Armával is elég jo kis filmeket lehetett csinálni, ha megfelelöen scriptelve és triggerelve volt a küóldetés és kellöen összeszokott társaság játszott.
Ezeknél a videoknál meg ki tudja, hogy hányszor játszottak ujra egy részt vagy vették fel, hogy olyan legyen ami jo .
DE a lényeg itt is megmutatkozott, hogy 4-6 fös egység volt, hol van az ami a régi OFP sava borsát adta , hogy egy egész szigeten mentek a harcok és te csak egy voltál a sok közül neked is volt egy küldetésed meg még másoknak is töled fuggetlenul, igy lehetett látni elszállni helikoptereket vagy más jármuveket mikozbe te a saját dolgoddal voltál elfoglalva.
ha ezt a roadmapot követik akkor nemsokára jön a második kiadás a légi egységekkel, mivel most jött ki az elsöbol az aknák telepitése.
Csak igy végigolvasva ezt a roadmapot, nem értem miért kell ujra megcsinálni azokat amik már léteztek arma-ba. A reforger megmutatta, hogy nem sokban tér el az enfusion motor attól, hogy ne lehetett volna azkat átportolni és késöbb finimitani .
Meg az az érzésem, hogy a fejlesztés iránya megváltozott és már nem a régi OFP ARMA vonalat követi, hanem inkább elmennek a gyorsabb egyszerübb játékosok felé , azzal, hogy behozzák ezt az épitkezést az inventoris dolgokat, meg, hogy egyszerü használni mindent.
NEm azt várnám el, hogy egy DCS szintu repszim legyen vagy egy autoszimulátor, de azért legyen benne kis realisztikusság , ne egy vártündér (Warthunder) lövölde legyen ahol csak ráviszem a szálkerestet és nyomom a lovés gombot végtelen löszerrel.