Nem is azért irtam ezeket a játékokat, hogy ezekre hasonlitson, hanem azért mert ezek a játékok már szinte a kezdetek ota, tehát 10 évvel ezelött is tudtak olyan dolgokat amik az ARMAba még most sem. ÉS ha csak a 10 évvel ezelötti hardveres és softveres környezetet nézzük, akkor a mai erüforrások tukrében semmi akadálya nem lenne , hogy ezeket minimum olyan szinten beépitsék a játékba.
ÉS nem is azt várom el, hogy COD vagy Farcry legujabb szintü grafikája legyen, de azt isgen , hogy amint irtam, legyen legalább olyan szintü visuális viszaajelzés, arról, hogy ami történik annak van hatása .
Az játékban szinte mindegy, hoyg mivel lö az ember, olyan mintha légbuska lenne egy kis fustpamacs talán jelzi, ha valahova becsapodik a lovedék, de nem látod azt, hogy annak más hatása lenne e a környezetre,
A környezet nagyon szép, de ahogy korábban irtam, olyan mintha egy vasárnapi kirándulásra menne az ember és egyáltalán nem érzödik, hoyg egy harci esemény helyszinén lennél.
Elvileg ez egy MIL sim, vagy taktikai shooter, de legalább is probál realisztikusságra törekedni, de pont emiatt fura, hoyg egy arcad lovolde sokszor sokkal realisztikusabb hatást tud felmutatni mint itt. Akármilyen arcad autos játékban jobb a jármuvek vezethetősége és fizikai viselkedése, már a rombolhatoság is alap .
CQB-ra még mindig nem alkalmas , hoyg kis csaptokban szorosan egymást követbe lépcsokön szobákba hatoljunk be.
Ez a sok idö ami az ARMA3 ota eltelt nem hozta azt a nagy előrelépést ezekben sőt még OFP ota sem.