Ne abból indulj ki, aki egy lépést sem tesz meg autó nélkül... mellesleg az akkut a gyártó visszaveszi és újrahasznosítja.
"Ha minden autót az elektromos hálózatról töltünk,mennyivel kell növelni a hálózatot?"
Elkerülte a figyelmedet, hogy ez egy SPORT autó?! Ebbõl lesz jóval szolidabb verzió, aminek kisebb lesz értelemszerûen az energiaigénye.
3.5 fél órás feltöltéssel 300km körül tesz meg! Ez egy átlagos családi kocsiba HETEK ALATT van belehajtva!
"Mennyi erõmûvet kell építeni,és milyet?"
Napelem ;-) Már egyre olcsóbbak...
Amennyi áramigénye ennek van azt akár /NAP eltudja látni egy 500-600 ezres napelem a tetõn. Ezt ne úgy képzeld el, hogy "direktbe" rákötöd a napelemet, hanem úgy, hogy amíg te elvagy a verdával addig a napenergia elraktározódik a fixen telepített akksikban. Hazamész és ezt az energiát töltöd át a verda akksijába éjszaka!
Már jó ideje IDEHAZA is kaphatóak olyan napkollektorok, melyekkel fedezhetõ ez a 3 órás éjszakai töltés. Nézz csak utánna...
Rendben osszuk el simán kettõvel amit írnak a kocsiról, tehát 120 km/óra a vége 8 mp alatt gyorsul százra és 150-160km-t lehet vele egyetlen feltöltéssel megtenni. EZ IS TÖKÉLETES!
150-160km-t jelenleg a sáska fajunk átlag 7-8 liter benzin elégetésével tesz meg és akkor még nagyon rendes vagyok, hogy ilyen alacsony számokkal számolunk.
Minden reggel több ezer ember ül be az autójába/város csupán azzal a céllal, hogy pár kilométert megtegyen a munkehelyig. Ezeket a távokat vegyük a legdurvább esetben napi 20km-nek. Akkor is 1 hétig ZÉRÓ károsanyag kibocsátással jár ez a több ezer ember/város!!!
És ne feledd... most azt néztük meg, hogy osztottuk KETTÕVEL azt amit írtak róla... és azt se feledd, hogy ez egy sportkocsi!