Az akku veszélyes hulladék /érdekes módon az akkuk súlyáról nincs szó/,ha minden autóból 160000-ként kiszedjük a több száz kilós akkukat,abba fulladunk bele.Ha minden autót az elektromos hálózatról töltünk,mennyivel kell növelni a hálózatot?Mennyi erõmûvet kell építeni,és milyet?Mennyibe kerül egy feltöltés?Az áram árába amit kocsitöltésre használsz,elég könnyû beépíteni az extra adókat,az államot nem tudod kicselezni.
A napelemes feltöltést meg ki kellene számolni,lehet hogy egy félórás autózást egy hetes napsütéssel sem tudod fedezni,hacsak nem többhektáros napelemtábláid vannak,persze spanyolországban,mert februárban nem sokat autózhatsz belõle itthon.
Az autó csodálatos paramétereit én elosztanám simán kettõvel,ahogy azt minden reklámkampánynál megszokhattuk.
Amúgy ebben az akkus kocsiban semmi forradalmi áttörés nincsen,elektronikusan vezérelt inverter villanymotor-lítium ion akkumulátorral hajtva- a világon rentgeteg helyen fejlesztenek ilyeneket,és úgyis a kínai fog elterjedni az ára miatt,gõzerõvel fejlesztik õk is a sajátjukat.