A tengeralattjárós példáddal nem tudom,hogy mit akarsz mondani, de a tengók merülési képességeinek határa titkos. Ezen felül lehetne többre is tervezni egy tengót, csak egy adott határ alá menni nem érdemes. A 688 osztály esetén 450-600 méter között bármit lehet olvasni, de valódi max. mélység amúgy is top secret. Viszont ezzel nem tudom, hogy mit akarsz érvelni, mert a mai tengóknál sokkal nagyobbak a hajótest átmérők, tehát egy 688-as sokkal, de sokkal nagyobb nyomásnak áll ellen, tehát az anyagban ébredő feszültség is sokkal nagyobb. Hogyan jönnek ide a nácik? Sehogy...
A V-2 és a Me-262 egyes megoldásait nézve a németek kb. semmi újat nem tudtak mutatni a jenkiknek. Azért (is) bukták el a háborút, mert a technológiai fejlesztésekben reménytelen elmaradtak pár újdonságot leszámítva, aminek katonai értéke nulla volt. Lásd V-1. A Me-262-ben a nyilazott szárny volt előremutató, de arra is rájött mindenki saját kútfőből, csak a II. vh idején épült első gépekben nem építették be. A németek jól látták, hogy a repülőgépeknél az axiál GT a nyerő, ezzel szemben egy ideig az angolok és a szovjetek is radiál turbinát használtak. (A MiG-15 hajtóműve angol licensz volt, azok a barmok eladták nekik...)
A főkonstruktőr VfB volt, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy ne lett volna ő helyettesíthető, ahogy ez kiválása és halála után is látszott. Lett űrsikló és új rakéta hajtómű nélküle is. Az ipar szintjéhez, ami meg legyártja és a benne levő szellemi erőhöz neki és a német tudósoknak végképp nem sok köze volt. Csepp a tengerben.
A többi német "csodafegyvert" és a Tigris harckocsikat kérlek ne hozzad fel példának, mert elröhögöm magam...