"Tegnap közel három órán keresztül nem használtam egyáltalán fegyvert és ebben benne volt egy normál méretű küldetés is.
Biztos, hogy ennek a játéknak ezt kell tudnia? Ezt szoktuk meg a korábbiakban? Esetleg az erre fordított energiából (Szöveg, történet kitalálása, szinkronizálása, karakterek animálása, stb) nem lehetett volna inkább a klassz építős fejlesztős ficsőrre "áldozni?""
Hat, en, aki minden konyvet, feljegyzest, kukaba kidobott kis bizbasz fecnit is elolvas, en speciel igenylem ezeket es pont ellentetesen latom, mint te :) En spec. akkor lennek szomoru, ha nem igy lett volna megoldva. Tudom, valoszinuleg en vagyok a kisebbseg, de szamomra a jatekokban (a Bethesda felekben meg aztan plane) a jatekelmenyt nem csak a kalandozas, harc, epitkezes, stb. adja, hanem a lore, a hatterben futo folyamatok megismeres, a szereplok kozotti kapcsolatok, az egyes esemenyek kozotti osszefuggesek, stb. kiegeszito infok megtalalasa, olvasgatasa, feldezese. Ezekbol kvazi egy ujabb tortenet all ossze, amivel semmi teendo sincs, persze, nincs jutalom, xp semmi, de kiegesziti azt, amit tapasztalsz.