a helyzet az hogy a motor teljesítménye és a tervezett raksúlyra készítik az erõátvitelt
évekig jártam 2.5 tdi boxerral,az 3000-nél olyan 105 körül ment /nem emlékszem pontosan/ de az csak olyan 100 lóerõ volt és a nyomatéka is sokkal kisebb volt mint a hdi-nek
mikor bejött a 2.8 hdi kapott 16-os kerekeket és a váltó 5. fokozatát is megnyújtották
pont 1000-et esik a fordulat 4-bõl 5-be amit a régi motorral nem lehetett volna megcsinálni
én megváltásnak éreztem az elsõ common rail teherautómat,és már nem is vennék régi adagolósat mert gyakran 2000 km-t is letekerek rohadtul nem mindegy milyen tempóban és hangerõ mellett
eddig még semmi gondom nem volt egyikkel sem,pedig az unijet ivecót 680 000-nél adtam el az ugyanaz a motor mint a hdi csak másképpen nevezik pözsóék-eredetileg az fiat motor