A Crysis-ban is lehet taktikázni, a gond csak az, hogy a játékrendszer nem bünteti a berserk módot sem:). Lehet ezt szabadságnak nevezni, igen, a Crysis sok lehetõséget rejt, de szerintem ez nincsen olyan színvonalon megvalósítva, hogy akárkit hosszabb távon érdekeljen is. Így lehet egy játékban akármekkora szabadság, de ha ettõl a színvonal drasztikusan esik, senkit sem fog lekötni (valahogy ez eddig csak RPG-kben és GTA-kban sikerült egyenlõ színvonalon sztem :)). Lehet, hogy a GOW lineáris, de én inkább választok egy részletesen kidolgozott, profin megvalósított lineáris játékot, mint egy félkarú óriásként mûködõ, de nagyobb szabadságot nyújtót.
Igen, a GOW nem fektet olyan nagy hangsúlyt a valósághûségre, de nekem fõleg ettõl tetszik sokkal jobban, mint a Crysis. Kezdve a buta "hasonlítsuk össze madártávlatból készült fotókkal a grafikát" promón át az egész játék vszínûleg pont ettõl csapódott le nálam szörnyen fantáziátlanként, unalmasként, alvásra ösztönzõként.