a pmdg esetében főleg a cockpit, mivel csak a vc több mint 10 display modulból áll. mindegyik modul külön graf.egység, külön graf.memóriával. a gyári gépekben ugyanez van a többképernyős airlinersekben. mindegyik képernyő külön modul plus a vc-hez tartozó modul(ok). a kisgépekben kb. max. 5 ilyen egység van.
ellenben a táj ilyen szempontból "statikus", mert a beállításokban megadott paraméterek alapján használ fel memóriaterületeket. Ha a látótávot, rendeléseket meg mindent kimaxolsz, akkor sokat "fogyaszt". viszont ha ésszerűen leszabályzod, akkor jóval kevesebbet. de a különböző sűrűségű helyeken kábé ugyanannyi lesz a felhasználás. pl. bécs és los angeles (itt van a legtöbb objektum) között nem nagy a különbség. elvileg a felhők miatt kellene nagyobb különbségnek lennie, de itt vmit trükközhettek, mert nincs annyi. gpu teljesítményben igen, de memóriahasználatban nem. érdekes...