igy is lehet fogalmazni, de a lényeg majdnem ugyan az.
A probléma az, hogy még a fejlesztök sem hozzák ki a maximumot abbol amit lehetne, a modderek meg azért nem tudják, mert vagy nem látják át az egész rendszert vagy azért mert csak egy kis részét modositják és emiatt az összhatás nem lesz jo.
Vegyuk példának a videodat. lehet , hogy a tankon több részt lehet beállitani különbözö sérülésekre, de mit ér, ha közben meg az alapjáték miatt egy 40 tonnás tankot megállit a villanyoszlop és ugy ugrat helyből, hogy azt gondoltam felszáll.
Vagy olyan bátor katona van a közelébe , hogy egy tank 5 méterre soroz egy másikat ö meg csak guggol mellette a Armában látott ballisztika meg mintha nem lenne része, mert sehol egy visszapattano lövedék vagy egy gellert kapott.
A tank felületén lévő sérülés megjelenitésére már nem is térek ki, pedig a PBR miatt azt is meg lehetne oldani szépen. DE ugy néz ki mintha vizbecsiszolták volna és felpolirozták volna a felületét .
A squad az nekem nagy csalodás . ahhoz képest, hogy a realiszkisságra alapoztak a kezdetekkor ma már elment egy sima FPS lövöldének mint a COD ahol csak rohangálnak az emberek és lönek mindenre. az egész játék alatt többet nézik a térképet mint a játék területén a célpontokat.