Szóval arról van szó, hogy néhány más játékokhoz hasonlóan (pl. Godfather) a fejlesztõk munkát fordítanak arra, hogy ha a játékot feltörik is ugyan, az elindul, de a játék során "fura dolgok" történnek, amik rontják a játékélményt. Itt egyrészt a pontokból vonnak le, másrészt - és ez igazán ötletes - a nyulak nem éljeneznek egy idõ után, hanem unatkoznak/alszanak az arénában ill. hülye tárgyakat lóbálnak a "fegyverek" helyett.
Mivel a feltörõk, általában csak addig ellenõrzik a crack-et, hogy elindul-e a játék, nem veszik észre ezeket a "belsõ" csapdákat. Az érdekes, hogy a fejlesztõk direkt nem gátolják az indulást, csak a játékélményt rontják, mivel így ezek a kódrészek nem szúrnak szemet!
Csakhogy valami építõ jellegû tanácsot is adjak: A játékot nem törni kell, hanem a másolásvédelmet emulálni... (lásd gamecopyworld, csakhogy a kistesó ne sírjon a megcsinálhatatlan feladatok miatt) :)
Persze, ha tetszik inkább vegyétek meg(kár, hogy elmúlt már karácsony)!