igen a tartalmat, de nem az alapdolgokat, mert magához az enginhez nem nagyon tudtak hozzáférni a modderek sem, hogy kijavbitsanak vagy fejleszenek bele olyan dolgokat ami nem volt az engine része, mert akkor a pattogó repülö tankok is megszintek volna és talán a hidön is átment volna ennyi év után , de mivel csak a tartalmat lehetett hozzáadni igy sok minden nem változott a core engineben.
Mint ahogy itt sem lehet, a modolás és a tartalomgyártás talán könnyebb lett, de az enginhez nem lehet hozzáférni, mert ha igy lenne akkor az már egy open source engine lenne és egy open source játék amiért igy már nem igen lehetne pénzt kérni.
Tehát BI-nek kellene ezeket a featuroket beletenni, hogy a modderek tudják utána használni modositani.
ÉS az nem is lenne olyan baj, ha olyan rendszert alkotnának meg mint a DCS. Mert sajnos a mostani rendszer ujra káoszt fog eredményezni.
Mert hiába lesz automatikusan frissulo mod , hogy a serverekhez lehessen csatlakozni, de amikor csak ugy random válogatsz a szerverek között és minden szerverhez más más mod kell és mindegyik csak akkor kezdi el telepiteni és letölteni, az eléggé meg tudja növelni az idöt mire el tudod kezdeni a játékot.
Lehetne egy olyan megoldás, hogy lenen az alapjáték és külön DLC-k ben meg a különbözö egységek jármüvek, de akkor azok legyenek teljesen részletesen kidolgozva és fizikailag jobban leszimulálva, igy aki csak tankos vagy helikopteres karriert akar , annak ne kelljen letölteni vagy megvenni a többit, az elkészült modok,meg egy központi helyre mennének, ahol a bis egy külön modként egységesen összeszedve kiadja. igy egyfajta szürö is lenne, hogy a gagyi és felesleges dolgok ne kerüljenek bele , aki akarja hasznnálja otthon magának, de a multiknál ne.
A profi modder csapatok meg megszerezhetnék a jogot, hogy hozzáférjenek a forráshoz, hogy az alapjátéknak megfelelö szinten tudják megcsinálni a modjaikat külsös partnerként. mint ahogy a DCS-nél a razbam, vagy a többi studio.