Nyilván ez a megközelítés sem tetszik mindenkinek, a SSam és a Painkiller is hasonló kategóriában indul, de a Doomot én mindig egy kicsit komolyabbnak éreztem, valahogy 'hitelesebb', mint az előbb említett két játék. A játékmenetbeli újátások, a lockdown eventek szerintem inkább dobtak a játékélményen, nehezebb fokozaton kifejezetten jól jön, hogy a roham előtt szét lehet nézni a pályán, hogy mi merre. És a Gkorykillek is ilyenek, mert a + health, armor nehezebb fokozaton kifejezetten hasznos. Max quakezni szoktam, ha elkap a retrozhatnék, a doom1/2 grafikája már túl retro, úgyhogy nekem a brutaldoom nem opció. A Doom3 is tetszett, mint irányvonal, ki is játszottam néhányszor. Ez a doom arra jó, hogy elindítod, vannak fegyverek, vannak démonok, és lehet hentelni, ennyi. Kb. mint mikor még doom1/2 ztem. Elindítottam a doomot iqkfa és hadd szóljon.