Érdekelne, hogy valaki próbálta-e a new conflicts nevû mod-ot a játékhoz. Ha igen, hogy tudtátok megoldani az Assault nevû pályát, mikor a bázist kell megvédeni a támadókkal szemben?
Ez engem is érdekelne, hogy a steam-es verzióhoz van e magyar felirat vagy valahonnan letölthetõ e hozzá?
Eszméletlen durvának néz ki. És csak 1x-i díja van. Lehet még én is beszerzem áprilisban.
Na kérlek az elsõ borító 2004es a második 2005 Nem tudom lehet a másodikban benne van a patch. Jobban szeretem a kézzel fogható dolgokat ezért nem veszem meg a steam-és verziót. Szerintetek ebben is van magyar felirat?
Szevasztok van valami különbség a játékban vagy csak a borító más?
Kitartás, rég játszottam vele, de ezt hogy lehetetlen megcsinálni biztos mondtam vagy 8 helyen, nagyon nehéz játék egyébként normálon is!
Elég nehéz a játék, a 7. küldetést csinálnám,amikor 10 percig ki kellene tartani. A másodlagos küldetést szeretném teljesíteni, aminek a célja hogy a hajókat kellene megvédeni.
Viszont õk kb egy két perc alatt szétlõnek egy hajót, hiszen jóval többen is vannak, addig én éppen hogy le tudom szedni az egyik ellenséges hajó pajzsát.
Ezt lehetetlen megcsinálni. Normál nehézségi fokozaton játszom vele.
Tudnátok segíteni picit? Letöltöttem a programot iso fájl formájában(Nexus - The Jupiter incident). A telepítésnél használtam kulcsgenerátort. Megvolt a crackelés is, de ezt írja ki: Missing or invalid authentication key! Mit csináltam rosszul? Mi lehet a probléma.
Es van ra egy megoldas vagyis kettõ: elso megoldas:-egy laza csuklomozdulattal atallitod a kepernyofelbontasodat 1024x768-ra és tádááám müxik is
Ezzel lenne némi próblémám ,én is elõ vettem a játékot és átálítottam a felbontást de maradt ugyan az a hiba ,nem tudom mi a gond,, barátnõm gépen elíditotam ugyan ezt a letöltést és elsöre ment is a játék ha valaki olvasa még ezeket pls írjon ha tudna segiteni ...
Sziasztok! Gondoltam elõveszem egy kicsit megint a játékot :) Ha még fent van nektek, nagyon megköszönném, ha valaki tudna egy mentést küldeni valahonnan a közepétõl, hogy ne kelljen a tutorialokat meg a halál unalmas elsõ mászkálós, lopakodós missziót megcsinálni!! :) A Titan bázisos rész körülrõl pl. jó lenne. Köszi!
3,858 backers pledged $161,731(24%) of $650,000 goal - FUNDING UNSUCCESSFUL
Elkurvázzák. Legutóbb is annyira túlpörgött a beszedõgép, hogy még az indie fund oldaluk alól is kilopták a szerverbérletet.
Mindig jó látni hogy milyen árháborgós játékokból nem lesz semmi. Kicktracker szerint jó ha 200000 összejön, a 650000 dolláros cél az teljesen ki van zárva.
OUR NEW HERO: Ultimate Edition Box Set + We will make you your own version of the game, in which YOU are the main character, including facial appearance, name and voice over. Come to the studio (travel expenses not included) and have your face modelled as the main character. There will be only one unique copy for you to treasure forever.
(4 of 5 remaining)
Szuper, be is teszem az általam látogatott topicokba...
Ezt a fegyver választás miatti visszamenetelt nem igazán értem. Én konkrétan ilyen problémával sosem találkoztam egyik nehézségen sem. Mondjuk rakétákat, torpedókat és fogyó lõszeres vackokat egyetlen hajómon sem használtam (teljesen feleslegesek), csak lézerek, pajzsbontók és egyéb energiacsúzlik voltak mindegyiken. Ha éppen nem volt pont vagy lehetõség a jobb eszközökre akkor maradt a hajón a régebbi variánsa a már fent említett eszközöknek, de sosem volt gond a fegyverek kombinációja miatt, legfeljebb más taktikát kellett használnom. Ja meg nem is fegyverezgettem át feleslegesen állandóan a hajókat. Például a science modulos rombolón csak lézereket használtam meg talán egy nagyobb ágyút. Prímán tudta gyilkolni az ellenfél rendszereit. Mellette a másik romboló meg bontotta a pajzsot és a hull-t, azon nem volt lézer. Ezek párban mászkáltak mindig és mindenhová.
Unalmas feladatokra sem emlékszem, de talán bennem van a hiba. A lopakodás kimondottan érdekes feladat volt, üdítõ színfolt a sok lövöldözésben és végre egy feladat ahol tényleg használni kellett az embernek az eszét és elõre terveznie, megfigyelnie mindent. Elsõre nekem sem ment de másodikra, némi türelemmel megoldható volt az is. Be kell vállalni pár potenciális sérüléssel járó helyzetet (sugárzó területek) de vontatottság nélkül is lazán oda lehet jutni probléma nélkül. Végülis az egész játék a gondolkodásról szól, nem az optimalizálás utáni üsd-vágd játékstílust favorizálja és támogatja mint évek óta minden más. Pont ez adta a varázsát ennek a príma taktikai játéknak. Szerintem. ;)
Youtube-on biztos vannak fent videók, amik segíthetnek, illetve a pont kérdésre meg lehet találni cheat-et, ha ennyire bosszant. Tudom, nem a legjobb megoldás, de...
Csak mostanában jutottam el, hogy játszhassak a játékkal. Nagy izgalommal kezdtem hozzá, de a 14-15. pályáig eljutva nem egyszer vettem fontolóra, hogy letörlöm a játékot. Alig ad segítséget volt, hogy 2 pályával kellett vissza mennem, mert rosszul választottam meg a fegyvereimet 2 pályát még túl tudtam vinni utána, de a harmadikat már nem és nem volt elég elkölthetõ pont megfelelõ fegyverekre. Aztán vannak dögunalmas küldetések pl a lopakodásos. Sehogy sem tudtam megcsinálni, hogy ne vegyenek észre a 3-as pontnál. Bele is fáradtam hiába lehetnek még izgalmas küldetések. Sokkal többet vártam volna tõle ez a véleményem.
Nem, tudom, hogy volt-e ez már, akinek gondja volt a GameStar-os verzióval:
Nexus: The Jupiter Incident GameStar-os verzió telepítése/cd-készítése.
1. Rakd be a GS96A DVD-t a meghajtóba, és keresd meg a "nexus" nevû mappát, és másold, mondjuk az Asztalra. Meg ebbe bele a DVD-n lévõ extrákat is (manual). Meg egy serial/key/kulcs.txt fájlba mentsük el a lemezhez mellékelt serial-unkat is. Ez is a "nexus" mappában legyen, netán további extraként, egy "Keygen" mappát létrehozván, és az RLD-féle keygen-t másoljuk bele, ha nem lenne meg az eredeti kulcs.
2. Indítsuk el a kedvenc író/képfile-készítõ-programunkat, pl.: UltraISO, Nero, Alcohol 120% (ha benne van az Xtra Wizard varázsló!), PowerISO.
3. Két CD-t kell csinálnunk, amit egybõl kiírni, vagy ISO-ba elmenteni, és Daemon-nal, VirtualCloneDrive vagy egyéb progival fogunk tesztelni, ha nem akarsz CD-t írni.
4. ISO fájl készítése, elõször is a 2-es CD-t kell elkészíteni, ahhoz ugyanis csak 2 fájl kell, az elõzõleg felmásolt "nexus" mappából. Adjuk a kiírandó/elkészítendõ projekthez az alábbi fájlokat:
Data11.cab és Data2.cab fájlok. A lemez gyökérkönyvtárában legyenek a fájlok, ne legyenek mappában.
A 2-es CD-lemez kötetneve pedig ez legyen: "DISK2" (Így nagybetûvel, idézõjelek nélkül). Nero esetén, a "Disc name:/Lemez neve:" sorban írjuk át a "My Disc/Új lemez"-rõl a fentebb megadott névre. UltraISO-nál, pedig a Fájl menü, Tulajdonságok... parancsra kattintva, az elõbukkanó ablakban, a Címke fület kiválasztván, az elsõ sorban lévõ szövegdobozba (Mérete: sor, hibás a fordítás, angol nyelvnél: Volume sor).
Az 1-es CD-lemez kötetneve pedig ez legyen: "DISK1" (Így nagybetûvel, idézõjelek nélkül). És a Data11.cab és Data2.cab fájlok kivételével, adjuk hozzá az összes többi fájlt és mappát, ami a "nexus" mappában van. Fontos, hogy az autorun.inf fájl, és a többi állomány a lemezen, ami ugyanabban a mappában van, a lemez gyökérkönyvtárában legyen. Mappa és fájlhelyesen legyenek rajta az állományok.
5. Ezután teszteljük le az elkészített ISO fájlokat, és telepítsük fel a játékot, az 1-es CD bemountolásával, kódot/infókat adjuk meg neki, és amikor kéri a 2-es CD-t, akkor mountoljuk be, és fejezzük be a telepítést. Ha jól csináltuk, akkor írjuk ki lemezre õket. Vagy akár egybõl is felírhatjuk õket, a CD-kre, és úgy teszteljük le. Remélem érthetõ volt a leírás.
Ez ugyan igaz, csak 31%-ig jutottak, de maga a Gamesplant is maga alá rondított, aszondja: "We are currently revising the concept of GamesPlant. We will be back in a few days…" Hehe, vagy nem. Szóval nem feltétlen azért maradt abba a Nexus 2 gyûjtés, mert elfogyott a lendület. Legalábbis merem remélni.
Hát úgy néz ki egyelõre nem lesz Nexus 2, nem jött össze a 300000 euró sajnos.
Üdv! Mással is elõfordult már, hogy csak úgy kilép a játék?Mert én hogyha megcsinálok egy küldetés és a folytatásra kattintok,akkor simán kilép a fõmenübe.Szóval hogyha valakinek van valami tippje, vagy mentése a Mechanoid invázió cimû küldi után akkor azt elküldhetni.
Egyfelõl örülök neki, mert nagyon hiányzik egy Homworld / Nexus szintû játék a mostani palettáról, másfelõl viszont sír a szívem, mert továbbra se az eredeti, IG3-nak szánt reálisabb megközelítésrõl lenne szó. Ez a "Psi" akármicsoda pedig egyenesen elborzaszt. Nekem teljesen feleslegesnek tûnik. Inkább legyen akkor már a hajók modulszerûség kiemelve...
Ha valaki játszik még ezzel a játékkal akkor szívesen várom multiban!!!! Csináltam 1 hamachi szervert! Hálózat neve:Nexus2011 Jelszó:Nexus Ha van kedvetek gyertek!!!!!
Attól tartok, hogy már nem nagyon játszik vele senki, azért nem találsz szervert. De ha csak egy hsz-t visszaolvasol, akkor találsz pont egy hamachi szervert :)
Szeretnék valamit kérdezni egy játékról a neve: Nexus The Jupiter Incident. Van 1 probléma! Belépek a multiplayerbe rákattintok hogy többjátékoshoz csatlakozás és nem talál szervert, de azt kiírja hogy Master szerver keresése de semmi! próbáltam más verziót leszedni de azzal se mûködött!!!! Ha valaki tudna segíteni honnan tudnák letölteni ujjab verziót vagy programot amivel tudok online-on játszani másokkal. Ha mégis valaki tud segíteni akkor megköszönöm!! Elõre is köszönöm!!!!!!!!!
Hellótok!!
Noh!hamachi server!
nexus bsg jelszó:55587120
Megcsináltam nagy nehezen. Kihasználtam egy jó nagy exploitot a játékban: (ha a vadász képernyõrõl visszaváltasz a fegyverekre, akkor újratöltõdnek a mennyiségek), és így 4 pajzsbontó fegyverrel, meg két gatlingágyúval végül is 3 hajót kilõttem, a maradék meg már nem tudta a pajzsomat lekapni. Lézerekkel nem ment egyszerûen, olyan gyorsan feljavították a berendezéseiket hogy csak 1-2 hajót tudtam harcképtelenné tenni - manuális irányítás mellett. A raptorbázisos misszióba meg eszetlenül a többi hajó után mentem próbaképp, aztán az átvezetõ alatt kipurcantam. Mókás lesz ;)
De ha lemegy a hulljuk 30%-ra akkor már megsemmisültnek veszi a hajókat (amikor evakuálnak az emberek). Az a baj h 6 hajó és 6 vadász van 2-2 ellen, ráadásul kisebbek, de ugyanolyan jól felfegyverzettek. Én mondjuk eddig 1 nehézlézerrel próbáltam, de az meg se sebezte a kiegészítõ berendezéseket, a könnyûlézer meg a pajzson se halad át. De ha minden lézer lesz akkor talán másként lesz.
Igazából ez az elsõ igazán izzasztós küldetés és hosszú kihagyás után tényleg nagyon gondolkodni kell a megoldás mikéntjén, ugyanakkor a vicc hogy olyan nagyon nem is kell kinyírni közben senkit, arról am ajd a további feladatok szólnak, itt a lényeg hogy a nagy vasakat védjed (úgysem semmisítik meg õket de mindegy) és maradj életben.
Nekem igazán nehéznek az a feladat bizonyult ahol pajzsos hajót kell védeni és egy rakás segítõt kapunk, de jön egy ostromlézeres formáció. Na az õ totális likvidálásuk mielõtt lelépnek vagy kinyírják a nagy hajót, az tényleg szinte lehetetlen közeli vállalkozás volt (20 kísérletbõl összesen 2 alkalommal sikerült).
csö megint én sikerül végigvittem je tud valaki cheat-eket mert csak szorakozásbol egy két küldit csinálok és ugy jobban lefoglalna aa játék szoval ha tud valaki légyszi osza meg velem valamien modon
Szerintem nem tudod visszavenni a nehézséget kampány közben.
Annál a küldetésnél meg igazából nem kell kinyírni más hajókat, elég ha megmaradsz amíg az idõ le nem jár (ki kell bírni egy ideig). Fegyverzetileg én erre a feladatra például nem is vittem egyetlen pajzsbontó ketyerét sem, rakétákat és torpedókat meg az egész játékban csak akkor használtam mikor még a játék elején a hajónkban fixen volt ilyen fegyver. Többnyire lézerekkel és nehéz ágyúkkal oldottam meg a pusztítást. Persze a játék vége felé már kellett idõnként pajzsbontó ketyere, de erre ott voltak a kísérõ hajók, szóval az angelwing az nem használt ilyen fegyvereket sem.
A feladatra lézereket vittem. Azokat nem érdekli a pajzs. Célbavettem egy ellenséges gépet, kijelöltem egy alrendszerét (fegyvert vagy pajzsot, netán ha elég korán sikerült felderíteni akkor az energia rendszerét) aztán össztûz míg az adott rendszer ki nem purcant. Ekkor másik rendszert néztem ki a célpont hajón és folytattam az amortizálást. Így szépen eltelt az idõ. A másik rombolóra vigyáztam, ami kimerült abban, hogy mikor nagyon letámadták akkor rámozdultam az õt támadó gépekre. Vadászokat meg arra használtam hogy a közeledõ bombázókat és más mini hajókat leszedjék.
Kész, maximum 1 hajót tudok kilõni 3 energia fegyverrel, meg 2 torpedóval. Olyan gyorsan végig lövik a teherhajókat meg a rombolót hogy mire én azt az 1-et kilövöm már mind a maradék 5 rajtam van. Az energiafegyverük meg legalább 2X erõsebb mint az enyém. Valakinek ötlete? Hogy tudom kampány közben visszavenni a nehézséget normálra?
Tegnap nekem is volt egy kis problémám a Shukenja bázissal (amikor kijött az Angelwing állandóan lefagyott), aztán egy parasztos megoldással sikerült megcsinálnom. (Összes vadász az állomás flakjait lefoglalta, míg a kommandó berepült, ezzel kihagyva a hajóroncsokon való keresgélést, aztán meg a vadászokkal egyenként szépen leszedegettem a maradék platformot)
Most viszont elakadtam. Csinálnám a "Raptor rajtaütés" küldit, de egyszerûen lehetetlen: a másik baráti rombolót pillanatok alatt szétkapják, kb 10 találat után lenn van a pajzsa és vége, a vadászaimat szétszedik a flakok, vagy az ellenséges vadászok, az én energialövedékeim meg szinte hatástalanok az ellenfélre. Van rajtam 3 kis vacak romboló, de még egynek se tudom lebontani a pajzsát, nemhogy mind a 6-nak. Végigjátszás se segített. Lehet visszaveszem a nehézséget...
csö info kéne hogy hogyan csináljam meg azt a pályát amikor a gorgok theta bázisát kell lerohani és kikapcsolni a ip blokolot hogy csináljam meg mert én ugy kezdem hogy nekirohanok kilövöm tejjesen az ip blokolot és menekülök a többi hajohoz de mindig kilövik az öszes hajom mit tegyek hogyan csináltátok ti meg pls help
Nekem Radeonom van és Vistán gond nélkül mûködött. Próbáld felpeccselni, vagy dx9-ben indítani a játékot, élsimítás nélkül.
Windows XP-t tettem fel a gépre, feltelepítettem a Nexus-t és nem indult el.
A régi gépemen, amin ugyan ez a rendszer futott, elindult a Nexus. A telepítõ is ugyanaz. (Elég ratyi gép volt, de mégis futtatta a játékot.)
Szóval arra gondoltam, hogy mivel ebben a gépben integrált NVidia kártya van, a régiben meg egy Ati Radeon 9600 XT kártya volt, hogy talán nem lehet-e ez a probléma? Ha valakinek Ati kártyája van megírhatná a véleményét, vagy pedig akiknek nem mûködik, ki lehetne szûrni, hogy mely videokártyákon nem akar mûködni. Már ha ez a probléma egyáltalán.
Üdv!
Ez nálam is elég nagy probléma. Tényleg kéne valami megoldás, mert sem az elsõ, sem a második megoldás nem mûködött.
Azt viszont tudom, hogy a játék Windows XP-n tökéletesen fut. Valami a Windows 7-ben nem tetszik neki, de nem tudom, hogy mi.
Csá Nekem is File: dspace.ccp Line: 542 Expression: false Pedig mennék multyzni Laptop,win7,dual core,Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family
Hali. Letöltöttem a játékot, viszont amikor a cracket bemásolom és indítanám a játékot, akkor az alábbi hibaüzenet jön ki: File: dspace.ccp Line: 542 Expression: false Tud valaki erre valami megoldást?
Nem tudjátok hogy lehetne a HUD-ut kikapcsolni teljesen? Szeretnék pár fotót csinálni amin nem látszódnak az ikonok.
Üdv! Kéne egy kis segítség:A felderítõ címû küldetésnél járok,de nem tudom végigcsinálni,mert mindig kidob az asztalra DX9-es hibaüzenettel.Egyszer már mrgcsináltam,de a következõ küldetésnél kidobott.Ezt egyépként akkor kezdte el csinálni,amikor letöltöttem hozzá a peccset.Azt letöröltem,a játékot újratelepítettem,de ígysem mûködik.Ha valaki tudna segíteni,annak nagyon hálás lennék.
Hali!
Tudja valaki hogy hogy lehet belepiszkálni a játékba átírni pár adatot csak mert kedvemtámadt moddolni a játékot.. csak nemjöttem rá hogy hogy mit hogy merre pedig lenne egy két mókás ötletem :D
Üdv mindenkinek! Elég régi a legutóbbi hozzászólás de remélem azért vki még látogatja ezt a fórumot. Egy már sokak által leírt problémám akadt a játékkal miszerint a dspace.cpp fájl 542. sorában vmi zûr van. Próbáltam átrakni a felbontást, de úgy se mûködik. Ha vki tud segíteni kérem írjon mihamarabb. Elõre is köszi!
Köszi SaGa Jr .
Ott igazából az ellenséget scanneld le. Akinél ott van a blokkoló, azt kell kinyírni, de legalábbis lézerekkel legyilkolni róla a blokkolót. Akkor a ghost hajó el tud menni és nem lesz baja.
Itt az a legjobb, ha a prof hajóját pajzsbontásra szereled fel, a másik rombolót csak lézerekkel hogy rendszereket gyilkolj vele, míg a saját hajódat minimál pajzsbontó képesség mellett inkább a gyilkolásra pakolod meg ágyúkkal.
xem: Ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hiszen a játékstílusodtól függ, hogy most fogyóeszközökre (amiket gyakran le is lõnek) akarsz támaszkodni vagy energiaéhes fegyverekre.
Egyik megoldás, ha nehéz lézerekkel látod el a hajódat és miután az ellenfél rendszereit már látod, kapd ki a pajzsát és a fegyvergenerátorát. Onnantól nem ellenfél. Ha van 4 lézered és mellette két komolyabb ágyúd, akkor ez nem lesz gond. Amennyiben már vannak kísérõid, akkor õket lehet célirányosan szerelgetni és csapatban mozgatni Angelwing-el. Én például a prof rombolóját mindig csak pajzsbontó fegyverzettel hoztam, egy másik hajót csak lézerekkel, megint másikat meg vegyesen, némi pajzsbontó fegyverzet és burkolat gyilkolóból sok (ez általában a cruiser volt miután meglett, addig Angelwing ment úgy, hogy 2 lézer és 4 sima páncélzat gyilkoló ágyú, semmi pajzsbontás). Rakétákat meg torpedókat például egyáltalán nem használtam és úgy sem volt megoldhatatlan probléma a játékban.
Hy én is ujra nosztalgiázok ezzel a régi ketyerével, de olyan gondom van, hajók elleni fegyverekbõl valaki tud tippet adni, melyik fegyverrekkel aggasam fel szegény ANGELWING-et? Hogy ne órákig kelljen lõdöznöm 1 nyamvadt rombolót, mire szétessen.