ez addig rendben is van, hogy kicsibe és kevesebb eszközzel kisérletezgetnek és probálják ki az uj dolgokat meg bugokat kitakaritani ,
DE ha már itt se látni semmi jelét sem a rombolhatoságnak ,sem a fizikának és még sorolhatnám, hogy mi mindennek.
Ezt az inventori dolgot nem teljesen értem és szeretem egy FPS-nél. ez nem egy RPG ahol sok cuccot kéne cipelni és ne lenne olyan megoldás amivel váltani lehet köztük enélkül is. a scrollozos listás dolog mondjuk tényleg rossz volt.
DE minek ez az épitgetés bele?
Ami meg még nagyon zavar, hogy miért használja mindenki egy taktikai FPS-t külsö nézetből? ha nem akadna be meg logna ki a modell mindenhonnan akkor talán meg lehetne szuntetni ezt mint oly sok másik FPS nél ahgol ebböl nincs probléma.
VAgy legalább is csak azon a szinten amit eddig is megszoktunk akor nagyon nincs bizodalmam, hogy az ARma 4be meg egyszercsak varázsutésre bekerülnek ezek.
ÉS abban is csalodtam, hogy az uj grafmotor miért tartalmazza ugyan azokat az alap problémákat mnint a régi és nem látni semmit hogy teljesen más megoldást használja akár a animácio akár a kocsik mozgások és vezetés vagy a fegyver kezelés. Én azt vártam, hogy szakit ezekkel a problémákkal és sokkal több lehetöség lesz rá , hogy valkosabb folyamtosabb mozgások valosabb fizikai hatások és járműkezelés lesz.
A táj és a látvány változott a statikus dolgok, de semmi olyan ami dinamikus interakciora képes