Egy warezos példa, talán ideillik. A Football Manager egy rétegjáték, 1M körüli évi eladással. A 2013-as warezban volt egy rejtett IP számláló, vagy mi a fene. (Sok mindent rejtegetnek ezek a frankó warezos cuccok.) Na most túl azon a kedves, internetet is bejárt történeten, hogy 1 ember vatikáni IP-ről warezolt, döbbenetes 10,1M letöltést számoltak. De a gyártó szerint dőreség lenne őket elveszített vevőnek tekinteni, mert a 90%-uk sosem volt, és soha nem is lenne potenciális vevő. Játszogatnak, megunják, majd törlik a játékot. A maradék 10%-nak is kb. a fele, akiket elveszített vevőnek tekint. Ők ha nem lenne warez, vásárlók lennének. De még ez is félmillió ember, a teljes eladás 50%-a. Ez pedig tragikusan érint egy kis műhelyt, a 70+ alkalmazottjával. A plusz bevételből tudnák fejleszteni a játékot, ehelyett nadrágszíjhúzás van. A vásárló pedig morog, hogy jobban is lehetne fejleszteni, meg hová tűnnek a licencek. Nincs pénz megújítani, egyszerű. Na most úgy 2 éve felraktak valami védelmet, ami ugyan messze nem törhetetlen. De a 15-ös kiadásnál 3 hónap haladékhoz jutottak, akkor jelent csak meg a reloaded vagy valami hasonszőrű kiadás. (Korábban jellemzően 1-2 hét alatt volt crack.) Ez a 3 hónap a gyártó szerint olyan mentőövet dobott, ami elég a talpon maradáshoz. Nőtt az eladott játékok száma, és szerinte elég a 3-4 hónap, hogy ne legyen gond. Aki valóban szereti a játékot arra már megvette, a fanok meg úgyis első napos vásárlók, pláne előrendelik, ami egyébként is előnyökkel jár. 2 héttel korábbi hozzáféréssel például, aminek egy fanatikus úgysem képes ellenállni. Továbbá az volt a véleménye, ha fél év múlva lenne csak crack, az már nem is fájna a zsebüknek. Mivel minden évben kijön a játék, igazi játékos arra már kezd a következő kiadás felé tekintgetni. Aki pedig akkor kezd warezolni, azt nem is érdekli a játék, csak a letöltött 100 másik mellett is unatkozik.
A témához konkrétan. Én kétlem, hogy lesz feltörhetetlen játék. Lesznek akadályok, egyre jobb védelmek, de a hacker sosem alszik. Ha túl nehéz ügy lesz, esetleg a kevésbé népszerű játékokat hanyagolják. De ami menő, azt előbb utóbb úgyis feltörik. Ha másért nem, a "szakma" elismeréséért, és az állandó fejlődés miatt. A múlt is azt bizonyítja, hogy lehetetlen nincs.