Meg az egy másik kérdés, hogy az szép és jó, hogy több hitpont lesz, de azok valóban ugy is viselkednek majd ahogy elvárható? Vagy csak azok is HP alapon sérülnek? illetve ha már bekövetkezik akkor olyan reakciót vált e ki a gépnél ahogy a valóságban vagy csak mint grafikai elem? ÉS mindig ugyan az lesz a végkifejlett ha elér bizonyos százalékot a sebzés mértéke.
Mert egyik sem egy nagy elöre lépés.
Ezért mondom, hogy a problémák megközelitése és megvalósitása nem jó irányból kezdik.
Most az arma ugy gondolkodik, hogy mind a kiváltó okot , mind az eseményt és a végkifejletet is ő határozza meg.
Ha lenne egy normális fizikai rendszer akkor az esemény és a végkifejlett az egy sokváltozós dolog lenne, igy fokozná a játékélményt és az izgalom faktort.
Mert ha az első verzi marad akkor ezt a 4 féle eseményt hamar kiismeri az ember és már nem lesz kihivás vele küzdeni. mert tudni forja , hogy melyikre mit és hogyan reagáljon vagy még mennyi ideje van , hogy robbanjon valami.