Nem teljesen értem, miért nevezed a karrier-módot egy felületes feature-nek. Egy F1-játék nem csak arról szól, hogy végiglépegetsz az aktuális szezonon, hanem erról is, hogy egyengeted a versenyződ pályafutását.
Az is az élmény része, amikor a gyenge autóval körözve harcolok azért, hogy egyáltalán pontszerző legyek és kiváncsian várom, a nagyobb csapatok felfigyelnek-e a teljesítményemre. Mert EZ IS AZ IGAZI FORMA-1 RÉSZE!
Teljesen más kapásból újrakezdeni tökugyanazt a szezont tökugyanazokkal az erőviszonyokkal és választani egy másik autót, mint megküzdeni és elnyerni az ülést egy gyengébb autóból egy sokkal jobba. Aztán úgy ülni be abba a jobb autóba, hogy már van múltad, van történeted.
Ha ezt nem érted, vagy nem akarod megérteni, és nem tudod ebbe beleélni magad, az a te dolgod, de a 2015-ös részt ebből a szempontból felesleges védeni. Annak a résznek a karrier-mód hiánya erősen rombolta a szavatosságát.
Csak hogy egy példát mondjak, én most a második szezonomban vagyok, az AI-t expertre kapcsolva már vért izzadok a győzelmekért és a fő ellenfelem a Ferrari, mert ők fejlesztették legjobban az autójukat. Mercedes csak a harmadik erő, Raikkonen és Vettel ellen megy az egész szezonom.
Ehhez képest a 2015-ben újra és újra meccselhettem Rosberg és Hamilton ellen, nem volt pilóta-életút. Pedig az is az F1 része, nem valami "felületes feature". Ezért a kritika jogosan ítéli el a 2015-ös részt és ünnepli, hogy a 2016-ban új szintre emelték a karriert.