kicsit kevés az infó, mert nem ismerjük az autopilcsi beállításait.
viszont a flightplant elnézve, nekem kissé befejezetlennek tűnik, ha végig lnav-el szeretted volna repülni.
nem ismerem még ezt az alkalmazást, de feltételezem, hogy az fekete szaggatott vonal az amit a repcsim művezetett. ebben az esetben szó sem lehet loc üzemmódról, mert látszik, hogy nem repült be a glidoscope-ba, másrészt akkor beállt volna a siklópálya irányába.
de ebben az esetben lényegtelen, hogy mit is művelt a gép, mert alapvetően hibás volt a megközelítés. mivel nem is volt megközelítés.
ha ezt a tervet nézzük, akkor a CAD pont után, a CAD-hoz viszonyított radiált tartva kell elérned az ODILO-t, majd a PO623-at. ezután adott távolság után vectoros megközelítés következik, amit már nem lnav üzemmódban repülünk. itt ismernünk kellene a vector szögét amivel eljuthatunk a CF02 pontra. ha nem ismerjük, akkor pl. VOR navigációval lehet elérni a CF02-őt. utána jöhet a final.
nem ismerem az orly eljárásait (most nem is néznék utána), plus nem mind1, hogy milyen autópilótával repülsz (milyen üzemmódokat ismer), de nekem itt most hiányzott a STAR (lehet nincs is), és olyan érzésem van, mintha nem lenne összekötve a transition és az approach szakasz. tehát az a sárga csík a manual és a CF02 között nincs ott.
ha végig lnav-al szeretnéd repülni, akkor a vectoros részt kösd be az approach-ba. ne legyen nyitott szakasz (egy vectort végtelenségig lehetne repülni). akkor nem lesz manual pontod, végig viszi a gépet lnav (vagy GPS NAV kisgépnél) módban, a glidescope előtt lehet élesíteni a LOC üzemet, és ha az már aktív jöhet az APPR. ha már stabil a függőleges is (elindult lefelé, vagy pl. cessnánál felfelé).
nagyon röviden: sztem az volt a baj, hogy nyitva maradt a flighplan az autó repüléshez, és amikor a gps odaért a P023 pontra, nem tudta merre van az arra. így folytatta az útját. az, hogy mitől tért le élesen balra már nem is igazán érdekes (azon a ponton már mind1 mit művelt az autopilot és, hogy mi volt rajta beállítva).
egyébként ez most emlékeztet egy balesetre, de nem tudom melyikre. ott is eltértek a kijelölt útvonaltól és jött a hegy. talán dubrovnik?
szerk: ami lemaradt: igen HDG módban kellett volna a PO623 után repülni. Igen ám de hány fokban? a HDG mód mellett egy VOR-t beállítani az intercept-re. a másik VOR ugye kell az ILS-hez.