õk azt állítják, hogy pontosan ezt tudják megcsinálni: az elvárt hash-t produkálni, de más tartalommal.
Egyébként tegnap az egyik kolléga érdekes felvetést tett. Ahhoz, hogy a "sztárok" "mûvészete" elterjedjen, nem csak a kiadóvállalatok kellenek, hanem pl. sok szerepe volt a mérnököknek, akik kifejlesztették a cd-t, rádiót, stb. Miért van az, hogy ettõl függetlenül csak a kiadóvállalatoknak adnak extra-részesedést. Mi lenne ha pl. Philips-LG egyik napról a másikra azt mondaná, hogy "Nem, nem adjuk az adathordozónkat ehhez a gyíksághoz, ha nem fizettek többet. Menj el szépen haknizni és próbáld meg abból behozni a pénzt, de cd-re nem írhatod..." Egyébként ebbõl is látszik, hogy ez már nem mûvészet, a mûvész el tudja magát adni azzal, hogy egyszerûen jó; nem szükséges szétkent repro-jogdíjakból meg perekbõl behoznia magát... De ez már az én esztétikai véleményem :)