Igazad lenne, ha 1995-öt írnánk. De a kétezres évektől minden játékban volt sokéves karrier mód, kezdve a focijátékoktól (ugye az is évszámozott, mégis a végtelenségig játszhatod). De a rally játékok is ugyanígy és az EA utáni F1 játékok is mind 5-7 éves lehetőséget biztosítottak. Ez ma már alap. Növeli az újrajátszhatóságot (hogy esetleg átigazolhatsz más csapatokhoz, ugyebár, egy éven belül ezt nem nagyon lehet élethűen elképzelni). Ha csak egy évet (az F1 2015-ben vagy 2014-et vagy 2015-öt) játszhatsz, akkor az visszalépés. A 2015-nek meg sem kellett volna születnie, ha a te logikádat fűzzük tovább. Ha nincs idő mindent megcsinálni, félkész játék kiadása a vevők lehúzása. De főleg az, hogy a legelterjedtebb kormányt nem támogatja normálisan, mikor a régebbiek (2010-2013-ig, 2014-esben minimálisan, de már kellett állítani, hogy játszható legyen, a 2015 viszont már úgy szar, ahogy) csak plug-and-play módon azonnal játszahtó paraméterekkel ismerték fel...
Arról nem is beszélve, hogy képtelenek voltak ennyi év alatt olyan dolgokat, hogy a saját neved legyen az overallon meg az autón, legyen esetleg sisak editor, ne ugyanaz a 25 séma, ami már 5-6 éve. Az autentikusság is kérdéses, mert én vezettem pár F1-es pályán versenyautót (túraautót) és a kerékvetők a valóságban sokkal nagyobbak és veszélyesebbek, mint a játékban...