Ugy értettem, hogy a végeredmény szempontjábol ez is kb olyan mint a PBR textura, technikailag tudja, de a végeredmény meg mégse az igazi.
Itt is lehet, hogy most nem megy át a kocsin a katona, de olyan mintha egy olomkatona bábuval utkoznél, semmi olyan interakcio nincs mint egy embert utnél el, ennél sokkal régebbi játékok jobb látványt tudnak.
Egy másik videoban mutatták, hogy a löszerhuvelyek is már pattognak a kocsi platoján és a falrol vissza, ezeknél jol mukodik ez az ütközés modell, de ugy látszik, hogy a nem statikus ,nem merev tárgyak esetében még van mit csiszolni rajta az animácioval vagy csak az IK modellel.
ÉS mikor több testet is maga alá gyur akkor egy közel 4 tonás kocsi nem tud átmenni rajtuk ,mert megakad.
És lehet ,hogy az AI is ki volt kapcsolva a bemutatáskor, de ha nem akkor az is megérne egy misét , hogy miért állnak csak igy mint a faszent ,mikor mindenkit elütnek maguk körül.