érdekes még 1szer sem "tekeredett" el nálam a freki. 1 tippem azért lenne: lehet,hogy a copilot "tekerte" el? a paneljén meg kell nézni, hogy tud-e NAV-ot tekerni vagy ilyesmi. Esetleg a littlemap tud beleszólni? de akkor miért nem a jó frekit és irányt állítja be?
a 2-repülésnél a manual és az intercept vonalon repült? mert az előző képen azért látszik, hogy már ott nem stimmelt valami. és az nem lehet freki probléma. még mindig az amit írtam. a "manual" és az "intercept" között az a vonal nem létezik ilyenkor. így a gps nem tudja merre menjen, ezért aztán marad az utolsó irány. ILS probléma másik hiba.
egyébként a GPS-be tényleg az RW02 került? és ahhoz a 110.30 van hozzárendelve? azért van úgy, hogy hibás az adatbázis. és a littlemapban is a jó freki van (a képernyődön nem látszik)?
"ha végig lnav-al szeretnéd repülni, akkor a vectoros részt kösd be az approach-ba."
a legegyszerűbb ha a PO623 után a CF02 következik. kiveszed azokat a hülyeségeket. vagy megnézed milyen fix van azon a két pozíción és azokkal cseréled.