Akkor most egy olyan is megszólal aki mind a Crysist mind a GoW-ot maxon kivégezte:
A GoW csõharc, az Unreal motor 3-as verzióját nekem napokba telt megszokni.
A GoW szinte semmi másról nem szól, csak a fedezékbõl tüzelésrõl, meg pár bossharcról, !DE! ezt olyan színvonalasan és hangulatosan tálalták, hogy észre sem veszi az átlag játékos, hogy most õ igazából minden faltól 15 mp sétára van, tehát csõbezárt scriptfightban vesz részt.
Ettõl függetlenül remek kis játék, de amekkora õrület volt körülötte annyit egyáltalán nem érdemel meg!
A Crysis egyszerûen gyönyörû, persze ez csak high felett igaz, de sokkolóan természetes, a GoW meg sokkolóan "valótlan".
A Crysisban mérföldekkel nagyobb a szabadság és a láthatatlanná tevõ nanoruha, totális predator feelinget ad, ami nagyon, de nagyon finom... számtalan jármû, számtalan taktika, és remek fegyverek.
GoW-ban nagyon kevés fegyver van és ugye a modolás ami a Crysisban alap, szintén nem elérhetõ.
"Crysis jóval butább játék ennél"
Bocsi, de akkor te játszottad bután... ez olyan mint a Stranglehold.
Lehet agyatlanul végighentelni az egészet, meg lehet taktikázva játszani és úgy mindjárt élvezetesebb.
Kõkeményen végigtaktikáztam a Crysist, direkt arra játszva, hogy ne nagyon lássanak meg és ne tudjanak megsebezni sem... és kegyetlen nagy élményeket adott... rengetegszer vettem fel frapsel videokat, melyek kincsként õrzök, mert soha nem látott szituációkba keveredtem, hála a nanoruhának.
"Az UT3 engine pl. szintétn csúcs engine,"
Csúcsnak csúcs, mert a Cryengine-en kívül nem sok más látványos engine akad a piacon mostanában. De ha jól megnézed az UT3 motors játékokat akkor rájöhetsz, hogy nem képesek kellõen nagy szabadságot adni a játékosnak ezzel a motorral.
A Blacksite Area 51-ben próbálkoztak, de nagyon nem sikerült.