt, nincs semmi tapasztalatuk 4x-es játékkal.
Az hogy mit csináltak a WOTtal az egy dolog, sztem abból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni - azért, mert a WOT egy free to play online játék ami a játékosok folyamatos kecsegtetéséből és a pénztárcájuk nyitogatására való motiválásból áll... ez meg egy tök más játék, ahol eleve nem lehet igy megközelíteni a dolgot, hiszen ez nem állhat abból hogy havonta új prémioum űrhajót dobnak ki a credittermelésre :) Csak zárójelben jelzem, nemtudom mit értesz butítás alatt, a WOT sosem volt komplex vagy bonyolult játék, egy árkád tankos lövölde volt és az is maradt. A játékosálloméány hígult fel nagyon, arrol meg nem tehetnek ha a playerek hülyék (lásd a konkurens tankos játékot, ott is a legtöbb sipákolás a playerek miatt megy, és nyugi, az AW is erről fog szólni a kezdeti lelkesedés után).
El is kéne felejteni hogy mit csináltak a WOTtal, ez itt irreleváns, mivel 100% hogy a master of oriont egy tök más team fogja megcsinálni - a wargaming ugyanis egy monstrum cég, nem csak egy játékból állnak.
Ami engem inkább aggaszt az az, hogy a Wargaming igazság szerint nem tapasztalt a singleplayer 4x játékok világában. Ha nem hazudik a wiki nem nagyon alkottak maradandó singleplayer játékot, amit csináltak az is inkább csak hazai pályán (mother russia) lett sikeres. Szóval egyelőre nem látom miért ők tudnák sikerre vinni a master of orion remaket. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.06.16. 08:52:11
Ha ők csinálják, akkor tuti bukta lesz! A wot-tal eljátszották a bizalmamat: Először még minden szép és jó, de amikor már megfelelő számú a jóval beetettek száma, akkor keményen be lesz dobva a gereblye a játékélmény elé, ahogy a wot-ban is csinálták! Amúgy, érdemes megnézni, hogy a jó játékuk után, milyen silányakat adnak ki (a repülős és a hajós) és még az elsőt is hozzá butítanák le...
A wargaming - igen a WOT-s srácok - új játékba vágta a fejszéjét, méghozzá a legendás Master of Orin legújabb részét fogják kiadni. Sok infót még nem találtam róla, kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle.