Azt viszont nem értem, hogy miért nem használják a Madness engine-t ha már 2019 év végén megvették az SMS-t. Nyilván a saját EGO motorjukat ismerik jobban, arra van kifejlesztve a játék és toldozva foldozva évről évre és nem lenne olyan egyszerű az átállás mint egy újabb epizódot, kvázi MOD-ot megcsinálni a következő szezonra. Pedig lehet értékelné a nép is és nem csak rókabőrként tekintenének az éppen aktuálisan megjelenő epizódra,mert látszana, hogy van benne munka, úgy igazából is :) Na meg aztán nem lenne egy rossz választás az a Madness engine, szimulátoros alapokon nyugszik, kellően kellemes a megjelenése, nincs óriási hardverigénye, kb tud mindent amit kell, feltehetően többet is mint az EGO, pl. LiveTrack 3.0, és mint az Automobilista példája is mutatja, egész kellemes dolgokat ki lehet hozni vele. Biztosan idő lenne az átállás, de most, hogy egy évvel eltolták az F1-es szabálymódosításokat, pont jó alkalom lett volna kihagyni egy szezont és rákoncentrálni, a 2022-esre, új szabályokkal és az engine váltás miatt megújult arculattal.
Az ACC-re pl. ráhúzták az Unreal engine-t, de minek? Szerintem nem lett tőle szebb a játék, cserébe sokkal rosszabbul fut. Egy erős hardverrel megtámogatva lehet másabb a helyzet, de amíg a többi az én harveremen magas grafikai beállítások mellett is jól fut és szépen is néz ki, addig felesleges dolognak érzem ez az Unreal engine-s dolgot. Kíváncsi vagyok mi lesz az rFactor2-vel is. Miután felvásárolták a Studio397-t azzal jött a hír, hogy az rF2-re is ráhúzzák az Unreal engine-t. Szerintem már így is egészen vállalhatóra sikerült már kipofozni a játékot.